با زیباترین شهرهای سوئیس آشنا شوید!
توهم چیست؟
توهم چیست؟
۱۴۰۰-۰۶-۲۲
مواد مغذی ضروری که هر زنی به آن احتیاج دارد!,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون,webgardoon
مواد مغذی ضروری که هر زنی به آن احتیاج دارد!
۱۴۰۰-۰۶-۲۲

با زیباترین شهرهای سوئیس آشنا شوید!

سوئیس سرگرمی های بسیاری دارد (شکلات، پنیر و گاوهایی با تاج گل، به ذکر چند مورد) اما یک تساوی وجود دارد که بر همه آنها غلبه می کند-فضل شهرهای افسانه ای. از روستاهای پوشیده از برف در کوه های آلپ سوئیس، جایی که علاقه مندان به اسکی هر فصل به پیست های اسکی سرازیر می شوند، تا شهرهای تفریحی زیبا و بی نقص کنار دریاچه که با مزارع پر از گل و کوه های پوشیده از برف احاطه شده است، در سوئیس چیزی برای همه وجود دارد.

1. لوکارنو

با زیباترین شهرهای سوئیس آشنا شوید!

نمایی از کوه مقدس مدونا دل ساسو ، لوکارنو

لوکارنو که تنها دو ساعت در شمال میلان با ماشین (و سه ساعت در جنوب زوریخ) نشسته است، یکی از زیباترین شهرهای سوئیس است و دارای حال و هوای کاملاً ایتالیایی است.

این ویژگی palazzos آب نبات رنگ. کافه های روباز ؛ یک نگرش عمدتا آرام؛ و شهرت آفتابی ترین شهر سوئیس با بیش از 2300 ساعت آفتاب سالانه دارد. درختان نخل و لیمو، کاملیا ، بوگنویل و انگور در کنار بلوارها و تفرجگاه ساحلی قرار گرفته اند که در سواحل شمالی دریاچه مگیوره با زنجیر کوه پیچیده شده است.

میدان لوکارنو بزرگترین میدان در سوئیس است و در طول سال میزبان رویدادهای بزرگ و پر هیاهویی است – در اطراف آن قدم بزنید، در حالی که یک ژلاتو در دست دارید، و در بوتیک ها و مغازه های کوچک که در خیابان های سنگفرش شده شهر قدیمی قرار دارند، ظاهر شوید.

برای یک تجربه واقعاً آرامش بخش ، به Termali Salini & Spa Locarno بروید ، یک مرکز آبگرم مدرن درست در حاشیه دریاچه، با مجموعه ای از استخرهای نمکی تغذیه شده با آبشار ، مجموعه سونا زیرزمینی خیره کننده و استخر بی نهایت بیرونی که به نظر می رسد. بیرون از دریاچه و کوه های پوشیده از برف

برای چشیدن طعم تاریخ غنی (و یکی از بهترین چشم اندازها ) در منطقه، از قله لوکارنو 113 ساله تا کوه مقدس مدونا دل ساسو در اورسلینا ، مقصد زیارتی محبوب و یکی از مهمترین مراسم مذهبی استفاده کنید. سایت هایی در تیچینو اگر از تله کابین کاردادا به سمت راست (ارتفاع 1.3 کیلومتری) پیروی کنید، با نمایی که در آن می توانید همزمان پایین ترین نقطه سوئیس، دلتای رودخانه مگیا و بالاترین آن، دوفورسپیتزه، که یخ پوشیده است را مشاهده کنید ، پاداش خواهید گرفت. کوه در آلپ سوئیس

2. اینتراگنا

پونته رومانو (پل رومی) در اینتراگنا

بالا در خار سنگی نشسته در جلسه از رودخانه Isorno و Melezza با خیابان باریک و سنگفرش و ساختمان های چند طبقه، Intragna نمونه ای کامل از یک شهر سوئیس زیبا، قرون وسطی است. از آنجا که این شهر کوچک تنها 18 دقیقه با قطار از لوکارنو فاصله دارد، یک مقصد ایده آل برای سفر یک روزه از پایتخت منطقه است .

از 21 اتاق نمایشگاه موزه سنتوالی و پدمونته شروع کنید تا نمای جامعی از تاریخ منطقه و نقش خانواده های اینتراگنا داشته باشید. کلیسای سان گوتاردو، که در سال 1722 به شکل کنونی بازسازی شد، دارای بلندترین برج ناقوس کلیسا در تیچینو است که ارتفاع آن بیش از 213 فوت است – کلیسا و برج برای بازدیدکنندگان باز است.

برای سایتی که واقعاً اینتراگنا را به یکی از زیباترین شهرهای سوئیس تبدیل کرده است، قدم بزنید و در مسیر سابق قاطر Intragna-Remagliasco سابق قدم بزنید و در پونته رومانو (معروف به پل رومی) توقف کنید. این پل سنگی در سال 1578 ساخته شد و بر فراز آبهای فیروزه ای واقعی رودخانه ملازا باور نکردنی است.

قبل از بازگشت به قطار، برای صرف یک غذای خوشمزه در بیسترو خانوادگی Stazione Da Agnese بنشینید، که در تولیدات محلی و غذاهای مورد علاقه منطقه ای تخصص دارد، مانند پرتقال دریاچه ای آن روز که با ریزوتو لیمو ترش ترکیب شده است.

3. لوسرن

پل چاپل در لوسرن

اگر در جستجوی یک شهر بزرگ افسانه ای در سوئیس هستید که دارای جذابیت و امکانات رفاهی فراوانی است ، دیگر به لوسرن نگاه نکنید. این شهر زیبا قرون وسطایی در نزدیکی زوریخ در ساحل دریاچه لوسرن در مرکز سوئیس قرار دارد – در واقع، یکی از باشکوه ترین راه های رسیدن به این شهر سوئیس از طریق ناوگان قایق های بخار باشکوه است (آنها بخشی از سیستم مسافرتی سوئیس هستند) از Flüelen ، که در شهرهای کوچک دیگر در امتداد مسیر دریاچه متوقف می شوند.

ادعای خود را روی یکی از صندلی های دراز کشیده مطرح کنید و از شهرهای کوچک سوئیس در کنار دریاچه که به خط ساحلی چسبیده اند ، عکس بی نظیری بگیرید. شما حتی می توانید از کنار چمنزار معروف Rütli، که دقیقاً همان نقطه ای است که سوئیس در سال 1291 تاسیس شد، بگذرید.

هنگامی که شما در شهر لنگر انداخت، آن را تنها چند صد پا به یکی از نقاط دیدنی بازدید ترین سوئیس – Kapellbrücke (پل چپل)، رنگارنگ 14 هفتم قرن تحت پوشش پل است که دهانه رودخانه Reuss، اتصال دو منطقه تجاری شهر. به عنوان قدیمی ترین پل تحت پوشش در اروپا، راه رفتن دهانه است مانند رفتن به عقب در زمان – نگاه کردن و شما صدها نفر از جسورانه نقاشی داخلی الگو، که به 17 تاریخ را جاسوسی هفتم قرن.

در فاصله چند دقیقه ای از پل، هتل وایلدن مان را خواهید دید، هتلی تاریخی که در سال 1517 به عنوان یک خانه عمومی پرجنب و جوش شروع به کار کرد. در سراسر ملک لمس های خارق العاده ای وجود دارد (ببینید آیا می توانید “Wilden Mann” را ببینید خودش در گوشه و کنار نگاه می کند)، و هر اتاق مهمان با جرقه فردی تزئین شده است. برای چشیدن غذاهای محلی با طعم مدرن، جایی را در اتاق ناهار خوری محبوب رزرو کنید.

 

4. اینترلاکن

دیدگاه سخت تر کلم مشرف به Interlaken

اینترلاکن درست در قلب منطقه برنز اوبرلند نشسته است و مدتهاست یک مقصد سنتی تعطیلات برای مردم سوئیس دوستدار فضای باز است. احاطه شده توسط برخی از بلندترین قله های این کشور بدون خشکی- ایگر، مونچ و یونگفراو -و بین آبهای زلال و شفاف دریاچه برانز و دریاچه تون قرار گرفته است، بدون شک یکی از زیباترین شهرهای سوئیس است و همچنین یک کمپ پایه ایده آل برای هر گونه فعالیتهای آلپ یا آب

یک قایق بادبانی کوچک اجاره کنید و دست خود را در حرکت در آبهای آرام دریاچه امتحان کنید، یا اگر برای بلند شدن از کوه دچار خارش شده اید، از تله کابین تا هاردر کلم، منظره ای که در ارتفاع 437 فوت از سطح دریا واقع شده است، استفاده کنید. نقطه شروع بسیاری از مسیرهای پیاده روی. برای آشنایی بیشتر با بلندترین قله های این منطقه، سوار یکی از قطارهای بسیار جذاب آلپی شوید که در روستاهای کوهستانی زیبا در مسیر عبور از خط درختان حرکت می کنند.

5. گریندلوالد

گریندلوالد

با سوار شدن به یکی از آن قطارهای کوهستانی از اینترلاکن شما را به یکی از زیباترین شهرهای سوئیس ، روستای گریندلوالد می رساند.

این شهر کوهستانی زیبا در منطقه Jungfrau واقع در پای نماد Eiger North Face (ارتفاع 3،966 متر) ، از اواسط دهه 1850 یک مقصد اسکی بوده است، زمانی که علاقه مندان به ورزش برفی برای سوار شدن با گاو نر گله می کردند. به دامنه های محبوبشان در حال حاضر ، یک قطار کوچک زرد و سبز با شیب تند کوه را طی می کند و دره های پر از گل و زمین های کشاورزی زیبا که منطقه یونگفراو را تشکیل می دهند، بافته می شود و به مقصد نهایی خود می رسد.

گریندلوالد هیچ جذابیتی در دنیای قدیم خود از دست نداده است، با خیابان های موج دار پوشیده از کلبه های چوبی زینتی سنتی و فروشگاه های بوتیک، اما قطعاً دارای تمام امکانات مدرن یک پیست اسکی پیشرفته است.

اول کوه اصلی تفریحی شهر است و در طول سال از طریق تله کابین قابل دسترسی است. صرف نظر از اینکه در چه زمانی از سال از آن دیدن می کنید، چیزی برای جویندگان هیجان در هر سنی وجود دارد. اولین صخره پیاده روی که توسط متخصصان ساعت سوئیسی Tissot طراحی شده است، یک پیاده رو و پل معلق است که لبه دو صخره را درست در قله دنبال می کند. چشم اندازها حیرت انگیز است، اما اگر حتی در ماه ژوئیه با ابر برفی ناگهانی از شما استقبال شد تعجب نکنید – ارتفاع آن از سطح دریا 2،168 متر است.

برای کسانی که به دنبال آدرنالین بیشتر هستند، به First Glider بروید و خود را به یک زیپ لاین کابل ببندید، که شما را از کوه بالا می کشد و سپس با سرعت 83 کیلومتر در ساعت به عقب باز می گردد.

6. مونترو

با زیباترین شهرهای سوئیس آشنا شوید!

قلعه شیلون در نزدیکی مونترو

یکی از دیدنی ترین راه های رسیدن از کوه های آلپ سوئیس به مونترو در سواحل درخشان دریاچه ژنو ، قطار GoldenPass Panoramic است . این خط قطار تاریخی جریان رودخانه Lütschine را در دامنه های شیب دار، در طول پل های بلند و غیر قابل تصور و دریاچه های آکوامارین دنبال می کند تا به خیابان Belle Époque مونترو برسد. در عرض چند ساعت، از پیست های اسکی آلمانی زبان آلپ سوئیس به خیابان های فرانسوی زبان و پاریسی مانند این شهر فوق العاده زیبا رفته اید.

این جشنواره به دلیل جشنواره سالانه جاز مونترو در تابستان مشهور است، اما حتی اگر در ماه جولای برای لذت بردن از موسیقی اینجا نیستید، در کافه جاز Montreux Jazz یک میز رزرو کنید تا یادگاری های جشنواره های گذشته را مرور کنید و از یک غذای معاصر در یک محیط شیک لذت ببرید.

سوار اتوبوس شوید و 10 دقیقه سوار دریاچه شوید تا به قلعه شیلون (Chillon Castle) برسید، قلعه ای هزار ساله و کاملاً محافظت شده که در جزیره ای با حفاظت آسان قرار دارد. راهنماهای ضبط شده هدست قطعاً ارزش استفاده برای بدست آوردن همه جزئیات آبدار تاریخ پربازدیدترین بنای تاریخی سوئیس، از جمله “مهمانانی” که سیاه چال آن را دیده است ، مانند لرد بایرون در سال 1810 ، دارد.

برای نهایت مهمان نوازی سوئیس (و بوفه صبحانه شگفت انگیز)، در Grand Hotel Suisse Majestic یک اتاق رزرو کنید و از چشم اندازهای پانورامای دریاچه ژنو و کوههای اطراف لذت ببرید.

7. لوتری

لوتری

Lutry واقع در لبه منطقه دیدنی Lavaux، میراث جهانی یونسکو با هزاران تراس سنگی که حاشیه دریاچه ژنو را در آغوش گرفته است، یکی از زیباترین شهرهای کوچک سوئیس است. ریشه های آن به عنوان یک شهر پر رونق بازار قرون وسطی هنوز هم می تواند در سراسر خیابان باریک و سنگفرش آن مشاهده می شود، از باقی مانده از 13 هفتم قرن دیوار محافظ دایره ای به ده ها تن از کوچک، چشمه سنگ مزین در مربع نور خورشید پر آرام یافت می شود.

در 11 هفتم قرن، حاکم محلی بنا یک برج مستحکم شناخته شده به عنوان Lutry قلعه، که هنوز هم می ایستد امروز درست در خارج از ایستگاه قطار. کلیسای شهر نیز متعلق به همان دوران است، اگرچه در طول قرن ها به روز شده است و دارای نقاشی های داخلی از 1577 توسط هنرمند فلاندری هومبرت مارشت است.

کمی دورتر در امتداد دریاچه، بالای شهر ووی ، جاذبه دیگری است که نباید از دست داد – دنیای چاپلین . حتی اگر از طرفداران چارلی چاپلین نیستید، این موزه تعاملی که در قصر شخصی او قرار دارد زندگی و حرفه جذاب او را شرح می دهد. چرا سوئیس؟ هنگامی که چاپلین از بازگشت مجدد به ایالات متحده در دهه 1950 محروم شد، با خانواده اش در ویوی مستقر شد و خوشبختانه 25 سال در آنجا زندگی کرد.

8. زرمات

با زیباترین شهرهای سوئیس آشنا شوید!

زرمات و ماترهورن

به عنوان خانه ماترهورن، زرمات مرتفع ترین شهر تفریحی نه تنها در سوئیس بلکه در کل اروپا است و ارتفاع صندلی آن در ارتفاع 3883 متری است. سخت است که عاشقانه های این شهر افسانه ای در ناحیه والای جنوبی سوئیس شما را از بین نبرد و ماترهورن پوشیده از برف وسیع ، صحنه ای عالی از کلبه های چوبی سنتی و شیک را به تصویر کشیده است. پیست های اسکیت عمومی عمومی؛ و اروپایی های خوش لباس در خیابان اصلی پر از بوتیک ، Bahnhofstrasse قدم می زنند.

به لطف فصل برف طولانی و یخبندان دائمی در یخچال زرمات، مهمانان می توانند در طول سال در این پیست اسکی بدون اتومبیل معروف در آلپ سوئیس پودر پیدا کنند.

اما این همه ورزش های برفی در زرمات نیست-این شهر کوهستانی سوئیس گردشگران آشپزی را نیز جذب می کند که می خواهند در دو رستوران با ستاره میشلین، Ristorante Capri در کاخ مونت سروین و After Seven در هتل پشت صحنه، غذای خوب را تجربه کنند.

9. چور

با زیباترین شهرهای سوئیس آشنا شوید!

چور

شهر چور که بیش از 5000 سال پیش مستقر شده ، عنوان قدیمی ترین (و یکی از زیباترین) شهرهای سوئیس را دارد. در ارتفاع بلند دره گریسونین راین، در ارتفاع 1800 متری از سطح دریا ، هوای شفاف آلپ به طرز چشمگیری ترد است و آب چشمه کوه به ویژه خوشمزه است. در واقع، 47 چشمه طبیعی در زیر خیابانهای سنگفرش شده چور (و گاهی در آن) وجود دارد که بسیاری از آنها به 135 چشمه سنگی عمومی این شهر کوهستانی هدایت شده اند.

Old Town تنها چند دقیقه پیاده تا ایستگاه قطار فاصله دارد، پیچ و خم قرون وسطایی با دیوارهای باریک، میدانهای کوچک و ساختمانهای دارای گچ و روشن کاملاً حفظ شده، دیوارکشی شده است.

یکی از جذاب ترین جنبه های این شهر سوئیس این است که زبان رایج آن رومشی است که از زبان لاتین امپراتوری روم نشأت گرفته است. این منطقه کوهستانی توسط رومیان در 15 قبل از میلاد مستعمره شد و هنوز زبان باقی مانده است.

از نظر تاریخی در چهارراه چندین مسیر تجاری شلوغ آلپ، چور همچنین با داشتن یکی از قدیمی ترین کلیساهای اروپا، کلیسای جامع و برج ناقوس چشمگیر 5 قرن پنجم تبدیل به یک مرکز مذهبی مهم شد.

هنگامی که گشت و گذارهای خود را برای یک روز به پایان رساندید، در زمان عقب در Romantik Hotel Stern ، مهمانسرای شیک آلپ و غذاخوری سنتی که بیش از 300 سال است پذیرای بازدیدکنندگان است ، به عقب برگردید . رستوران شلوغ یکی از غذاهای مورد علاقه محلی است که در زمینه غذاهای لذیذ منطقه ای و غذاهای فصلی تخصص دارد – برای طعم منطقه ، رول کلم با سس سیب را سفارش دهید. موزه هنرهای زیبای کور است از بازدید یک ارزش به دست آوردن یک نگاه اجمالی به زندگی و ذهن هنرمندان کشور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *