معرفی بهترین جریانهای درآمد غیرفعال
یاد بگیرید چطور خود را دوست بدارید!
یاد بگیرید چطور خود را دوست بدارید!
۱۴۰۱-۰۹-۱۹
13 عادت ذهنی سالم برای بهبود زندگی
13 عادت ذهنی سالم برای بهبود زندگی
۱۴۰۱-۱۰-۰۸

معرفی بهترین جریانهای درآمد غیرفعال

فهرست عناوین

دو راه اساسی برای کسب درآمد وجود دارد. اولی روش سنتی است: صبح از رختخواب بلند شوید و برای آن سر کار بروید. اما راه دوم، استفاده از بهترین جریان‌های درآمد غیرفعال، که بسیار سرگرم‌کننده‌تر است، زیرا به این معنی است که می‌توانید در حالی که خواب هستید، در حال خواندن کتاب، در وسط دریاچه در کایاک خود یا هر جایی هستید، درآمد کسب کنید. هنگامی که آنها را راه اندازی کردید، بهترین ایده های درآمد غیرفعال به تلاش اندک یا بدون تلاش فعال شما نیاز دارند. بسیاری از این موارد نیازمند اندکی سرمایه اولیه هستند، بنابراین اولین قدم شما ایجاد مقداری پس انداز خواهد بود . پس از آن، آماده شوید تا پولتان شروع به کسب درآمد کند!

نحوه ایجاد فرصت های درآمد غیرفعال بدون پول کمی پیچیده تر است و گزینه های شما را محدود می کند. با این حال، هنوز راه های مختلفی برای کسب درآمد غیرفعال و افزایش جریان نقدی وجود دارد.

30 مورد از بهترین جریان درآمد غیرفعال

بدون مقدمه، بیایید به 30 مورد از بهترین جریان های درآمد غیرفعال بپردازیم.

1. سرمایه گذاری کنید

سرمایه گذاری یکی از رایج ترین راه های کسب درآمد غیرفعال است. در بلندمدت، بازار سهام به طور مداوم بازدهی ثابتی داشته است، حتی اگر در کوتاه مدت دارای فراز و نشیب باشد.

سهام سود سهام

چند راه برای کسب درآمد از سهام وجود دارد. شما می توانید سهام با سود سهام بالا را برای پرداخت های نقدی منظم بر اساس درآمد شرکت خریداری کنید. یا، سهام معمولی با سود سهام پایین را نگه دارید و اجازه دهید ارزش آنها افزایش یابد تا زمانی که آماده فروش با سود شوید.

REITs

سرمایه‌گذاری در سهام یکی از راه‌های جلوگیری از کسب درآمد فعال است که صرفاً با رشد پول خود و گسترش پورتفولیوی خود امکان‌پذیر نیست. همچنین امکان خرید سهام REIT (تراست های سرمایه گذاری املاک و مستغلات) و کسب سهمی از درآمد از پروژه های املاک و مستغلات آنها وجود دارد. در هر صورت، شما می توانید به عنوان یک سرمایه گذار با حداقل 100 هزار تومان شروع به کار کنید !

سنوات

سالیانه می تواند به شما این فرصت را بدهد که درآمد غیر فعال داشته باشید. می توانید از یک شرکت بیمه سالیانه خریداری کنید. این یک سرمایه گذاری است که اکنون در ازای دریافت وجه بعداً به آن پرداخت می کنید. با این حال، مستمری ها ساده ترین کل درآمد غیرفعال نیستند و باید تحقیقات بیشتری انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سالیانه، به این مقاله از annuity.org مراجعه کنید .

سایر فرصت های سرمایه گذاری

همچنین صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک، صندوق‌های قابل معامله در بورس و صندوق‌های شاخص وجود دارند که می‌توانید به طور مداوم در آنها سرمایه‌گذاری کنید تا بعداً به سود زیادی برسید. می توانید با استفاده از Robo-advisors یا مشاور سرمایه گذاری با هر یک از این موارد شروع کنید.

 

 

2. املاک و مستغلات

همانطور که در بالا ذکر شد، REIT یک راه ساده برای به دست آوردن سهمی از درآمد از املاک و مستغلات است ، اما با آنها، شما نمی توانید ملک خاصی را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید. اگر برای شما جالب به نظر می رسد، سطح بعدی به شما کمک می کند. املاک و مستغلات با سرمایه جمعی

3. املاک اجاره ای داشته باشید

املاک اجاره ای یکی از بهترین جریان های درآمد غیرفعال است. اما اگر برای کار غربالگری مستاجران و صاحبخانه نیستید ، می توانید با استخدام مدیران املاک، این را به یک استراتژی درآمد غیرفعال تبدیل کنید. البته، مدیران املاک یک هزینه اضافی هستند، اما کار زیادی را از دست شما می گیرد.

داشتن املاک اجاره ای بدون خطر نیست. به عنوان مثال، ملک ممکن است برای مدت طولانی خالی بماند یا تعمیرات ممکن است هزینه زیادی برای شما داشته باشد. با این حال، با احتیاط و دقت لازم، داشتن املاک و مستغلات می تواند بسیار سودآور باشد.

4. اوراق قرضه بخرید

اوراق قرضه و سی دی ( گواهی سپرده ) دو مورد از بهترین جریان های درآمد غیرفعال بسیار کم خطر هستند. معاوضه برای این ایمنی معمولاً بازدهی نسبتاً کم و تعهد کردن پول شما برای مدت معینی است. اگر نیاز به برداشت زودهنگام داشته باشید معمولاً جریمه ای وجود دارد، بنابراین مطمئن شوید که به زودی به پول نقد نیاز ندارید.

در مورد اوراق قرضه، میزان پرداخت آنها بیشتر به میزان ثبات صادرکننده اوراق بستگی دارد. اوراق قرضه پس انداز ایالات متحده توسط دولت تضمین شده و بسیار امن است. اوراق قرضه شرکتی برای تعیین عامل ریسک و نرخ بهره به عوامل مختلفی بستگی دارد.

 

 

5. کتاب های الکترونیکی را منتشر کنید

وقتی صحبت از نحوه ایجاد درآمد غیرفعال بدون پول می شود، در عوض باید تلاش خود را از قبل سرمایه گذاری کنید. بهترین جریان های درآمد غیرفعال مانند این و چند مورد بعدی فقط با گذشت زمان منفعل می شوند. انتشار کتاب‌های خود در کیندل یکی از راه‌های محبوب برای کسب درآمد از ادبیات داستانی یا غیرداستانی است. در واقع ، نوشتن کتاب به بیشترین زمان و تلاش نیاز دارد، اما همچنین یکی از بهترین منابع درآمد غیرفعال است. احتمالاً می خواهید درباره برخی از استراتژی های بازاریابی نیز تحقیق کنید تا عنوان خود را به دست آورید.

پس از آن، شما می توانید عقب بنشینید و فروش انجام دهید! حتی اگر فقط چند دلار شارژ کنید، می‌تواند با ادامه خرید کپی‌ها برای سال‌ها در آینده افزایش یابد.

 

 

6. یک وب سایت وابسته خاص بسازید

یک منبع عالی از درآمد غیرفعال ساختن یک وب سایت است . کار اولیه این روش شامل یافتن جایگاهی برای نوشتن ، ایجاد یک وب سایت جذاب، تحقیق در مورد کلمات کلیدی که ترافیک را به سمت شما هدایت می کند و پیوستن به برنامه های وابسته است. پس از راه اندازی، از هر فروش وابسته ای که محتوای شما ایجاد می کند، درآمد مستمری کسب خواهید کرد.

ممکن است بخواهید برای فعال نگه داشتن سایت و به روز رسانی کلمات کلیدی، گهگاه به روز رسانی کنید. وقتی نوبت به وب سایت هایی از این دست می رسد، کوچک و تخصصی فکر کنید. بررسی وب‌سایت‌ها برای نوع خاصی از محصول می‌تواند موفق و کسب درآمد آسان باشد.

 

 

7. برنامه یا نرم افزاری برای فروش ایجاد کنید

اگر از قبل مهارت های فنی دارید، به برنامه ای فکر کنید که زندگی مردم را بهبود بخشد یا استفاده از آن سرگرم کننده باشد. حتی اپلیکیشن های ساده هم می توانند موفق باشند. به عنوان مثال، به داستان Flappy Bird نگاه کنید: یک بازی بسیار ساده و در عین حال اعتیاد آور که در فضای مجازی منتشر شد و در مقطعی روزانه درآمد تبلیغاتی به صورت دلاری برای سازنده اش به دست آورید.

داستان Flappy Bird یک استثنا است تا یک قاعده، اما نشان می‌دهد که برای کسب سود نیازی به ساخت پیچیده‌ترین و جذاب‌ترین اپلیکیشن‌ها ندارید. هنگامی که برنامه شما برای فروش در دسترس است، علاوه بر انجام هر گونه به روز رسانی لازم، کار کمی در حال انجام است. منابع زیادی وجود دارد که می توانید یاد بگیرید که چگونه یک برنامه برای کسب درآمد بسازید.

 

 

8. فروش عکس های استوک

یکی از ساده‌ترین و بهترین جریان‌های درآمد غیرفعال برای شروع، فروش عکس‌های استوک است. اگرچه این یک ایده درآمد غیرفعال نیست که معمولاً شما را ثروتمند می کند، اما نسبتاً آسان است هنگامی که کار عکس‌برداری و فهرست کردن آن‌ها در یک سایت عکاسی سهام مانند Shutterstock را انجام دادید، عکس‌های شما می‌توانند برای سال‌های آینده مقداری پول نقد برای شما به ارمغان بیاورند.

این روزها اکثر دوربین های گوشی های هوشمند قادر به تولید تصاویر باکیفیت هستند. بنابراین لزوماً حتی نیازی به ارتقاء تجهیزات خود ندارید (مگر اینکه قبلاً یک عکاس سرگرمی باشید و یک DSLR در دسترس داشته باشید!). به انواع عکس‌هایی که ممکن است شرکت‌ها بخواهند برای وب‌سایت‌ها، مقالات و غیره استفاده کنند فکر کنید. موضوع ممکن است همیشه هیجان‌انگیزترین نباشد، اما دریافت پول هیجان‌انگیز است، درست است؟

11. اجاره فرعی به هم اتاقی ها

اگر در حال حاضر صاحب خانه یا آپارتمان هستید (یا در بازار هستید)، اجاره دادن اتاق ها می تواند درآمد غیرفعال شما را به شدت افزایش دهد. برای هزینه اشتراک یک اتاق اضافی، درآمدی به درآمد ماهانه خود اضافه خواهید کرد. که نوعی ” هک خانه ” است که اساساً پرداخت های وام مسکن شما را با درآمد اجاره لغو می کند.

توجه داشته باشید این نوع درآمد میتواند مشکلاتی به همراه داشته باشد. اما اگر در خارج از کشور زندگی میکنید شاید بتوانید بهتر از این روش استفاده کنید.

 

12. ماشین یا جای پارک خود را اجاره دهید

وقتی از ماشین خود استفاده نمی کنید، چرا اجازه نمی دهید برای شما پول در بیاورد؟ شما می توانید وسیله نقلیه خود را برای اجاره کوتاه مدت به مسافران در سرویسی مانند تورو ارائه دهید . میتوانید ماشین خود را به شرکتها یا افراد اجاره دهید و  بیمه در این خدمات گنجانده شده است، که خطر کمتری برای رانندگی غریبه با ماشین شما دارد!

و اگر در یک منطقه پر رفت و آمد مانند یک شهر یا شهر ساحلی زندگی می کنید، حتی می توانید راهروی خود را اجاره دهید. اگر مسیری با دو ماشین، پارکینگ مهمان که به ندرت از آن استفاده می کنید، یا فضایی دارید اما ماشین ندارید، ایده خوبی است!

 

 

13. برنامه های صرفه جویی در پول را نصب کنید

امروزه برنامه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید در آنها پول نقد دریافت کنید، کوپن‌ها را پیدا کنید، و غیره. بیشتر آنها نیاز به تلاش مداوم دارند، بنابراین منفعل نیستند. با این حال، Dosh نمونه‌ای از یک برنامه کاملاً غیرفعال بازگشت نقدی است.

فقط یک کارت را در برنامه پیوند دهید، و اگر در یک فروشگاه یا رستوران واجد شرایط پول خرج کنید، به طور خودکار پول را پس خواهید گرفت.

 

 

14. پاداش کارت اعتباری کسب کنید

چه کسی نمی خواهد فقط از طریق انجام مخارج عادی خود درآمد کسب کند؟ بسیاری از کارت های اعتباری پاداش های ثبت نام و درصد معینی از بازگشت نقدی را برای دسته های مختلف خرید ارائه می دهند. این یکی از بهترین جریان‌های درآمد غیرفعال برای کسب درآمد اضافی یا ذخیره امتیاز کارت اعتباری برای استفاده در سفر است. یکی از احتیاط‌های این روش درآمد غیرفعال این است که باید مراقب هزینه‌های خود باشید.

با آن مانند یک کارت نقدی رفتار کنید و بیش از آنچه در حساب بانکی خود دارید خرج نکنید. به این ترتیب، می توانید هر ماه موجودی خود را به طور کامل پرداخت کنید و از دریافت بدهی کارت اعتباری با بهره بالا جلوگیری کنید.

 

 

15. ابزار خود را اجاره دهید

مطمئناً اجاره ابزارهای شما ممکن است یکی از منحصر به فردترین ایده های درآمد غیرفعال باشد، اما می تواند راهی عالی برای به دست آوردن پول نقد باشد. وقتی صحبت از اجاره به میان می‌آید، می‌توانید فراتر از خانه و مسیر خود و به سوله خود نگاه کنید!

ارائه اجاره برخی از اقلام بلیط بزرگتر مانند ماشین چمن زنی، ابزار برقی و غیره، می تواند ایده خوبی در سطوح مختلف باشد. این امر به همه افراد محله شما اجازه می دهد تا کارها را به نحو احسن انجام دهند، بدون اینکه هزاران دلار برای مجموعه تجهیزات جداگانه ای که هر چند وقت یک بار استفاده می شوند، هزینه کنند. می توانید سعی کنید چیزی شبیه به این را به صورت محلی سازماندهی کنید (تا زمانی که به همسایگان خود اعتماد دارید!) یا یک برنامه اجاره همتا به همتا را امتحان کنید. فراتر از ابزار، می‌توانید مواردی مانند تجهیزات کمپینگ، کایاک، مبلمان در شهرک‌های دانشگاهی و غیره را فهرست کنید.

 

معرفی بهترین جریانهای درآمد غیرفعال

 

16. مراقبت از منزل

خانه نشینی یکی دیگر از ایده های درآمد نیمه غیرفعال است، زیرا خانه نشینی فقط به معنای واقعی کلمه نشستن در اطراف نیست. بسته به ترتیب، ممکن است در زمانی که مالک در خانه نیست، در ملک زندگی می‌کنید، یا ممکن است از شما بخواهد که برای دریافت پست، گیاهان آبیاری، غذا دادن به گربه و غیره به آنجا بروید.

زیبایی این کار این است که اگر کاری دارید که می‌توانید آن را به صورت آنلاین انجام دهید، می‌توانید آن را همزمان در خانه انجام دهید – اساساً دو منبع درآمد را همزمان ایجاد کنید! شما همچنین می توانید خانه نشینی را به عنوان راهی برای سفر رایگان انجام دهید.

 

17. برای خرید آنلاین پول نقد دریافت کنید

اگر تمایل دارید که بیشتر خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید، به لطف درگاه های برگشت نقدی آنلاین، می توانید با یک کلیک در هزینه های خود صرفه جویی کنید . Rakuten، که قبلا Ebates نامیده می شد ، بزرگ ترین در این فضا است.

کافی است دکمه بازگشت نقدی آنها را روی مرورگر خود نصب کنید، و هنگامی که در وب سایت هایی هستید که در آنها بازگشت نقدی در دسترس است، به شما اطلاع داده می شود. این یکی از بهترین منابع درآمد غیرفعال است و تقریباً به هیچ کاری نیاز ندارد.

 

18. به همتایان خود پول قرض دهید

درست همانطور که می توانید برای یک ماشین یا وام مسکن وام بگیرید و بابت آن بهره بپردازید، می توانید وام دهنده ای باشید که بهره می گیرد. اگر مقداری وجوه نقد دارید که می‌توانید برای مدتی از آنها جدا شوید، این راه دیگری است که پول شما می‌تواند درآمد کسب کند.انواع وب سایت های P2P (وام دهی همتا به همتا) وجود دارد که می توان این کار را با قراردادها و روش های تأیید شخصی انجام داد تا اطمینان حاصل شود که وام گیرندگان و وام دهندگان قانونی هستند. با این حال، هنوز این خطر وجود دارد که وام گیرنده بتواند وام خود را نکول کند، بنابراین همه تخم مرغ های خود را در یک سبد در اینجا قرار ندهید.

همچنین معمولاً ایده خوبی نیست که این کار را با دوستان و خانواده شخصی خود انجام دهید، مگر اینکه آماده باشید آن را یک هدیه در نظر بگیرید. بسیاری از روابط به دلیل پول قرض گرفته شده خراب می شوند.

 

19. پس انداز خود را در یک حساب با بهره بالا نگه دارید

حساب های پس انداز پربازده مکانی بسیار امن برای نگهداری پول شما هستند. با این حال، اشکال این است که شما معمولاً مقادیر قابل توجهی از سود غیرفعال درآمد کسب نمی کنید. در غیر این صورت، معمولاً می توانید انتظار مشاهده 1-2٪ در حساب های پس انداز آنلاین معمولی را داشته باشید. این نرخ‌ها تا حدی توسط نرخ بهره هدف فدرال رزرو تعیین می‌شوند، بنابراین می‌توانند بالا و پایین بروند.

 

 

20. یک وبلاگ بخرید

به جای اینکه یک وبلاگ را از ابتدا راه اندازی کنید، ممکن است بتوانید وبلاگی را خریداری کنید که از قبل درآمد داشته باشد. سپس، می توانید با برون سپاری نیروی کار به نویسندگان و دستیاران دیجیتال، آن را به درآمد منفعل تبدیل کنید. ممکن است کمی مدیریت فعال و ارتباطات لازم باشد، به خصوص زمانی که سعی می کنید مقیاس کنید. با این حال، اگر بر روی انتشار محتوای همیشه سبز با بازاریابی وابسته پولی تمرکز کنید، این می تواند به یک ایده درآمد غیرفعال بسیار سودآور تبدیل شود.

ممکن است چند سالی طول بکشد تا شروع به آوردن مقدار قابل توجهی از درآمد غیرفعال در هر ماه شود. اگر بهترین جریان های درآمد غیرفعال آسان بود، همه آنها را انجام می دادند! اما با عزم و خلاقیت کافی، می‌توانید آینده‌تان را برای زندگی پربار در حالی که پول سرازیر می‌شود، آماده کنید .

 

 

21. یک دوره بفروشید

آیا می دانستید که می توانید دوره آنلاین خود را برای فروش ایجاد کنید؟ چه یک دکور کیک فوق‌العاده باشید، چه می‌توانید مثل کار هیچ‌کس به‌هم ریخته و سازماندهی کنید، یا می‌دانید چگونه یک ساز بنوازی، می‌توانید دوره‌ای برای آن بسازید و بفروشید!

فروش دوره ها یکی از بهترین منابع درآمد غیرفعال است. هنگامی که دوره خود را ایجاد می کنید، پتانسیل درآمد شما نامحدود است.

 

پلتفرم های دوره برای استفاده

پلتفرم های زیادی وجود دارد که می توانید برای شروع استفاده کنید، اما Udemy و Teachable از محبوب ترین ها برای استفاده هستند.

بسته به نوع برنامه ای که با آن می روید، باید مقداری پول برای هزینه های ماهانه سرمایه گذاری کنید. با این حال، teachable یک برنامه شروع اولیه رایگان دارد که می توانید آن را امتحان کنید و ببینید که چگونه آن را دوست دارید!

 

22. یک vlog راه اندازی کنید

وبلاگ نویسی یکی دیگر از راه های عالی برای کسب درآمد غیرفعال است. با این حال، این کار کمی بیشتر از بقیه نیاز دارد، اما پتانسیل پرداخت مناسبی را نیز دارد. یک یوتیوب به طور متوسط ​​بیش از 60000 دلار در سال درآمد دارد! راه های زیادی برای کسب درآمد و کسب درآمد غیرفعال از وبلاگ وجود دارد. به عنوان مثال، با تبلیغات، پیوندهای وابسته، حمایت مالی و موارد دیگر.

شما به طور مداوم محتوا ایجاد می کنید اما می توانید از ویدیوهایی که قبلاً ساخته اید درآمد کسب کنید. و از آنجایی که تعداد ساعات تماشای هر روز در YouTube 1 میلیارد ساعت است ، شانس خوبی وجود دارد که بتوانید از وبلاگ خود درآمد کسب کنید.

23. فروش قابل چاپ

چه کسی چاپی را دوست ندارد؟ قابل چاپ آن دسته از چاپ های شایان ستایشی هستند که می توانید تقریباً برای هر چیزی دانلود و استفاده کنید. شما می توانید هر چیزی را از ردیاب سلامت گرفته تا برنامه ریز برای فروش ایجاد کنید. محصولات دیجیتال خود را در سایت هایی مانند Canva یا PicMonkey طراحی کنید .

پس از طراحی قابل چاپ، می توانید محصولات دیجیتال را بر روی پلتفرمی مانند Etsy یا در وب سایت شخصی خود بفروشید. پرینت‌ها یکی از ساده‌ترین و بهترین جریان‌های درآمد غیرفعال هستند که به‌طور مداوم برای شما پول نقد به دست می‌آورند!

 

24. اقلام گران قیمت خود را اجاره دهید

آیا شما اهل مد هستید که کمد پر از کیف های دستی و لباس های طراحان دارید؟ سپس با اجاره دادن آن اقلام زرق و برق دار مقداری پول در بیاورید! به جای اینکه آنها را به قیمت یکبار بفروشید، می توانید آنها را اجاره کنید و به کسب درآمد از آنها ادامه دهید.

به علاوه، اگر هنوز عاشق آن کیف شانل هستید که در کمدتان آویزان است و آماده نیستید که راه خود را از آن جدا کنید، این یک راه عالی برای نگه داشتن آن و در عین حال کسب درآمد با آن است. این یکی از بهترین ایده‌های درآمد غیرفعال است که می‌تواند به تامین مالی حساب پس‌انداز و عادت مد شما کمک کند.

 

 

25. فروش محصولات سفارشی با چاپ در صورت تقاضا

به لطف پلتفرم های چاپ بر اساس تقاضا، می توانید فروشگاه خود را راه اندازی کنید و حتی نیازی به حمل موجودی ندارید. چه بخواهید لیوان قهوه، پیراهن یا نوت بوک بفروشید، سایت هایی مانند Printify و Printful به شما کمک خواهند کرد.شما طرح خود را ایجاد می کنید و آن را در هر محصولی که می خواهید در فروشگاه خود بفروشید آپلود می کنید و voila شروع به کسب درآمد می کنید. .

 

26. فضای ذخیره سازی را اجاره دهید

آیا به پول نقد اضافی نیاز دارید و مقداری فضای بلااستفاده در زیرزمین یا گاراژ دارید؟ شما می توانید این فضا را برای افراد دیگر اجاره کنید تا وسایل خود را ذخیره کنند. فضای استفاده نشده شما حتی می تواند به پرداخت وام مسکن یا حداقل مقداری از آن کمک کند!

 

27. مجوز برخی از موسیقی ها

آیا استعداد موسیقی دارید؟ اگر ساعت‌ها صرف ساخت موسیقی جدید می‌کنید، لازم نیست فقط یک سرگرمی باشد، در واقع می‌تواند برای شما پول درآورد. مجوز دادن به موسیقی شما می تواند مقداری پول نقد برای شما به ارمغان بیاورد . شما به افراد دیگر اجازه می دهید در ازای دریافت حق امتیاز یا کمیسیون از کار شما استفاده کنند.

 

28. با استفاده از وسیله نقلیه خود تبلیغ کنید

شما ممکن است بتوانید فقط با رانندگی در شهر یا رفت و آمد به محل کار درآمد کسب کنید. شرکت هایی هستند که به شما این امکان را می دهند که برای کسب درآمد روی خودروی خود تبلیغ کنید. بسته بندی ماشین شما یک راه خوب برای کسب درآمد غیرفعال است، زیرا زمانی که این کار انجام شد، نیازی به فکر و نگهداری زیادی ندارد. با این حال، همکاری با یک شرکت معتبر بسیار مهم است، زیرا کلاهبرداری های زیادی در ارتباط با تبلیغات خودرو وجود دارد.

 

 

29. مطالعات خواب یا نظرسنجی

این معنای کاملاً جدیدی به کسب درآمد در خواب می دهد. گاهی اوقات می توانید برای شرکت در یک مطالعه پزشکی خواب پول دریافت کنید. هر مطالعه ممکن است برای کسانی که شرکت می کنند الزاماتی داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این فرآیند، این مقاله را با تمام جزئیات بررسی کنید.

 

 

30. یک خشکشویی را باز کنید

خشکشویی یکی دیگر از انواع کسب و کار با درآمد غیرفعال است. برای شروع به پول نیاز دارد، زیرا احتمالاً به خرید لوازم و تجهیزات نیاز دارید، نه اینکه به اجاره یا خرید فضا اشاره کنید.

با این حال، خشکشویی ها عمدتاً به صورت غیرفعال کار می کنند ، بدون اینکه تا زمانی که کار را برون سپاری می کنید، نیازی به انجام کارهای زیادی نداشته باشید. بنابراین این یک راه عالی برای کسب درآمد است.

با بهترین ایده های درآمد غیرفعال پول بیشتری کسب کنید!

راه های زیادی برای کسب درآمد غیرفعال وجود دارد که آسان و پرسود هستند. می توانید با یکی شروع کنید و به افزودن بیشتر ادامه دهید تا بتوانید حتی پول بیشتری کسب کنید .

به یاد داشته باشید، برخی از این ایده ها به کار بیشتری نسبت به سایرین نیاز دارند، بنابراین تصمیم بگیرید که چه چیزی برای شما و برنامه تان بهترین است و از آنجا بروید. علاوه بر این، گزینه های بیشتری برای کسب درآمد غیرفعال و نحوه بودجه بندی پولی که به دست می آورید پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *