فضاها و پارک های طبیعی لندن
معروف ترین هتل های لندن,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون
معروف ترین هتل های لندن
۱۴۰۰-۰۵-۲۴
بهترین تفریح ها در گرینویچ,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون
بهترین تفریح ها در گرینویچ
۱۴۰۰-۰۵-۲۴
فضاها و پارک های طبیعی لندن,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

فضاها و پارک های طبیعی لندن,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

فضاها و پارک های طبیعی لندن

پارکها و فضاهای سبز لندن همیشه بین گردشگران بسیار محبوب بوده است. همچنین مردم محلی نیز به طور منظم برای دریافت هوای تازه به فضای سبز سرازیر می شوند. لندن از میادین پنهان احاطه شده توسط خانه های شهری، گرفته تا پارک های رویایی خوش آب و هوا و تپه های آرام، در واقع یکی از سبزترین شهرهای جهان است. در این این مقاله از بخش گردشگری مجله اینترنتی وبگردون، بهترین فضاهای طبیعی لندن ارائه شده است.

پارک های سلطنتی منطقه 1

فضاها و پارک های طبیعی لندن,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

فضاها و پارک های طبیعی لندن,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

لندن ممکن است یکی از بزرگترین شهرهای اروپا باشد، اما به طور شگفت انگیزی سبز است، حتی در مرکز آن. تنها در منطقه 1، چهار پارک رویال وجود دارد – هاید پارک، رجنتس پارک و پریمروز هیل، پارک سنت جیمز و پارک سبز. در حالی که طبیعت بکر و منظم آنها، همراه با گردش مداوم گردشگران و کارمندان اداری کت و شلوار، به این معنی است که نمی توان آنها را “طبیعی” نامید، اما هاید پارک و پارک ریجنت به ویژه به طور غیر منتظره ای بزرگ هستند و می توانند حتی مشتاق ترین شهر را نیز به خود جذب کنند. -فکر کنید که در پیاده روی در روستا هستند.
ایده آل برای استراحت ناهار از دفتر و بعدازظهرهای تنبل هر روز دیگر، رویال پارک ها پر از سگ گردان، علاقه مندان به تناسب اندام است و کتابخوان، و دارای فضای سبز کافی، مسیرهای پیاده روی و نیمکت های چوبی هستند که می توانند همه این فعالیت ها را تامین کنند. انتظار می رود در معروفترین پارکهای لندن تخت گلهای آراسته، مزارع علفی، دریاچه های کوچک و اردک فراوان پیدا کنید.

 

پارک کلیسولد

فضاها و پارک های طبیعی لندن,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

فضاها و پارک های طبیعی لندن,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

کلیسولد پارک یکی از بهترین مکانهای علفی لندن است، یک فضای سبز با اندازه متوسط ​​واقع در بخش عمدتا غیر توصیفی منطقه 2، با ساختمانهای آجری در غرب و کلیسای گوتیک استوک نیوینگتون در شرق، یکی از بهترین نقاط علفی لندن است. ورود به پارک یک شگفتی خوش آمدید است-علاوه بر این که یک میدان سبز وسیع است، با سگ های کوچک و بچه های فوتبال بازی می کند، اسرار غیر منتظره ای نیز دارد. گوزن ها، که معمولاً فقط با پارک وسیع تر ریچموند ارتباط دارند، در پارک یافت می شوند، همچنین استخر پارویی کودکان، حوضچه، باغ سبزیجات محلی و اتاق چای. این پارک در نهایت برای خانواده های محلی طراحی شده است و تعداد زیادی از مادران با صندلی چرخ دار، پدران با پسران جوان و زوج های دارای سگ نشان می دهد که از آن به خوبی استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: زیباترین پارک های تهران را بشناسید!

 

پارک گرینویچ

بهترین تفریح ها در گرینویچ,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

در کجای دیگر می توانید همزمان در گستره وسیعی از چمن سبز آفتاب بگیرید و معماری Canary Wharf را تحسین کنید اما در گرینویچ ؟ گرینویچ با ساختمانهای آجری و مغازه های پخت و پز، که در حال حاضر از جذابیت روستایی برخوردار است، مغناطیسی برای کسانی است که به دنبال کمی حومه قدیمی انگلیسی هستند و نیازی به دور شدن از مرکز شهر لندن ندارند. چشم انداز گرینویچ پارک که دارای نقاط دیدنی است، تحت سلطه رصدخانه معروف است که برای رسیدن به آن نیاز به پیاده روی ملایم دارد و موزه ملی دریایی به همان اندازه معروف و بزرگ در پایین دامنه گسترده است.

همپستید هیث

فضاها و پارک های طبیعی لندن,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

در Hampstead Heath از اتوبوس پیاده شوید و با شلوغی زندگی شهری فاصله زیادی خواهید داشت. همپستد که در حال حاضر یکی از سبزترین، پر برگ ترین و جذاب ترین حومه شهر لندن است، به دلیل وجود شفافیت فوق العاده ای ساخته شده است. جنگل انبوه، مزارع گل آلود و مسیرهای پر پیچ و خم همه با هم ترکیب شده و باعث می شوند Hampstead Heath کمی وحشی تر از سایر پارک های لندن باشد – احتمالاً مکانهای زیادی وجود ندارد که در آن مردم لندن بتوانند پوشیدن چکمه های ولینگتون را توجیه کنند! مرکز هیت شاید یکی از تنها مکان هایی در لندن باشد که دیگر صدای ترافیک در آن شنیده نمی شود. اما شهر هرگز خیلی دور نیست – در یک روز روشن در بالای تپه بایستید و می توانید تا Shard و Square Mile را ببینید.

دهکده هایگیت و پارک واترلو

فضاها و پارک های طبیعی لندن,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

با ساختمان های آجری عجیب و نانوایی های سنتی انگلیسی، Highgate Village در حال حاضر شبیه دنیایی متفاوت از لندن است و پارک زیبا و چشم نواز آن، که در لبه تپه نشسته است، تنها به تقویت شیوه زندگی روستا کمک می کند. اگرچه بسیار کوچکتر از Hampstead Heath ، نزدیکترین همسایه آن است، پارک واترلو در مجاورت High Street واقع شده است، و آن را به مکانی مناسب برای پیاده روی آرامش بخش در بین مرور کتابفروشی های خیریه یا صرف غذا در غذاهای دلپذیر میخانه تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید: تاریخچه کاخ باکینگهام

پارک ریچموند

 

در حدود 10 مایل (16 کیلومتر) قطر، پارک ریچموند یک قطعه واقعی از حومه شهر در مرزهای لندن بزرگ است. جاده ملکه، در امتداد خط الراس بین دروازه کینگستون در جنوب و دروازه ریچموند در شمال، به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد تا از پارک لذت ببرند بدون اینکه راحتی ماشین خود را رها کنند. اما، کمی دورتر از پارک، با فراوانی دشت های علفی، درختان بلوط باستانی و گوزن ها – که در صدها تن ظاهر می شوند – جایی است که پارک ریچموند کمی وحشی می شود.
قابل توجه ترین جاذبه پارک، به غیر از گوزن های آن، که به عنوان بازی شکار پادشاه هنری هشتم آورده شده بود، تپه شاه هنری است، از آنجا می توانید منظره ای بدون مانع از کلیسای جامع سنت پل در شهر لندن، در فاصله 10 مایل دورتر را مشاهده کنید. مشاهده گردید.

مسیر تیمز

مسیر تیمز مشهورترین رودخانه بریتانیا را به مدت 184 مایل (135 کیلومتر) از منبع خود در تپه های کوتسولد دنبال می کند و تا سد تیمز در کنار دریا حرکت می کند، نه تنها از مرکز لندن بلکه از روستاهای عجیب و غریب، پارک های علفی و دست نخورده عبور می کند. روستایی در راه است در حالی که هیچ کس از شما انتظار ندارد که کل مسیر را-حداقل نه در یک حرکت-کامل کنید، دسترسی به مسیر از لندن به این معنی است که یک قطار کوتاه، اتوبوس یا حتی قایق سواری می تواند شما را به ساحل شلوغ و پر رستوران کینگستون برساند. آرامش دلپذیر باغهای کاخ همپتون کورت؛ یا زیبایی طبیعی چیلترن و تپه های کوتسولد.

 

 

سفرهای یک روزه خارج از لندن

فضاها و پارک های طبیعی لندن,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

گاهی اوقات به نظر می رسد حومه و مناطق لندن برای همیشه ادامه دارد. با این حال، چیزی که بازدیدکنندگان از شهر اغلب برای کشف به آن دسترسی ندارند محیط سبزتر، آرام تر و در کل طبیعی تر در خارج از لندن است. این کار با کمربند سبز شروع می شود، نوار زمینی در اطراف لندن که ساختمان آن برای محافظت از محیط طبیعی و اکولوژی منطقه بسیار محدود شده است. در این منطقه، بسیاری از روستاهای کوچک و جنگل های سرسبز قابل کاوش هستند – همه آنها در کمتر از یک ساعت با قطار از مرکز لندن به دست می آیند.

اگر کمی دورتر از شهر بروید، می توانید به مناطق شگفت انگیز دور افتاده و زیبایی برسید. از سمت جنوب، نورت داونز، ساری هیلز و ساوت داونز، جدیدترین پارک ملی بریتانیا، همگی در کمتر از دو ساعت با قطار یا ماشین قابل دسترسی هستند و آنها را برای سفرهای یک روزه به حومه شهر ایده آل می کند. از سمت غرب، تپه های چیلترن، منطقه ای با زیبایی طبیعی برجسته را می توان تنها با یک قطار کوتاه یا یک سفر اتومبیل به آنجا رسید. بسیاری از مردم روزانه از این مناطق وارد شهر می شوند، بنابراین ارتباطات حمل و نقل خوب است و شهرهای کوچک با امکانات رفاهی فراوان در اطراف مناطق ایجاد شده اند، اما وضعیت حفاظت شده آنها مانع از بین رفتن زیبایی طبیعی آنها می شود.

 

بیشتر بخوانید: معرفی زیباترین باغ ها و پارک های ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *