هکهایی مادرانه برای صرفه جویی در زمان و پول

هکهایی مادرانه برای صرفه جویی در زمان و پول

فهرست عناوین

گاهی اوقات شما به تمام هک و فوت های مادرانه نیاز دارید، بنابراین ما کاربردی ترین آنها را جمع آوری کردیم. زیرا همانقدر که مادر بودن دلچسب و بخش است، گاهی اوقات سخت هم می شود. برنامه‌هایی برای مدیریت و وعده‌های غذایی به‌علاوه میان‌وعده و ناهار برای آماده‌سازی دارید، علاوه بر کارهای دیگری که هر روز انجام می‌دهید. چه در خانه کار کنید و چه بیرون از خانه ، هک های زندگی برای مادران به شما کمک می کند تا قسمت های پر هیجان روزتان را کمی آسان تر کنید. با دانستن این نکته ها دیگر از این جملات نخواهید گفت:

ای کاش نوعی عصای جادویی داشتم تا زمانی که دیر می‌کنید به شما زمان بیشتری می‌داد یا زمانی که ساعت‌ها می‌گذرد، زمان را سریع‌تر می‌گذراند. افسوس! من آن قدرت را ندارم، بنابراین در اینجا چند هک عالی برای زندگی مادر وجود دارد که به شما کمک می کند در زمان خود صرفه جویی کنید.

 

چرا به هک مادر نیاز دارید؟

این عبارت “برای بزرگ کردن یک کودک به یک دهکده نیاز است” بسیار درست است. اما ظاهر روستا با آنچه مادر و مادربزرگ ما داشتند بسیار متفاوت است.  علاوه بر این، بسیاری از هک های زندگی برای مادران ایده های نبوغ آمیزی هستند که به شما کمک می کنند بهتر سازماندهی کنید. همچنین نکات و راهنمایی هایی برای کمک به صرفه جویی در هزینه و زمان وجود دارد. بهره وری بیشتر از طریق این هک ها نیز نتیجه بدی نیست. در نهایت، هک های مادر نجات دهنده هستند، آنها برای سلامت روان شما ضروری هستند . پس اجازه بدهید به این کار برسیم!

 

صبحانه های آماده را امتحان کنید

برای کسانی که صبح زود ترک می کنند، سعی کنید صبحانه را از شب قبل درست کنید. می توانید گرانولاهای خانگی یا جو دوسر یک شبه درست کنید . همچنین می توانید بسته های یخ زده را برای اسموتی ها کنار هم قرار دهید. موز، انواع توت ها، اسفناج و سایر میوه ها و سبزیجاتی را که می توان به راحتی در صبح با هم مخلوط کرد، برای صبحانه در حال حرکت بریزید.

 

هنگام پختن غذاهای مورد علاقه خود، دستور غذا را دو برابر کنید

هنگام پختن غذاهای مورد علاقه خود، تعداد وعده هایی را که درست می کنید دو برابر کنید . به این ترتیب غذای ناهار می خورید یا بقیه را برای یک روز دیگر فریز می کنید. من معمولاً وقتی سس لازانیا و پاستا درست می کنم این کار را انجام می دهم. در مورد خمیر کوکی هم همینطور است، می توانید دستور را دو برابر کنید و نیمی از آن را برای استفاده بعدی ذخیره کنید.

 

یک برنامه کاری برای خود بسازید

برای مقابله با آشفتگی، برنامه ای با کارهای روزمره، قرارهای شخصی و فعالیت های خانوادگی برای خود ایجاد کنید. این یکی از بهترین هک‌های زندگی است که به شما کمک می‌کند روزهای شما را کم‌تر کند. به عنوان مثال، در برنامه کاری خود، ممکن است در تعطیلات آخر هفته لباس های معمولی را قرار دهید در حالی که دوشنبه ها برای تعویض ملحفه است. سپس، تمیز کردن حمام‌ها برای پنجشنبه‌ها تنظیم می‌شود و آماده‌سازی غذا یکشنبه‌ها بعدازظهر است.

 

از تحویل درب منزل فروشگاه ها استفاده کنید

وقتی بچه دارید، چیزی به نام توقف سریع در هر نوع فروشگاهی وجود ندارد. بسیاری از خرده فروشان گزینه های وانت فروشگاه را ارائه می دهند، بنابراین از این مزیت استفاده کنید! به سادگی مواد غذایی و سایر خریدهای خود را در برنامه فروشگاه سفارش دهید و زمان تحویل را برنامه ریزی کنید. سپس، می توانید سفارش خود را بدون کشمکش با بچه ها تحویل بگیرید.

 

برای کاهش زمان آماده‌سازی غذا، روی وسایل آشپزخانه سرمایه‌گذاری کنید

چه به دنبال کاهش زمان آماده سازی غذا و چه زمان پخت و پز باشید، داشتن ابزار مناسب می تواند به شما در صرفه جویی در زمان و انرژی در آشپزخانه کمک کند. ببینید یک قابلمه فوری، یک سرخ کن بادی، یک ابزار سبزیجات چند منظوره، یک سینی یخ‌زدایی و یک چرخ‌دنده سالاد چه کاری می‌توانند برای شما انجام دهند!

هک های مادر و ابزارهای مفید آشپزخانه که به شما کمک می کند تا وعده های غذایی سالم را با هم ترکیب کنید!

 

برای تمیز کردن آسان، اسباب بازی های کودک خود را در ماشین لباسشویی بیندازید

ماشین لباسشویی شما فقط برای لباسشویی و ملحفه نیست. اسباب‌بازی‌های کودک شما نیز می‌توانند در آنجا قرار بگیرند! اسباب‌بازی‌ها را در یک کیسه لباس‌های مشبک بیندازید و بگذارید ماشین لباس‌شویی جادوی خود را انجام دهد.

این یکی از مفیدترین هک‌هایی است که می‌توان انجام داد، به‌ویژه پس از اینکه افراد زیادی را کنار گذاشتید. بهترین کار این است که اسباب‌بازی‌های کودکتان را که ممکن است بچه‌های دیگر آن‌ها را جویده یا عطسه کرده باشند، تمیز کنید.

 

لباس‌ها را سریع‌تر خشک کنید

لباسشویی در حال حاضر آفت وجود من است. خیلی لباسشویی! اگر شما هم مثل من هستید، می‌خواهید این هک مامان را نیز امتحان کنید. یک حوله خشک کرکی با هر بار لباس در خشک کن اضافه کنید تا رطوبت را جذب کند. حوله را حداقل به مدت 10 دقیقه داخل آن بگذارید تا سریعتر خشک شود.

 

 

 

هک زندگی برای مادران برای صرفه جویی در پول

درست مانند زمان، پول چیزی است که ما آرزوی داشتن آن را داریم. بنابراین، در اینجا چند هک وجود دارد که باید در کارنامه خود داشته باشید که امیدواریم در هزینه شما صرفه جویی شود .

 

محصولات پاک کننده خود را بسازید

بسیاری از اقلام خانگی مانند جوش شیرین، سرکه و مواد شوینده ظرفشویی برای تمیز کردن عالی هستند. چرا وقتی می توانید محصولات تمیز کننده مخصوص خود را بخرید ؟ به عنوان مثال، آیا می دانید که می توانید سنگ مرمر را با مایع ظرفشویی و آب گرم تمیز کنید؟ کرم اصلاح برای از بین بردن لکه های آب سخت روی وسایل کرومی حمام نیز مفید است.

فقط به یاد داشته باشید که قبل از مخلوط کردن، ابتدا برچسب محصول را بخوانید. اطمینان حاصل کنید که بطری های پاک کننده های DIY را که مخلوط می کنید نیز برچسب بزنید تا بدانید چه چیزی در آنها وجود دارد.

 

هک زندگی مادر رابربند

نوارهای لاستیکی به همراه محصولات فروشگاه مواد غذایی شما ارائه می شود، یا می توانید آنها را با قیمت ارزان در یک فروشگاه دلاری تهیه کنید. و کاربردهای بسیار زیادی دارند. می توانید از آنها برای محافظت از کابینت های خود استفاده کنید، به سادگی آنها را چند بار دور دسته ها بپیچید. درست به همان اندازه چیزهای فانتزی و گران قیمت کار می کند.

همچنین یک راه عالی برای کنترل بخش صابون برای بچه های کوچک شما که دوست دارند بیش از حد استفاده کنند. نوار لاستیکی را به گردن بطری صابون ببندید تا میزان صابون خارج شده را کاهش دهید. در نهایت، یک کش لاستیکی می تواند به آن شیشه هایی که به سختی باز می شوند کمک کند. برای چسبندگی بیشتر آن را دور درب بپیچید تا درب راحت تر بپیچد.

 

نحوه پاک کردن رد قلم روی کابینت

ما فقط چند ماه پیش به محل جدید خود نقل مکان کردیم. اولین باری که بچه ام دستش به قلم شد، حدس بزنید چه کرد؟ بله، او در تمام کابینت های سفید و بکر آشپزخانه نوشت. البته برای از بین بردن رد قلم روی کابینت ها به اینترنت مراجعه کردم.

تنها چیزی که لازم است کمی آب گرم، مقدار مناسبی جوش شیرین و مقدار زیادی روغن آرنج است. باید مخلوط خمیر مانند را برای چند دقیقه هم بگذارید. سپس با یک پارچه مرطوب آن را از روی کابینت ها پاک کنید.

 

نوزاد خود را در یک سبد حمام کنید

می توانید آن صندلی های حمام فانتزی را بخرید یا با حمام کردن کودک خود در یک سبد لباسشویی در هزینه خود صرفه جویی کنید. شما می توانید این هک مادر نابغه را زمانی انجام دهید که نوزاد شما بتواند به تنهایی بنشیند. این کمک می کند تا کودک شما در یک مکان بماند و اسباب بازی های حمام او نیز نزدیک بماند.

 

گسترش دهنده شیر آب پDIY

بطری های شامپو خود را بازیافت کنید و آنها را به اکستنشن های مناسب برای بچه تبدیل کنید . این یکی از ساده ترین هک های زندگی برای مادرانی است که نمی خواهند برای هر سینک ظرفشویی بخرند. با این کار، در هر حمام نیز نیازی به صندلی پله ای ندارید.

بچه‌های شما می‌توانند برای شستن دست‌هایشان به شیر آب برسند، و شما مجبور نیستید آنها را بالا نگه دارید. این کمک می کند تا پاشش آب نیز به حداقل برسد.

 

لکه بر قوی

هر مادری به یک لکه بر قوی در زرادخانه خود نیاز دارد. بنابراین در اینجا یکی از بهترین هک ها برای خلاص شدن از شر لکه ها وجود دارد. یک قسمت صابون ظرفشویی Dawn و دو قسمت پراکسید هیدروژن را با هم مخلوط کنید.

آن را روی لباس، مبل یا فرش اسپری کنید تا لکه ها از بین برود. اما مطمئن شوید که در هر صورت تست نقطه ای را انجام دهید، به خصوص برای لباس های رنگی و اثاثه یا لوازم داخلی.

 

مامان برای سلامت عقل شما هک میکنه

هک زندگی می تواند به معنای تفاوت بین آشوب و آرامش باشد. من صمیمانه امیدوارم که بتوانید چند نکته را برای کمک به شما در احساس استرس کمتر و موفقیت بیشتر امروز انتخاب کنید.

 

همیشه یک تعویض لباس اضافه به همراه داشته باشید

این یکی از هک های جدیدی است که باید به سختی آن را یاد گرفتم. همیشه، و منظورم دقیقا همیشه، یک کیف با یک تعویض لباس اضافی داشته باشید. مقداری دستمال مرطوب و پوشک اضافی نیز قرار دهید. برای خود یک پیراهن و یک حوله اضافه کنید و کیف را در ماشین بگذارید. مهم نیست فرزندان شما در چه سنی هستند، این کیف به کارتان خواهد آمد.

 

یک کیسه کوچک از فعالیت های کودک همراه خود داشته باشید

بچه ها به دلیل بی حوصلگی بدنام هستند، بنابراین بهتر است یک یا دو اسباب بازی داشته باشید تا آنها را مشغول نگه دارید. یک فیجت، شاید یک کتاب رنگ‌آمیزی و چند مداد رنگی، یا هر اسباب‌بازی دیگری به همراه داشته باشید.

 

از یک غلتک پرز برای برداشتن قطعات لگو استفاده کنید

بسیار ساده و در عین حال بسیار مفید برای مرتب نگه داشتن خانه شما . این یکی از سرگرم کننده ترین هک های زندگی است که من با آن برخورد کرده ام، داشتن لگو در خانه من را قابل تحمل می کند. غلتک پرز برای نجات. لازم نیست روی دست و زانو باشید و قطعات کوچک و ریز لگو را بردارید.

به کودکان خود حمام حباب و بستنی بدهید

هر زمان که در طول روز نیاز به تنظیم مجدد داشتید، زمانی که ساعت‌های قبل از خواب طولانی می‌شود، یا بچه‌هایتان در حال دعوا کردن زمان حمام هستند، به آنها بستنی بدهید و بچه‌هایتان را در حمام با اسباب بازی های حمام بگذارید. اجازه دهید آنها یک حمام سرگرم کننده داشته باشند و از کمی آرامش لذت ببرند.

 

روی کودکان نوپا کلاه دوش بگذارید و بگذارید با غذا بازی کنند

بچه ها از طریق تجربیات حسی یاد می گیرند، به همین دلیل با غذای خود بازی می کنند. تحقیقات نشان می‌دهد که باید به آن‌ها اجازه دهیم زیرا به آنها کمک می‌کند با خیال راحت طعم‌ها و بافت‌های جدید را کشف کنند.

اما اگر تمایلی به شستن موهای فرزندتان در هر وعده غذایی ندارید، بگذارید کلاه دوش بپوشد. امیدوارم به شما اجازه دهند آن را بپوشید و بگذارید.

 

از چسب حرارتی برای مهر و موم کردن کف اسباب بازی های حمام بچه استفاده کنید

هیچ چیز بدتر از کپک و کپک در اسباب بازی های کودکان شما نیست. از آنجایی که اسباب بازی های حمام قبل از خیس شدن مجدد زمان زیادی برای خشک شدن کامل ندارند، مستعد کپک هستند.

برای اطمینان از اینکه آب داخل آن نمی رود، کف اسباب بازی ها را ببندید. سپس، این یک چیز کمتر است که باید نگران آن باشید.

 

از برچسب برای کمک به بچه ها برای پوشیدن کفش های خود استفاده کنید

با این هک شگفت انگیز زندگی مادر به بچه های مستقل خود کمک کنید کفش های خود را بپوشند. به سادگی یک برچسب را از وسط نصف کنید و آن را داخل کفش کودک خود قرار دهید. برچسب آنها را راهنمایی می کند که چگونه چپ از راست را تشخیص دهند و کدام کفش روی کدام پا می رود.

 

اجازه دهید نوزادانتان در داخل استخرهای بادی بازی کنند

نوزادان دوست دارند روی زمین بازی کنند که می تواند آنها را در مکان هایی که نباید باشند گیر می کند. آنها می توانستند چیزهای کوچک را نیز بردارند تا در دهان بگذارند.

اما همچنان می‌توانید با اجازه دادن به آنها در داخل استخرهای بادی، کودکان خود را به پرسه زدن و بازی تشویق کنید . بالشتک است و شما انتخاب می‌کنید چه اسباب‌بازی‌هایی با آن‌ها وارد شوند، بنابراین خطر خفگی وجود ندارد.

 

سطل هایی برای لباس های بیرون زده داشته باشید

به‌جای انداختن لباس‌های بیرون زده در کمد کودکتان تا بعداً تمیز شود، برای این منظور سطل‌های خالی را در اتاق او نگه دارید. جعبه های پوشک هم کار می کنند! اگر آن را برای کوچکترهای خود ذخیره می کنید، اندازه لباس را بنویسید.

 

2 لایه ملحفه به تخت اضافه کنید

شما یک کودک کاملاً بیدار نمی خواهید که لازم باشد او را در نیمه های شب بخوابانید. به همین دلیل است که هر زمان که بچه‌هایتان مریض هستند یا اگر مشغول تمرین لگن هستید، به این ترفند نیاز دارید. همچنین یکی از با ارزش ترین هک های زندگی مادر جدید است.

تخت آنها را با دو لایه ملحفه ضد آب و ملحفه معمولی درست کنید. بنابراین، هنگامی که حوادثی اتفاق می‌افتد، می‌توانید لایه اول را جدا کنید و آنها می‌توانند بدون سر و صدا بخوابند.

 

اسباب بازی های کودک خود را بچرخانید

می دانم که کار اضافی به نظر می رسد، اما چرخاندن اسباب بازی های کودک یکی از بهترین هک های زندگی است. وقتی بچه‌هایتان هر بار فقط چند اسباب‌بازی دارند، زمان تمیز کردن شما را کاهش می‌دهد.

درست مثل ما، بچه‌ها وقتی انتخاب‌های زیادی وجود دارد غرق می‌شوند. به همین دلیل است که توصیه می شود اسباب بازی های آنها را مرور کنید و هر چند هفته یک بار آنها را تعویض کنید تا علاقه آنها را حفظ کنید.

آنها همچنین زمانی که شلوغی کمتری وجود دارد، مدت بیشتری با اسباب بازی های خود بازی می کنند . هنگام خرید هدایایی برای کودکان خود برای تولد و سایر مناسبت های خاص ، تجربیات و ایده های هدیه غیر اسباب بازی را نیز در نظر بگیرید.

 

هک زندگی مادر می تواند زندگی شما را به سمت بهتر شدن تغییر دهد!

مادران در همه جا عالی هستند، همیشه آماده کمک و تشویق یکدیگر هستند. اینها هک های زندگی عالی برای مادران هستند که هر مادر جدید یا مادر کهنه کار می تواند به طور یکسان از آنها استفاده کند.

هک های زندگی واقعاً می توانند در روند روز و هفته شما تفاوت ایجاد کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *