راهنمای سفر به ایتالیا
قند-خون-سوموگی
اثر سوموگی چیست؟
۱۴۰۰-۰۴-۳۱
10 ماده غذایی عالی سرشار از آهن
10 ماده غذایی عالی سرشار از آهن
۱۴۰۰-۰۵-۰۲

راهنمای سفر به ایتالیا

ایتالیا یکی از پربازدیدترین کشورها در سراسر اروپا است که به خاطر شهرهای جذاب، مناظر باستانی ، گنجینه های فرهنگی و مناظر زیبا شهرت دارد. انتخابهای بسیار زیادی برای مسافران وجود دارد که نمی توان از کجا شروع کرد. بسیاری از مردم از شهرهای اصلی رم ، ونیز ، فلورانس ، میلان و ناپل شروع می کنند. دیگران که به دنبال چیزی کمی متفاوت هستند، راهی سیسیل، ساحل آمالفی یا Cinque Terra می شوند تا بین روستاهای تپه ای که در ساحل قرار دارند پیاده روی کنند. چشم انداز ایتالیا ترکیبی متنوع از کوه ها، جزایر، سواحل و حومه کوهستانی را ارائه می دهد که همچنین فرصت های تفریحی فراوانی را فراهم می کند.

رم ، جایی که گردشگران اغلب سفر خود را آغاز می کنند، یکی از شهرهای بزرگ جهان است. این مکان جاذبه های مشهوری مانند کولوسئوم ، پانتئون و انجمن روم باستان را در خود جای داده است. اما فراتر از این مناظر مشهور، مجموعه های هنری بزرگی را در موزه ها و تزئین دیوار کلیساها به همراه معماری باورنکردنی، که در کلیساها، کاخ ها و آثار تاریخی آن مشاهده می کنید، در خود جای داده است. چشمه تروی ، پلکان اسپانیایی ، تپه پالاتین و بنای یادبود ملی ویکتور امانوئل دوم تنها برخی از نکات برجسته هستند.

ونیز تجربه کاملاً متفاوتی را ارائه می دهد. شاید این شهر یکی از عاشقانه ترین مقاصد جهان باشد، بیشتر به فضا می پردازد تا به جاذبه های فردی. قدم زدن در امتداد کانال بزرگ، تماشای یکی از پل های متعدد، یا شناور شدن در کنار تله کابین، به راحتی می توان از جذابیت ونیز قدردانی کرد. با این وجود، برخی از جاذبه های دیدنی وجود دارد که شامل کاخ دوگس، کلیسای سنت مارک، بنای کالونی، کامپانیل، و تعداد زیادی کاخ و کلیسای دیگر است.

یکی از مناطق محبوب در ایتالیا توسکانی است. در قلب این منطقه فلورانس قرار دارد ، یکی دیگر از شهرهای ایتالیا که نباید از دست داد ، با برخی از زیباترین معماری این کشور و گنجینه های مهم فرهنگی. مرکز شهر، با Ponte Vecchio معروف ، کاخهای متعدد و دیگر بناهای زیبا ، در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. دیگر مقاصد مورد علاقه در توسکانی شامل شهرها و شهرهای Siena ، Pisa ، San Gimignano ، Cortona و Lucca است.

مسافرانی که به دنبال اکتشاف کامل ایتالیا هستند نیز ممکن است بخواهند به جزایر سیسیل و ساردینیا بروند که هر دو تعداد زیادی از بازدیدکنندگان را در ماه های تابستان جذب می کنند. در نزدیکی شهر ناپل ، محوطه باستانی باور نکردنی پومپی قرار دارد. در شمال کشور ، کسانی که به دنبال مد هستند نمی خواهند یک توقف در میلان را از دست بدهند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *