آشنایی با زیباترین سواحل کلمبیا
جاذبه های گردشگری کلمبیا
جاذبه های گردشگری کلمبیا
۱۴۰۰-۱۱-۱۷
جاذبه های گردشگری کارتاخنا
جاذبه های گردشگری کارتاخنا
۱۴۰۰-۱۱-۱۷

آشنایی با زیباترین سواحل کلمبیا

کلمبیا یکی از داغ ترین مقاصد رو به رشد در آمریکای جنوبی است که دارای دو خط ساحلی پر از سواحل خیره کننده است. سواحل کارائیب به خاطر سواحل زیبا، آب‌های فیروزه‌ای شفاف، و غواصی عالی معروف است. بسیاری از اینها در اطراف کارتاخنا و سانتا مارتا جمع شده اند. سواحل اقیانوس آرام سواحل بزرگ، موج سواری بزرگ و خلوت بیشتر را ارائه می دهد.

دسترسی به سواحل به طور کلی آسان است و در بیشتر موارد، صندلی های ساحلی و پناهگاه های آفتابی یا باد را برای اجاره با هزینه ای معقول پیدا خواهید کرد. در امتداد بسیاری از سواحل، درست از خط ساحلی، رستوران های محلی وجود دارد که ماهی تازه و سایر غذاهای خوش طعم کلمبیایی سرو می کنند.

برای نگاهی دقیق تر به گزینه ها، لیست ما از بهترین سواحل کلمبیا را ببینید.

 

 

1. Parque Nacional Natural Tayrona

 

آشنایی با زیباترین سواحل کلمبیا

پارک ملی تایرونا طبیعی

 

Parque Nacional Natural Tayrona به دلیل قرار گرفتن در دامنه‌های رشته کوه سیرا نوادا د سانتا مارتا، ظاهری سرسبز و سبز دارد. این پارک دارای بخش‌های واقعا شگفت‌انگیزی از شن‌های طلایی با آب شفاف کریستالی است که توسط درختان نخل و کوه‌های تاب‌خورده پشتیبان آن‌هاست.

سه ساحل اصلی پارک، Cabo San Juan de Guia ، Playa Cristal و La Aranilla ، هر کدام ویژگی های خود را دارند. لا آرانیلا با توجه به صخره های گرانیتی شکل منحصر به فردش در آب و در یک انتهای ساحل، بیشترین عکسبرداری را دارد.

سواحل اینجا در درجه اول مقصد سفرهای یک روزه هستند، زیرا اقامت در پارک ملی محدود است. سانتا مارتا ، با تعداد زیادی اقامتگاه و رستوران، حدود 30 دقیقه با ماشین فاصله دارد و جایی است که اکثر مردم در آن اقامت دارند.

 

 

 

2. پلایا بلانکا

 

آشنایی با زیباترین سواحل کلمبیا

پلایا بلانکا

 

Playa Blanca یک سفر یک روزه عالی از Cartagena است. سفر به ساحل که به راحتی از طریق 45 دقیقه قایق سواری خوش منظره و درست از بندر در شهر قدیمی حرکت می کند، یکی از کارهای محبوب در Cartagena و یک گشت و گذار منظم است که توسط هتل ها ترتیب داده شده است.

این ساحل طولانی و باریک ماسه‌ای سفید که در Isla de Baru قرار دارد، دارای آب شفاف زیبا و امواج کوچک است. بعد از ساحل، رستوران‌های روستایی وجود دارند که ماهی تازه و دیگر غذاهای معمولی کلمبیایی سرو می‌کنند. آب در اینجا کم عمق و گرم است و برای شناور کردن یا غواصی ایده آل است.

تورهای پلایا بلانکا معمولاً چند توقف در طول مسیر در جزایر مختلف دیگر در زنجیره ایلاس دل روزاریو دارند.

 

 

3. Playas de Palomino

 

آشنایی با زیباترین سواحل کلمبیا

پلیاس د پالومینو

 

کمی دورتر در شرق پارک ناسیونال طبیعی تایرونا، شهر کوچک و عجیب پالومینو قرار دارد. در کنار اقیانوس، اینجا پلایاس د پالومینو تماشایی است. ساحل، با ماسه‌های بلوندش که توسط درختان نخل پشت‌بانی شده‌اند، مایل‌ها و مایل‌ها در شرق و غرب شهر امتداد دارند.

ساحل در بیشتر موارد خلوت است و شما احتمالاً این مکان را برای خود خواهید داشت. امواج در اینجا ممکن است گاهی بزرگ باشند، بنابراین در هنگام شنا مراقب باشید و همیشه مراقب جریان های پارگی باشید.

ترکیبی از مسافرخانه‌ها و استراحتگاه‌های کوچک در اسکله وجود دارد که طیف گسترده‌ای از گزینه‌های اقامتی، از هتل‌های ارزان، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، و خوابگاه‌ها تا هتل‌های متوسط ​​را ارائه می‌دهد.

 

 

 

4. سواحل Isla de Providencia (جزیره Providencia)

 

 

آشنایی با زیباترین سواحل کلمبیا

شناور در اقیانوس در Isla Providencia

 

وقتی به یک نقشه نگاه می کنید، ممکن است وسوسه شوید که فکر کنید سواحل Providencia در نیکاراگوئه هستند اما در واقع قلمرو کلمبیا هستند. دلیل خوبی وجود دارد که کلمبیایی ها به این پاسگاه های جزایر مرجانی ادامه می دهند: سواحل خیره کننده و آب های شفاف. غواصی و غواصی در اینجا از بهترین ها در کلمبیا است.

امواج ملایم در کنار سواحل نرم با شن و ماسه سفید قرار می گیرند. به نظر می رسد زمان در اینجا کندتر می شود، زیرا واقعاً کار زیادی برای انجام دادن وجود ندارد به جز تنبلی در ساحل، غواصی در آب، شاید گپ زدن با ساکنان جزیره دوستانه، و فکر کردن به وعده غذایی بعدی.

 

 

 

5. لا بوکیلا

 

لا بوکیلا

 

La Boquilla واقع در انتهای شمالی Cartagena ، حدود پنج دقیقه با تاکسی از شهر قدیمی است. در اینجا، اکشن ساحلی با حس محلی تر را خواهید دید. ساحل در اینجا طولانی، عریض و مسطح است و برای کلمبیایی‌هایی که از سایر نقاط کشور به آن سفر می‌کنند، محبوب است.

یکی از دلایل اصلی بازدید از این ساحل کایت سواری است . بسته به زمان سال، بادها در اینجا حوالی ساعت ۲ بعد از ظهر می‌وزند و همه کایت‌سوارفرها بیرون می‌آیند. حتی اگر اهل بادبادک نباشید، تماشای آن‌ها با بادبادک‌های رنگارنگشان که در آسمان شناور هستند، لذت بخش است. کلمبیا یک مکان عالی برای یادگیری این ورزش محبوب است و قیمت دروس بسیار مناسب است.

این ساحل توسط هتل ها و برخی از برج های مسکونی مدرن پشتیبانی می شود، اما به ندرت شلوغ است. مجموعه‌ای از رستوران‌ها در کنار ساحل واقع شده‌اند و غذاخوری در فضای باز، با ناهار و شام خوشمزه در منو ارائه می‌دهند.

ساحل به طور کلی در نزدیکی لبه غربی، که بخش ساخته شده تر است، امن ترین است. دورتر از غرب، دورتر از برج‌های نزدیک شهر کوچک، ممکن است در دزدی با مشکل مواجه شوید، مخصوصاً اگر هنگام شنا وسایل شخصی خود را بدون مراقبت رها کنید.

 

 

 

6. Playa Rodadero

 

آشنایی با زیباترین سواحل کلمبیا

پلایا رودادرو

 

ساحل رودادرو که در انتهای شمالی خلیجی وسیع در نزدیکی سانتا مارتا قرار دارد، امتدادی طولانی از شن و ماسه است که با درختان نخل که توسط هتل‌ها و رستوران‌ها حمایت می‌شود، پر شده است. این ساحل شلوغی است و در میان خانواده‌ها و کلمبیایی‌ها از نزدیک کارتاخنا پرطرفدار است و در هر زمانی از شبانه‌روز، تفریحات زیادی در آن وجود دارد.

صحنه های پر جنب و جوش و مردم شگفت انگیزی را خواهید دید که در حال تماشای فرصت ها هستند. امواج در اینجا معمولا کوچک هستند، ایده آل برای شناگران با هر توانایی.

صندلی‌ها و چترهای ساحلی برای اجاره در دسترس هستند، و یک جریان ثابت از فروشندگان در ساحل کار می‌کنند و همه چیز از نوشیدنی‌های خنک گرفته تا سوغاتی را می‌فروشند. یکی از محبوب ترین تفریحات اینجا پیاده روی در ساحل است. اگر می‌خواهید روی آب بروید، قایق‌های پارویی اجاره‌ای در دسترس هستند.

ساحل رودادرو حدود 15 دقیقه از مرکز شهر سانتا مارتا فاصله دارد.

 

 

 

7. سواحل کاپورگانا و پیاده روی به La Miel در پاناما

 

 

آشنایی با زیباترین سواحل کلمبیا

لا میل

 

این سواحل در نزدیکی مرز پاناما در منطقه Choco قرار دارند. برای رسیدن به آن‌ها کمی تلاش می‌کنند، اما کسانی که این سفر را انجام می‌دهند با آب‌های گرم فوق‌العاده، شن‌های نرم قندی، و جنگل سبز پشت سر پاداش می‌گیرند.

ساحل اصلی در مقابل کاپورگانا Playa Soledad نام دارد و یک ساحل هلالی کوچک است که به خوبی از موج‌سواری دریایی محافظت می‌شود. حتما ماسک بزنید و کمی غواصی کنید، زندگی زیر آب در اینجا فراوان است.

برای یک ماجراجویی واقعی که شامل عبور از مرز پاناما می شود، می توانید به La Miel بروید. از کاپورگانا، با قایق به ساپزورو بروید، سپس 20 دقیقه در جنگل پیاده روی کنید، از یک مرز بین المللی در طول مسیر عبور کنید تا زمانی که هلال خیره کننده ای از ساحل را ببینید که پشت آن درختان نخل و جنگل است. از آنجایی که گذرگاه مرزی وجود دارد، حتما پاسپورت خود را به همراه ضد آفتاب به کیف ساحلی خود اضافه کنید.

علاوه بر سواحل عالی، شهرهای کاپورگانا و ساپزورو مکان‌هایی آرام با انواع اقامتگاه‌های خوب و گزینه‌های غذاخوری هستند. اگر حتی به سواحل دورتر نیاز دارید، دسترسی به جزایر سن بلاس در پاناما از اینجا به راحتی امکان پذیر است.

 

 

8. Manzanillo del Mar

 

 

آشنایی با زیباترین سواحل کلمبیا

Manzanillo del Mar

 

اکنون با پل جدید بر روی تالاب Ciena De Tesca، دسترسی آسان‌تر از همیشه، Manzanillo del Mar تنها 15 دقیقه با شهر قدیمی Cartagena فاصله دارد.

ساحل، با ماسه‌های نمک و فلفل، فوق‌العاده طولانی است و افراد ساحلی قبل از رسیدن به پایان انرژی خود را تمام می‌کنند. مناظر اینجا بسیار زیبا هستند، با سردر بزرگ در انتهای جنوبی و برج‌های کارتاخنا که در دوردست می‌درخشند.

این ساحل خوبی برای فرار از شلوغی و فروشندگان ساحلی Bocagrande و La Boquilla است. این همچنین یک مقصد محبوب کایت موج سواری است. بسته به فصل، وزش باد هر روز حدود ساعت ۲ بعد از ظهر می‌وزد.

Manzanillo Del Mar یک ساحل عالی برای یک خانواده بزرگ است زیرا می توانید وسیله نقلیه خود را مستقیماً روی شن و ماسه برانید و به راحتی باربیکیو، صندلی های چمنزار و میزهای خود را دقیقاً در اطراف ماشین خود قرار دهید. اگر مایل به پخش موسیقی هستید، کافی است درها و دریچه پشتی را باز کنید و ساحل را سروصدا کنید.

این واقعاً یکی از آخرین بخش های ساحل باز و توسعه نیافته در نزدیکی کارتاژنا است. در حالی که در اینجا کمتر از آنچه در La Boquilla خواهید یافت، وجود دارد، این منطقه امن تر است، با جرم و جنایت کمتر و احساس بیشتر خانواده محور.

امواج در اینجا می توانند بزرگ شوند و بازی کردن در آنها می تواند سرگرم کننده باشد. توجه داشته باشید که اینجا چیز زیادی وجود ندارد، بنابراین لوازم خود را با خود بیاورید.

 

 

 

9. گواچالیتو

 

 

آشنایی با زیباترین سواحل کلمبیا

نهنگ گوژپشت در نزدیکی گواچالیتو

 

برای کسانی که ذوق واقعی ماجراجویی دارند و به دنبال دور شدن از همه چیز هستند، ساحل گواچالیتو مانند چیزی از فیلم پارک ژوراسیک است . این منطقه که در اقیانوس آرام قرار دارد، یکی از مناطقی در کلمبیا است که در آن جنگل با اقیانوس تلاقی می کند و اکوسیستم حاصل از آن شبیه هیچ اکوسیستمی در این کشور نیست.

شن‌ها نرم و قهوه‌ای است و موج‌سواری بزرگ در ساحل می‌شکند و به آرامی در سواحل پهن و مسطح می‌غلتد. گیاهان و جانوران دنیوی دیگر در این منطقه زندگی می‌کنند و گیاهان و جانوران جالبی از جمله قارچ‌های بزرگ، مرغ‌های مگس خوار رنگارنگ و پروانه‌هایی که از گیاهی به گیاه دیگر پرواز می‌کنند، خواهید دید. برای جلوگیری از همه چیز، گاهی اوقات نهنگ های گوژپشت را می توان فقط در ساحل مشاهده کرد.

رسیدن به اینجا از طریق یک هواپیمای کوچک از Medellin به Nuqui و سپس 30 دقیقه قایق سواری است.

 

 

 

10. Playa de Castillo Grande

 

 

آشنایی با زیباترین سواحل کلمبیا

Playa de Castillo Grande

 

درست در گوشه ای از Bocagrande در Cartagena ، بخش شنی به نام Castillo Grande قرار دارد. این بهترین ساحل در شبه جزیره و جایگزین خوبی برای سواحل بوکاگرانده است. این ساحل به طور کلی از بادهایی محافظت می شود که بعدازظهرها در فصل بادی از ژانویه تا مارس دریا را بالا می برد.

آب اینجا شفاف است و ساحل وسیع و طولانی است که برای قدم زدن ایده آل است. در یک انتها هیلتون کارتاژنا و در سمت دیگر کلوپ نیروی دریایی قرار دارد. شلوغ ترین بخش نزدیک هتل است. چتر و صندلی های ساحلی برای اجاره در دسترس هستند و ایده خوبی هستند، زیرا در اینجا مطلقاً سایه وجود ندارد.

فروشندگان ساحلی که نوشیدنی‌های سرد و تنقلات می‌فروشند در اینجا فعالیت می‌کنند، اما نسبت به بوکاگراند تهاجمی کمتری دارند.

قایق ها از این منطقه برای سفر به سواحل شنی سفید پونتا آرنا در جزیره Tiera Bomba حرکت می کنند.

 

 

 

11. Playa de Bocagrande

 

 

 

آشنایی با زیباترین سواحل کلمبیا

برج هایی در امتداد بوکاگرانده، کارتاخنا

 

Playa de Bocagrande نوار اصلی ساحل Cartagena است . برخی بوکاگرانده را با سواحل میامی مقایسه کرده اند. این مقایسه برای برج ها معتبر است اما برای سواحل نه. سواحل اینجا کوچکتر هستند، و شما بیشتر برای این صحنه به اینجا می آیید، نه به طور کلی برای شنا.

سواحل معمولا شلوغ می شوند، اما این مانع از هجوم مردم در هتل ها و برج ها به سواحل دریا نمی شود. درست از سواحل برگشته‌ایم، مجموعه‌ای از رستوران‌ها از فست‌فود گرفته تا لوکس.

سواحل در کارتاخنا رنگ آبی لاجوردی که از کارائیب انتظار دارید را ندارند، با این حال، اجازه ندهید که شما را منصرف کند، آب گرم و به طور کلی تمیز و بی خطر برای شنا است.

توجه داشته باشید که Bocagrande فروشنده های ساحلی زیادی دارد، برخی از آنها می توانند کاملاً مداوم باشند.

 

 

 

12. پونتا گالیناس

 

آشنایی با زیباترین سواحل کلمبیا

تپه های تاروآ در نزدیکی پونتا گالینا

 

آیا برای یک ماجراجویی آماده هستید؟ خوب، سفر به پونتا گالیناس، شمالی‌ترین نقطه آمریکای جنوبی آسان نیست، اما پاداش‌های آن بیش از ارزش تلاش است. آنچه در پایان سفر خود خواهید یافت تپه های شنی غول پیکری است که مستقیماً به اقیانوس اطلس فرود می آیند. تپه های تارائو بخشی از صحرای لاگواجیرا، بزرگترین صحرای کلمبیا هستند.

این مکان آنقدر دورافتاده است که مایل ها و مایل ها ساحل زیبا را برای خود خواهید داشت. تنها چیزهای دیگر در اطراف، حیات وحش محلی و باد همیشه حاضر است. در اقیانوس غوطه ور شوید و بگذارید آبهای خنک شما را آرام کند. مطمئن باشید وقتی روی ماسه های آفتاب پز شده دراز بکشید، گرم شدن زیاد طول نمی کشد.

پونتا گالیناس در لیست سطلی بسیاری از کایت‌بوردها قرار دارد. بادهای قوی و آب های مسطح خلیج های داخلی با فلامینگوهای صورتی شرایط ایده آلی را ایجاد می کند. برای بررسی صنایع دستی تولید شده توسط قبیله محلی Wayuu کمی از ساحل فاصله بگیرید. از محبوب ترین اقلام می توان به کیف های رنگارنگ و پیچیده موچیلا در اندازه های مختلف اشاره کرد.

بهترین راه برای بیرون رفتن از اینجا با یک تور است که شامل وعده های غذایی شما، حمل و نقل با لندکروزر 4×4 و محل اقامت بسیار ابتدایی است.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *