8 نکته برای داشتن استایل شیک و راحت با هر بودجه‌ای

8 نکته برای داشتن استایل شیک و راحت با هر بودجه‌ای

آدنبال این هستید که از پوشیدن بارها و بارها یک تیپ یکسان خلاص شوید؟ یا شاید به فکر بهبود استایل شخصی خود هستید و می‌خواهید شبیه آن زنان شیک و بامزه ای شوید که در فتوشوتها می‌بینید. خوب، شما خوش شانس هستید! در این پست، نکاتی را به اشتراک می‌گذاریم که چگونه ظاهر خود را با هر بودجه ای به یک استایل شیک و راحت ارتقا دهید!

خبر خوب این است که برای شیک بودن نیازی به ورشکست شدن ندارید. این احتمال وجود دارد که قبلاً تعدادی کمد لباس معمولی شیک داشته باشید! شما فقط به کمی خلاقیت و تعادل نیاز دارید—اصول روزمره مانند شلوار جین و تی شرت را با اشکال، استایل ها و پارچه های جلا داده شده ست کنید. پس، بیایید بررسی کنیم که چطور می‌توانید بدون توجه به بودجه شما به یک استایل شیک غیررسمی دست پیدا کنید. اما ابتدا بیایید در مورد معنای شیک و راحت صحبت کنیم.

 

معنی شیک و راحت : سبک راحت و شیک چیست؟

معنای شیک و  راحت برای هرکسی می‌تواند متفاوت باشد، اما ایده کلی این است که لباس های پیچیده و رسمی را با لباس های روزمره ترکیب کنید تا یک استایل بدون زحمت ایجاد کنید. یک ترکیب شیک غیررسمی کلاسیک، شلوار جین و تی شرت با یک جفت کفش پاشنه بلند است. نکته کلیدی این است که به نظر برسید که لباس شما فقط چند دقیقه طول می‌کشد تا در حالی که هنوز صیقل داده شده است.

نکته مهم در مورد سبک کژوال شیک این است که بر روی ترندها تمرکز نمی کند. این بدان معنی است که شما می‌توانید با ترکیب اقلام ساده و قطعات برجسته ای که قبلاً در کمد خود دارید، سبک خود را ایجاد کنید و در عین حال از طریق اضافه شدن های غیرمنتظره، شخصیت خود را تزریق کنید. این اضافات می‌تواند رنگ، لوازم جانبی، یک لب پررنگ یا کفش های شگفت انگیز باشد.

یک لباس روزانه با کفش های کتانی و یک گردنبند معمولی را تصور کنید. ظاهر شیک غیررسمی به احتمال زیاد همان چیزی است که در آخر هفته می‌پوشید. یا اگر در یک محیط معمولی کار می‌کنید، می‌تواند لباس هر روز باشد.

 

 

می‌خواهید یک استایل شیک و راحت ایجاد کنید؟

داشتن یک استایل شیک و راحت هدیه ای برای خانم هایی است که دوست دارند با لباس ها بازی کنند زیرا قوانین مشخصی ندارد. شما فقط باید بدانید که چگونه لباس ها و لوازم جانبی خود را با هم ترکیب کنید. بنابراین، به اینجا می‌رویم – نکات ما در مورد اینکه چگونه با هر بودجه‌ای شیک باشید.

 

1. روی کمد لباس های معمولی و شیک سرمایه گذاری کنید

کت بلیزر یکی از لوازم اصلی کمد لباس برای رسیدن به یک استایل شیک غیررسمی است. هر لباسی را بالا می‌برد و ظاهری جلا به آن می‌بخشد. حتما کتی بخرید که به خوبی تناسب داشته باشد و اندام شما را خوب نشان دهد. می‌توانید در رنگ‌های خنثی مانند بژ، خاکستری، مشکی، سرمه‌ای یا سفید تهیه ، و به راحتی می‌توان آن را با سایر قطعات ست کنید.

یکی دیگر از ملزومات و یکی از راحت ترین وسایل در کمد لباس زنانه شیک و راحت، لباس شیفت است. این فقط به این دلیل است که لباس های شیفت به راحتی بالا یا پایین می‌ پوشند. بنابراین، اگر لباس‌های یک‌دسته را دوست دارید، می‌توانید حداقل دو لباس در رنگ‌های خنثی مورد علاقه خود داشته باشید. همچنین می‌توانید آنها را در طول ها و یقه های مختلف برای تنوع تهیه کنید.

 

 

2. یک رنگ یا طرح اضافه کنید

اگرچه می‌خواهید شیک باشید، اما لباس ها نیز باید راحت و سرگرم کننده باشند. شیک گاه به گاه فقط به معنای رنگ های خنثی و لباس های مینیمالیستی نیست. اشکالی ندارد که رنگی به مجموعه خود اضافه کنید و با چاپ بازی کنید. به عنوان مثال، می‌توانید شلوار جین راسته را با یک کت و شلوار و یک مجلسی پر جنب و جوش ست کنید.

حتی می‌توانید این لباس را با یک کفش طرح حیوانی تکمیل کنید. اگر احساس جسارت می‌کنید و اگر آن را در کمد لباس خود دارید، یک کت و شلوار با رنگ روشن می‌تواند پاپ غیرمنتظره ای در لباس شما باشد.

 

8 نکته برای داشتن استایل شیک و راحت با هر بودجه‌ای

3. آن را با لوازم جانبی مخلوط کنید

افزودن اکسسوری یکی از ساده ترین راه ها برای اینکه هر لباسی را در رده سبک راحت و شیک قرار دهید. از لوازم جانبی مانند جواهرات، عینک آفتابی، کلاه و کمربند استفاده کنید تا ظاهر و احساسی متفاوت به لباس هایی که قبلاً پوشیده اید ایجاد کنید.

یکی دیگر از اکسسوری‌های شیک معمولی، روسری ابریشمی است. به جرات می‌توان گفت که این نماینده نهایی سبک شیک پاریسی است! سرمایه گذاری روی یک روسری ابریشمی را در نظر بگیرید و کمی زمان بگذارید تا چند روش مختلف بستن آن را بیاموزید. شما می‌توانید یک تی شرت یا یک لباس روز بپوشید و همچنان با روسری ابریشمی خود “لو شیک” باشید.

یکی دیگر از لوازم جانبی عالی، یک کمربند چرمی خوب است. می‌توانید آن را با شلوار، جین، لباس، کت و شلوار و حتی کت بپوشید. به یاد داشته باشید، شیک غیر رسمی به معنای استایل ابتدایی یا پر زرق و برق نیست. با جواهرات سرگرم کننده، بافت های غنی و قطعات پاپ غیرمنتظره در هر لباس، استایل را برای خود بسازید.

 

 

4. کیف دستی را فراموش نکنید

چه یک کلاچ زیبا، چه کیف یا کراس بادی، زنان شیک همیشه در حال حمل کیف مناسب دیده می‌شوند. یک کیف می‌تواند ظاهری کاملاً جدید به لباس شما ببخشد. به همین دلیل است که یک عنصر ضروری برای میخکوب کردن استایل شیک و راحت است.

به این ترتیب، یک کیف چرمی کلاسیک یا یک کیف معمولی با طرح، پارچه یا رنگ مناسب، تی‌شرت و شلوار جین ساده را بالا می‌برد. برای داشتن ظاهری راحت و غیررسمی، می‌توانید یک کت و شلوار بزرگ با لباس و لباس اسپادری همراه داشته باشید.

 

 

5. لباس را با کفش های سرد به پایان برسانید

نکته جالب در مورد کفش این است که می‌توانید از آنها برای پوشاندن یک لباس بالا یا پایین استفاده کنید تا ظاهری شیک غیررسمی داشته باشید. به عنوان مثال، می‌توانید یک تاپ و شلوار جین را با یک جفت پاشنه بند دار یا پمپ خنثی بلند کنید. از سوی دیگر، می‌توانید لباس‌های زیر دکمه‌دار و لباس‌های شلواری را با کفش‌های راحتی یا شلوار شیک بپوشید. کفش‌های تخت این تصور را ایجاد می‌کنند که لباس‌های آراسته‌ای دارند، بدون اینکه مجبور به پوشیدن کفش‌های پاشنه‌دار باشند.

همچنین، تخت راحت هستند، و پاهایتان نیز از شما تشکر خواهند کرد. به علاوه آنها در هر سبک، رنگ و چاپی شیک غیررسمی عرضه می‌شوند که می‌توانید کاملاً با هر لباسی ست کنید!

 

 

6. مو و آرایش را هماهنگ کنید

همانطور که احتمالاً تا به حال آموخته اید، کلید شیک معمولی این است که بدون زحمت به نظر برسید. این در مورد آرایش و مدل موهای شما نیز صدق می‌کند. بنابراین، می‌ توانید یک پالت ملایم و خنثی و آرایش چشم را انتخاب کنید و آن را با رنگ لب پررنگ قرمز روشن به پایان برسانید. یا می‌توانید یک چشم گربه ای دراماتیک با رنگ لب خنثی انجام دهید.

و مانند لباس خود، موهای خود را مرتب نگه دارید اما شیطنت نداشته باشید. یک مدل مو بهم ریخته میتواند استایل شما را خراب کند و شما را ژولیده جلوه دهد.

 

8 نکته برای داشتن استایل شیک و راحت با هر بودجه‌ای

 

7. هزینه های سبک را در بودجه خود قرار دهید

اگر استایل شما برایتان مهم است، پس باید دسته بندی خاص خود را در بودجه شما داشته باشد. چه از روش پاکت نقدی استفاده کنید یا از بودجه صفر، مطمئن شوید که بودجه را برای چیزهایی که به آنها اهمیت می‌دهید، مانند لباس های مد روز، اختصاص می‌دهید.

همچنین می‌توانید سعی کنید مقدار مشخصی از پول را در هفته یا ماهانه برای لباس، لوازم جانبی یا کفش جدید کنار بگذارید. ایده این نیست که پول را صرفاً به دلیل وجود آن خرج کنیم، بلکه ایجاد یک صندوق در حال غرق شدن است. به این ترتیب وقتی چیزی مناسب برای کمد لباس های شیک خود را پیدا کنید، پول خواهید داشت.

8. هر زمان که می‌توانید لباس های پایدار و مقرون به صرفه را انتخاب کنید

اگر پوشیدن اجناس لوکس را با داشتن استایل عالی برابر بدانید، ممکن است متوجه شوید که بیشتر برای مد هزینه می‌کنید. خوشبختانه، شیک بودن ربطی به قیمت هر کالا ندارد. گفته می شود، اگر از روندها پیروی کنید، ممکن است لباس هایی بخرید که هزینه کمتری دارند اما به محیط زیست آسیب می‌رسانند. به همین دلیل است که بهتر است مواد اقلامی را که می‌خرید بدانید و هر زمان که می‌توانید لباس‌های پایدار و مقرون به صرفه را انتخاب کنید. برای اطلاعات بیشتر به مقاله چرا مد آهسته مهم و ارزشمند است؟! مراجعه نمایید.

پنبه، کتان، تنسل و پشم نمونه‌هایی از مواد آلی هستند که ماندگاری بیشتری دارند. بنابراین، شما بیشتر از قطعات مورد علاقه خود استفاده خواهید کرد و این برای بودجه شما نیز بهتر است.

همچنین بهتر است در خریدهای خود متفکر و هوشیار باشید. وقتی چیزی را می‌بینید که می‌خواهید به کمد لباس‌های شیک خود اضافه کنید، خرید کنید و ببینید آیا می‌توانید آن را از یک تولیدکننده پایدار تهیه کنید. به این ترتیب می‌دانید که دوام بیشتری خواهد داشت، و همچنین بهترین معامله را دریافت می‌کنید.

بیشتر بخوانید: چرا مدهای سریع بد هستند؟! 20 واقعیت

 

 

با هر بودجه ای کمد لباس شیک خود را بسازید

برای چیزهایی که برای شما مهم هستند پول خرج کنید. اگر یک کمد لباس غیررسمی شیک برای شما مهم است، یک دسته بندی سبک به بودجه خود اضافه کنید. شما ارزش اش رو دارید. به علاوه داشتن یک دسته بندی جداگانه به این معنی است که می‌توانید هزینه های خود را بهتر پیگیری کنید. همچنین کمک می‌کند تا در مورد خرید خود دقت و تفکر بیشتری داشته باشید.

به یاد داشته باشید، کلید دستیابی به استایل شیک غیررسمی این است که بدون زحمت به نظر برسید. می‌توانید از کمد خود شروع کنید و سپس به شخصیت خود و کمی خلاقیت به هر چیزی که در آن پیدا می‌کنید اضافه کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *