بهترین هتل های هنگ کنگ
زیباترین جزایر جهان
زیباترین جزایر جهان
۱۴۰۰-۰۷-۰۸
7 نکته برای تقویت پوست شل بعد از بارداری,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون,webgardoon
7 نکته برای تقویت پوست شل بعد از بارداری
۱۴۰۰-۰۷-۰۸

بهترین هتل های هنگ کنگ

این که آیا شما به دنبال یک شاهزاده بزرگ پنج ستاره سنتی، نمای حذفی از یک سوئیت منحصر به فرد یا یک هتل مقرون به صرفه هستید که خلاقان در آن کار می کنند و بازی می کنند، در اینجا بهترین هتل های هنگ کنگ را انتخاب کرده ایم.

هنگ کنگ به عنوان یکی از پربازدیدترین شهرهای جهان، مهمان نوازی را در قلب زندگی خود دارد. آنچه ساختمانهای عمودی در فضای کف ندارند، آنها را با طراحی نوآورانه و مجموعه ای از خطوط براق، تپه های زمردی و خلیج بندری وسیع جبران می کند.

هتل Pacific Place

بهترین هتل های هنگ کنگ

43 طبقه را از ساختمان Pacific Place بالا ببرید تا به این هتل عالی برسید که به نظر می رسد مانند یک اقامتگاه خصوصی در بالای شلوغی است. طراح آندره فو مغز پشت چشم پر از نور در خانه بالا است ، جایی که فراتر از لابی مینیمالیستی 117 اتاق و آپارتمان های جلویی شیشه ای وجود دارد. قبل از تماشای افق از سالن کوکتل طبقه 49 ، در رستوران ترکیبی ستاره میشلن غذا بخورید.

رزوود هنگ کنگ

چوب گل رز ، در چند قدمی خیابان خیابان ستارگان ، به شما احساس سلبریتی می دهد. روز به روز ، خود را در حال لمس کردن استخر بی نهایت ، مشاهده مجموعه هنرهای معاصر و انعطاف پذیری با هاتا یوگا رایگان خواهید دید. در شب ، قبل از ضربه زدن به ویسکی ها و سیگارهای کمیاب در میله مرمر سیاه ، با غذای کم مبل و اردک پکن جشن می گیرید. و اگرچه فضا در هنگ کنگ بسیار تنگ است ، حتی اتاق های سطح ابتدایی در اینجا قابل توجه هستند.

میرا

بهترین هتل های هنگ کنگ

طراحی جسورانه و یک برند غیر رسمی لوکس ، حسی سرگرم کننده به 492 اتاق میرا ، یکی از شیک ترین هتل های هنگ کنگ می بخشد. مربی سبک زندگی آمریکایی ، کالین کاوی ، در پشت نورپردازی محیط ، اتاق هایی با مضمون رنگ و صندلی های بدلی به سبک جیمز باند قرار دارد. بیرون بروید و در جاده پر جنب و جوش ناتان باشید ، اما چیزهای زیادی وجود دارد که شما را معطل نگه می دارد: یک استخر بی نهایت 25 متری (82 فوت) ، شش بار و رستوران و انتخاب درمان در آبگرم جوی.

فلمینگ

بهترین هتل های هنگ کنگ

اتصالات یکپارچهسازی با سیستم چوبی قرمز و تیره در پذیرایی به این هتل بوتیک با 66 اتاق حس نوستالژی می دهد. این الهام گرفته از کشتی ستاره ، نماد هنگ کنگ است که هر روز در بندر می چرخد ​​، با اشاره های دریایی مانند چاپ هندسی و نقوش دریچه ای. اتاقهای Extra Large شبیه سوئیت های سوپر قایق هستند و تخت های آزاد در مرکز فضا قرار دارند. حتی رستوران Osteria Marzia با موضوع دریایی مطابقت دارد و غذاهای ساحلی ایتالیایی را سرو می کند.

TUVE

بهترین هتل های هنگ کنگ

یکی از جالبترین هتلهای کوچک شهر در یکی از محله های کم ارزش واقع شده است – پناهگاه غذای Tin Hau ، چند دقیقه تا پارک ویکتوریا. طراحی صنعتی دارای احساس آرامش بخش است ، با یک پالت تک رنگ و نور طبیعی که دیوارهای بتنی را در اتاق ها غسل می دهد. دوشهای پیاده روی و حمام Le Labo یک احیا کننده کامل قبل از غذاهای دریایی ایتالیایی یا شام ماکارونی در رستوران طبقه همکف ، اتاق نقره ای است.

اوولو ساوت ساید

بهترین هتل های هنگ کنگ

اولین انباری که در هنگ کنگ تبدیل به یک انبار شده است همانطور که انتظار دارید جالب است ، با نقاشی های دیواری نقاشی دیواری و هنر معاصر چشمگیر در فضای تاریک. با لمس مجلل ، با نوشیدنی غروب آفتاب رایگان در “ساعت اجتماعی” ، ملافه پر و پنجره هایی از کف تا سقف ، هیچ گونه لمس نمی شود. حتی می توانید درخواست کنید XBox به اتاق شما ارسال شود. اتاق های گوشه ای به دلیل فضای اضافی کف و چشم انداز 180 درجه ارزش پاشیدن را دارند.

One96

بهترین هتل های هنگ کنگ

هر یک از 29 اتاق One96 یک سوئیت تمام طبقه است ، با چشم انداز وسیع از شونگ وان ، و در بلندترین اتاقها ، از بندر و افق نیز. شما از طریق یک هشتی بالابر خصوصی به اتاق خود دسترسی پیدا می کنید و قدم به دنیایی از صلح در بالای خیابان ملکه می گذارید. اتاقها بیشتر شبیه به مینی آپارتمانها دارای اتاق نشیمن و آشپزخانه جداگانه هستند-شما واقعاً می توانید مانند یک محلی (بسیار فوری) زندگی کنید.

ریتز کارلتون، هنگ کنگ

به دنبال اتاقی با چشم انداز هستید؟ سپس در یکی از مرتفع ترین هتل های جهان تخت رزرو کنید. Ritz-Carlton که در طبقات 103 تا 118 مرکز تجارت بین المللی در منطقه غرب کالون واقع شده است، چشم اندازهای بدون مانع از بندر ویکتوریا ، تقریبا 500 متر (1600 فوت) پایین را ارائه می دهد. امکانات موجود در 312 اتاق نیز پنج ستاره است-سوئیت ریاست جمهوری را در بالاترین نقطه برای بلندترین چشم انداز ، یک آبگرم و آبگرم خصوصی ، یک ساقی شخصی و ترانسفر فرودگاهی در یک رولزرویس رزرو کنید.

هتل چهار فصل هنگ کنگ

بهترین هتل های هنگ کنگ

این ملک پنج ستاره مرکزی دارای چهار رستوران و دو بار است ، از جمله Lung King Heen ، اولین رستوران چینی در جهان که موفق به کسب سه ستاره میشلن شد. 399 اتاق دارای چشم انداز بندر یا قله در جزیره هنگ کنگ هستند ، به علاوه دسترسی به تعداد زیادی از استخرها – استخر دور پا ، استخر غوطه ور ، گرداب و حتی استخر بی نهایت با موسیقی زیر آب.

Landmark Mandarin Oriental

بهترین هتل های هنگ کنگ

این هتل پنج ستاره ادعا می کند که بهترین آبگرم شهری آسیا است و سخت است که با آن مخالفت کنید. آبگرم شرقی دو طبقه از The Landmark Mandarin Oriental را شامل می شود ، با یک مرکز تناسب اندام پیشرفته ، یک استخر سرپوشیده و استودیوهای پیلاتس و یوگا. 111 سوئیت همچنین از بزرگترین اندازه متوسط ​​اتاق هر هتل در هنگ کنگ برخوردارند.

هتل آیکن

بهترین هتل های هنگ کنگ

هتل ICON واقع در قلب Tsim Sha Tsui با استخر پشت بام مشرف به بندر ویکتوریا، اقامتی شیک را در هیجان انگیزترین محله هنگ کنگ ارائه می دهد. 262 اتاق روشن و راحت هستند، باغ عمودی در لابی بسیار زیاد است و رستوران شاد طبقه دوم بعد از بازارهای غذای خیابانی در شهر طراحی شده است. قیمت ها نسبت به سایر املاک گران قیمت در شهر معقول تر است و رزرو شما به صنعت مهمان نوازی محلی کمک می کند-ICON متعلق به دانشگاه پلی تکنیک هنگ کنگ است و برای آموزش اپراتورهای تازه کار هتل استفاده می شود.

موری ، هنگ کنگ ، هتل نیکولو

بهترین هتل های هنگ کنگ

این برج 25 طبقه مدرنیست یک ساختمان دولتی بود که در دهه 1960 ساخته شد، قبل از اینکه لیفت صورت این مکان دیدنی هنگ کنگ را به یک هتل پنج ستاره دیگر در خط افق مرکزی تبدیل کند . The Murray که بر روی Cotton Tree Drive بین پارک هنگ کنگ و باغ گیاه شناسی نشسته است، از 336 اتاق زیبا ساخته شده است که دارای ویژگی های تاریخی و امکانات مدرن هستند.

شبه جزیره هنگ کنگ

اگر رولزرویس را می بینید که با رنگ “شبه جزیره سبز” در حال عبور از خیابان های Tsim Sha Tsui است، پس به سمت شبه جزیره – بزرگترین هتل هتل های آسیا-حرکت می کند. این هتل مجلل که در سال 1928 افتتاح شد، شهرت بسیار بزرگی را به خود اختصاص داده است، با 300 سوئیت مجلل ، هفت رستوران آوانگارد ، خدمات مختلف سلامتی و البته ناوگان عظیم خودروهای لوکس.

گرند هایات هنگ کنگ

بهترین هتل های هنگ کنگ

این ملک پنج ستاره به همان اندازه مجلل و بزرگ است. Grand Hyatt با 542 اتاق در 46 طبقه، دارای نه گزینه غذاخوری درجه یک، آبگرم با خدمات کامل ، باشگاه بدنسازی 24 ساعته و حتی باغی با پیست دویدن است. یک استخر روباز گرم به اندازه المپیک در طبقه 11، مشرف به مرکز کنوانسیون و نمایشگاه هنگ کنگ و اسکله کشتی دارد.

لانگهام ، هنگ کنگ

درست مانند خود هنگ کنگ ، این هتل پنج ستاره کاملاً ظرافت انگلیس و عظمت چینی را با هم ترکیب می کند. لانگهام اصلی در لندن، انگلستان، در سال 1865 افتتاح شد و آن ظرافت دوران ویکتوریایی را در سال 2003 به Tsim Sha Tsui آورد-498 اتاق شیک، پناهگاه بزرگ Chuan Body+Soul و چهار رستوران درجه یک، از جمله سه ستاره میشلن. دادگاه تانگ

استیج هتل

بهترین هتل های هنگ کنگ

طبقه کارگر اردن به اندازه هتلهای لوکس مرکزی یا Tsim Sha Tsui مملو از هتلهای لوکس نیست ، که باعث می شود این بوتیک چهار ستاره در این منطقه بی نظیر باشد. Hotel Stage با 97 اتاق حداقل ، رستوران مدرن Kitchen Savvy و فروشگاه طراحی آوانگارد The Muse یکی از شیک ترین مکان های اقامتی در شهر است.

هتل کری ، هنگ کنگ

این هتل پنج ستاره پر زرق و برق واقعاً از موقعیت پر زرق و برق کنار ساحل Kowloon با تراس برگ سبز در فضای سبز و استخری بی نهایت که در بالای خلیج نشسته است ، نهایت استفاده را می کند. اکثر 546 اتاق مهمان دارای چشم انداز بندر هستند ، مرکز تناسب اندام Kerry Sports Base Camp به صورت 24 ساعته باز است و چهار رستوران و بار همگی دارای فضاهای باز برای استفاده از این چشم اندازهای آبی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *