تعبیر خواب زالو

تعبیر خواب زالو

زالو در خواب های ما دشمن است و آن چنان دشمنی است که بدجوری پیله می کند و دست بردار نیست. دیدن زالو در خواب خوش نیست بخصوص اگر سیاه باشد و در عالم خواب ببینید که به گلویتان چسبیده است.

چنان چه در خواب ببینید زالو به شکمتان چسبیده همسرتان با شما دشمنی می کند و اگر به دستتان چسبیده بود برادر یا فرزندتان به شما آسیب می رساند و چنان چه به پلک چشمتان چسبیده بود دخترتان به شما بد می کند و اگر به پشتتان چسبیده بود از جانب دوستانتان زیان می بینید. ابن سیرین نیز متذکر گردیده که زالو همسر است .

چنان چه در خواب ببینید که زالویی که خون شما را مکیده از بدن خود کندید و دور افکندید یاکشتید بر خصم خویش چیره می شوید ، اگر ببینید که زالو در دهان شما است خودتان با خود دشمنی می کنید.

تعبیر خواب زالو محمدبن سیرین:

دیدن آن در خواب دشمن طماع است. اگر بیند زالو خون از اندام او می مکید، دلیل که دشمن بر او خیره گردد و بر قدر آن خون که خورده بود از مال او نقصان گردد. اگر زالو را از اندام خود جدا ساخت و بکشت، دلیل است بر دشمن ظفر یابد.

تعبیر خواب زالو ابراهیم کرمانی:

زالو عیالی است که مال دیگران خورد نه مال خود. اگر بیند که زالوی بسیار بر وی جمع شدند و خون او می مکیدند، دلیل است که به قدر آن خون از مال او نقصان شود و غمگین گردد.

تعبیر خواب زالو جابرمغربی:

اگر بیند که زالو بر اندام وی بود، لیکن اندامش را نمی مکید و گزندی نمی کرد، دلیل است که ازدشمن هیچ گزندی به وی نرسد. اگر بیند زالو درگلوی او شد، دلیل که دشمن درخانه او بود و به قدر مضرتی که از زالو به او رسیده از دشمن مضرت بیند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *