بدترین غذاهای رستورانی
15 کلیسای مشهور فلورانس
15 کلیسای مشهور فلورانس
۱۴۰۰-۰۶-۲۵
12 جاذبه گردشگری برتر برشیا
12 جاذبه گردشگری برتر برشیا
۱۴۰۰-۰۶-۲۵

بدترین غذاهای رستورانی

در این مقاله از بخش تغذیه مجله اینترنتی وبگردون بدترین غذاهای رستورانی را معرفی میکنیم. و پیشنهادهای جایگزین هم ارائه میکنیم.

املت ژامبون و پنیر

بدترین غذاهای رستورانی

تعداد:  512 کالری، 37 گرم چربی، 1277 میلی گرم سدیم

این صبحانه حاوی مقدار زیادی پروتئین است، اما نصف کل نیاز بدن به چربی و سدیم در روز است. این شامل افزودن قهوه ای هاش یا سیب زمینی سرخ کرده نمی شود. اگر واقعاً املت می خواهید، یک عدد کوچکتر با یک یا دو تخم مرغ کامل درست کنید و نان تست سبوس دار و یک طرف میوه به آن اضافه کنید.

 

 

مرغ و وافل

بدترین غذاهای رستورانی

تعداد:  1012 کالری ، 54 گرم چربی ، 852 میلی گرم سدیم

این ترکیب شیرین و ترد ممکن است برای طعم و مزه شما مفید باشد، اما قیمت کالری بالایی دارد. همچنین به لطف شربت و کره حاوی 24 گرم شکر است. به جای آن مرغ کبابی و سیب زمینی سرخ کرده (منبع عالی ویتامین A) تهیه کنید.

 

 

بیسکن دونفره چیزبرگر

بدترین غذاهای رستورانی

تعداد: 858 کالری ، 50 گرم چربی، 1764 میلی گرم سدیم

اگر می خواهید کالری دریافتی خود را با این لذت گناه دریافت کنید ، نزدیک به 4 ساعت پیاده روی کنید. علاوه بر این، این وعده غذایی به راحتی به محدودیت روزانه 20 گرم چربی اشباع شده شما می رسد. برای کاهش کالری، به جای گوشت گاو، کلوچه های گیاهی، همبرگر بوقلمون یا مرغ کبابی را در نظر بگیرید یا بپرسید که آیا می توان آن را به جای نان روی بسته بندی کاهو سرو کرد.

 

کباب های چرب

بدترین غذاهای رستورانی

تعداد: 1240 کالری ، 83 گرم چربی، 2270 میلی گرم سدیم

در اینجا 90 گرم پروتئین وجود دارد، اما قبل از افزودن سس اضافی، از مقدار روزانه چربی خود استفاده می کنید، چه برسد به یک غذای جانبی. اگر واقعاً هوس کباب می کنید، به جای آن کباب های کم چرب سفارش دهید.

 

 

چیکن آلفردو

بدترین غذاهای رستورانی

تعداد: 1،191 کالری، 81 گرم چربی، 940 میلی گرم سدیم

چگونه می توان چیزی با مرغ در آن دارای کالری زیاد و بیش از دو برابر چربی اشباع شده در روز بود؟ آسان. فتوچین، کره، خامه سنگین و پارمزان آن را روی آن قرار دهید. در عوض، کاکاتور مرغ با پیاز، گیاهان، گوجه فرنگی و فلفل دلمه ای را انتخاب کنید. شما همچنان از این تجربه ایتالیایی لذت خواهید برد بدون اینکه کالری خود را خراب کنید.

 

پپرونی استرومبولی

 

تعداد: 1،182 کالری، 78 گرم چربی ، 3372 میلی گرم سدیم

استرومبولی در اصل یک پیتزا است که رول شده و پخته می شود. بنابراین پوسته، پنیر و گوشت در هر برش خوش طعم اما پر کالری متمرکز شده است. اگر همه چیز را بخورید، باید 25 مایل با دوچرخه سوار شوید تا بتوانید آن را کار کنید. Bruschetta – نان کبابی که با سیر با مواد مختلف مخلوط شده است – گزینه سالم تری در اینجا است.

 

 

مرغ ژنرال تسو

تعداد: 1578 کالری، 88 گرم چربی ، 2327 میلی گرم سدیم

این غذا که ظاهراً به نام ژنرال مشهوری از استان هونان چین نامگذاری شده است، در نگاه اول بی گناه به نظر می رسد: مرغ سرخ شده و کلم بروکلی با سس تند و شیرین پوشانده شده است. اما کالری موجود در مرغ و سس شیرین به سرعت جمع می شود. برای یک غذای اصلی سالم تر با نصف کالری، به جای آن مرغ کونگ پائو را امتحان کنید.

 

 

بیف چیمچانگاس

تعداد: (یک عدد بزرگ) 742 کالری ، 34 گرم چربی ، 736 میلی گرم سدیم

این تورتیلا آردی که با گوشت گاو چرخ شده، لوبیای سرخ شده، گوجه فرنگی، فلفل ، پیاز و سیر بسته بندی شده است، تا شده و سپس سرخ می شود. هنگامی که روغن را اضافه می کنید، تا قبل از انتخاب یک طرف دیگر، به نصف چربی توصیه شده روزانه خود رسیده اید. یک کاسه بوریتو با لوبیا سیاه یا پینتو را به عنوان جایگزین سالم تر امتحان کنید.

 

 

مرغ تیکا ماسالا

بدترین غذاهای رستورانی

تعداد: (2 فنجان) 707 کالری، 43 گرم چربی ، 4144 میلی گرم سدیم

این ویتامین دارای مقادیر زیادی ویتامین A و C، کلسیم و آهن است. اما خامه، ماست و سس گوجه فرنگی قبل از اینکه حتی برنج و نان را اضافه کنید، ترازو را در اینجا قرار دهید. بعلاوه ، این امر شما را از حد مجاز روزانه چربی اشباع و سدیم بسیار بالاتر می برد. به جای آن مرغ تنوری سفارش دهید.

 

 

پد تایلندی

بدترین غذاهای رستورانی

تعداد: 838 کالری ، 45 گرم چربی، 1301 میلی گرم سدیم

این غذای اصلی سالم به نظر می رسد. اما روغن، کره ، رشته فرنگی، تخم مرغ و بادام زمینی این غذا را به کل چربی و سدیم فراوان می رساند. سعی کنید ساتای مرغ با سس بادام زمینی را برای یک رژیم مناسب تر امتحان کنید.

 

 

سیب زمینی پخته تنوری

بدترین غذاهای رستورانی

تعداد: 405 کالری، 24 گرم چربی ، 538 میلی گرم سدیم

سیب زمینی منبع عالی ویتامین C و پتاسیم است. اما افزودن خامه ترش، پنیر و بیکن این طرف را تقریباً یک وعده غذایی می کند. یک سیب زمینی شیرین پخته، حتی در صورت پاشیدن شکر قهوه ای، همان ویتامین را در کسری از کالری به شما می دهد.

 

 

بهتر غذا بخورید: غذای اضافی را ببرید!

اندازه قسمت ها بزرگتر و بزرگتر شده است، که به معنی بیشتر از همه چیز، از جمله کالری، چربی و سدیم است. اما مامان اشتباه کرد: لازم نیست بشقاب خود را تمیز کنید. در عوض، نیمی از ورودی خود را ذخیره کنید تا به خانه بروید. کالری کمتری دریافت می کنید و دو وعده غذا به قیمت یک وعده دریافت می کنید.

 

 

بهتر غذا بخورید: سالاد یا سوپ

 

یک سالاد کوچک یا یک فنجان سوپ برای شما بهتر از یک پیش غذای چرب و پنیر دار است. اما مراقب کالری پنهان ، به ویژه در برخی از سس سالاد باشید. و مراقب سدیم اضافه شده در برخی سوپ ها باشید.

 

 

بهتر غذا بخورید: طرف سالم تری را انتخاب کنید!

فقط به دلیل اینکه سیب زمینی سرخ کرده یا چیپس ارائه می شود، دریغ نکنید که منو (یا از سرور خود) جایگزین های سالم تری را بررسی کنید. در حال حاضر بسیاری از رستوران ها برای هر مورد کالری کالری را فهرست می کنند، بنابراین کل وعده غذایی خود را در نظر بگیرید، نه فقط غذای اصلی.

 

 

بهتر غذا بخورید: برای دسر جا داشته باشید!

حقایقی درباره اعتیاد به شکر

شما هنوز هم می توانید دسر بعد از غذا را بخورید بدون این که کالری اضافی وارد کنید. اکثر رستوران ها ممکن است یک میوه تازه ارائه دهند. شربت را روی بستنی بردارید. کیک اسفنجی نیز یک انتخاب عالی است. همچنین توجه داشته باشید که اسموتی های میوه ای میتواند حاوی مقدار زیادی شکر باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *