آشنایی با جاذبه های مادرید
راهنمای ضروری بازدید از 5 شهر Cinque Terre
راهنمای ضروری بازدید از 5 شهر Cinque Terre
۱۴۰۰-۱۱-۱۱
دعای حضرت یوسف در زندان
دعای حضرت یوسف در زندان
۱۴۰۰-۱۱-۱۳

آشنایی با جاذبه های مادرید

آشنایی با جاذبه های مادرید

مجسمه در پلازا مایور ، مادرید

کارهای زیادی در مادرید انجام می شود، بنابراین انتخاب جایی که باید بروید و چه چیزی را ببینید می تواند استرس زا باشد. در اینجا ما ده مورد از سرگرم کننده ترین، جالب ترین و منحصر به فردترین کارهایی که در مادرید انجام می دهیم را شرح می دهیم، بنابراین مهم نیست که دو روز یا ده روز را در این شهر شگفت انگیز گذرانده اید، مطمئناً بهترین چیزهایی را که شهر ارائه می دهد پوشش داده اید.

بازدید از موزه ها: پرادو ، Thyssen-Bornemisza ؛ رینا صوفیه و سورولا

مادرید دارای موزه های هنری بسیار زیبا است که در سراسر جهان به دلیل معماری باشکوه و مجموعه های دائمی هیجان انگیز خود مشهور هستند. برخی از بهترین آنها Museo del Prado ، Museo Thyssen-Bornemisza ، Museo Reina Sofia و Museo Sorolla هستند. هر یک از آنها دارای سبک های مختلف هنری هستند، از کلاسیک گرفته تا معاصر و اغلب نمایشگاه های موقت دارند. برای اطلاعات بیشتر حتماً وب سایت های آنها را بررسی کنید.

آشنایی با جاذبه های مادرید

مجسمه دیگو ولاسکز هنرمند اسپانیایی خارج از موزه ال پرادو

پارک دل بوئن رتیرو

آشنایی با جاذبه های مادرید

قایق سواری در دریاچه ، پارک El Retiro
دیدن تمام روز در چنین شهر شلوغی می تواند بسیار طاقت فرسا باشد ، بنابراین اگر از این همه شلوغی و شلوغی خسته شده اید ، به زیباترین پارک مادرید، ال رتیرو بروید و استراحت کنید. روی چمن دراز بکشید ، پیک نیک داشته باشید یا یکی از قایق ها را اجاره کنید و دور دریاچه پارک پارو بزنید. این کاری است که مردم محلی نیز انجام می دهند. همه باید یک لحظه برای استراحت و نفس کشیدن در این شهر شگفت انگیز وقت بگذارند و رفتن به ال رتیرو یکی از بهترین کارها در مادرید است.

هنگام گردش در اطراف پلازا مایور ، یک ماهی مرکب بخورید

رول ماهی مرکب یکی از معمول ترین غذاها در مادرید است و بسیاری از رستوران ها و بارها آنها را در اطراف منطقه پلازا مایور می فروشند. یکی از بهترین کارهایی که در مادرید انجام می شود این است که هنگام خرید مشهورترین میدان شهر ، آن را بخرید و بخورید. شما می توانید از طعم ، فضا و چشم اندازهای پایتخت اسپانیا به طور همزمان لذت ببرید تا یک تجربه اصیل را تجربه کنید.

تمپلو دی دبود

آشنایی با جاذبه های مادرید

Templo de Debod ، مادرید
این یک معبد مصری است که در سال 1968 به اسپانیا اهدا شد و در بالای تپه ای توسط Casa del Campo واقع شده است. Templo de Debod چشم اندازهای شگفت انگیزی از Palacio Real و Catedral de la Almudena از یک طرف ، و از Casa del Campo و کوه ها از طرف دیگر ، به ویژه در هنگام غروب آفتاب و در شب ، دارد. برای پیک نیک آرامش بخش یا قدم زدن به اینجا بروید و چند عکس باورنکردنی از شهر بگیرید.

کاخ سلطنتی

آشنایی با جاذبه های مادرید

پالاسیو رئال است که البته یکی از باید می بیند زمانی که شما در مادرید هستند. این محل اقامت رسمی خانواده سلطنتی اسپانیا است (اگرچه آنها واقعاً در کاخ دلا زارزوئلا ، در حومه پایتخت اقامت دارند) ، اما چه کسی می داند ، اگر خوش شانس باشید ممکن است فقط با یک پادشاه که پشت یک ایستاده است برخورد کنید. در بسته! وارد مجموعه هنری وسیع و استرادیواریوس زیبا شوید که در این قصر باشکوه قرار دارد.

ایستگاه قطار اتوچا

صومعه ، ایستگاه قطار

آشنایی با جاذبه های مادرید

این ایستگاه قطار دارای یک “جنگل” بسیار اصلی است: جایی که انتظارش را ندارید درختان گرمسیری ، حوضچه لاک پشت زیبا و صدای جیر جیر پرندگان را خواهید شنید. معماری اصلی و داخل آن واقعاً منحصر به فرد است. با قطار یا مترو به قسمت دیگری از مادرید بروید ، یا حتی به یکی از شهرهای زیادی که ارزش بازدید در مناطق اطراف آن را دارد ، مانند آلکالا د هنارس (زادگاه سروانتس) یا ال اسکوریال (محل یک صومعه زیبا و یک شهر) جایی که قبلاً سلطنتی اسپانیا زندگی می کرد).

در منطقه Puerta del Sol قدم بزنید

پوئرتا دل سول درست در مرکز مادرید واقع شده است و قطعاً یکی از برترین مکان هایی است که می توانید در پایتخت از آن دیدن کنید. این جایی است که مردم محلی برای جشن شب سال نو ، در میان چیزهای دیگر ، به آنجا می آیند و این یکی از نمادهای شاخص شهر (و احتمالاً مشهورترین میدان اسپانیا) است. در منطقه قدم بزنید و همه رستوران ها ، بارها و مغازه های عالی را کشف کنید و از فرهنگ محلی و سرعت زندگی اسپانیایی لذت ببرید.

پوئرتا دل سول ، مادرید ، اسپانیا

آشنایی با جاذبه های مادرید

در گران ویا خرید کنید

گران ویا بدون شک یکی از شلوغ ترین و مشهورترین خیابانهای مادرید است. همه زنجیره های معمولی خیابانی را می توانید در اینجا پیدا کنید: Zara ، H&M و Bershka همه دارای ویژگی هستند ، و همچنین برخی بوتیک های درجه یک. مارک های اسپانیایی (البته که در اسپانیا مقرون به صرفه تر از جاهای دیگر هستند) را بررسی کنید تا از یک معامله خوب برخوردار شوید و از یکی از برجسته ترین فروشگاه های اسپانیا ، El Corte Ingles ، که در نزدیکی آن یافت می شود ، برای همه مارک های لوکس و واقعاً دیدن کنید. تجربه خرید اسپانیایی

گران ویا ، مادرید ، اسپانیا

Biblioteca Nacional

آشنایی با جاذبه های مادرید

این ساختمان زیبا بیش از 30 میلیون کتاب را در خود جای داده و بیش از 300 سال قدمت دارد. کتابخانه ملی یکی از مکان های جالب و منحصر به فرد برای بازدید در مادرید است. با یکی از تورهای راهنما آشنا شوید و با تاریخچه ساختمان ، نحوه نگهداری کتابهای آن آشنا شوید و از اتاقهای زیبای آن دیدن کنید. اگر هنوز می خواهید زمان بیشتری را در کتابخانه بگذرانید ، می توانید بازدید را به تنهایی به پایان برسانید و آن را با سرعت دلخواه خود کاوش کنید.

به دنبال تاپاس در La Latina بروید!

بدون شک تاپاس یکی از اولین چیزهایی است که وقتی به اسپانیا فکر می کنید به ذهن می رسد. برای رستوران ها و بارهای عالی به منطقه لا لاتینا بروید و همانطور که مردم محلی انجام می دهند ، عمل کنید: یک نوشیدنی سفارش دهید و معمولاً یک تاپا رایگان دریافت می کنید، سپس به نوار بعدی بروید. شما نه تنها محله را کشف خواهید کرد بلکه می توانید طیف وسیعی از نوشیدنی ها و تاپاس های اسپانیایی را با قیمتی مناسب بچشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *