جاذبه های دیدنی جنگل سیاه آلمان
دعای آزاد شدن از زندان
دعای آزاد شدن از زندان
۱۴۰۰-۱۱-۱۳
برترین جاذبه های گردشگری استرالیا
برترین جاذبه های گردشگری استرالیا
۱۴۰۰-۱۱-۱۶

جاذبه های دیدنی جنگل سیاه آلمان

نام جنگل سیاه تصاویری از جنگل‌های عمیق، خانه‌های مزرعه با سقف‌های عمیق سنتی، ساعت‌های فاخته و دهکده‌های نیمه‌چوبی را تداعی می‌کند که انگار از یک کتاب افسانه بیرون آمده‌اند. و البته کیک گیلاس معروف جنگل سیاه. و همه اینها را در مناظر متحرک بادن-وورتمبرگ در گوشه جنوب غربی آلمان خواهید یافت.

 

قلب جنگل سیاه از Pfortzheim و Baden-Baden به سمت جنوب امتداد دارد و تقریباً به موازات دره راین تا دریاچه‌های نزدیک مرز سوئیس است و زمین‌های کشاورزی روستایی، جنگل‌ها و دهکده‌های زیبای آن با جاده‌هایی به هم متصل می‌شوند که از مسیری هرگز بالا می‌روند و منحنی می‌کنند. پایان دادن به مجموعه ای از نمایش های شایسته عکس. در میان این مناظر جذاب، چیزهای زیادی برای دیدن و انجام در جنگل سیاه خواهید یافت.

 

خود این منطقه با سنت ها و شیوه زندگی منحصر به فرد خود یکی از جاذبه های گردشگری مهم است. منطقه ای که بیش از همه در بین گردشگران محبوب است و برخی از زیباترین مکان ها را در جنگل سیاه برای بازدید خواهید یافت، امتداد راه آهن جنگل سیاه به طول 150 کیلومتر (Schwarzwaldbahn) و تریبرگ با آبشارهای معروفش است. جنگل سیاه جنوبی تحت سلطه فلدبرگ به ارتفاع 1493 متر است و در جنوب دریاچه های Titisee و Schulsee قرار دارند، مناطق محبوب تعطیلات خانوادگی با شنا و ورزش های آبی.

 

سفر خود را به این منطقه زیبا با لیست ما از برترین جاذبه ها و مکان های دیدنی در جنگل سیاه برنامه ریزی کنید.

توجه: برخی از مشاغل ممکن است به دلیل مسائل بهداشتی و ایمنی جهانی اخیر به طور موقت تعطیل شوند.

 

 

1. کاوش در جنگل سیاه با ماشین

 

جاذبه های دیدنی جنگل سیاه آلمان

 

جنگل سیاه

 

برای یافتن برخی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در جنگل سیاه، باید حومه آن را با ماشین، دنبال کنید و یکی از چندین مسیر گردشگری تعیین‌شده را دنبال کنید. محبوب‌ترین آنها جاده جنگل سیاه (Schwarzwald-Hochstrasse) است، مسیری دیدنی که تاج تپه‌ها را از میان جنگل‌های مخروطی باشکوه از بادن-بادن در امتداد Hornisgrinde تا فلات Kniebis در Freudenstadt دنبال می‌کند. مسیر به سمت جنوب از Triberg به Waldshut ادامه می یابد .

 

جاده دره جنگل سیاه (Schwarzwald-Tälerstrasse) دورتر از شمال در Rastatt آغاز می شود، محل اقامتگاه مجلل Schloss Favorite، اقامتگاه تابستانی سابق و کاخ تفریحی Margravine Sibylla Augusta در بادن-بادن، با بزرگترین مجموعه چینی های اولیه مایسن در جهان. . جاده دره مورگ را دنبال می‌کند، از سد باشکوه شوارتزنباخ می‌گذرد و به فرودنشتات ادامه می‌دهد، جایی که به ریج‌وی جنگل سیاه می‌رسد. گردشگران اسپا باید مسیر آبگرم جنگل سیاه (Schwarzwald-Bäderstrasse) را دنبال کنند، یک حلقه اسپا به طول 270 کیلومتر، از جمله بادن-بادن، بین Pforzheim و Freudenstadt.

2. فرایبورگ در بریسگاو مونستر و شهر قدیمی

 

 

جاذبه های دیدنی جنگل سیاه آلمان

 

 

فرایبورگ در بریسگاو مونستر

 

یکی از شاهکارهای بزرگ معماری گوتیک در آلمان، Freiburg im Breisgau Münster بین قرن‌های 13 و 16 میلادی ساخته شد و به خاطر فضای داخلی زیبا و آثار هنری خود شناخته شده است. از نکات برجسته می توان به شیشه های رنگی قرن چهاردهمی در راهروها و محراب های اوایل قرن شانزدهم اشاره کرد، نمونه ای که در کلیسای کوچک دانشگاه اثر هانس هولبین جوان قرار دارد. صعود سخت به برج 116 متری، ساخته شده در سال 1330، با مناظر وسیعی از پشت بام های مرکز شهر قدیمی پاداش داده می شود.

 

ساختمان‌های قدیمی که به خوبی حفظ شده‌اند، در اطراف Münsterplatz ، شامل تالار بازرگانان قرمز طاق‌دار (Kaufhaus) متعلق به ۱۵۳۲، با شیروانی‌های پلکانی و پنجره‌های اوریل است. از دیگر نقاط برجسته شهر قدیمی می توان به مارتینستور قدیمی (دروازه سنت مارتین) اشاره کرد. شوابنتور قرن سیزدهمی ، با نقاشی های دیواری و دیوراماهایش. خانه نهنگ به سبک گوتیک پسین (Haus zum Walfisch)؛ و کلیسای سنت مارتین گوتیک ، با فضای داخلی و صومعه به زیبایی بازسازی شده. برای تماشای چشم‌انداز پرنده‌ای از مونستر و شهر قدیمی، با راه‌آهن فونیکولار Schlossbergbahn به سمت Schlossberg 456 متری بروید تا از Kanonenplatz به پایین نگاه کنید.

 

3. آبگرم و باغ های بادن-بادن

 

جاذبه های دیدنی جنگل سیاه آلمان

 

فواره ژوزفین در باغ رز، بادن-بادن

 

چشمه های معدنی که از زمان رومیان بادن-بادن را به مکانی محبوب برای بازدید تبدیل کرده اند، نقطه کانونی این شهر زیبای قدیمی در لبه دره راین هستند. Friedrichsbad قرن نوزدهمی و حمام‌های مدرن کاراکالا در کنار هم قرار گرفته‌اند، و از Kurpark (باغ‌های اسپا) زیبا و آراسته، Lichtentaler Allee دوست‌داشتنی رودخانه Oos را برای بیش از دو کیلومتر درخت‌کاری و باغ‌ها دنبال می‌کند. برجسته باغ گل رز با 400 گونه مختلف، همراه با استخر، فواره، و یک غرفه هنر نو است. بادن-بادن در ابتدای مسیر توریستی شوارتزوالد-هوشتراسه قرار دارد.

 

Badenweiler ، یکی دیگر از شهرک های آبگرم در جنوب جنگل سیاه، چندان شناخته شده نیست، اما همچنین بسیار زیبا است و در تراس بیش از 200 متر بالاتر از رود راین قرار دارد. کورپارک آن پر از گیاهان نیمه گرمسیری است، و خرابه‌های قلعه شلوسبرگ متعلق به قرن یازدهم، چشم‌اندازی از دره راین دارد.

 

 

4. آبشارهای تریبرگ

 

جاذبه های دیدنی جنگل سیاه آلمان

 

 

آبشارهای تریبرگ

 

مسیر پیاده‌روی از میان جنگل شیب‌دار تریبرگ بالا می‌رود و در هفت نقطه دید متفاوت مشرف به رودخانه در حالی که 163 متر از استخری به استخر دیگر در یک کف سفید دائمی فرو می‌رود، توقف می‌کند. پی در پی آبشارها و آبشارها مجموعه ای از مناظر دائماً در حال تغییر را هنگام بالا رفتن ایجاد می کند و ارزش آن را دارد که تمام راه را تا پل چوبی در بالا بروید تا مناظری را به سمت دره صخره ای مشاهده کنید. آبشارها در شب روشن هستند، در تمام طول سال قابل دسترسی هستند و آبشاری تماشایی از یخ در عمق زمستان هستند.

 

یکی دیگر از مکان های جالب برای بازدید در تریبرگ، موزه جنگل سیاه (Schwarzwaldmuseum) است که نمایش هایی با تمرکز بر سنت ها و صنایع دستی منحصر به فرد منطقه دارد.

5. شیلتاخ

 

جاذبه های دیدنی جنگل سیاه آلمان

 

 

 

بدون شک یکی از زیباترین شهرهای جنگل سیاه، شیلتاخ حداقل از قرن سیزدهم، خانه صنعتگران و دباغ‌ها بوده است . با جنگل‌ها احاطه شده و در محل اتصال سه رودخانه واقع شده است، تبدیل شدن به مرکز جنگل سیاه برای رفتینگ چوبی طبیعی بود. مکان کنار رودخانه برای دباغی پوست بسیار مناسب بود و قدیمی ترین قسمت شیلتاخ، خارج از دیوارهای شهر، از خانه های دباغی با قاب چوبی ساخته شده است.

 

میدان شیب دار مثلثی مارکت پلاتز با خانه های نیمه چوبی بیشتری احاطه شده است، و اینجاست که دو موزه رایگان شهر، موزه ام مارکت و موزه داروخانه را پیدا خواهید کرد. موزه Schüttesäge بر روی کار در کارخانه چوب بری سابق متمرکز است که از سال 1491 تا 1931 کار می کرد و یک چرخ آب زیرشاخی بیش از هفت متر قطر داشت. اما بزرگترین جاذبه برای گردشگران، خود شهر است، پس حتما زمانی را در اینجا در یک تور پیاده روی بگذرانید.

 

6. موزه فضای باز جنگل سیاه

 

جاذبه های دیدنی جنگل سیاه آلمان

 

 

 

 

همانطور که در منطقه سفر می کنید، مطمئناً تعدادی از خانه های مزرعه چند طبقه معمولی را با سقف های شیب دار غول پیکر و شبستان های آویزان مشاهده خواهید کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موارد، و همچنین بازدید از انباری در طبقه همکف تا ردیف های خشک کردن غذا در زیر تیرهای اتاق زیر شیروانی، در موزه فضای باز جنگل سیاه توقف کنید. نقطه کانونی Schwarzwälder Freilichtmuseum Vogtsbauernhof است، مزرعه ای سنتی و مستقل که قدمت آن به قرن 16 برمی گردد.

 

خانه مزرعه و کلبه‌ها و ساختمان‌های بیرونی آن از مکان‌های اصلی خود به اینجا آورده شده‌اند و با هم یک روستای معمولی کشاورزی جنگل سیاه را تشکیل می‌دهند. در اینجا می‌توانید از نزدیک از تکنیک‌های کشاورزی و ساختمان‌سازی، مانند کاهگلی کردن سقف و تهیه پنیر، و همچنین مهارت‌های خانگی مانند بافندگی و پخت و پز با آتش دیدن کنید. بسیاری از برنامه های عملی برای کودکان مناسب است و تورهای رایگان با راهنما در تابستان به زبان انگلیسی هستند. کافه محل، غذاهای سنتی جنگل سیاه سرو می کند.

 

7. کلستر مولبرون

 

جاذبه های دیدنی جنگل سیاه آلمان

 

کلستر مولبرون

در لبه شمالی جنگل سیاه در شهر کوچک Maulbronn، صومعه Cistercian Kloster Maulbronn قرار دارد که در سال 1147 تأسیس شد. ساختمان های سنگی و نیمه چوبی آن یکی از زیباترین و بهترین صومعه های باقیمانده آلمانی را تشکیل می دهند. و Kloster Maulbronn به عنوان میراث جهانی یونسکو نامگذاری شده است.

 

برجسته ترین ویژگی برجسته آن ایوان کلیسا است که به بهشت ​​معروف است، شاهکاری از سبک گوتیک اولیه، با طاق های آجدار متقاطع. درهای زیبای کاج و فرفورژه قدیمی ترین درهای شناخته شده در آلمان هستند. حتماً فواره خانه ظریف، با فواره سه طبقه و غرفه های حجاری شده فراوان در گروه کر راهبان را نیز ببینید.

سایت رسمی: https://www.kloster-maulbronn.de/en/home

8. ژنگنباخ

 

جاذبه های دیدنی جنگل سیاه آلمان

 

 

شهر Gengenbach در لبه غربی جنگل سیاه قرار دارد و برج‌های سنگی و خانه‌های نیمه‌چوبی آن در اطراف میدان بازار جمع شده‌اند. یک طرف میدان، نمای 200 ساله تالار شهر است که بیشتر به خاطر نقش مهمش در بازار کریسمس Gengenbach شناخته شده است .

 

به مدت 24 روز در ماه دسامبر، تالار شهر تبدیل به یک تقویم غول‌پیکر ظهور می‌شود که هر یک از 24 پنجره بزرگ آن به نوبه خود برای نمایش صحنه‌ای مفصل باز می‌شود. فراتر از نقوش معمول کریسمس، این ها بر اساس مضامین سالانه هستند که اغلب توسط آثار هنرمندان بزرگ یا ادبیات پیشنهاد می شود. هر روز ساعت 6 بعدازظهر، به نظر می رسد که کل جمعیت شهر در میدان هستند تا پنجره آشکار شده را ببینند.

 

شما ممکن است متوجه مجسمه های عجیب و غریب در سراسر شهر شوید که شوخی ها و چهره های خیالی را به تصویر می کشند. می‌توانید در موزه احمق‌ها نیگلتورم ، واقع در یک برج تاریخی، در مورد این موارد بیشتر بدانید. در اینجا، فیگورها، ماسک‌ها و لباس‌های Fasnacht را می‌بینید که در جشن‌های کارناوال قبل از عصمت استفاده می‌شوند. این هیجینک های Fasnacht در سایر نقاط آلمان نیز سنتی هستند، اما در این منطقه به ویژه قوی هستند و در اینجا به اوج خود می رسند. برای دیدن مناظر شهر و باغ های میوه اطراف به طبقه بالای برج 136 متری بروید.

9. دریاچه Titisee

 

جاذبه های دیدنی جنگل سیاه آلمان

 

 

 

بلندترین دریاچه در جنگل سیاه، Titisee یکی از محبوب ترین مکان ها برای خانواده ها است، با طیف وسیعی از امکانات سرگرمی. سواحل آن ترکیبی دلپذیر از جنگل ها و اقامتگاه ها است، بنابراین در حالی که مکان های زیادی برای اقامت وجود دارد، دریاچه چشم انداز طبیعی خود را حفظ می کند. Seestraße در Titisee-Neustadt گردشگاهی است که در آن می‌توانید بین ساحل و مجموعه‌ای از مغازه‌ها و کافه‌ها قدم بزنید (مکان خوبی برای توقف و نمونه کیک گیلاس جنگل سیاه). یا در مسیر اطراف دریاچه 90 دقیقه پیاده روی کنید.

 

می‌توانید در مسیر Bähnle-Radweg دوچرخه‌سواری کنید یا تقریباً هر نوع قایق کوچکی از قایق‌های موتوری گرفته تا کایاک، تخته‌های پارویی و قایق‌های پدالی را اجاره کنید. این دریاچه برای اکثر شناگران کمی سرد است، اما Badeparadies Schwarzwald یک پارک آبی با سوناهای موضوعی، اسپا، سرسره های آبی، و 18 استخر است که با درختان نخل زنده احاطه شده اند.

10. موزه آگوستین، فرایبورگ

 

جاذبه های دیدنی جنگل سیاه آلمان

 

آگوستین‌موزه که در صومعه سابق هرمیت‌های آگوستین قرار دارد، مکانی روشن و سرزنده است که مملو از گنجینه‌های هنری و تاریخی مناطق جنگل سیاه و راین بالایی است. در اینجا ویترین کم نور وجود ندارد. این ساختمان به طرز درخشانی توسط معمار کریستوف مکلر اقتباس شده است، بنابراین مجموعه ها در گالری هایی با نور مناسب نمایش داده می شوند که تماشای آن از زوایای مختلف را تشویق می کند.

 

تخصص ها آثاری از قرون وسطی تا دوره باروک، همراه با نقاشی های قرن 19 هستند. مجسمه‌های چوبی قرون وسطایی، تابلوهای نقاشی، و مجسمه‌های سنگی اصلی و پنجره‌های شیشه‌ای رنگارنگ از مانستر از نکات برجسته‌ای هستند.

 

11. غذاخوری خوب در بایرسبرون

 

جاذبه های دیدنی جنگل سیاه آلمان

 

 

نمایی از Baiersbronn با هتل Traube Tonbach در دوردست

 

نه دهکده خوش‌منظره‌ای که شهر کوچک Baiersbronn را تشکیل می‌دهند، به خاطر تعداد قابل توجهی از ستاره‌های میشلین که به سه رستوران محلی اعطا شده است، در محافل آشپزی شهرت پیدا کرده‌اند . این سه رستوران مجموعاً هشت ستاره دارند: سه رستوران به Schwarzwaldstube در هتل ترابه تونباخ ، سه رستوران به رستوران Bareiss ، و دو رستوران به رستوران Schlossberg .

 

بین وعده‌های غذایی در این سنگرهای غذاخوری‌های خوب، گردشگران جاذبه‌ها و چیزهای دیگری برای انجام خواهند یافت. ویرانه‌های جوی Kloster Allerheiligen ، صومعه همه مقدسین، به دلیل محیط منزوی و تاریخ تاسف‌بارشان، حتی بیشتر تحسین برانگیز شده‌اند. از زمان تأسیس آن در سال 1192، صومعه بارها توسط آتش سوزی تخریب شده است – در سال 1470، در سال 1555، و در نهایت توسط رعد و برق در سال 1804. در جنوب غربی Baiersbronn یک مسیر جنگلی به آبشارهای 60 متری Sankenbach منتهی می شود.

12. تنگه راونا

 

جاذبه های دیدنی جنگل سیاه آلمان

 

 

پل راونا | حق چاپ عکس: استیلمن راجرز

 

که به نام دره شیطان نیز شناخته می شود، مسیر نه کیلومتری جاده بین فرایبورگ و هینترزارتن به سرعت به یک دره باریک فرود می آید که توسط دامنه های جنگلی انبوه و بسیار شیب دار احاطه شده است. این صحنه با طاق‌های سنگی سر به فلک کشیده یک راه‌آهن که 190 فوت بالای سرش شناور است و راه‌آهن دره شیطان را حمل می‌کند، بیش‌تر پیش‌بینی می‌کند.

 

در پایین جاده پر پیچ و خم، منظره خوشایند هوفگوت استرنن وجود دارد ، هتلی تاریخی که مهمانان سابق آن از جمله ماری آنتوانت بودند که در راه رسیدن به ملکه فرانسه از اینجا سفر می کرد. در مجموعه ساختمان‌های سنتی جنگل سیاه اطراف مسافرخانه، یک استودیوی دمیدن شیشه و یک فروشگاه ساعت فاخته وجود دارد. شما می توانید صنعتگرانی را که در هر دوی اینها کار می کنند تماشا کنید.

 

مسیری به پایین‌تر از دره منتهی می‌شود به کلیسای تاریخی سنت اسوالد ، اولین کلیسای منطقه، که در سال 1148 ساخته شده است. برای چهار آخر هفته در ماه دسامبر، دامنه تپه‌ای شیب‌دار زیر طاق‌های سنگی راه‌راه، محل بازار کریسمس راونا گرج است . یکی از جواهرات پنهان جنگل سیاه

13. Donaueschingen و منبع دانوب

 

 

جاذبه های دیدنی جنگل سیاه آلمان

 

 

سرچشمه رود دانوب در دوناشینگن

 

منبع دقیق رودخانه دانوب هنوز بحث‌هایی را به همراه دارد، اگرچه دولت ایالت بادن-وورتمبرگ “رسما” تصمیم گرفته است که تنها چشمه دوناباخ در دوناشینگن، جایی که رودخانه بریگاچ آغاز می‌شود، می‌تواند ادعا کند که منبع پیش از این، شهر فورتوانگن ادعا می کرد که بر اساس این واقعیت که برگ، بزرگتر از دو نهری که به هم می پیوندند و دانوب را تشکیل می دهند، از آنجا از چشمه برگتال شروع می شود.

 

می‌توانید از چشمه دوناباخ دیدن کنید که به‌خوبی با کوره‌های آهنی و سنگ‌کاری استادانه در Schlosspark در Donaueschingen، در حاشیه شرقی جنگل سیاه، قرار گرفته است. Schloss Donaueschingen دارای آپارتمان‌های دولتی مجلل مملو از ملیله‌ها و مبلمان دوره، کتابخانه دادگاهی از نسخه‌های خطی قرون وسطی، و مجموعه‌ای از آثار نقاشان قرن ۱۵ و ۱۶ سوابی است .

14. ساعت های فاخته جنگل سیاه

 

جاذبه های دیدنی جنگل سیاه آلمان

ساعت فاخته در هافگوت استرنن در دره راونا | حق چاپ عکس: استیلمن راجرز

ماندگارترین – و دوست‌داشتنی‌ترین نمونه هنر عامیانه جنگل سیاه، سنت دیرینه‌ای از صنایع دستی خوب را نیز به همراه دارد. داستان آنها در دهه 1600 آغاز می شود، زمانی که کشاورزان فقیر با ایجاد کنده کاری روی چوب از درختان فراوان محلی درآمد بیشتری کسب کردند. آنها ساعت‌های استادانه‌ای را با اشکال متحرک حکاکی می‌کردند و از آنجایی که ساعت‌های فلزی گران قیمت بودند، این ساعت‌ها را نیز از چوب می‌ساختند. این منطقه به زودی به خاطر ساعت‌های دقیق‌سازی شده و حکاکی‌شده‌اش معروف شد و ویژگی بارز آن‌ها، صرف نظر از اندازه و پیچیدگی‌شان، پرنده کوچکی بود که بیرون می‌آمد و در ساعت می‌گفت «فاخته».

یکی از محبوب ترین کارهایی که در جنگل سیاه انجام می شود، بازدید از مغازه ای است که در آن ساعت های فاخته معروف را درست می کنند . حتی اگر قصد ندارید یکی از آن ها را به عنوان سوغات به خانه بیاورید، دیدن تنوع و پیچیدگی این ساعت های متحرک و تماشای ساختن صنعتگران ماهر بسیار جذاب است. شما می توانید آنها را در کارگاه های Hofgut Sternen در دره Ravenna، در روستای Triberg و در چندین فروشگاه دیگر ببینید.

نه چندان دور از Triberg، در Schonach، ساعت ساز Josef Dold بزرگترین ساعت فاخته جهان را ایجاد کرد که در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت شد . چهره آن جلوی یک خانه معمولی جنگل سیاه را می پوشاند و در داخل آن می توانید عملکرد آثار غول پیکر را که همگی از چوب حک شده اند تماشا کنید. از آن زمان یک مغازه در تریبرگ فروشگاه بزرگتری ایجاد کرده است، اما شما نباید فرصت را از دست بدهید تا وارد خانه ای شوید که یک ساعت فاخته واقعی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *