اشتباهات رایج در آرایش کردن که نمیدانستید!
چرا قند خونتان صبح زیاد است؟
چرا قند خونتان صبح زیاد است؟
۱۴۰۰-۰۲-۲۳
چگونه منافذ پوست را با آرایش کوچکتر کنیم؟
چگونه منافذ پوست را با آرایش کوچکتر کنیم؟
۱۴۰۰-۰۲-۲۳

اشتباهات رایج در آرایش کردن که نمیدانستید!

برای اینکه آرایش خود را درست انجام دهد معمولاً یک آزمایش و بیشتر از بیست سالگی برای زن لازم است. تمام آن ساعتها تلاش در مقابل آینه و شما هنوز راضی نیستید. اینترنت چه از گونه های برنز JLo و چه از وسواس توت ریحانا الهام گرفته است. اما ، همه چیز برای شما در نظر گرفته نشده است. در حالی که مشغول آزمایش هستید، در اینجا 29 عکس مصنوعی آرایش آورده شده است که باید به هر قیمتی از آنها اجتناب کنید. پس برای چی منتظری؟ در این مقاله از بخش بهداشت و آرایش مجله اینترنتی وبگردون به بررسی این اشتباهات رایج می پردازیم.

رایج ترین اشتباهات آرایش و اشتباهات زیبایی

 

1. بیش از حد صورت خود را بشویید

پاکسازی یا شستن صورت اولین و مهمترین مرحله در آرایش است. هر زنی نوع پوستی متفاوتی دارد و با افزایش سن ، پوست ما دستخوش تغییرات زیادی می شود. اما هنگامی که شما از پایه استفاده می کنید و متوجه پوست خشک و پوسته پوسته می شوید ، این نشانه این است که باید شستن بیش از حد صورت را متوقف کنید.

شستن صورت دو بار در روز – یک بار صبح و یک بار شب ، قبل از خواب ایده آل است. بهتر است از یک پاک کننده ملایم و ملایم استفاده کنید. روغن های طبیعی پوست بر روی پوست شما معجزه می کنند و بدون تداخل صابون کار خود را انجام می دهند.

 

2. استفاده از آرایش روی پوست خشک
اشتباهات رایج در آرایش و اشتباهات زیبایی – 2. استفاده از آرایش روی پوست خشک

استفاده از آرایش روی پوست خشک یکی از بزرگترین اشتباهات آرایش است که می تواند صورت را کدر ، ترک خورده ، پیر و خسته نشان دهد. همه چیز خوب بر روی یک پایه محکم ساخته شده است ، و در این مورد ، یک چهره به درستی مرطوب است. بنابراین ، اطمینان حاصل کنید که صورت شما قبل از آرایش خوب آبرسانی شده است.

 

3. برنامه آرایش در نورپردازی اشتباه
اشتباهات رایج در آرایش و اشتباهات زیبایی – 3. کاربرد آرایش در نورپردازی اشتباه

هنگامی که باید تصمیم بگیرید که چه چیزی برای شما مناسب است و چه چیزی در رابطه با آرایش ، باید آن را روی نور خود در نور طبیعی آزمایش کنید. وقتی آرایش را در نور غیر طبیعی انجام می دهید ، متوجه می شوید که ظاهری که انتظار داشتید چاپلوس کننده نیست. در بهترین نورپردازی ممکن آنچه را که بیشتر به شما مناسب است انتخاب کنید.

 

4. تکنیک های اشتباه ترکیب
اشتباهات رایج در آرایش و اشتباهات زیبایی – 4. روش های اشتباه ترکیب

آرایش خیلی بیشتر از مالیدن رژ و سایه چشم است. حتی اگر سایه خنثی بزنید ، غیر طبیعی و نامناسب به نظر می رسد ، مگر اینکه آن را به درستی مخلوط کنید. کلید آرایش به ظاهر طبیعی در تسلط بر فن آمیختگی نهفته است. گریمی که به خوبی مخلوط نشده باشد می تواند کاملاً خنده دار به نظر برسد. برخی از فیلم ها و آموزش های آرایش را به صورت آنلاین تماشا کنید و برای شروع کار در چند برس خوب سرمایه گذاری کنید.

 

5. کاربرد نادرست کانسیلر

 

همیشه در هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه آیا ابتدا فونداسیون می رود یا پنهان کننده ، همیشه درگیری وجود دارد. پوشاندن نقص پس از تنظیم پایه ، منطقی تر است ، به این معنی که بهتر است از پایه قبل از کانسیلر استفاده کنید. اما وقتی این کار را انجام می دهید ، در اینجا دو نکته وجود دارد که باید به خاطر بسپارید.

هرگز به طور هم زمان در منطقه مورد نظر بیش از حد از محصول استفاده نکنید. مقدار زیاد کانسیلر روی سیاهی حلقه ها پیرتر به نظر می رسد. روش صحیح برای پوشاندن سیاهی تیر چشم این است که چند قطره کانسیلر را روی استخوان زیر چشم خود قرار دهید و آن را مخلوط کنید. آن را مستقیماً روی حلقه های تیره قرار ندهید. همچنین می توانید از روش لایه بندی استفاده کنید. کمی روی لکه بزنید و بگذارید خشک شود و سپس لایه دیگری بزنید. همچنین می توانید از یک پودر تنظیم کننده بین لایه ها استفاده کنید.

برای همه چیز نمی توانید از یک کانسیلر استفاده کنید. کانسیلرها در رنگ های مختلفی موجود هستند که هرکدام کاربردهای مختلفی دارند. کانسیلر با رنگ هلو رنگ آبی را برطرف می کند و بهترین گزینه برای مبارزه با سیاهی تیرگی است. رنگ سبز رنگ قرمز را لغو می کند ، بنابراین برای پوشاندن جوش ها و لکه ها باید از کانسیلر به رنگ سبز استفاده شود. کانسیلرهای زرد رنگ بهتر است که سطح وسیعی از پوست شما را یکدست کنند. هنگامی که از این کانسیلرهای رنگی به عنوان لایه اول استفاده می کنید ، باید آن را با کانسیلر متناسب با رنگ پوست خود دنبال کنید.

 

6. زیرسازی خیلی زیاد

زیرسازی زیاد به درد صورت شما نمی خورد و در نهایت آرایش شما به نظر کیکی می رسد. یا بدتر ، شما شبیه دلقک لباس به نظر می رسید. در حقیقت ، مگر اینکه آرایش ملایم و ملایمی داشته باشید ، نیازی به استفاده از زیرسازی در سراسر صورت نیست. به راحتی آن را روی گونه ها ، بینی و نواحی زیر چشم خود بمالید. برخی از زنان از آن برای پوشاندن لکه ها استفاده می کنند ، اما این کار پوشاننده است.

اطمینان حاصل کنید که سایه مناسب زیر را کاملاً متناسب با رنگ پوست خود انتخاب کرده اید. از زیرسازی سبک تر از رنگ پوست خود استفاده نکنید. این فقط لکه ها ، خطوط ریز و همه چیزهای بد پوست را برجسته می کند. استفاده از سایه ای متناسب با پوست شما، تنها راهی است که می خواهید آن صورت بی عیب را بدست آورید. و هرگز فراموش نکنید که به درستی ترکیب شوید. حتماً آن را روی گردن و گوش خود بمالید. در غیر این صورت ، با رنگ صورت و گردن متفاوت ، همه می توانند بفهمند که شما آرایش می کنید.

 

7. ابرو های فاجعه

ابروها آن چشمان زیبایی را که همانطور که می گویند پنجره های روح هستند قاب می کنند. ابروهای منظمی که دارند می توانند چشم ها را به زیبایی برجسته کنند. ابروهای بوته ای نامرتب و نامرتب به نظر می رسند. ابروهای نازک یا قورباغه ای نیز چشمان شما را چاپلوس نمی کند و کاملاً ظاهر شما را تغییر می دهد. مراجعه به یک متخصص و مشاوره مناسب در مورد نحوه فرم دادن ابرو بسیار ضروری است.

با گذشت سالها ، کم رنگ شدن ابروهای شما طبیعی است و سپس شروع به پر کردن آنها می کنید. با این حال ، آخرین چیزی که می خواهید این است که ظاهری کشیده و غیرطبیعی دارند. یک مداد ابرو بهترین عملکرد را دارد تا آن ظاهر طبیعی را به شما بدهد. به هر قیمتی باید از خطوط تند خودداری کنید.

سایه تیره ای که با برس زاویه دار استفاده می شود بهتر از مداد عمل می کند. شما همچنین می توانید از پودرهای کیک ابرو استفاده کنید که هر آنچه برای ابروهای کامل نیاز دارید را در یک بسته کوچک قرار دهید.

 

8. براق کننده افتضاح

سایه چشم های براق بسیار جذاب هستند ، اما وقتی از آنها روی کل پلک استفاده می کنید ، می توانند بسیار براق و از بالا به نظر برسند. از سایه چشم براق فقط در ناحیه داخلی چشم و از سایه مات برای بقیه استفاده کنید. در حالت ایده آل ، از سایه های برهنه یا سایه هایی که چند سایه تیره تر از رنگ پوست شما هستند استفاده کنید.

 

9. استفاده اشتباه از خط چشم

استفاده از خط چشم مشکی توصیه می شود فقط اگر رنگ پوست تیره تر است ، در غیر این صورت کاملاً خشن به نظر می رسد. اگر رنگ پوست شما روشن نیست ، بهتر است به آسترهای قهوه ای بچسبید. اگر موهای بلوند و چشمانی آبی دارید مشکی منفی نیست.

در اینجا چند نکته در مورد نحوه استفاده از خط چشم آورده شده است:

همیشه برای درب های پایین خود یک فندک یا رنگ ظریف تر انتخاب کنید.

استفاده از آستر روی خط آب خود ایده خوبی نیست. در عوض ، از یک مداد برهنه بر روی خط آب خود استفاده کنید زیرا به باز شدن چشم کمک می کند و باعث می شود چشم ها پهن تر شوند.

برای داشتن ظاهری طبیعی تر ، بهتر است آن را فقط در سه چهارم پلک بالا قرار دهید.

ترسیم خطوط تند و مارکر مانند معنی ندارد. برای داشتن ظاهری طبیعی ، به جای آسترهای مایع از آسترهای مدادی استفاده کنید.

 

10. اشتباهات ریمل زدن

اول از همه ، شما باید از ریمل استفاده کنید که دو سایه از رنگ ابرو تیره تر باشد. هرگز بیش از دو لایه ریمل مژه نکنید ، در غیر این صورت مژه های شما بسیار کلوخه به نظر می رسند. ریمل سه تا چهار ماهه نیز در نهایت مژه های شما کاملا کلاغ به نظر می رسد.

از ریمل مژه های پایین خود به همان روشی که روی مژه های بالایی خود استفاده می کنید استفاده نکنید. این لخته جمع می شود و به مژه های پا عنکبوت مژه می دهد. در عوض ، گرز را به صورت عمودی نگه دارید و اعمال کنید.

ریمل ضد آب به وضوح شگفت انگیز است ، و به احتمال زیاد تمایل به سرمایه گذاری در یکی را دارید و فقط از آن استفاده می کنید. اما ، ایده خیلی خوبی نیست. برداشتن ریمل ضد آب بسیار سخت تر است و استفاده و از بین بردن آن می تواند مژه های شما را تحت تأثیر جدی قرار دهد. مژه های شما ممکن است زودتر پژمرده شوند. اگر باید از ریمل ضد آب استفاده کنید ، مطمئن شوید که فقط در ماه های تابستان این کار را انجام می دهید.

 

11. اشتباهات برنز

قرار نیست یک برنز در تمام بوم صورت شما جارو شود. ایده یک برنز استفاده از آن دقیقاً در جایی است که آفتاب به صورت شما برخورد کند. مطمئن شوید که برنز را فقط روی استخوان گونه ، بالای پیشانی و خط فک خود قرار داده اید. اگر این کار را درست انجام دهید ، متوجه خواهید شد که در واقع شماره 3 را در دو طرف صورت خود می کشید.

 

12. دردسرهای خط لب

خطوط لب خشن در حین انجام آرایش ، بدترین کاری است که می توانید با خود انجام دهید. برای ترسیم لب های خود ، یک خط تیز و باریک نکشید. این یکی از بزرگترین پیک ها است. همچنین ، اگر یک آستر تیره با سایه رژ روشن تر انتخاب کرده باشید ، لب های شما ممکن است عجیب به نظر برسند. آنها برای تعریف لبهای شما و ایجاد خط مرزی در اطراف آنها نیستند.

شما برای جلوگیری از خونریزی رژ لب خود از خط لب استفاده می کنید. اگر رئوس مطالب خشن را بکشید ، محو می شود و باعث می شود لب هایتان وحشتناک به نظر برسند. ایده این است که خوب مخلوط شود. رئوس مطالب لکه دار را بکشید ، تقریباً مانند لب های خود را با مداد سایه می زنید ، تا بهترین نتیجه را بگیرید. یک روش صحیح دیگر این است که رئوس مطالب را بکشید و سپس تمام لبهای خود را با یک خط لب مناسب سایه رژ لب خود پر کنید و سپس با رژ لب از آن استفاده کنید.

 

13. رنگ رژ لب تکی

 

یک رژ لب می تواند ظاهر شما را ایجاد کند یا بشکند. به رنگ های طبیعی و متناسب با رنگ پوست خود بچسبید. سایه های تیره می توانند رنگ وروز دار به نظر برسند. همچنین باعث می شوند بسیار بزرگتر از سن خود به نظر برسید. اگر به دنبال رنگ های تیره هستید ، مطمئن شوید که بقیه آرایش شما سبک است.

 

14. فتیش پودر صورت

 

پودر صورت به نظر می رسد که فینال آرایش کامل برای قفل کردن همه چیز ، و درخشش شماست. اما ، همچنین می تواند شما را پیر به نظر برساند. باور کنید یا نکنید ، پودر صورت بر خطوط ریز و چین و چروک پوست تأکید دارد. بهتر است فقط در منطقه T خود استفاده کنید و سعی کنید با افزایش سن از مصرف آن کاملاً خودداری کنید.

 

15. گونه های دلقکی

 

بدون استفاده مناسب ، رژگونه می تواند شما را شبیه یک دلقک کند. هر زمان رژگونه زد ، از فونداسیون استفاده کنید. در غیر این صورت، رنگ بیش از حد روی گونه های شما سخت می شود. و مطمئن شوید که قلم مو را در داخل محصول بچرخانید ، بیش از حد آن را بزنید و سپس آن را روی صورت خود بمالید. در غیر این صورت ، محصول بیش از حد دریافت خواهید کرد و در نهایت مصرف بیش از حد خواهید دید.

 

16. در مکان های اشتباه برجسته کنید!

 

روی کل چشم خود یک رنگ سایه بزنید. همیشه برای تقویت استخوان ابرو از سایه هایلایتر استفاده کنید. هایلایترهای طلایی یا نقره ای تمام سایه های زیر آفتاب را تحسین می کنند.

 

17. ناخن های پر زرق و برق

 

ناخن های بلند و پر زرق و برق همیشه بهترین احساس را ندارند. آنها می توانند جادوگر و پنجه مانند به نظر برسند. همیشه ناخن های خود را مرتب و مرتب نگه دارید.

 

18. ناراحتی شامپوی خشک

 

شامپوی خشک احتمالاً یکی از بهترین اختراعات است. برای کسانی که نمی دانید چیست ، این شامل قرار دادن پودر خشک روی پوست سر شما به گونه ای است که تمام روغن را جذب کند. در اینجا نحوه انجام درست آن آورده شده است.

باید منتظر بمانید تا پودر همه روغن را جذب کند. بنابراین ، در حقیقت ، مدتی طول می کشد تا شامپوی خشک کار خود را انجام دهد. بی تاب نشوید.

می توانید بلافاصله پس از شستن موهای خود از یک شامپوی خشک استفاده کنید. استفاده از آن بلافاصله بعد از شامپو به تازه ماندن موهای شما کمک می کند.

آن را خیلی نزدیک به موهای خود اسپری نکنید. نگه داشتن آن در فاصله زمانی که اسپری می کنید شش اینچ ایده آل است.

شما باید موهای خود را بعد از یک یا دو استفاده از شامپوی خشک بشویید ، در غیر این صورت تجمع مواد شیمیایی موهای شما را کدر و خشک نشان می دهد.

 

19. اضافه بار عطر

 

فقط یک اسپری عطر کافی است تا بوی خواب شما را ببخشد. گرچه عطر زیاد می تواند توهین آمیز باشد. تحمل عطر بسیار آسان است اما زیاده روی در آن می تواند باعث آلرژی و سردرد شود. غبار بدن غلظت کمتری دارد و گزینه بهتری است.

 

20. خوابیدن با آرایش

 

برای رفتن به رختخواب بدون از بین بردن تمام آثار آرایشی ، هیچ بهانه ای وجود ندارد. برای حفظ سلامت پوست خود ، مطمئن شوید که آرایش را قبل از خواب پاک کرده اید. عدم انجام این کار پوست شما را خشک و مستعد آکنه و عفونت می کند.

 

21. خوابیدن به پهلو

 

وضعیت خوابیده به پشت نه تنها برای کمرتان مفید است ، بلکه به شما کمک می کند تا از چین و چروک های پوستی که در صورت خوابیدن به پهلو ایجاد می شوند ، جلوگیری کنید. ممکن است کمی تمرین طول بکشد تا این حالت را به پشت بخوابید.

بدون استفاده مناسب ، رژگونه می تواند شما را شبیه یک دلقک کند. هر زمان رژگونه زد ، از فونداسیون استفاده کنید. در غیر این صورت، رنگ بیش از حد روی گونه های شما سخت می شود. و مطمئن شوید که قلم مو را در داخل محصول بچرخانید ، بیش از حد ضربه بزنید و سپس آن را روی صورت خود بمالید. در غیر این صورت ، محصول بیش از حد دریافت خواهید کرد و در نهایت مصرف بیش از حد خواهید دید.

 

22. گرایش های زیبایی درهم تنیده

یا چشمها یا لبهای خود را بازی کنید. آرایش زیاد روی هر دو باعث ناخوشایند به نظر رسیدن شما می شود. اگر آرایش چشم روشن / دودی دارید ، به دنبال رژ لب های کم رنگ ، برهنه یا طبیعی بروید. اگر سایه های بلندی بر لب دارید ، خط چشم طبیعی ، ملایم و تعداد زیادی ریمل بزنید.

 

23. مطابقت آرایش و لباس هایتان

تطبیق یک مدرسه قدیمی است و به هیچ وجه کلاسیک کلاسیک نیست. هنگامی که لباس های شما روشن و آرایش شما نیز روشن است ، فقط ناصافی می کند. آرایشگران بر این باورند که اگر لباس هایتان پر جنب و جوش است ، بهتر است شما با آرایش و آرایش به سراغ یک پالت خنثی بروید. اگر کمد لباس فلزی را برای خیره کردن در تعطیلات انتخاب می کنید ، مطمئن شوید که از مواد آرایشی براق خودداری کرده و به چشم دودی کاملاً کلاسیک خود می چسبید.

 

24. زرق و برق زیاد طلایی نیست

Shimmer سرگرم کننده است و فضای مناسب جشن ها را رقم می زند. اما اگر به نظر برسد که صورت خود را با چسب آغشته کرده و در زرق و برق فرو کرده اید نه. این فقط یک نه بزرگ است.

 

25. پخش کردن هم چشم و هم لب

یا اجازه می دهید چشمانتان خیره شود و یا لب هایتان را براق کنید. باید یکی باشد یا دیگری و نه هر دو. اگر می خواهید با آرایش چشم خود گانگ هو باشید، لب های خود را برهنه یا خنثی نگه دارید و اگر لب های شما رعد و برق را می دزد ، آرایش چشم خود را طبیعی نگه دارید. در غیر این صورت، شما فاجعه احضار خواهید کرد.

 

26. رژلب را آغشته کنید تا زمانی که خونریزی آن شروع شود

رژ لب دوست داشتنی است ، اما این بدان معنا نیست که هر بار که به سرویس بهداشتی مراجعه می کنید ، باید آن را لمس کنید. بعد از یک نقطه ، به نظر می رسد کثیف به نظر می رسد ، و سپس به سختی می توانید تشخیص دهید که خط لب شما از کجا شروع می شود و به کجا ختم می شود. لمس کنید ، اما از نحوه به نظر رسیدن آن آگاه باشید

 

27. حذف پرایمر

 

آغازگرها مدتی است که وجود دارد ، اما زنان فقط در حال حاضر از آنها استفاده می کنند. شما ممکن است تمام وقت خود را برای تکمیل آرایش خود صرف کنید اما تا زمانی که یک آغازگر نداشته باشید ، هرج و مرج مهمانی یا باعث می شود آرایش شما خونریزی کند یا کمرنگ شود و یا به نظر می رسد صورت شما به تازگی آغشته به روغن شده و ژست گرفته اید. برای اینکه آرایش خود را برای مدت زمان معینی دست نخورده نگه دارید و به نظر برسد که تمام وقت آماده به نظر می رسد ، بهتر است قبل از استفاده از آرایش از آغازگر استفاده کنید.

 

28. آبریزش چشم

 

دختران فقط می خواهند از آن لذت ببرند ، و وقتی همه شما در گرمای شب گیر می افتید و در حال رقصیدن برای افتخار هستید ، ممکن است متوجه آن سایه چشم خونریزی نشده شوید. بهترین راه برای اطمینان از اینکه به اندازه گل مروارید حتی در ساعت 2 بامداد به نظر می رسد ، استفاده از آغازگر سایه چشم است.

 

29. اعتماد به آرایشگر ناشی

 

بله ، او بهترین دوست شما است و شما نمی خواهید به او صدمه بزنید. اما اگر او آرایش نمی داند، اجازه ندهید صورت شما را لمس کند. حتی اگر جشن ها شما را وادار کرده باشند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *