جاذبه های تسیم شا تسویی هنگ کنگ
10 جاذبه گردشگری برتر یونگفراو
10 جاذبه گردشگری برتر یونگفراو
۱۴۰۰-۰۷-۰۶
چرا سیگار بدترین دشمن خانمهاست؟
چرا سیگار بدترین دشمن خانمهاست؟
۱۴۰۰-۰۷-۰۶

جاذبه های تسیم شا تسویی هنگ کنگ

Tsim Sha Tsui که در نوک شبه جزیره هنگ کنگ و توسط بندر ویکتوریا واقع شده است، به دلیل نمادین نمادین خود در بندر شهر مشهور است. اگر برای اولین بار از بازدیدکنندگان استفاده می کنید ، این محله باید اولویت اصلی شما باشد.

Tsim Sha Tsui یکی از شلوغ ترین مناطق در Kowloon است، و چیزهای زیادی برای دیدن و انجام در اینجا وجود دارد. صحنه خرید متنوع است ، از بوتیک های طراح گرفته تا فروشگاه های محلی bric-a-brac. همچنین مکان خوبی برای یافتن طیف وسیعی از موزه ها، گالری ها و اجراهای زنده است. اما شاید آنچه بیشتر به آن شهرت دارد نگاهش به بندر هنگ کنگ است. در اینجا ، می توانید قایق های ناخواسته را در خلیج ویکتوریا در برابر پس زمینه ای از خط افق درخشان وسیع مشاهده کنید. در اینجا بهترین کارها برای انجام در محله آورده شده است.

 

 

به پرنده نگری در پارک کولون بروید

جاذبه های تسیم شا تسویی هنگ کنگ

پارک Kowloon که تنها پنج دقیقه با مرکز خرید K11 فاصله دارد ، مکانی عالی برای فرار از انرژی دیوانه وار شهر یا احاطه شدن به گیاهان و سرسبزی است. همچنین این مکان به طرز شگفت آوری خوبی برای تماشای پرنده نگری است – در مرکز پارک حوضچه ای پر از فلامینگو و یک مرغ پرنده ای با طوطی های عجیب و غریب و کاکادو وجود دارد. استخر شنا و مرکز بهداشت در ضلع شمالی پارک قرار دارند و اگر به اسکوات یا اسکواش علاقه ای ندارید ، مک دونالد در همان ساختمان وجود دارد.

 

در امتداد خیابان ستارگان قدم بزنید!

خیابان ستارگان پاسخ هنگ کنگ به پیاده روی مشاهیر هالیوود است ، اما دارای زمینه ای بسیار دیدنی تر است. این هتل در کنار بندر نفس گیر ویکتوریا واقع شده است و جای خود را به نمای ساحلی چشم انداز نمادین شهر می دهد. این پیاده رو با آثار دستی افراد مشهور ، یادگاری فیلم و پلاک های یادبود احاطه شده است. در ادامه ، مجسمه برنزی در ابعاد واقعی بروس لی را خواهید یافت .

K11 ، اولین مرکز هنری جهان را تحسین کنید

K11 که در یک ساختمان عظیم شش طبقه قرار دارد ، فراتر از یک مرکز خرید است. علاوه بر طیف گسترده ای از مغازه هایی که محصولات مد ، زیبایی و سبک زندگی می فروشند ، نمایشگاه ها و رویدادهای هنری فوق العاده ای نیز در طول سال برگزار می شود. گفته می شود که K11 اولین مرکز هنری جهان است – سعی می کند عناصر هنر و طبیعت را در ساختمان از طریق قرار دادن نقاشی ها ، گیاهان و تاسیسات در هر طبقه ادغام کند. هنرمندان محلی اغلب آثار خود را در اینجا به نمایش می گذارند.

 

 

با کشتی برجسته قایقرانی کنید!

برای بیش از 120 سال ، Star Ferry ساکنان محلی را بین Kowloon و جزیره هنگ کنگ تعطیل کرده است . با وجود اینکه دو طرف شهر از طریق جاده ها و راه آهن به هم متصل شده اند ، ده ها میلیون نفر هنوز هم هر سال سوار شدن بر روی این قایق های سبز و سفید تاریخی را انتخاب می کنند.

در جاده کیمبرلی وارد غذاهای کره ای شوید!

جاده کیمبرلی بخاطر فراوانی رستوران ها و فروشگاه های مواد غذایی کره ای مشهور است. این منطقه ، که در محلی به نام خیابان کره و کره کوچک شناخته می شود ، دارای همه چیزهایی است که شما برای طبخ یک ژاپک معتبر (نودل شیشه ای سرخ شده با گوشت سبزیجات) در خانه نیاز دارید. و اگر هوس کباب کره ای می کنید ، به سختی می توانید در هنگ کنگ مکانی بهتر از Seorae ، یکی از محبوب ترین رستوران های زنجیره ای در کره جنوبی پیدا کنید.

 

 

اجرای زنده را در مرکز فرهنگی هنگ کنگ تماشا کنید!

 

مرکز فرهنگی هنگ کنگ بزرگترین مرکز اجرای چند منظوره در شهر است. این مکان میزبان اپرا ، رقص ، نمایش و اجرای موسیقی در طول سال است. سالن اصلی کنسرت بزرگ است و ظرفیت پذیرایی بیش از 2000 نفر را دارد. در طول ساعات غیرفعالیت مرکز فرهنگی ، معمولاً برنامه های سرسرا و نمایشگاه های هنری رایگان برای پذیرایی وجود دارد.

 

از کوکتل با منظره در Aqua Spirit لذت ببرید!

Aqua Spirit که در طبقه سی ام پارک خرید جاده پکن واقع شده است و دارای پنجره های باورنکردنی از کف تا سقف است ، دارای چشم اندازهای خیره کننده از خط افق هنگ کنگ و بندر ویکتوریا ، با نورپردازی مبهم و دکوراسیون پیچیده است. جایگزین آن Eyebar in Isquare است که دارای صندلی در فضای باز و همچنین منظره شب است.

 

 

از مرکز خرید Harbour City دیدن کنید!

جاذبه های تسیم شا تسویی هنگ کنگ

هنگ کنگ به دلیل طیف گسترده ای از مارک های لوکس و ابزارهای ارزان قیمت مشهور است. مراکز خرید زیادی در Tsim Sha Tsui وجود دارد ، اما Harbor City چشمگیرترین آنها است. این بزرگترین و متنوع ترین مرکز خرید شهر است و بیش از 450 مغازه ، 50 رستوران ، دو سینما ، سه هتل و یک باشگاه خصوصی مجلل در آن وجود دارد.

 

 

تفریحی در تراس Knutsford داشته باشید!

جاذبه های تسیم شا تسویی هنگ کنگ

در حالی که مشهورترین مکان تفریحی شبانه در هنگ کنگ ، Lan Kwai Fong است ، همچنین یک مرکز شبانه در اواخر بندر ، در یک خیابان فرعی کوچک به نام تراس Knutsford وجود دارد. این خط باریک مملو از بارها ، میخانه ها ، باشگاه ها و طیف گسترده ای از رستوران های بین المللی است. برخی از کافه ها تا شش صبح باز می مانند ، بنابراین اگر نمی خواهید شب به پایان برسد ، مکان مناسبی است. 

 

برجهای Chungking را کاوش کنید!

جاذبه های تسیم شا تسویی هنگ کنگ

عمارت Chungking ممکن است برجسته نباشد ، اما ساختمانها به خوبی در فرهنگ پاپ هنگ کنگ تثبیت شده اند: این سایت موضوع درام عاشقانه وانگ کار وای Chungking Express (1994) بود. در بین مردم محلی ، این شهر به عنوان بهترین مکان در شهر برای تهیه غذاهای مقرون به صرفه هندی و آفریقایی شناخته می شود. در طبقات بالا تعداد زیادی خوابگاه و هتل های مقرون به صرفه وجود دارد و اگر از قبل رزرو نکرده اید ، مکان مناسبی برای جستجوی محل اقامت است. همچنین تعداد زیادی فروشگاه مبادله ارز وجود دارد که نرخ مناسبی را ارائه می دهند.

فرزند خود را در Wawa Planet رها کنید!

جاذبه های تسیم شا تسویی هنگ کنگ

در طبقه دوم یک ساختمان در جاده چتم واقع شده است ، فضای بزرگی به طور کامل به ماشین های پنجه اختصاص داده شده است. انواع مختلفی از جوایز وجود دارد ، از اسباب بازی های پر شده تا میان وعده ها. هزینه هر تلاش تنها 5 دلار هنگ کنگ است و سطوح دشواری از آسان تا سخت متفاوت است ، اما اگر نمی توانید با دست خالی به خانه برگردید ، می توانید هزینه بیشتری را برای تضمین جایزه برای خود بپردازید.

 

 

مسجد تاریخی کولون را تحسین کنید

جاذبه های تسیم شا تسویی هنگ کنگ

مسجد و مرکز اسلامی کولون بیشتر به مسلمانان سنی اهل پاکستان و اندونزی خدمت می کند.

مسجد و مرکز اسلامی Kowloon یکی از نمادهای دیدنی Tsim Sha Tsui است. این سایت در دوران استعمار بریتانیا ، زمانی که مسلمانان هند در ارتش انگلیس در هنگ کنگ خدمت می کردند ، ایجاد شد. در آن زمان ، آنها در پادگان ویتفیلد مستقر بودند ، محل سابق آن هنوز در پارک کولون یافت می شود. این مسجد در فاصله کمی از پارک واقع در جاده ناتان ، بیشتر به مسلمانان سنی پاکستان و اندونزی خدمت می کند. بازدیدکنندگان می توانند تا زمانی که از گردن تا مچ پا پوشانده شده اند در نماز شرکت کنند.

 

 

در موزه فضایی هنگ کنگ افق خود را گسترش دهید!

جاذبه های تسیم شا تسویی هنگ کنگ

موزه فضایی هنگ کنگ بنای گنبدی شکل در Tsim Sha Tsui است. این یک افلاک نما و همچنین یک مرکز نمایشگاهی برای طالع بینی است. در اینجا ، شما می توانید گمراهی وارونه بودن در یک ایستگاه فضایی مجازی را تجربه کنید ، در حالی که نمایشگاه موج سواری گرانشی یک سفر در فضا را شبیه سازی می کند و از اجرام آسمانی و سیارات مختلف می چرخد. این موزه یک فعالیت روز بارانی عالی را ایجاد می کند و برای خانواده نیز مناسب است ، زیرا اکثر نمایشگاه ها تعاملی هستند.

غروب آفتاب را از باغ سالزبری تماشا کنید!

جاذبه های تسیم شا تسویی هنگ کنگ

باغ سالزبری در انتهای خیابان ستاره در نزدیکی موزه هنرها واقع شده است ، یک فضای نمایشگاهی و یک تکه سبز آرام است. این مکان خوبی برای نشستن و تحسین منظره زیبای بندر است. درست قبل از غروب آفتاب پیک نیک بیاورید و منتظر بمانید تا ساختمانها و تاسیسات نورانی زنده شوند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *