آموزش خط انداختن ابرو + فوت و فن‌ها
چگونه ابروها را مانند یک حرفه‌ای شکل دهیم؟
چگونه ابروها را مانند یک حرفه‌ای شکل دهیم؟
۱۴۰۱-۱۲-۲۷
15آرایش کلاسیک عالی که باید امتحان کنید!
15آرایش کلاسیک عالی که باید امتحان کنید!
۱۴۰۲-۰۱-۱۱

‌آموزش خط انداختن ابرو + فوت و فن‌ها

با در آغوش گرفتن روند خط ابروهای برجسته و تند، ظاهر معمولی خود را با هم ترکیب کنید. منشا آن در صحنه هیپ هاپ دهه 80 و 90 میلادی است، اما این مدل ابرو در سال 2020 احیا شده است. هم آقایان و هم خانم‌ها می‌توانند این ظاهر را تکان دهند، زیرا تنها چیزی که نیاز دارد اعتماد به نفس و نگرش صحیح است.

معنی خط ابرو

خط ابر ابرو، خط‌های تراشیده شده عمدی در ابروها هستند، آنها یک انتخاب سبک یا شکلی برای ابراز وجود هستند. این ظاهر سابقه خود را در فرهنگ هیپ هاپ دارد، با MC Big Daddy Kane، یکی از افراد اصلی در دهه 80. در طول سال‌ها، این ظاهر با وابستگی یا عضویت در باند مرتبط بوده است، اما امروزه استایل عمومی هیچ معنای خاصی ندارد.

آموزش خط انداختن ابرو + فوت و فن‌ها

خط ابرو برای مردان

یک خط ابرو

جیسون موموآ یکی از مشهورترین چهره‌هایی است که خط ابرو جذابیتش را بیشتر کرده است. با این حال، او یک زخم واقعی از حمله با یک لیوان است. با این وجود، مردانگی عمومی، هیکل معروف و حالات بد او به محبوبیت ظاهر کمک کرد. خوشبختانه، شما می‌توانید آن را خودتان بدون بخیه به صورت ساده، امتحان کنید.

خط ابرو دوتایی ابرو

با دو خط ابرو استایل خود را دو چندان کنید. خط ابرو دوتایی نگاه جسورانه‌تری دارد که شخصیت شما را نشان می‌دهد. فقط به خاطر داشته باشید که بهتر است آنها را در یک اندازه و فاصله مساوی نگه دارید تا عمدی به نظر برسند.

 

پیوند زدن مو + خط ابرو

خط ابروی خود را با ترکیب کردن آن با یک برش مداوم در موهای خود به سطح بعدی ببرید. در استایلی با اضلاع کوتاه مانند محو ، خدمه، وزوز یا آندرکات بهتر به نظر می‌رسد. نکته کلیدی حفظ همان زاویه در ابرو و موهایتان است، بنابراین استفاده از یک راهنما می‌تواند کمک کننده باشد. از طرف دیگر، در قرار بعدی خود به آرایشگر خود ضربه بزنید و آن را به صورت حرفه ای انجام دهید.

بیشتر بخوانید: چگونه ابروها را مانند یک حرفه‌ای شکل دهیم؟

 

اتصال موی سر + خط دوتایی

یک خط دوگانه روی موهای شما یک انتخاب عالی دیگر است. باز هم، یک دست حرفه‌ای و ثابت بهترین نتیجه را به شما می‌دهد، بنابراین با آرایشگر خود چت کنید. این یک برداشت منحصر به فرد در کوتاه کردن ابرو است و برای مردانی با استایل پرخاشگر عالی است. برای داشتن ظاهری کاملاً بد ، آن را با ریش و پوستی که به خوبی حفظ شده و ساختار یافته است، محو کنید. برای نشان دادن شخصیت خود از گوشواره استفاده کنید.

 

خط ابرو متقاطع

مدل های خط نباید فقط برای موهای سر شما باشد – می‌تواند تا ابروهای شما نیز گسترش یابد. می‌توانید با خطهای ابروی خود خلاقیت به خرج دهید و این الگوی متقاطع نمونه‌ای عالی است. با استفاده از یک کریستال چوبی ساده، مقداری بلینگ اضافه کنید. این سبک برای مردانی که از پذیرش روندهای جدید و متفاوت بودن هراسی ندارند عالی است.

 

آموزش خط انداختن ابرو + فوت و فن‌ها

 

خط ابرو برای زنان

یک خط ابرو

یک خط ابرو برای خانم‌ها می‌تواند فوق العاده زیبا و شیک به نظر برسد. و توجه را به چشم ها جلب می‌کند. به علاوه، این یک راه عالی برای تأکید بر انحنای ابروهای شما است.

خط دوتایی ابرو

با تکان دادن خط ابرو دو برابر با این ترند لذت ببرید. بعد اضافی به ظاهر شما می@بخشد و در برجسته کردن قوس ابروهای شما عالی است و کل صورت شما را بلند می‌کند.

بیشتر بخوانید: نحوه استفاده صحیح از کانسیلر

 

چهار خط ابرو

اگر همه شما به دنبال یک حالت جسورانه و شجاع هستید، خط ابرو چهار طرفه یک انتخاب عالی است. این کار روی ابروهای تیره‌تر برای نشان دادن کنتراست بهتر عمل می‌کند، و باید برای اطمینان از پر شدن ابروها با لبه‌های تیز وقت بگذارید. با این حال، برای خانم هایی که به اندازه کافی جسارت دارند، این یک راه عالی برای بیان یک بیانیه و جلب توجه به چهره زیبای شماست.

 

 

خط ابرو جلو

خط خود را به اطراف برگردانید و آن را در قسمت جلوی ابرو بپوشید. در حالی که اکثر برش‌های ابرو در پشت انجام می‌شوند، اگر الگوی رشدی محکم و یکنواختی در جلو دارید، دلیلی ندارد که نتوانید آن را در آنجا بپوشید. این یک راه عالی برای ایجاد یک چرخش منحصر به فرد است و توجه را به مرکز صورت شما جلب می کند.

 

خط ابرو دم ماهی

اگر بازی ابرو شما در حال حاضر قوی است و در مداد ابرو استاد هستید، چرا خط ابرو دم ماهی را امتحان نکنید؟ این نگاه جسورانه و جسورانه است و آن را به سطح دیگری می‌برد. برای ایجاد این استایل، باید یک ابرو را برش دهید و با زوایا کار کنید تا در انتهای قسمت جلویی یک حرکت به سمت بالا ایجاد کنید.

 

 

آموزش خط انداختن ابرو + فوت و فن‌ها

چگونه خط ابرو را انجام دهیم؟

چند تکنیک برای انجام خط ابرو در سالن یا خانه وجود دارد. اگر خودتان این کار را انجام می‌دهید، از نوار به‌عنوان راهنما استفاده کنید و در جایی که می‌خواهید خط برود ردیف کنید. سپس، از قیچی تیز برای بریدن خط ابروی خود استفاده کنید و آن را کوتاه کنید تا فضای کافی باز شود. با این حال، با استفاده از تیغ یا موبر صورت، ظاهری مشخص‌تر خواهید داشت. مجددا، با استفاده از نوار به عنوان راهنما و یک دست ثابت، خطی به ضخامت حدود 2-3 میلی متر بین موها ایجاد کنید. به یاد داشته باشید که از کوچک شروع کنید، زیرا همیشه می‌توانید موارد بیشتری را حذف کنید، اما نمی‌توانید آن را به عقب برگردانید. سپس، می توانید با پر کردن ابروهای خود، تعریف اضافی اضافه کنید. کانسیلر نیز گزینه‌ای کمتر دائمی است که در عکس ها عالی به نظر می رسد تا توهم خط ابرو را ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: هر آنچه باید در مورد لیفت و رنگ کردن مژه بدانید!

 


سوالات متداول

می توانید از قیچی، تیغ یا موبر برقی برای ایجاد خط در ابروی خود استفاده کنید. از نوار به عنوان راهنما استفاده کنید تا مطمئن شوید که بیشتر از آنچه در نظر گرفته شده است خارج نشوید.

 

 

چگونه خط ابرو را اصلاح کنیم؟

با برس کشیدن ابروهای خود با اسپولی شروع کنید. سپس، تصمیم بگیرید که می‌خواهید برش به کجا برود و دو تکه نوار را روی ابروی خود قرار دهید تا محل قرارگیری را مشخص کند. به آرامی، با یک دست ثابت، از تیغ صورت یا موبر برقی برای ایجاد خط با حرکات کوچک استفاده کنید.

 

 

آموزش خط انداختن ابرو + فوت و فن‌ها

خط ابرو به چه معناست؟

خط های ابرو فراتر از انتخاب سبک یا نوعی ابراز وجود، معنای رسمی ندارند. در طول سال‌ها، این ظاهر با وابستگی یا عضویت در باند مرتبط بوده است، اما امروزه پوشیدن عمومی هیچ معنای خاصی ندارد.

 

 

آیا خط ابرو دوباره رشد می کند؟

بله، خط‌های تراشیده شده ابرو معمولاً در عرض دو تا شش هفته دوباره رشد می‌کنند، بنابراین حفظ ظاهر نیاز به نگهداری دارد. با این حال، اگر در حال کندن مو هستید، به یاد داشته باشید که کندن مو از ریشه می تواند باعث نازک شدن موها شود.

بیشتر بخوانید: 6 گام برای روتین آرایش مینیمال با بودجه محدود

 

 

خط ابرو چقدر طول می کشد تا دوباره رشد کند؟

موهای تراشیده شده ابرو معمولاً دو تا شش هفته طول می‌کشد تا دوباره رشد کنند، اما برای رشد کامل می‌تواند طولانی تر باشد. کندن مو از ریشه ممکن است مدت بیشتری طول بکشد تا دوباره رشد کند و ممکن است اصلاً رشد نکند.

 

 

چگونه بریدگی ابروهای مصنوعی درست کنیم؟

با مسواک زدن و پر کردن ابروها شروع کنید. از یک برس صاف و زاویه دار برای اعمال کانسیلر در امتداد بالا و پایین ابروهای خود استفاده کنید، تا “برش” با هم ترکیب شود. سپس، از برس خود برای رنگ کردن کانسیلر در سراسر ابرو استفاده کنید تا “خط ” را در محل مورد نظر ایجاد کنید.

2 Comments

  1. مریم گفت:

    خیلی جالب بود ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *