برترین جاذبه های مدلین
جذاب ترین مناطق توریستی پاناما
جذاب ترین مناطق توریستی پاناما
۱۴۰۰-۱۱-۱۸
دیدنی ترین جاذبه های توریستی هند
دیدنی ترین جاذبه های توریستی هند
۱۴۰۰-۱۱-۱۸

برترین جاذبه های مدلین

اگر شهری پر از خوش‌بینی قرن 21 بود، آن مدلین است. این شهر 3.5 میلیون نفری – دومین شهر بزرگ کلمبیا پس از بوگوتا – با آب و هوای راحت، معتدل و فضایی جهانی، همیشه اوقات آسانی را سپری نکرده است. در سال 1988، مجله تایم مدلین را “خطرناک ترین شهر جهان” معرفی کرد. در سال 2013، وال استریت ژورنال آن را نوآورترین کلان شهر روی کره زمین نامید.

نیازی به گفتن نیست که در یک ربع قرن خیلی چیزها تغییر کرده است و این دیگر شهری نیست که زمانی در چنگال پابلو اسکوبار قاچاقچی معروف مواد مخدر بود. دور از آن، مدلین مملو از کارهایی است که باید برای همه نوع مسافران انجام داد و از بسیاری شهرهای بزرگ‌تر خود پر است.

 

 

1. Plaza Botero و موزه Antioquia

 

برترین جاذبه های مدلین

مجسمه سازی در پلازا بوترو

فرناندو بوترو، قهرمان زادگاهش، 23 مجسمه از مجسمه‌های بزرگ‌تر خود را به شهر مدلین اهدا کرد و می‌توانید آنها را در اطراف پلازا بوترو (در نزدیکی ایستگاه متروی پارک بریو) بپاشید.

از لژیونرهای رومی چرخان گرفته تا حیوانات پرپر شده، این چهره های زیبا نمادی از مرکز شهر مدلین شده اند و مطمئناً پر عکس ترین آثار هنری در کل کلمبیا هستند. تنظیم آنها در برابر الگوهای پرآذین سیاه و سفید کاخ فرهنگ رافائل اوریبه اوریبه تنها جذابیت کلی را برجسته می کند.

حتی بیشتر از آثار بوترو – از جمله نقاشی‌های معروفی مانند La Muerte de Pablo Escobar ( مرگ پابلو اسکوبار ) – را در موزه آنتیوکیا خواهید دید . این مرکز سه طبقه که در امتداد لبه غربی پلازا بوترو قرار دارد، دومین موزه قدیمی کشور است. این شامل طیف گسترده ای از هنر از کلمبیای پیش از کلمبیا تا استادان مدرن مانند بوترو است. اگر فقط به یک موزه در مدلین می روید، آن را به این موزه تبدیل کنید.

سایت رسمی: http://www.museodeantioquia.co

 

 

 

2. Medellin Metrocable

 

برترین جاذبه های مدلین

Medellin Metrocable

مدلین در یک کاسه بزرگ آند قرار دارد، و بهترین راه برای تماشای منظره پانوراما این است که فقط سوار وسایل نقلیه عمومی شوید و به مترو مدلین متصل شوید.

این تله‌کابین‌های آینده‌نگر از بالای شهر به تپه‌های اطراف اوج می‌گیرند و مناظری بی‌نظیر را ارائه می‌کنند که برای عکاسان مشتاق عالی است. یکی از گزینه‌ها این است که با خط J بر روی برج‌های مسکن اجتماعی و حلبی‌آبادهای کوچک‌تر به منظره‌ای بی‌نظیر در نزدیکی ایستگاه آخر در La Aurora بروید .

با این حال، یکی از محبوب‌ترین کارها این است که با «خط L» به « پارک آروی » بروید ، یک واحه شهری از تپه‌های جنگلی که دنیایی دور از مرکز شهر به نظر می‌رسد. این پارک وسیع، با مسیرهای پیاده‌روی آرام و فروشندگان مواد غذایی و صنایع دستی فراوان برای رفع نیازهای شما، مکانی عالی برای دوستداران طبیعت است.

 

 

 

 

3. کافی شاپ های ال پوبلادو

 

 

برترین جاذبه های مدلین

کافی شاپ های ال پوبلادو

کلمبیا سومین تولیدکننده بزرگ قهوه در جهان است و بسیاری از دانه های آن از تپه های آنتیوکیا اطراف مدلین می آیند. البته برای تجربه طعم های متمایز قهوه کلمبیایی نیازی به ترک شهر ندارید. محله شیک ال پوبلادو مرکز فرهنگ قهوه است و کاملاً مملو از کافه‌های امروزی است که غذاهای محلی قوی را آسیاب می‌کنند.

پدربزرگ همه آنها پرگامینو است ، با نوشیدنی های گرم و سرد که عمدتاً از لوبیاهای پرورش یافته در مزرعه خانوادگی صاحب آن تهیه می شود.

درست روبه‌روی خیابان، کافه Velvet را خواهید یافت که به همان اندازه توصیه می‌شود، در حالی که در سمت دور محله (و بسیار نزدیک‌تر به ایستگاه مترو El Poblado) کافه Urbania قرار دارد که نمایشگاه‌های هنری چرخشی روی دیوارها و مجموعه‌ای عالی دارد. از مجلات طراحی و مد کلمبیایی برای خواندن با لاته خود. هر یک از این کافه‌ها ترکیبات مخصوص به خود را از لوبیاهای منطقه می‌سازند و آنها را با قیمت‌هایی که بعید به نظر می‌رسد در خانه پیدا کنید، می‌فروشند.

 

 

 

 

4. کمونا 13

 

 

کمونا 13

کومونا 13 زمانی خطرناک ترین محله در مدلین بود. اکنون این شهر به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از برترین جاذبه‌های گردشگری شهر است و گروه‌های تور در خیابان‌های پر از گرافیتی پرسه می‌زنند . چرا؟ یک سیستم رو به رشد از پله برقی های فضای باز که جوامع صخره ای کمونا 13 را به هم متصل می کند، به کاهش جرم و جنایت و افزایش غرور جامعه کمک کرده است.

بسیاری از اپراتورهای پله برقی نیز هنرمندان خیابانی هستند که لبه های مسیر پله برقی را با نقاشی های دیواری رنگارنگی زنده کرده اند که هم گذشته سخت محله را منعکس می کند و هم امید به آینده ای امیدوارکننده را ارائه می دهد. برای اینکه بیشترین بهره را از بازدید خود ببرید، بهتر است با یک راهنمای انگلیسی زبان از شرکتی مانند Comuna 13 Tours یک تور داشته باشید .

سایت رسمی: http://www.comuna13tours.com

 

 

 

5. گواتاپه

 

 

برترین جاذبه های مدلین

گواتاپه

در مدلین چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن وجود دارد که ترک کردن آن دشوار است. با این حال، یکی از جاذبه های برتر در میان اکثر بازدیدکنندگان در واقع در 90 کیلومتری شهر قرار دارد. ال پنیون د گواتاپه یک سازند صخره ای یکپارچه است که 200 متر بالاتر از چشم انداز اطراف اوج می گیرد.

از 750 پله سیمانی به سمت بالا بالا بروید و پاداش شما منظره 360 درجه از مخزن گواتاپه است، دریاچه ای ساخته دست بشر که دارای شاخک های متعددی است که در ردیف خانه های تعطیلات و هتل ها قرار گرفته اند. پلتفرم تماشای بالا دارای تعداد زیادی فروشندگان نوشیدنی و میزهای سایه دار است تا قبل از اینکه آن را به پایین برگردانید، خنک شوید.

اپراتورهای متعدد تور در Medellin روزانه این سفر را ارائه می دهند، و بسیاری از گشت و گذارها شامل سفر با قایق به دریاچه فیروزه ای برای تماشای El Peñón از راه دور هستند.

 

 

 

6. MAMM: موزه هنر مدرن مدلین

 

برترین جاذبه های مدلین

MAMM

این موزه هنر مدرن، بدون شک، جاذبه ستاره محله رو به رشد سیوداد دل ریو است، یک منطقه صنعتی سابق در امتداد رودخانه مدلین که در دهه‌های اخیر زیبا شده است و اکنون خانه انبارهای هنرمندان، مجسمه‌سازی است. -باغ‌های پر، و غذاخوری‌های درجه یک.

MAMM که در محدوده بازسازی شده یک کارخانه فولاد 1939 ساخته شده است (و در اطراف) برخی از ستارگان صحنه هنر معاصر کلمبیا، از جمله هنرمندان پاپ Beatriz González و اکسپرسیونیست دبورا آرانگو را به نمایش می گذارد. با آسانسور به طبقه بالای این ساختمان پنج طبقه بروید و برای بهترین تجربه به سمت پایین بروید.

سایت رسمی: http://www.elmamm.org

 

 

 

7. موزه خانه حافظه

 

برترین جاذبه های مدلین

موزه خانه خاطره

می‌توانید در «خانه موزه خاطره» به کاوش در گذشته کثیف، پیشرفت جمعی و آینده‌ای روشن‌تر مدلین بپردازید. این مجتمع خیره‌کننده (و ورود رایگان) در سال 2012 افتتاح شد تا فضایی را برای قربانیان درگیری‌های مسلحانه کلمبیا فراهم کند تا خاطرات خود را جمع‌آوری کرده و به آن احترام بگذارند.

مجموعه‌های آرشیوی تاریخ مواد مخدر و خشونت شبه‌نظامی در کشور و همچنین مبارزه برای صلح و وحدت را به تصویر می‌کشند. شاید این بهترین مکان در مدلین برای دستیابی به تاریخ خبرساز کلمبیا و چهره ای از قربانیان طولانی ترین درگیری مسلحانه آمریکای لاتین باشد.

سایت رسمی: http://museocasadelamemoria.gov.co

 

 

8. باریو مانیل

فوق‌العاده سبز و شیک، این باریوی جیبی در لبه ال پوبلادو جایگزینی آرام‌تر برای همسایه‌اش ارائه می‌کند. مانیل با تعدادی از گزینه‌های اقامتی فوق‌العاده با تمام بودجه‌ها، مکان شما برای برخی از شیک‌ترین رستوران‌های فضای باز شهر، از جمله Tal Cual و Malevo (برای گوشت‌های کبابی) است.

یک صبحانه سالم می خواهید؟ برای خوردن یک کاسه بزرگ گرانولا و ماست با میوه های محلی به کافه آلما بروید. در خلق و خوی برای یک بعد از ظهر انتخاب من؟ Hija Mia را برای یکی از ابریشمی ترین آمریکایی های شهر امتحان کنید .

 

 

 

9. باغ گیاه شناسی و پارک اکسپلورا

 

برترین جاذبه های مدلین

پروانه در باغ گیاه شناسی

آیا نیاز به استراحت از سر و صدای شهر دارید؟ به باغ گیاه شناسی در نزدیکی ایستگاه مترو یونیورسیداد بروید، جایی که 14 هکتار فضای سبز در انتظار شماست. این باغ گسترده و آزادانه نه تنها بیش از 600 گونه درخت و گیاه را به نمایش می گذارد، بلکه دارای یک گیاه دارویی، تالاب و محوطه پروانه های محبوب نیز می باشد.

درست روبه‌روی باغ‌های گیاه‌شناسی، یکی دیگر از جاذبه‌های دیدنی را خواهید دید: پارک اکسپلورا. این مجتمع مناسب خانواده دارای یک ویواریوم (برای خزندگان و دوزیستان)، یک افلاک نما (برای رصد ستارگان) و بزرگترین آکواریوم آب شیرین آمریکای لاتین (که بسیاری از موجودات حوضه آمازون را به نمایش می گذارد) به خود می بالد. همچنین سه حوزه تعاملی با نمایشگاه های آموزشی در مورد فیزیک، علوم اعصاب و ارتباطات وجود دارد.

باغ گیاه شناسی مدلین

  • http://www.botanicomedellin.org

پارک اکسپلورا

  • https://www.parqueexplora.org

 

 

 

10. پلازا سیسنروس

 

برترین جاذبه های مدلین

پلازا سیسنروس

پلازا سیسنروس نمونه دیگری از بخشی از مدلین است که زمانی پر از مواد مخدر و خشونت بود اما اکنون یک مقصد نسبتا امن و محبوب برای گشت و گذار است.

در طول روز قدم بزنید، و ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما پس از تاریک شدن هوا به عقب برگردید و 300 قطب نور پراکنده در سراسر میدان مطمئناً تأثیری بر جای خواهند گذاشت. این چراغ های 24 متری مانند شمشیرهای نوری عظیم جدی هستند که آسمان شب را درخشان می کنند.

این میدان بیش از نورهای زیبا، دارای معماری های دیدنی نیز است، از جمله Biblioteca EPM زاویه ای ، کتابخانه ای با موزه کوچک و Wi-Fi رایگان. برای دیدن شگفتی‌های معماری بیشتر مانند برج‌های زنبوری رنگ پلازا د لا لیبرتاد، از Avenida San Juan سر بزنید.

 

 

 

11. پارک پابرهنه

یکی از عجیب‌ترین – و محبوب‌ترین جاذبه‌های مدلین، پارک پابرهنه است، یک پارک عمومی با الهام از ذن که توسط معمار محلی Felipe Uribe de Bedout طراحی شده است. بازدیدکنندگان تشویق می‌شوند کفش‌های خود را در بیاورند و در باغ‌های سرسبز، چاله‌های شنی، و فواره‌های آب جوشان آن بگردند تا بافت‌های مختلف را تجربه کنند و به احساس خود فکر کنند. ایده این است که دوباره با طبیعت ارتباط برقرار کنیم به گونه ای که انسان ها زمانی که شروع به پوشیدن کفش های مدرن کردیم از دست دادند.

این پارک که برای کودکان و بزرگسالان به همان اندازه لذت بخش است، دارای زوایای سایه دار و آبراهه های خنک کننده است تا گرما را در یک بعد از ظهر سوزان غلبه کند.

 

 

 

12. Pueblito Paisa

 

برترین جاذبه های مدلین

نمایی از تپه نوتیبارا

این شهر ساختگی در بالای سرو نوتیبارا مانند یک موزه زنده است که می‌توانید در آن قدم بزنید تا به آغاز قرن گذشته و زندگی در روستایی آنتیوکیا را تجربه کنید. این روستا در اطراف یک میدان شهری سنتی با کلیسا، دفتر شهردار، آرایشگاه، و مدرسه یک اتاقه قرار دارد.

موقعیت بالای تپه آن نیز آن را به مکانی عالی برای تماشای منظره چشم پرنده از شهر زیر تبدیل می کند. سوغاتی‌ها و صنایع دستی زیادی در اینجا در کنار چند رستوران عالی پیدا خواهید کرد که می‌توانید غذاهای پایسا را ​​در آند کلمبیا امتحان کنید، از جمله غذاهای کلاسیک مانند باندجا پائیسا، بشقاب گوشت چرخ‌کرده، چنار سرخ‌شده و آووکادو که با آن سرو می‌شود. برنج و لوبیا سرخ شده.

 

 

 

13. El Castillo Museo y Jardines

 

برترین جاذبه های مدلین

El Castillo Museo y Jardines

شاید انتظار نداشته باشید که یک قلعه در مدلین پیدا کنید، اما یکی وجود دارد و دیدنی است. زمانی یک اقامتگاه خصوصی، و سپس برای سال‌ها مکان تفریحی برای افراد VIP، امروزه قلعه و محوطه جاذبه‌ای است که با پرداخت هزینه‌ای ناچیز به روی همه باز است.

تورهای یک ساعته، فقط اسپانیایی، در یک ساعت حرکت می کنند. راهنماهای آگاه پیشینه و تاریخچه فضای داخلی کمی قدیمی اما هنوز مجلل را ارائه می دهند. محوطه‌ها گیاهان استوایی، فواره‌ها و درختان بزرگ را نشان می‌دهند.

یکی از سرگرمی‌های محبوب این است که از رستورانی در نزدیکی پوبلادو و پیک نیک بگیرید. یک رستوران کوچک در محل نیز غذا و نوشیدنی ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *