تعبیر خواب قارچ

تعبیر خواب قارچ

قارچ در خواب های ما خواسته و مالی است حرام که از طریق غیر مشروع و ناپسند به دست ما برسد. قارچ گیاهی است خود رو و فاقد برگ و ریشه که در نواحی جنگلی و مرطوب یافت می شود. زمان پیدایش قارچ بلا فاصله بعد از باران تند و رعد و برق است و به همین علت نوشته اند که قارچ خلق الساعه است و اصلا رعد و برق آن را به وجود می آورد. کسانی که در حاشیه این نوع جنگل های بسیار مرطوب زندگی می کنند بلافاصله بعد از رعد و برق و باران به جنگل می روند و قارچ جمع می کنند.

معبران با توجه به این زمینه آن را مال ضبط شدنی دانسته اند یعنی مالی که بابت طلب از بدهکار ناتوان و مستمند ضبط می شود. ضبط شدنی مالی است که ظاهرا می خرند اما بهائی ناچیز بابت آن می پردازندو به رضایت و نارضائی صاحب مال توجه نمی کنند زیرا قانون از آن حمایت می کند. معبران اسلامی درباره قارچ چیزی ننوشته اند و این عقیده معبران مغرب زمین است که آن را مال ضبط شدنی دانسته اند.

اگر در خواب ببینید که غذائی از قارچ می خورید پولی حرام به دست شما می رسد و بعد دچار تشویش و نگرانی و دلهره می شوید یا گرفتار عذاب وجدان می گردید زیرا هیچ کس نیست که قارچ را با خیال راحت بخورد. حتی آن ها که قارچ شناسان خوبی هستند دلهره دارند که مبادا قارچ سمی باشد و به مرگ ایشان بیانجامد.

اگر در خواب ببینید که قارچ را از لای برگ ها و علف های جنگل جستجو می کنید با کید و تزویر مالی به چنگ می آورید و برای تحصیل مال حرام به نیرنگ متوسل می شوید. ممکن است قارچ را ببینید ولی در خواب احساس کنید غذائی که می خورید از قارچ است در این حال نیز تعبیر همان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *