بهترین جاذبه های زمستانی آلمانی

بهترین جاذبه های زمستانی آلمانی

آلمان سرزمین عجایب کوه ها، قلعه ها و شهرهای باستانی است که در هر زمانی از سال شما را شگفت زده می کند. اما در زمستان بازدید کنید، و مناظر عالی پوشیده از برف ناگهان کمی جادویی تر و زنده تر می شوند. چه به سمت برلین تاریخی بروید و چه به زیبایی وسیع جنگل سیاه، آلمان پر از مقاصدی است که در ماه های سردتر بسیار زیبا هستند.

به آن قیمت‌های بهتر و جمعیت کمتر را اضافه کنید، متوجه می‌شوید که چرا این کشور بهترین کشوری است که با کاهش دما، بهترین مکان برای کاوش است. نیاز به الهام دارید؟ به لیست ما از بهترین مکان های دیدنی آلمان در زمستان نگاهی بیندازید.

توجه: برخی از مشاغل ممکن است به دلیل مسائل بهداشتی و ایمنی جهانی اخیر به طور موقت تعطیل شوند.

 

 

1. کوه زوگسپیتزه

 

بهترین جاذبه های زمستانی آلمانی

اسکی باز در حال لذت بردن از برف تازه در کوه زوگسپیتزه

بهترین پیست اسکی آلمان در بالای بلندترین کوه این کشور قرار دارد. Zugspitze در ارتفاع کمتر از 3000 متر از سطح دریا قرار دارد و خانه سه یخچال طبیعی است. در حالی که این کوه قدرتمند بیشتر به دلیل دامنه هایش شناخته شده است، کوهنوردان و کوهنوردان را نیز به خود جذب می کند. پایه Zugspitze مسیرهای زیادی برای پیاده روی زمستانی و کفش برفی ارائه می دهد.

سه تله کابین و راه‌آهن Zugspitze باواریا (سومین راه‌آهن مرتفع اروپا) راه خود را از کوه بالا می‌برند و علاقه‌مندان به ورزش را به منطقه ورزش‌های زمستانی می‌آورند. در اینجا، اسکی بازان و اسنوبرد سواران 20 کیلومتر دامنه را باز و برای شش ماه از سال آماده خواهند دید. همچنین پیست های توبوگان نیز موجود است.

بسیاری از پیست‌ها بالای ابرها قرار دارند و فلات زوگسپیتز با ارتفاع 2600 متر به خاطر زمستان‌های آفتابی‌اش معروف است – ترکیبی عالی برای هجوم جویندگان هیجان به اینجا تا اواخر آوریل.

برای بازدیدکنندگانی که نیاز به استراحت از همه هیجان دارند، کوه Zugspitze خانه چندین رستوران و کلبه و همچنین دهکده ایگلو Zugspitze است که اتاق های ایگلو را برای یک شب به یاد ماندنی ارائه می دهد.

 

 

2. کلن

 

 

بهترین جاذبه های زمستانی آلمانی

کلیسای جامع کلن و بازار کریسمس

کلن که بزرگترین شهر در منطقه نوردراین-وستفالن است، در تمام طول سال چیزهای زیادی برای ارائه دارد. در زمستان، شهر گرمتر از بسیاری از مناطق آلمان است، اما هنوز مقداری برف می بیند.

در آن روزهای سرد ژانویه، به حمام حرارتی Claudius Therme بروید تا استخرها و سوناهای روباز آنها را امتحان کنید و در زیر آسمان تاریک خود را گرم کنید. کارناوال کلن در ماه فوریه نیز یکی از بزرگترین کارناوال های این کشور است که برای روزها جشن ها و رژه ها در خیابان ها برگزار می شود.

برخی از بهترین بازارهای کریسمس اروپا در آلمان هستند – و بازارهای کلن به ویژه خیره کننده هستند. بزرگترین بازار کریسمس شهر درست در مقابل برج گوتیک 157 متری کلیسای جامع کلن قرار دارد. در اینجا، بیش از 150 آلاچیق چوبی همه چیز از کارت های تعطیلات نقاشی شده با دست گرفته تا شیرینی های شیرینی زنجبیلی، اسباب بازی های چوبی سنتی، و ظروف غذاخوری عجیب و غریب تاسن را می فروشند.

 

 

3. برلین

 

 

بهترین جاذبه های زمستانی آلمانی

درخت کریسمس و دروازه براندنبورگ

زمستان های سرد و برفی برلین برای تفریح ​​در داخل خانه مناسب است، اما اگر در ماه دسامبر به این شهر سفر می کنید، بازارهای کریسمس را نیز نمی توانید از دست بدهید.

Winterworld در Potsdamer Platz ، بازار تاریخی کریسمس Gendarmenmarkt، و بازار Domäne Dahlem Advent (واقع در عمارت سابق) تجربه متفاوتی را ارائه می‌دهند، جایی که شیشه‌کش‌ها، صنعتگران، چرخ فلک‌ها و شیرینی‌های زنجبیلی گرم برای یک تجربه تعطیلات شگفت‌انگیز ترکیب می‌شوند.

در حالی که لباس سرما را به تن کرده اید، زمانی را به بازدید از باغ گیاه شناسی اختصاص دهید که بین اواسط نوامبر و اوایل ژانویه به باغ کریسمس برلین تبدیل می شود ، پر از چراغ های پری جادویی و پیست اسکیت روی یخ خود. نمایشگاه های دیوار برلین در فضای باز نیز در هر زمانی از سال ضروری است.

برای سرگرمی در فضای داخلی، به جزیره موزه برلین بروید ، جایی که پنج موزه همه چیز از مجسمه‌ها و هنر گرفته تا محراب پرگامون و دروازه ایشتار بابل را در خود جای داده است. زمستان بهترین زمان برای بازدید از موزه ها است، زیرا ازدحام جمعیت بسیار کمتر است.

همچنین می توانید از رایشستاگ (ساختمان پارلمان آلمان) بازدید کنید، نمایشی را در بزرگترین صحنه تئاتر جهان (فریدریششتات پالاس) ببینید و از بزرگترین فروشگاه بزرگ اروپا، Kaufhaus des Westens، سوغاتی بگیرید.

 

 

4. بادن-بادن

بهترین جاذبه های زمستانی آلمانی

 

درختان پوشیده از برف در جنگل سیاه نزدیک بادن-بادن

شهر آبگرم جذاب بادن-بادن در نزدیکی مرز فرانسه، درست در مقابل جنگل سیاه قرار دارد . اگرچه زمستان یک مقصد عالی در هر آب و هوایی است، اما به جادوی این منطقه می افزاید. برف جنگل سیاه را به یک افسانه زمستانی تبدیل می‌کند و فرصت‌هایی را برای اسکی روی برف و اسکی در بسیاری از مسیرهای پیاده‌روی خوب در چند دقیقه بادن-بادن فراهم می‌کند.

برای دیدن مناظر خیره کننده، می توانید سوار بر Merkurbergbahn (تله کابین) تاریخی مرکور بالا بروید و مسیرهای زمستانی بسیاری را در آنجا کشف کنید. یا تا خرابه‌های قلعه Schloss Hohenbaden که تاج تپه‌ها را درست بالای شهر قرار داده است، بروید.

در شهر، بازارهای کریسمس زیادی برای کاوش در ماه دسامبر وجود دارد. می‌توانید در پارک Lichtentaler Allee قدم بزنید، سپس در یکی از بسیاری از کافه‌های دنج اطراف میزی بگیرید و ترافل‌های شکلاتی سنتی بخرید.

یا از کلیسای Stiftskirche به سبک گوتیک اواخر دیدن کنید، سپس برای دیدن مجموعه خیره کننده هنر مدرنیستی و اکسپرسیونیستی به موزه Frieder Burda بروید.

به عنوان یک شهر آبگرم، بادن-بادن چیزهای زیادی برای ارائه دارد. در زمستان، در آبگرم کاراکالا، آب گرمی را در آب‌های حرارتی آب کنید، حمام‌های رومی در فریدریش‌باد را امتحان کنید، یا برای وزش نسیم شور دریا، وارد غار نمکی شوید.

 

 

5. دره موصل

بهترین جاذبه های زمستانی آلمانی

 

قلعه التز در زمستان در دره موزل

دره موزل که در جنوب غربی آلمان واقع شده و تا فرانسه و لوکزامبورگ امتداد دارد ، خانه بسیاری از شهرهای عجیب و غریب و قلعه‌های کتاب داستان است. شهرهای Cochem و Burg Eltz در زمستان بسیار خیره کننده هستند و مناظر خیره کننده ای از رودخانه، قلعه های باستانی و تپه های فراوان برای پیاده روی ارائه می دهند – همه اینها در زیر گرد و غبار برف جادویی تر است .

قلعه‌ها و مکان‌های تاریخی اطراف دره در زمستان عالی هستند – مه و برف به رمز و راز می‌افزایند، و مکان‌ها تقریباً خالی هستند و از جمعیت زیادی که در تابستان با آن‌ها روبرو می‌شوید، خالی هستند. در ماه دسامبر، بازارهای کریسمس در منطقه – به ویژه بازارهای تاریخی در Zell an der Mosel و Bernkastel-Kues – دره را روشن می کنند.

حتی در زمستان، ارزش آن را دارد که در سرما به گشت و گذار در مراکز شهر قدیمی در این منطقه بپردازید. ساختمان‌های نیمه‌چوبی که به‌نظر می‌آیند از یک افسانه خارج شده‌اند، خیابان‌ها را ردیف می‌کنند و فرصت‌های عالی برای عکاسی ایجاد می‌کنند. در حالی که سفرهای دریایی رودخانه در زمستان انجام نمی شود، می توانید با قطار از Koblenz به Cochem بروید و مناظر دیدنی مشابهی را در طول مسیر ببینید.

 

 

 

6. هامبورگ

 

 

بهترین جاذبه های زمستانی آلمانی

نمای هوایی هامبورگ و بازار کریسمس

 

زمستان بیشتر آلمان را به سرزمین عجایب برفی تبدیل می کند، اما شهر قدیمی هامبورگ از هوای سرد نهایت استفاده را می کند. به محض کاهش دما، هامبورگ شروع به ارائه کنسرت های ظهور در بسیاری از کلیساهای شهر می کند و بازارهای کریسمس شروع به فروش استولن (کیک میوه) و همچنین شکلات داغ برای خریداران می کنند. در پارک درون شهری پارک پلنتن آن بلومن، یک پیست روی یخ در زمستان با چراغ‌های رنگارنگ و دی‌جی‌های آخر هفته کامل می‌شود.

هامبورگ در رودخانه البه قرار دارد و خانه بسیاری از کانال‌ها و بیش از 2500 پل است که برای عکاسی از چراغ‌های شهر در هنگام غلتیدن مه مناسب است. برای تجربه عمیق‌تر آب، به اسکله Landungsbrücken بروید تا قایق‌سواری زمستانی را تجربه کنید. .

در نزدیکی اسکله، دو کشتی موزه نیز خواهید یافت : کشتی باری Cap San Diego و کشتی بادبانی سه دکل Rickmer Rickmers . امکان رزرو کابین مسافر برای خوابیدن در Cap San Diego وجود دارد.

برای استراحت از سرما، موزه Internationales Maritimes Hamburg را ببینید یا از بزرگترین مدل راه آهن و موزه فرودگاه مینیاتوری در Miniatur Wunderland، یکی از برترین جاذبه های هامبورگ دیدن کنید. هامبورگ بیش از 60 موزه و 40 تئاتر را در خود جای داده است، بنابراین یافتن کارهایی برای انجام در داخل خانه کار سختی نخواهد بود.

7. Garmisch-Partenkirchen

 

 

بهترین جاذبه های زمستانی آلمانی

گارمیش-پارتنکیرشن

 

در فاصله حدود یک ساعت و نیم از مونیخ و در دامنه کوه قدرتمند Zugspitze، دو شهر تشکیل دهنده Garmisch-Partenkirchen یک پناهگاه زمستانی برای دوستداران طبیعت است.

بازی‌های المپیک 1936 در اینجا برگزار شد و نزدیکی آن به برخی از بلندترین و زیباترین کوه‌های کشور به این معنی است که این مکان مقصد اصلی برای اسکی، پیاده‌روی زمستانی و اسکی صحرایی است. تپه تاریخی پرش اسکی Olympiaschanze نیز ارزش یک بازدید سریع را دارد.

اما Garmisch-Partenkirchen چیزی بیش از سرگرمی برفی است. پیاده روی آرام در محله Partenkirchen و خانه های نیمه چوبی سنتی آن با طومارهای کنده کاری شده راهی عالی برای گذراندن یک بعد از ظهر آفتابی زمستانی است – به خصوص اگر زمانی را برای نشستن در یک کافه محلی برای خوردن کیک شکلاتی اختصاص دهید.

برای تفریح ​​در داخل خانه، به موزه Werdenfelser Heimatmuseum بروید و نگاهی به زندگی محلی دهه 1800 بیندازید. و برای تماشای منظره خیره کننده از اطراف کوهستان، به یکی از گوندولاهای متعددی که از شهر حرکت می کنند، سوار شوید، از جمله تله کابین Hausbergbahn، که 1338 متر از کوه Hausberghöhe بالا می رود، یا تله کابین Alpspitzbahn، که شما را از Zugspitze به مکان های خیره کننده می برد. پلتفرم مشاهده AlpspiX

8. قلعه نویشوانشتاین

 

 

بهترین جاذبه های زمستانی آلمانی

قلعه نویشوانشتاین

 

آلمان خانه بسیاری از قلعه‌های خیره‌کننده است، اما تعداد کمی از آن‌ها می‌توانند با جادوی قلعه نویشوانشتاین برابری کنند، قلعه‌ای که الهام‌بخش قلعه پرنسس دیزنی است.

کاخ احیای رمانسک بر روی تپه ای در قلب باواریا قرار دارد. این قلعه که در ابتدا توسط پادشاه لودویگ دوم از بایرن برای استفاده به عنوان خلوتگاه سفارش داده شد، تقریباً بلافاصله پس از مرگ او در سال 1886 به روی عموم باز شد. از 200 اتاق اولیه برنامه ریزی شده، تنها 15 اتاق به طور کامل تکمیل شد. امروزه، بازدیدکنندگان می توانند از محله پادشاه و برخی از اتاق های دیگر بازدید کنند.

در طول ماه‌های گرم‌تر، این قلعه روزانه 6000 بازدیدکننده دارد، اما در زمستان اوضاع بسیار آرام‌تر است. گشت‌های گروهی کوچک‌تر هستند، عکس‌ها زمانی بهتر می‌شوند که افراد کمتری در اطراف باشند، و جنگل‌های یخ‌زده بی‌پایان اطراف به جادو می‌افزایند.

علاوه بر این، قطار سواری از مونیخ به قلعه نویشوانشتاین در زمستان خیره کننده است، زیرا قطار از روستاهای آلپی و کوه های جنگلی غبارآلود در برف عبور می کند.

 

 

 

9. تنگه پارتناخ

 

بهترین جاذبه های زمستانی آلمانی

 

 

دره پارتناخ در زمستان

 

بیشتر گردشگرانی که به سمت تنگه پارتناخ می روند در تابستان وارد می شوند – اما پارتناچ در زمستان به همان اندازه خیره کننده است، به خصوص پس از بارش برف سنگین. در دره Reintal بین دو دیوار آهکی عظیم قرار دارد که ارتفاع آن در برخی مناطق به 80 متر می رسد. در اعماق تنگه، بازدیدکنندگان می توانند در امتداد رودخانه، پشت آبشارهای یخ زده و بالای صخره های پوشیده از برف در رودخانه زیر قدم بزنند.

طول این تنگه 700 متر است و مسیرهای دیگری نیز وجود دارد که شما را از پل های معلق و جنگل های سبز عمیق عبور می دهد. برای کسانی که حس ماجراجویی بیشتری دارند، پیاده‌روی با چراغ مشعل فقط در طول زمستان از طریق تنگه انجام می‌شود. این یک تجربه جادویی است، راه رفتن در تاریکی با بازتاب نور بر روی قطرات یخ اطراف.

شهر تفریحی زمستانی گارمیش-پارتنکیرشن در مجاورت، کارهای زیادی برای انجام دادن دارد، و دریاچه‌های زیبای آلپ Eibsee و Riessersee پیاده‌گردی زمستانی و فرصت‌های تصویری بیشتری را ارائه می‌دهند.

 

 

 

10. درسدن

 

 

 

بهترین جاذبه های زمستانی آلمانی

درسدن پوشیده از برف

 

درسدن که قدیمی‌ترین بازار کریسمس ثبت‌شده رسمی آلمان است، واقعاً در فصل تعطیلات نمایشی را به نمایش می‌گذارد. صنعتگران – فروش سرامیک های سیلسی زاکسن، کنده کاری های چوب کوه سنگ معدن، و زیورآلات شیشه ای دمیده فراوان – همیشه در این مراسم حضور دارند، و درسدن نیز به دلیل فروش کریسمس استولن سنتی مشهور است.

درسدن در طول جنگ جهانی دوم به شدت در اثر بمباران آسیب دید و در چند دهه بعد به سختی بازسازی شد. امروزه بازدیدکنندگان می توانند کاخ ها و کلیساهای باروک را با شکوه و عظمت دوباره ببینند. کلیسای Hofkirche که با استفاده از برخی از سنگ‌های اصلی نجات‌یافته بازسازی شده است، یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در زمستان است، زمانی که کنسرت‌های ظهور شهر را فرا می‌گیرد. و کاخ باشکوه Zwinger در زیر گرد و غبار برف به همان اندازه خیره کننده است.

حیاط داخلی Palais Taschenberg هر سال بین نوامبر و ژانویه به یک پیست اسکیت روی یخ غول پیکر تبدیل می شود. در فضای داخلی، مراکز خرید برای هوای سرد با فروش عالی و غذاهای محلی محلی تزئین شده اند.

و اگر مایل به سفری یک روزه هستید، شهر تفریحی زمستانی آلتنبرگ کمتر از یک ساعت با شما فاصله دارد. در اینجا، 14 مسیر اسکی کراس کانتری، به‌علاوه فرصت‌های زیادی برای پیاده‌روی زمستانی، کفش‌بازی برفی، و سورتمه سواری پیدا خواهید کرد.

 

 

 

 

11. Rothenburg ob der Tauber

 

 

بهترین جاذبه های زمستانی آلمانی

روتنبورگ او در تاوبر

 

شهر زیبای Rothenburg ob der Tauber که در لبه غربی بایرن قرار دارد، یکی از پر عکس‌ها در آلمان است. و اگر فکر می کردید این شهر قرون وسطایی در تصاویر خیره کننده به نظر می رسد، باید آن را در حالی که در برف پوشانده شده است، شخصا ببینید.

در ماه دسامبر، بازار کریسمس قرون وسطایی یکی از جاذبه‌های شهر است که باید حتما ببینید و مکانی عالی برای خرید یک سوغاتی منحصر به فرد در حالی که میان‌وعده شاه بلوط برشته می‌خورید.

با این حال، دهکده کریسمس Kathe Wohlfahrt در تمام طول سال باز است – بنابراین در نوامبر یا ژانویه وارد شوید و همچنان می‌توانید از جادوی تعطیلات لذت ببرید و در کنار درخت کریسمس 16 فوتی یا درخت کریسمس قدم بزنید. فندق شکن 12 فوتی.

موزه کریسمس آلمان ، در قلب شهر، مکانی عالی برای دیدن تزئینات درخت کریسمس قرن نوزدهمی و آشنایی بیشتر با سنت‌های قدیمی تعطیلات است.

برای دیدن پشت بام های شهر پوشیده از برف، به برج شهر بروید یا در خیابان های سنگفرش شده میدان شهر قدیمی قدم بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *