تمرین قیچی به طرفین با دمبل

تمرین قیچی به طرفین با دمبل

 



تمرین قیچی به طرفین با دمبل
تمرین قیچی به طرفین با دمبل

 

دستورالعمل گام به گام:

  1. یک دمبل را در ارتفاع شانه در حالی که آرنج خم است نگه دارید و هر دو پا را به اندازه عرض شانه روی زمین قرار دهید. این موقعیت شروع شماست.
  2. استنشاق کنید پای راست خود را روی زمین نگه دارید ، پای چپ خود را رها کنید و یک قدم بزرگ به سمت چپ خود بردارید، و دمبل ها را بین پاها نگه دارید. همانطور که پای خود را روی زمین می کارید، زانوی چپ خود را خم کنید، اطمینان حاصل کنید که پای راست شما صاف است.
  3. بازدم را انجام دهید. زانوی چپ خود را دراز کرده و وزن خود را بر روی پای راست خود منتقل کنید. پای چپ خود را به سمت داخل قدم بگذارید تا به حالت اولیه برگردید.
  4. استنشاق کنید پای چپ خود را روی زمین نگه دارید ، پای راست خود را رها کنید و یک گام بزرگ به سمت راست خود بگیرید و دمبل ها را بین پاها نگه دارید. همانطور که پای خود را روی زمین می کارید، زانوی راست خود را خم کنید، اطمینان حاصل کنید که پای چپ شما صاف است.
  5. بازدم را انجام دهید. زانوی راست خود را دراز کرده و وزن خود را به پای چپ خود منتقل کنید. پای راست خود را به سمت داخل قدم بگذارید تا به موقعیت اولیه برگردید. برای تعداد تکرار مشخص شده، به تناوب بین چپ و راست ادامه دهید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *