مکانهای جادویی مادرید که باید ببینید!

مکانهای جادویی مادرید که باید ببینید!

پایتخت اسپانیا مملو از نقاط جادویی است که قبل از خروج حتماً باید آنها را ببینید. از بارهای پشت بام گرفته تا کاخ ها، بناهای تاریخی گرفته تا موزه ها، مادرید آنقدر مکان های شگفت انگیز دارد که به سادگی نمی توانید از دست بدهید. تعداد زیادی از آنها وجود دارد، بنابراین در اینجا لیستی از بهترین هایی وجود دارد که باید برای آنها وقت بگذارید.

 

 

پالاسیو د کریستال

 

مکانهای جادویی مادرید که باید ببینید!

کاخی که تقریباً تماماً از شیشه تشکیل شده است، Palacio de Cristal در پارک زیبا Retiro بر روی تختی از چمن سبز، با درختان و گلها احاطه شده است. یکی از نمادین ترین سازه های مادرید، این ساختمان به سال 1887 برمی گردد، اما اکنون برای نگهداری نمایشگاه های موقت هنر مدرن از رینا سوفیا استفاده می شود. اطمینان حاصل کنید که داخل آن را متوقف کنید تا نور خورشید را از طریق شیشه ها عبور دهد.

 

 

پشت بام Círculo de Bellas Artes

 

مکانهای جادویی مادرید که باید ببینید!

طبقه بالای مرکز فرهنگی Círculo de Bellas Artes برخی از بهترین چشم اندازهای پانوراما از شهر را ارائه می دهد. این یکی از معدود پشت بام هایی است که امکان مشاهده بی وقفه مادرید در هر چهار جهت را فراهم می کند. نقطه Retiro پارک، Cibeles، کاسا د کامپو پارک – شما حتی می توانید نقطه کوه ها در فاصله در یک روز روشن. هزینه بازدید از پشت بام 4 یورو است و همچنین می توانید هنگام لذت بردن از چشم اندازها، نوشیدنی و تنقلات خریداری کنید.

 

 

پلازا مایور

 

مکانهای جادویی مادرید که باید ببینید!

معروف ترین میدان مادرید مطمئناً پلازا مایور است . معروف به داشتن 237 بالکن رو به مرکز میدان، احاطه شدن توسط ساختمانهای قرمز روشن یک تجربه جادویی است. حتی بهتر، در یکی از کافه های متعدد با صندلی در فضای باز استراحت کنید تا از یک آبجو سرد در یک روز گرم تابستانی لذت ببرید.

 

 

 

تمپلو دبد

 

مکانهای جادویی مادرید که باید ببینید!

ممکن است به نظر عجیب و غریب برای دیدن معبد مصر در شهرستان اروپا مادرید کمی است، اما شما نمی خواهد پشیمانی چک کردن معروف Templo از Debod . هدیه ای به اسپانیا از مصر، سعی کنید آن را هنگام غروب آفتاب ببینید، هنگامی که می توانید نوشیدنی های خود را بیاورید ، روی چمن ها بنشینید و معبد را با پس زمینه خیره کننده قرمز و نارنجی در آن طرف تماشا کنید.

 

 

Teleférico

 

مکانهای جادویی مادرید که باید ببینید!

تله کابین مادرید ، teleférico ، راهی منحصر به فرد برای دیدن مرکز شهر و مناطق اطراف آن است. قدمت آن به سال 1969 برمی گردد، تله کابین مسافران را در ارتفاع 130 پا از سطح زمین منتقل می کند و چشم اندازهای باورنکردنی از کاخ رئال، کلیسای جامع آلمودنا و پشت بام های متمایز مادرید را ارائه می دهد. می توانید از یک طرفه یا رفت و برگشت استفاده کنید، از Casa de Campo، بزرگترین پارک مادرید، یا از Pintor Rosales ، نزدیکتر به مرکز شهر (5.90 یورو رفت و برگشت) شروع کنید.

Teleférico ، Paseo del Pintor Rosales ، s/n ، مادرید، اسپانیا

 

 

 

Museo Reina Sofía

 

مکانهای جادویی مادرید که باید ببینید!

مشهورترین موزه هنر مدرن مادرید، Reina Sofía، مملو از نمایشگاه های شگفت انگیز است. در اینجا می توانید اصل “گرنیکا” اثر پابلو پیکاسو – ترسناک جنگ داخلی اسپانیا – و همچنین مجموعه وسیع سالوادور دالی را مشاهده کنید که دارای مشهورترین نقاشی های او مانند ساعت های معروف قطره ای است.

 

 

پالاسیو رئال

یکی از مهمترین مکانهای دیدنی مادرید، کاخ سلطنتی، یکی از بزرگترین قصرها در اروپا است. یک ساختمان باشکوه با ورودی چشمگیر با مجسمه های سنگ آهکی بیش از 44 نفر از اعضای خانواده سلطنتی اسپانیا، می توانید با 10 یورو از داخل آن دیدن کنید یا به سادگی در خارج از آن گردش کنید و معماری سلطنتی را تحسین کنید. درست بیرون کاخ باغهای ساباتینی قرار دارند که دارای بوته ها و درختانی است که در پیچ و خم های کوچکی قرار گرفته اند که در اطراف حوضچه ها، تخت گل و مجسمه قرار گرفته اند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *