خواص عجیب پوست هندوانه

خواص عجیب پوست هندوانه

در این مقاله از بخش تغذیه مجله اینترنتی وبگردون خواص عجیب پوست هندوانه را بررسی میکنیم.

بررسی اجمالی

هندوانه ممکن است یکی از مناسب ترین میوه ها باشد. این خربزه است 92 درصد اب. همچنین دارای مقدار مناسبی ویتامین A و C، پتاسیم، منیزیم و سایر مواد مغذی مهم است.

محبوب ترین قسمت هندوانه گوشت صورتی است، اما مانند پسر عموی آن، خیار، همه چیز قابل خوردن است. این شامل ضایعات سبز رنگی است که معمولاً به سطل کمپوست ختم می شوند. پوست آن، پوستی سبز است که تمام آن میوه های خوشمزه را در آب سالم نگه می دارد، کاملاً خوراکی است. در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا باید آن را دور نیندازید.

 1. میتواند توان جنسی شما را بهتر کند!

برخی تحقیقات نشان می دهد که ممکن است به مردان مبتلا به اختلال نعوظ خفیف تا متوسط ​​کمک کند. قدرت افزایش میل جنسی آن از اسید آمینه سیترولین ناشی می شود که در پوست غلیظ است. یک مطالعه نشان داد که مصرف مکمل های L-citrulline می تواند نعوظ را بدون بسیاری از عوارض جانبی احتمالی مرتبط با ویاگرا بهبود بخشد.

سعی کنید پوست هندوانه خود را با آب لیمو بپاشید و مقداری پودر فلفل قرمز روی آن بپاشید. هر دو افزودنی نیز برای قلب شما مفید است ، و دیگر اندام عشق شما.

 2. میتواند تمرینات ورزشی شما را تقویت کند!

علاوه بر بهبود عملکرد شما در رختخواب، سیترولین ممکن است عملکرد ورزشی بعدی شما را نیز بهبود بخشد. با این حال، اکثر شواهد برای این امر حکایتی است. سیترولین باعث اتساع عروق خونی می شود. یکی مطالعه  نشان می دهد که مکمل های سیترولین اکسیژن رسانی به ماهیچه ها را بهبود می بخشد و به طور بالقوه عملکرد ورزش را بهبود می بخشد.

برای دریافت طبیعی آن، ترشی پوست هندوانه ترشی را امتحان کنید! (یک درمان قدیمی در ایالت های جنوبی آمریکا)

 3. می تواند فشار خون شما را کاهش دهد!

اگر پزشک شما به شما توصیه کرد فشار خون خود را کاهش دهید ، از هندوانه – پوست و همه چیز استفاده کنید. برخی تحقیقات نشان داده است که مکمل های عصاره هندوانه می توانند به بزرگسالان چاق در کنترل فشار خون کمک کنند.

با این حال، مکمل های سیترولین به احتمال زیاد موثرتر هستند. اکثر مطالعات مکمل های سیترولین فشار خون را در افراد مبتلا به فشار خون کاهش می دهد.

هندوانه همچنین یک داروی ادرارآور بالقوه است که اغلب برای افراد مبتلا به فشار خون بالا تجویز می شود. سعی کنید برش های کامل هندوانه را برای یک لذت خوب در یک روز تابستان فریز کنید.

 4. سرشار از فیبر است!

یکی دیگر از مزایای پوست هندوانه این است که منبع غنی فیبر است. رژیم غذایی سرشار از فیبر دارای مزایای زیادی برای سلامتی است ، از جمله موارد زیر:

  • فیبر به حفظ حرکات منظم روده کمک می کند و ممکن است خطر ابتلا به بیماری های روده بزرگ را کاهش دهد.
  • فیبر می تواند سطح کلسترول و قند خون را کاهش دهد.
  • غذاهای حاوی فیبر سریعتر شما را سیر می کنند و به رسیدن و حفظ وزن سالم کمک می کند.

فقط در مورد 5 درصد بزرگسالان در ایالات متحده مقدار توصیه شده فیبر روزانه را دریافت کنید. برای افزایش سطح فیبر بدن خود، پوست آن را در نظر بگیرید!

جمع بندی

دفعه بعد که یک هندوانه را برش می زنید ، پوست آن را در نظر بگیرید. این یک راه سریع و خوشمزه برای بهبود سلامت کلی شما است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *