بهترین محله های پاریس

بهترین محله های پاریس

راه خود را در اطراف پایتخت فرانسه با راهنمای داخلی فرهنگ سفر به جذاب ترین محله های آن، از مون مارتر تا محله لاتین و فراتر از آن، مذاکره کنید. محله های پاریس دائماً خود را ابداع می کنند، زیرا نسل های جدیدی از رستوران داران نوآور، هنرمندان گالری، میکسولوژیست ها و خرده فروشان منحصر به فرد به بافت متنوع فرهنگ های پایتخت فرانسه راه می یابند. بهترین محله های پاریس تاریخ غنی خود را با انرژی تازه ای پر می کنند، سرشار از نجات زندگی که پاریسی ها به آن شهرت دارند.

شارون

بهترین محله های پاریس

در پرده نقش دار آن ساختمان های صنعتی قدیمی و پیچ در پیچ خیابان های مسکونی، Charonne است سرد، شبیه روستا احساس، برجسته توسط باغ سهمیه، معابر سنگفرش و EGLISE سن ژرمن د Charonne، شناخته شده برای 13 آن هفتم قرن برج و گورستان، یکی از تنها دو گورستان کلیسا در مرکز پاریس باقی مانده است. اما این منطقه همچنین مربوط به زندگی شبانه است، با هتل Mama Shelter، محل رستوران و پشت بام مدرن و محل هنر و کنسرت Flêche d’Or، که در ایستگاه راه آهن سابق واقع شده است.

مونپارناس

بهترین محله های پاریس

مونپارناس پر جنب و جوش زمانی مرکز هنری بود که پیکاسو و ماتیس در کافه ها و نانوایی ها از جمله La Rotonde و La Coupole با هم ملاقات می کردند، هر دو هنوز در مد ظریف پاریسی قوی هستند. مجسمه های برجسته معلم ماتیس، آنتوان بوردل، در Musée Bourdelle به نمایش گذاشته شده است. اما مونپارناس مدرن بیشتر به دنبال خرید است تا هنر، با راه های طولانی فروشگاه های زنجیره ای و بوتیک های شیک مستقل. در بالای تور مونپارناس و بار-رستوران پانوراما Ciel de Paris می توانید از بهترین چشم اندازهای شهر لذت ببرید.

محله لاتین

بهترین محله های پاریس

EPP91X افراد در حال صرف ناهار در کافه ای در Rue Mouffetard ، پاریس ، فرانسه © Andrew Paul Travel / Alamy | © اندرو پل سفر / آلامی
محله لاتین با اسکله های کنار سن و کافه های مملو از دانشجویان سوربن، به هیچ وجه یک منطقه نمادین نیست. از خیابان های شلوغ گردشگران در اطراف خیابان د هارپه اجتناب کنید و در عوض پانتئون، محل استراحت اندیشمندان بزرگ فرانسوی، و موزه قرون وسطایی Musee de Cluny، با حمام های زیرزمینی گالو رومی را کاوش کنید. برای آرامش و سکوت، نمی توانید پارک Arènes de Lutèce را که در بقایای یک آمفی تئاتر رومی قرار دارد، شکست دهید و به خود فرصت دهید تا بازار خیابانی Rue Mouffetard را کاوش کنید.

لو ماریس

بهترین محله های پاریس

بارهای همجنسگرایان با عمارتهای دوران رنسانس و رستورانهای یهودی در مارایس، که دارای خیابانهای باریک است، با معماری خیره کننده و حال و هوای شلوغ شهرت دارد. برای تغذیه ذهن خود، به موزه پیکاسو و موزه کارناوالت با مضمون تاریخی بروید، هر دو در خانه های مجلل سابق قرار دارند. بسیاری از گالری های هنری و مکان های عجیب و غریب برای غذا خوردن در زیر طاق های سنگی آجر صورتی شکل Place des Vosges وجود دارد. اگر اهل صرفه جویی هستید، مغازه های لباس فروشی را در امتداد خیابان پیشرو مد فرانسه در بورژوا و خیابان Vieille du Temple دنبال کنید.

لا ویلت

a Villette که با موفقیت به زندگی سابق خود به عنوان کشتارگاه پشت کرد ، دوباره به عنوان یک پارک آرزومند و مملو از معماری آوانگارد ظاهر شد-از جمله برجسته ترین آنها می توان به فیلارمونیه پاریس با نقره و مجسمه آینده موزه Cité des Science اشاره کرد. در تابستان ، چمن های پارک دو ویلت با کنسرت های زنده و یک جشنواره فیلم سالانه در فضای باز جمعیت را به وجد می آورد. همچنین می توانید یک قایق برقی از Marin d’Eau Douce اجاره کنید و از طریق پارک در امتداد Canal de l’Ourcq حرکت کنید.

 

 

مون مارتر

بهترین محله های پاریس

مون مارتر بخش خاصی از چشم انداز پاریس باقی مانده است ، خیابانهای آن در دامنه های افسانه ای در شمال شهر پیچیده است. Montmartrois ، به عنوان مردم محلی شناخته شده است، به شدت به دامنه کوه خود وفادار در Quartier و هنری، تاریخ مستقل غنی است، با وجود هجوم روزانه از گردشگران، موفق به حفظ محیط روستا آن است. ساکنان خرید خود را از خائنان در امتداد خیابان des Abbesses انجام می دهند، برای صرف شام در بیسترو لوپ LouLou Montmartre، که به خاطر چشم اندازهایش در پشت بام های پاریس مشهور است، یا کوکتل عجیب و غریب در Le Très Particulier ، شاید پس از افتتاحیه در بنیاد هنری Kadist، بخورند. سایتی برای انجام پروژه های هنری معاصر.

 

پیگال جنوبی

مطمئناً برخی هستند که از نحوه تسخیر کافه ها و نوارهای قبلی توسط کوکتل های جدید ، مانند Dirty Dick، ابراز تاسف می کنند. با این حال South Pigalle – یا SoPi ، همانطور که مشهور است – یکی از محله های پر اتفاق در پاریس است. به مغازه های لذیذ در اطراف خیابان شهدا و رویدادهای شبانه در نقاط داغ مانند لو کارمن، باشگاه باروک آهنگساز ژرژ بیزه، تبدیل به باشگاه فکر کنید. باز کردن بارها و رستوران های جدید در این محله در زیر مون مارتر ادامه دارد. در شمال شرقی در امتداد خیابان دلپذیر و درخت پردازی شده تروداین، مکانهای زیادی در فضای باز وجود دارد که می توانید خودتان در آن پارک کنید، و هر جمعه بعدازظهر یک بازار ارگانیک در Place Anvers وجود دارد.

 

بلویل-منیلمونتانت

این محله، که زمانی توسط ادیت پیاف به عنوان خانه نامیده می شد، به سرعت در حال شلوغ شدن در یک شب زنده داری و صحنه هنری است. در میان کافه های خیابان Menilmontant بسیاری از موارد مورد علاقه قدیمی وجود دارد، در حالی که گالری های هنری جدید ظهور یک صحنه هنری جوان را تثبیت می کنند. گوشه های جذابی نیز وجود دارد، از جمله آنها Parc de Belleville و چشم اندازهای پانورامای آن، یا منطقه اطراف Place St Marthe ، جایی که محیط آرام و آرامش ، ترکیبی از حال و هوای جهانی، با غذاهای دلپذیر از سیسیلی و برزیلی تا گیاهخواری است.

 

اوبرکامپ

درست در پایین تپه از Menilmontant ، محله Oberkampf قرار دارد که پس از تاریکی هوا با چیزهایی که باید انجام شود طنین می اندازد، از جمله کوکتل بارهای هنری و پناهگاه های غذای خوشمزه مانند تأسیسات فرانسوی-کره ای پیر سانگ. همچنین تعدادی رستوران غربی آفریقایی در خیابان های اطراف متمرکز شده اند، مانند آشپزخانه راحت آفریقایی، که به خاطر غذاهای اصیل نیجریه ای دوست داشتنی است.

 

کانال سنت مارتین

محله ای که در اطراف کانال سن مارتین واقع شده است ، مرکز خنک و خنکی است که در اطراف آبراه تقریبا 200 ساله قدمت دارد و می توانید در آن قدم بزنید. سعی کنید بوریتو و تاکو مکزیکی را از El Nopal سفارش دهید و یک نقطه خارج از کانال را بگیرید. اگر سرویس میز را ترجیح می دهید، انواع بیستروهای عالی برای انتخاب وجود دارد-ما انبار شراب بسیار محبوب با تم پنیر La Vache dans les Vignes را دوست داریم. برای مد روز، مغازه های خیابان Beaurepaire و rue de Marseille وجود دارد، و وقتی تشنه هستید، به غرفه های کلاسیک محله نزدیک هستید: محل ناهار Chez Prune، مثلاً، یا عجیب Le Comptoir Général .

 

هوت مارایس

بخش understatedly شیک از همیشه محبوب Marais را از Haut را ماره است که شاید یکی از قطعات ترین و آینده از پاریس. این خانه مطمئناً یکی از قدیمی ترین خانه های سنگی متعلق به قرن هفدهم است که از جمله آنها می توان به هتل ساله، موزه پیکاسو اشاره کرد. این منطقه همچنین دارای قدیمی ترین بازار سرپوشیده در پاریس ، Marché des Enfants Rouges (متعلق به سال 1615) است، مکانی عالی با انواع غذاهای بین المللی و غذاهای ارگانیک. بارهای کوکتل عالی شامل Little Red Door و Candelaria و Galerie Thaddaeus Ropac از برترین گالری های هنری منطقه است.

 

مونتورگوئیل

غرفه های غذایی تاریخی Les Halles ممکن است از مدت ها پیش به Rungis نقل مکان کرده باشند-و با این حال منطقه عابر پیاده با سنگ فرش های سفید در خیابان Montorgueil هنوز هم مملو از مغازه های متعصب علاقه مندان به غذا است: از تهیه کنندگان خوب شکلات و پنیر گرفته تا بلانگری و ماهی فروشان. در اینجا همچنین قدیمی ترین شیرینی فروشی در پاریس، La Maison Stohrer (از سال 1730) وجود دارد. شما می توانید یک دسته گل را بردارید، در یکی از تراس های دلپذیر آن منطقه قهوه یا آپریتیف میل کنید و در رستوران قدیمی L’Escargot ، اسطوخودوس را در انواع آماده سازی شگفت انگیز امتحان کنید. برای نوشیدن دیر وقت ، باشگاه کوکتل تجربی، ساخت نوشیدنی ها را به شکل هنری ارتقا می دهد.

باتیگنولز

به واحه ای غیر منتظره در گوشه کمی شناخته شده منطقه 17 خوش آمدید: محله Batignolles بهشتی آرام برای لذت ها و بوتیک های جذاب است که برای یک بعدازظهر از flânerie مناسب است ، همانطور که فرانسوی ها آن را پیچ و خم بیکار می نامند. یک حس روستایی مانند ، و حال و هوای ساده و اصیل پاریس، دور از بناها و موزه ها وجود دارد. در میدان des Batignolles (یک پارک کوچک عجیب و غریب با آبشار و نهر کوچک) به سبک باغ انگلیسی قدم بزنید و مغازه ها را در خیابان Legendre تماشا کنید. شنبه صبح بازار ارگانیک را مرور کنید یا در بیرون از یکی از بیستروهای دلپذیر – مثلاً Le Tout Petit – بنشینید.

 

باستیل

باستیل دارای مکانهای غذاخوری عالی است ، همراه با کوکتلهای درجه یک در مکانهایی مانند Moonshiner مخفی speakeasy و کلوب شبانه بادابوم . سرآشپز آلن دوکاس نیز کارخانه شکلات سازی خود را در اینجا در خیابان دو لا روکت تأسیس کرده است و برای یک شب فرهنگی ارزشمند، L’Opéra Bastille یک شرط مطمئن است. خریدهای فوق العاده ای نیز وجود دارد، مخصوصاً در امتداد خیابان دو شارون، با بوتیک های مد فرانسوی.

 

سن ژرمن دس پرس

Saint-Germain-des-Pres دارای جذابیت هنری و تاریخ ادبی است-اسکار وایلد در محلی که امروزه واقع شده است زندگی می کرد ، و مکانهای کلاسیک، مانند Café de Flore و Deux Magots ، پاتوقهای وجودی برای افرادی مانند بودند. سارتر، دوبوار و کامو. ممکن است آن اگزیستانسیالیست های معروف مدتهاست که رفته اند، اما فرهنگ کافه ای دائمی همچنان پابرجاست. گالری هنری کامل منور، هنر معاصر محله را بالا برده است ، و معجون های سرسخت شما برای نوشیدن در باشگاه کوکتل نسخه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *