جاذبه های توریستی آمالفی
بهترین های گردشگری آریزو را بشناسید!
بهترین های گردشگری آریزو را بشناسید!
۱۴۰۰-۰۷-۱۷
,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون,webgardoon
معرفی مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره افرا (افرا کلینیک)
۱۴۰۰-۰۷-۱۸

جاذبه های توریستی آمالفی

یکی از مشهورترین سفرهای جاده ای جهان، Amalfi Drive (معروف به SS163) همچنین می توان گفت زیباترین خط ساحلی 48 کیلومتری ایتالیا است و مطمئناً در لیست برترین جاذبه های گردشگری ایتالیا قرار دارد. جاده ای که بر روی صخره هایی که قبلاً توسط دره های عمیق بریده شده حک شده اند، در ارتفاعات بالای دریای تیرن در مجموعه ای از چشم اندازهای خیره کننده و منحنی هایی که توسط کوههای تقریباً عمودی از یک طرف بالا آمده و از طرف دیگر قطرات عمودی بلند محدود شده است، چسبیده است.

جاذبه های توریستی آمالفی

نیازی نیست خودتان آن را رانندگی کنید، و مگر اینکه به جاده های ایتالیا عادت کرده باشید، احتمالاً نباید این کار را انجام دهید. یک چیز قطعی است: اگر رانندگی کنید، مناظر زیادی را مشاهده نخواهید کرد. جایی نیست که حتی یک ثانیه چشم از جاده بردارید، و مکانهای بسیار کمی برای توقف وجود دارد. محبوب ترین گزینه سوار شدن به اتوبوس است. اینها اغلب می دوند و در شهرها متوقف می شوند، بنابراین می توانید پیاده شوید، به اطراف خود نگاه کنید، برای شنا بروید، قهوه یا ناهار بخورید و در اتوبوس بعدی برگردید.

بسته به بخش مسیر، اتوبوس های SITA هر یک یا دو ساعت حرکت می کنند. شهر آمالفی نقطه توقف مورد علاقه است، به ویژه برای مسافرانی که دو روز برای سفر در نظر گرفته اند. یک نکته را باید به خاطر بسپارید: اگر با اتوبوس رفتید، از غرب به شرق، از سورنتو شروع کنید و در سمت راست اتوبوس یک صندلی پنجره ای امتحان کنید. اگر رانندگی می کنید، از شرق به غرب بروید، بنابراین در خط داخلی قرار خواهید گرفت.

با این راهنمای مفید بازدیدکنندگان به جاذبه های برتر ساحل آمالفی، سفرهای خود را در طول این رانندگی دیدنی برنامه ریزی کنید.

1. پوزیتانو

جاذبه های توریستی آمالفی

پوزیتانو

این غربی ترین شهر در امتداد ساحل آمالفی به وضوح کشف شده است، همانطور که از مدهای شیک و افرادی که با قایق برنزه آنها را می پوشند می توانید تشخیص دهید. وقتی می بینید که خانه های پاستلی پوشیده از گل، در کنار تپه ای شیب دار به سمت ساحل فرو می روند، می توانید جاذبه پوزیتانو را درک کنید.

جدا از کلیسای قرن سیزدهم سانتا ماریا آسونتا، با گنبد از کاشی های ماژولیکا و نماد بیزانسی یک مدونا سیاه (طبق افسانه توسط دزدان دریایی به اینجا آورده شده)، تنها چیزهایی که می توانید مشاهده کنید خطوط باریک نزدیک بندر و احتمالاً افراد مشهور در کافه ها نشسته اند

در ساحل، Marina Grande، کارهای بیشتری می توانید انجام دهید، جایی که می توانید قایق های قایقرانی، قایق سواری، قایق های بادبانی ، زودیاک ها و قایق های موتوری اجاره کنید یا برای سفر دریایی در ساحل به کاپری امضا کنید. اما جذابیت اصلی مارینا گراند Positano ، امکان مشاهده یک یا دو celeb است. مربع ماسه شما ارزان نمی شود. برای اینکه بتوانید محل کار خود را انجام دهید، باید یک صندلی راحتی را از یکی از ستون های بالنی کرایه کنید، کلوپ های ساحلی که چتر، رختکن، و غذاهای پذیرایی نیز مجهز هستند. اینها واقعیت زندگی تقریباً در تمام سواحل ایتالیا است.

ساحل طولانی Fornillo Positano را نمی توان تقریباً شیک یا مناسب برای تشخیص افراد مهم دانست، اما می توانید از طریق ساحل به آن برسید. دارای یک منطقه آزاد همراه با stabilimento است. درست در شرق پوزیتانو، پرایانو مد روز است، همچنین دارای کلیسای گنبدی شکل است و در فاصله ای نه چندان دور ، جاده از تنگه عمیق و چشمگیر Vallone di Furore عبور می کند، یکی از محبوب ترین مکان های Drive Amalfi برای بازدید از عکس.

محل اقامت: محل اقامت در پوزیتانو

2. Grotta dello Smeraldo (غار زمرد)

جاذبه های توریستی آمالفی

غار زمرد

در نزدیکی روستای Conca dei Marini، پله ها و آسانسور به سمت یک غار دریایی فرود می آیند. شاید تعجب کنید که چگونه یک غار دریایی دارای استالاکتیت شد، اما این غار همیشه در سطح دریا نبود. این غار در قسمت بالاتری شکل گرفته بود، اما فعالیت های آتشفشانی این منطقه (شما چندان از وزوویوس دور نیستید) سطح دریا و سطح زمین را تغییر داد و غار را در محلی قرار داد که دریا می تواند در آن شستشو شود.

مانند غار آبی در کاپری ، تابش نور خورشید به داخل آب باعث می شود که ظاهری از داخل داشته باشد، در این حالت درخشندگی سبز زمردی دارد. آب آنقدر شفاف است که می توان از ته آن را دید. قایق ها در ورودی غار منتظر می مانند تا شما را به داخل ببرند، یا می توانید با قایق از ساحل آمالفی به غار بروید، حدود 15 دقیقه سوار شوید.

آدرس: مسیر 163 ، Conca dei Marini ، Amalfi

3. آمالفی

جاذبه های توریستی آمالفی

شهر زیبا آمالفی

خیابانهای سرسبز آمالفی، قلم موها، گلهای آبشار، و چشم اندازهای همیشه در حال تغییر دریای آبی زیر، آمالفی را به یکی از دیدنی ترین مکانهای دیدنی ایتالیا تبدیل کرده است. تقریباً همانند Positano ، مارینا گرانده Amalfi سهم خود را از گلم دارد، اما 200 متر ماسه دارای فضای آزاد در هر انتهای آن برای کسانی است که نمی خواهند با مجموعه هوشمند فضایی را ترک کنند. مانند پوزیتانو ، این مارینا گرانده شلوغ خواهد بود.

کلیسای جامع آمالفی، Duomo di Sant’Andrea، با شکوه در بالای یک پله بلند (تقریباً همه چیز در آمالفی از راه پله به دست می آید) ، با نمای طرح دار هندسی، ستون های راه راه و گنبدی زیبا در کاشی های Majolica. برای دیدن درهای برنزی باشکوه از پله ها بالا بروید. سرداب مزین با نقاشی های دیواری آن؛ و Chiostro del Paradiso دوست داشتنی، صومعه ای با باغی آرام.

برای دیدن Museo della Carta، به بالای تپه ادامه دهید، جایی که می توانید با صنعت ساخت کاغذ قرنها آمالفی آشنا شوید و کاغذ خود را با استفاده از روش های قرون وسطایی تهیه کنید. این یکی از کارهای مورد علاقه در آمالفی با کودکان است.

4. راوللو

جاذبه های توریستی آمالفی

راوللو

از آترانی ، درست در شرق آمالفی ، یک جاده پرپیچ و خم (SS 373) از طریق باغ های پرتقال به Ravello ، یک شهر قدیمی در یک سایت فوق العاده مشرف به دریا از لبه عمیق Valle del Dragone (دره اژدها) می رسد. باغهای سرسبز، که زمانی ویلاهای آن را احاطه کرده بودند ، اکنون پارک شده اند و هر کدام دیدگاه بهتری نسبت به گذشته دارند.

شاید از تعداد کلیساهای چنین شهر کوچکی تعجب کنید، اما مانند آمالفی، زمانی کلیسا بسیار بزرگتر بود. در دوران شکوفایی قرن سیزدهم، جمعیت آن 36000 نفر بود، با کلیساها، صومعه ها، ویلاها و کاخ ها. در کلیسای قرن دوازدهم سن جیووانی دل تورو، که به سبک باروک بازسازی شده است، یک منبر موزاییکی با تزئینات ماژولیکای ایرانی قرار دارد. در سرداب نقاشی های دیواری از صحنه های زندگی مسیح وجود دارد.

در مرکز شهر کلیسای جامع رومانسک سن پانتالئون قرار دارد که در سال 1086 آغاز شد و همچنین به سبک باروک بازسازی شد و مانند کلیساهای آمالفی و آترانی، درهای برنزی آن در قسطنطنیه ریخته شد. در داخل آن دو منبر مرمری برجسته وجود دارد که هر دو به طرز پیچیده ای منبت کاری شده اند. یکی طرح هایی از موجودات افسانه ای و صحنه های کتاب مقدس دارد.

شما می توانید به سمت آمالفی در سنتیرو آترانی ، مجموعه ای طولانی و شیب دار از پله ها بروید که از میان باغ های لیمو و مناظر خیره کننده گذشته می گذرد. حداقل 90 دقیقه وقت بگذارید.

5. ویلا روفولو

جاذبه های توریستی آمالفی

ویلا روفولو

برج سنگی خاکستری روبروی کلیسای جامع دروازه ای است برای ویلا که باغ ها و چشم اندازهای تراس از باغ جادویی واگنر در کلینزور در پارسیفال الهام گرفته است . این ویلا در قرن سیزدهم به عنوان یک خانه/مزرعه مستحکم شروع شد و با نسل های متوالی به رشد خود ادامه داد تا اینکه بیش از 300 اتاق داشت (احتمالاً اغراق آمیز).

قدیمی ترین قسمت باقی مانده برج مراقبت سنگی 30 متری است. در قرن 18، یک صومعه نئور موری به آن اضافه شد، و در قرن 19، محوطه به باغهای رمانتیک تبدیل شد. اکثر ساختمانها در حال حاضر ویرانه هستند که به عنوان ویژگیهای باغ گنجانده شده اند. قسمت های بازسازی شده برای نمایشگاه های هنری استفاده می شود و محوطه محل برگزاری کنسرت ها و جشنواره موسیقی تابستانی برجسته با نوازندگان و ارکسترهای مشهور جهان است.

آدرس: Piazza Duomo ، Ravello

سایت رسمی: http://www.villarufolo.it/home.html

6. باغ ویلا سیمبرون

جاذبه های توریستی آمالفی

ویلا سیمبرون

با گذر از کلیسای سان فرانچسکو، که دارای صومعه رومانسک است و کلیسای سانتا کیارا، ویلا سیمبرونه را خواهید دید. خیابانی از پارک زیبای آن تا Belvedere Cimbrone با چشم اندازهای بی نظیر از ساحل آمالفی می گذرد.

از این گردشگاه دور شوید تا باغهای گل پشت دیوارها را جمع کنید و مجموعه وسیعی از تکه ها و تکه ها – مجسمه ها، چشمه ها، ستون ها ، معابد، سر چاه ها و عناصر معماری – که از ویرانه های این منطقه و فراتر از آن به اینجا آورده شده اند. اینها توسط پروردگار انگلیسی که ویلا را در سال 1904 خریداری کرده بود، جمع آوری شد و در میان سبزه و گلها به روشهای خاص در باغها گنجانده شد.

آدرس: از طریق سانتا کیارا 26 ، راوللو

سایت رسمی: www.villacimbrone.com

7. والونه دل فریره

جاذبه های توریستی آمالفی

آبشار دره Ferriere

برای استراحت از سواحل، یکی از کارهای منحصر به فرد در ساحل آمالفی، پیاده روی در دره عمیق است که به دلیل ریخته گری های قرون وسطایی نامگذاری شده است، ویرانه های آن را می توانید در اینجا مشاهده کنید. این مسیر در داخل پونتون، خارج از جاده راوللو ، آغاز می شود و شش کیلومتر بعد در آمالفی به پایان می رسد. با نزدیک شدن به شهر، از آسیاب های آبی عبور می کنید که زمانی صنعت کاغذسازی آمالفی را تقویت می کردند.

این مسیر بسیار آسان است و از میان جنگل های شاه بلوط و غرفه های گذشته سرخس نادر، در کنار نهری که در چندین آبشار فرو می ریزد ، فرود می آید. پشته های شیب دار در هر طرف دره را از بدترین بادهای زمستانی و گرمای شدید تابستان محافظت می کند و آب و هوای معتدل و مرطوب را ایجاد می کند که در آن گیاهان کمیابی شکوفا می شوند، برخی از آنها مربوط به دوران قبل از یخبندان است. قسمت مرکزی مسیر از یک منطقه حفاظت شده طبیعی عبور می کند.

8. سالرنو

جاذبه های توریستی آمالفی

کلیسای جامع سالرنو

در انتهای شرقی شبه جزیره آمالفی، جایی که تپه ها به سرعت وارد خلیج سالرنو می شوند، محل سالرنوم باستانی، اکنون سالرنو است. سالرنو در طول جنگ جهانی دوم مقر دولت فاشیست شد. بمباران بعدی و حمله متفقین در 1943 تنها بخشی از ویرانه Castello di Arechi را در تپه شمال غربی شهر به جای گذاشت. چند طاق قنات رومی؛ و کلیسای جامع، تنها منظره ای که مورد توجه گردشگران است.

کلیسای جامع سن ماتئو که در سال 1068 ساخته شد و در سال 1768 بازسازی شد و پس از 1945 دوباره بازسازی شد، بقایای انجیل متیو را که از Paestum به اینجا آورده شده و یکی از مهمترین آثار مقدس ایتالیا است، در خود جای داده است. سنت متیو در موزاییک بالای درگاه تصویر شده است. درهای برنزی باشکوه در 1099 در قسطنطنیه ساخته شد.

یک پله پله به حیاط منتهی می شود که دارای 28 ستون از Paestum و 14 سارکوفاژ است ، همچنین از محل باستانی حذف شده اند. در شبستان، حتماً به دو منبر متعلق به قرن دوازدهم با تزئین موزاییک دقیق و مجاور، شمعدانی عید پاک به سبک مشابه توجه کنید.

در انتهای راهروی شمالی ، مقبره تزئین شده مارگارت آنجو (1412) قرار دارد و در نمازخانه سمت راست محراب بلند ، مقبره پاپ گرگوری هفتم، که در سالرنو در سال 1085 درگذشت ، وجود دارد. با موزاییک تزئین شده است پس از بازدید از کلیسای جامع ، Museo Archeologico دارای آثار باستانی محلی است که اگر قصد سفر به Paestum را ندارید ، ارزش دیدن دارد.

آدرس: Piazza Alfano I ، Salerno

9. پیاده روی در Sentiero degli Dei

جاذبه های توریستی آمالفی

راه دیگر برای دیدن این ساحل، و بهترین راه برای کسانی که از نظر بدنی خوب هستند و وقت دارند، پیاده روی یا ترکیبی از پیاده روی و سفر با اتوبوس است. مسیرهای پیاده روی، راه پله های سنگی و مسیرهای قاطر باستانی در امتداد ساحل می چرخند و در میان جنگل ها، نخلستان ها، گلهای وحشی و روستاهای کوچک، با منظره تقریباً ثابت دریا، قدم می زنید. در هر نقطه ، می توانید عکس بگیرید، پیک نیک بخورید یا فقط منظره را جذب کنید.

زیباترین بخش مسیر – و این در اینجا مرتبه ای بلند است – Sentiero degli Dei ، پیاده روی خدایان، در انتهای غربی از Positano است. چندین سرویس دهنده اقامت و انتقال چمدان را برای واکرهای مستقل ترتیب می دهند ، یا می توانید به یک تور پیاده روی گروهی یک هفته ای بپیوندید.

نکات و تورها: چگونه حداکثر استفاده را از سفر خود به ساحل آمالفی ببرید

انجام یک تور سازمان یافته به ساحل آمالفی بهترین راه برای جذب مناظر دیدنی ساحلی است. در حالی که راننده ای با تجربه در جاده های باریک و بادخیز حرکت می کند، می توانید بنشینید و از منظره لذت ببرید. این تورها همچنین شامل وانت و خروج راحت از هتل شما و همچنین راهنمای متخصص است.

  • سفر روز از Sorrento: کامل به روز Amalfi ساحل تجربه شما را از طریق روستاهای عجیب و جالب در طول این خط ساحلی نفس گیر، با توقف در شهر ساحلی محبوب Positano را؛ شهر معروف آمالفی؛ و روستای Ravello در بالای تپه، جایی که می توانید باغ های باشکوه ویلا روفولو قرن سیزدهم را کاوش کنید.
  • سفر روز از ناپل: برای یک برنامه سفر کاملا انعطاف پذیر متناسب با منافع خاص خود را از تور خصوصی: سورنتو، Positano را، Amalfi است، و روز Ravello سفر یک گزینه عالی است. از راحتی یک ماشین شخصی راننده رانندگی دیدن کنید و هر کجا که دوست دارید برای عکس گرفتن و گشت و گذار در این چهار روستای زیبا توقف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *