تمرین طول موج
تمرین شنا پشت بازو
تمرین شنا پشت بازو
۱۴۰۰-۰۲-۱۳
تمرین اسکوات با دستگاه اسمیت
تمرین اسکوات با دستگاه اسمیت
۱۴۰۰-۰۲-۱۳
تمرین طول موج

تمرین طول موج

تمرین طول موج

 



 

تمرین طول موج

تمرین طول موج

 

دستورالعمل گام به گام:

  1. یک طناب جنگی را به دور یک ساختار ایمن حلقه کنید و طناب را گسترش دهید، اطمینان حاصل کنید که طول طناب در هر دو طرف مساوی است. انتهای طناب را در هر دست بگیرید ، پاها را به اندازه عرض شانه بچینید و بازوها را دراز و پایین کنید تا طناب را مستقیماً جلوی بدن بگیرید. این موقعیت شروع شماست.
  2. استنشاق کنید زانوهای خود را کمی خم کنید. زانوهای خود را به سرعت گسترش دهید، همزمان در حالی که بازوی راست خود را ثابت نگه دارید، بازوی چپ خود را بالا آورده و آرنج خود را کمی خم کنید تا انتهای طناب را تا ارتفاع سر بلند کنید.
    بازدم را انجام دهید. در لگن و زانو خم شوید ، اطمینان از حفظ ستون فقرات خنثی. همزمان ، طناب را به سمت پایین بکشید و بازوی چپ خود را به سمت زمین بکشید و آرنج خود را دراز کنید.
  3. استنشاق کنید زانوهای خود را کمی خم کنید. همزمان با حفظ بازوی چپ ، زانوهای خود را به سرعت باز کنید، بازوی راست خود را بالا آورده و آرنج را کمی خم کنید تا انتهای طناب را تا ارتفاع سر بلند کنید.
  4. بازدم را انجام دهید. در لگن و زانو خم شوید ، اطمینان حاصل کنید که شما یک ستون فقرات خنثی را حفظ می کنید. همزمان، طناب را به سمت پایین بکشید و بازوی راست خود را به سمت زمین بکشید و آرنج خود را دراز کنید تا به حالت اولیه برگردد. برای تعداد تکرار مشخص شده ، به تناوب بین راست و چپ ادامه دهید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *