برترین جاذبه های گردشگری استرالیا

برترین جاذبه های گردشگری استرالیا

استرالیا سرزمین رویاهاست. از افسانه‌های مقدس دوران رویایی بومیان، زمانی که ارواح بزرگ صخره‌های مرجانی، جنگل‌های بارانی و بیابان‌های قرمز را تجسم می‌کردند تا مسافران صندلی راحتی که استرالیا را مقصد رویایی خود توصیف می‌کردند، Land Down Under شایسته همه تبلیغات است. کوچکترین قاره و بزرگترین جزیره جهان، استرالیا، تقریباً به اندازه ایالات متحده است، اما با جمعیتی به اندازه ایالت نیویورک و برخی از عجیب ترین حیوانات وحشی روی این سیاره.

استرالیا همچنین سرزمین تضادهای خیره کننده و زیبایی های دیدنی است. در امتداد ساحل، می‌توانید شهرهای پرجنب‌وجوش، جزایر شنی وسیع، جنگل‌های بارانی باستانی، و یکی از شگفت‌انگیزترین شگفتی‌های طبیعی سیاره را کاوش کنید: دیواره مرجانی بزرگ. در Outback، پارک‌های ملی ناهموار و بیابان‌های سرخ‌زمینی بهترین سفرهای ماجراجویانه را ارائه می‌کنند.

همه چیز را با احساس آرامش و مردمی صمیمی تکمیل کنید، و جای تعجب نیست که استرالیا رتبه برتر را در لیست های سطلی در سراسر جهان کسب کند. با فهرست برترین جاذبه های استرالیا، ماجراجویی های خود را ایجاد کنید.

 

 

1. خانه اپرای سیدنی، نیو ساوت ولز

 

 

برترین جاذبه های گردشگری استرالیا

خانه اپرای سیدنی

به «سیدنی، استرالیا» اشاره کنید و بیشتر مردم به خانه اپرا فکر می کنند. این ساختمان معروف در نقطه بنلونگ سیدنی که شکلی شبیه صدف‌های بزرگ یا بادبان‌های بلند دارد، در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد و یکی از نمادهای معماری بزرگ جهان است.

موقعیت مکانی خیره کننده است. آب از سه طرف اطراف این سازه را احاطه کرده است و باغ گیاه شناسی سلطنتی از جنوب با آن مرز دارد.

معمار دانمارکی، Jørn Utzon برنده یک مسابقه بین المللی برای طراحی آن شد اما پس از مشکلات فنی و مالی از پروژه کناره گیری کرد. ساخت و ساز در نهایت در سال 1973 با هزینه ای 10 برابر بودجه اولیه به پایان رسید. در این زمان، اوتزون کشور را ترک کرده بود و دیگر برای دیدن خلقت باشکوه خود برنگشت.

امروز، می‌توانید از یک اجرا در اینجا لذت ببرید، در یکی از رستوران‌ها شام بخورید، یا در یک تور با راهنما، دیدنی‌های برجسته خانه اپرای سیدنی را ببینید. این سازه شامل سالن‌های تئاتر، استودیو، سالن کنسرت، اتاق‌های نمایشگاه و سینما است.

گشت و گذار در فضای داخلی خانه اپرای سیدنی باارزش است، اما معماری خیره کننده آن شاید از راه دور به بهترین وجه قابل قدردانی باشد. یکی از بهترین مکان‌ها برای عکاسی از این جاذبه توریستی سیدنی ، صندلی خانم مک‌کواری در باغ‌های گیاه‌شناسی سلطنتی است، یا می‌توانید سوار کشتی‌های دریایی یا کشتی‌های بندری شوید و هنگام عبور از کنار آب، عکسی از آب بگیرید.

در حال حاضر، خانه اپرای سیدنی تحت یک ارتقاء 10 ساله به ارزش 275 میلیون دلار است، اما در طول بازسازی به کار خود ادامه خواهد داد.

 

 

2. Great Barrier Reef Marine Park، کوئینزلند

 

برترین جاذبه های گردشگری استرالیا

پارک دریایی مرجانی بزرگ

بدون دیدن دیواره بزرگ مرجانی نمی توانید استرالیا را ترک کنید. این شگفتی طبیعی که در فهرست میراث جهانی ثبت شده است، یکی از بزرگترین سازه های زنده روی این سیاره است . آنقدر وسیع است که می توانید آن را از فضا مشاهده کنید. برای غواصان، غواصان، علاقه مندان به جزیره و دوستداران طبیعت، این یک مقصد فهرست سطلی است.

در سال 1975، پارک دریایی مرجانی بزرگ برای محافظت از اکوسیستم های شکننده آن تأسیس شد. این شامل بیش از 3000 صخره مرجانی است. 600 جزیره قاره ای، از جمله گروه زیبای Whitsunday . 300 غار مرجانی؛ و در ساحل جزایر حرا.

این پارک که یکی از عجایب هفتگانه جهان طبیعی است ، به طول 2300 کیلومتر در امتداد ایالت کوئینزلند، در سواحل شرقی استرالیا امتداد دارد (این حدود فاصله بین مکزیک و ونکوور است).

جای تعجب نیست که دیواره بزرگ مرجانی یکی از بهترین مکان‌های دیدنی استرالیا برای غواصی و غواصی است. مجموعه شگفت‌انگیز حیات دریایی شامل مرجان‌های نرم و سخت، بیش از 1600 گونه ماهی گرمسیری، کوسه‌ها، دوگونگ‌ها، دلفین‌ها، لاک پشت‌ها، پرتوها و صدف‌های غول‌پیکر است. ترجیح می دهید خشک بمانید؟ می توانید صخره را از ایستگاه های تماشای زیر آب و قایق های کف شیشه ای ببینید.

مسافران گزینه های زیادی برای بازدید از دیواره مرجانی بزرگ دارند. می‌توانید در اطراف جزایر گشت و گذار کنید، سوار یک پرواز گشت و گذار شوید، به سفرهای یک روزه به جزایر بروید، یا غواصی کنید و در صخره‌ها غواصی کنید. در سرزمین اصلی، نقاط اصلی راه اندازی تورها، کایرنز ، پورت داگلاس و ساحل ایرلی هستند.

 

 

3. پارک ملی Uluru-Kata Tjuta، قلمرو شمالی

 

 

برترین جاذبه های گردشگری استرالیا

اولورو (آیرس راک) | حق چاپ عکس: برایان هستینگز

در اعماق قلب مرکز قرمز استرالیا، اولورو ( سنگ سابق آیرز )، یکی از شگفت‌انگیزترین عجایب طبیعی این کشور است که بیشترین عکس‌برداری را به تصویر کشیده است. یکپارچه قرمز چشمگیر مرکز پارک ملی Uluru-Kata Tjuta را تشکیل می دهد، یک مکان میراث جهانی که به طور مشترک توسط پارک های استرالیا و مالکان سنتی، مردم Aṉangu مدیریت می شود.

اولورو که در گویش محلی بومی به معنای «مکان سایه‌دار» است، از دشت اطراف تا ارتفاع 348 متری بالا می‌رود. بیشتر بخش عمده آن در زیر سطح زمین پنهان شده است.

 

 

برترین جاذبه های گردشگری استرالیا

پارک ملی Uluru-Kata Tjuta

همچنین در این پارک صخره های گنبدی شکل قرمز به نام Kata Tjuta (اولگا) وجود دارد.

همانطور که خورشید در آسمان غوطه ور می شود، گردشگران برای تماشای تغییر رنگ اولورو و کاتا توتا در نور متحرک جمع می شوند. یک راه عالی برای قدردانی از این مکان های مقدس، پیوستن به توری است که توسط راهنماها و محیط بانان بومی رهبری می شود.

 

 

 

4. پل بندرگاه سیدنی، نیو ساوت ولز

 

برترین جاذبه های گردشگری استرالیا

 

پل بندرگاه سیدنی

پل بندرگاه سیدنی، همراه با خانه اپرا، یکی از برترین نمادهای معماری استرالیا است. این شاهکار ساخت و ساز چشمگیر که با محبت “The Coathanger” نامیده می شود، بزرگترین پل قوسی فولادی در جهان است . در سال 1932، 40 سال قبل از خانه اپرای سیدنی تکمیل شد.

یکی از بهترین کارهایی که در سیدنی باید انجام دهید ، صعود با راهنما به بالای پل است، جایی که می توانید از مناظر فوق العاده ای از بندر و شهر لذت ببرید. این پل با ارتفاع 134 متری از بندر، 500 متر طول دارد و ساحل شمالی سیدنی را به منطقه تجاری مرکزی متصل می کند. علاوه بر مسیر عابر پیاده، دو خط راه‌آهن بر روی پل و همچنین هشت خط برای تردد جاده‌ای امتداد می‌یابند و جهت هر خط را می‌توان برای تنظیم جریان ترافیک تغییر داد.

 

 

5. پارک ملی کوه های آبی، نیو ساوت ولز

 

 

برترین جاذبه های گردشگری استرالیا

سه خواهر، پارک ملی کوه های آبی | حق چاپ عکس: کارن هستینگز

پارک ملی زیبای کوه‌های آبی، میراث جهانی یونسکو ، بهشت ​​کوهنوردان و یک سفر یک روزه محبوب از سیدنی است. با 81 کیلومتر رانندگی آسان در غرب شهر قرار دارد.

این پارک خیره‌کننده که به خاطر مه آبی که از درختان اکالیپتوس سرچشمه می‌گیرد، نامگذاری شده است و از بیش از 664000 هکتار از بیابان محافظت می‌کند. در بازدید از اینجا، می‌توانید دره‌های چشمگیر، آبشارها، نقاشی‌های صخره‌ای بومیان و 140 کیلومتر مسیرهای پیاده‌گردی را کاوش کنید.

 

 

 

برترین جاذبه های گردشگری استرالیا

پارک ملی کوه های آبی

معروف‌ترین جاذبه‌های پارک ملی کوه‌های آبی ، صخره‌های ماسه‌سنگ بلندی به نام سه خواهر هستند. سایر نقاط برجسته عبارتند از راه‌آهن خوش منظره Katoomba، شیب‌دارترین راه‌آهن جهان، که مسافران را از طریق یک تونل کنار صخره به جنگل بارانی باستانی از دره جیمیسون پایین می‌برد. و Skyway، Scenic Cableway، و Scenic Walkway، که همگی چشم‌اندازهای مرتفعی از جنگل‌های انبوه را ارائه می‌دهند.

پیاده روی، دوچرخه سواری با شناور، صخره نوردی، دوچرخه سواری در کوهستان و اسب سواری همگی از کارهای محبوبی هستند که در پارک انجام می شود.

 

 

6. فرهنگ ملبورن، ویکتوریا

 

 

برترین جاذبه های گردشگری استرالیا

ملبورن

ملبورن، دومین شهر بزرگ استرالیا، یک ایستگاه محبوب در بسیاری از سفرهای استرالیا است – به ویژه برای کرکس های فرهنگی. گالری‌ها، تئاترها، رستوران‌ها، مغازه‌ها و حس اروپایی آن، جاذبه‌های اصلی این شهر پیچیده در رودخانه یارا هستند. این شهر همچنین یک شهر سرسبز با پارک ها، باغ ها و فضاهای باز است که تقریباً یک سوم مساحت کل آن را اشغال می کند.

نکات برجسته فرهنگی ملبورن بسیار است. به شاهکارهای گالری ملی ویکتوریا خیره شوید، نمایشی را در مرکز هنر ملبورن تماشا کنید یا به میدان فدراسیون بروید . در اینجا، می توانید آثار هنری استرالیا را در گالری ایان پاتر مرور کنید و در مورد فرهنگ صفحه نمایش کشور در مرکز استرالیا برای تصویر متحرک (ACMI) اطلاعات کسب کنید.

دوست دارید به طبیعت برگردید؟ پیاده‌روی میراث بومی را در باغ‌های گیاه‌شناسی سلطنتی دنبال کنید. و اگر فرهنگ ورزشی در دستور کار شما قرار دارد، یک بازی را در زمین کریکت ملبورن تماشا کنید. در تابستان، کریکت ورزش انتخابی است. در زمستان، فوتبال قوانین استرالیا است.

ملبورن از نظر تاریخی نیز غنی است. می‌توانید آن را در ساختمان‌های ویکتوریایی بزرگ که توسط Gold Rush تأمین می‌شود، ببینید، و می‌توانید آن را هنگام خرید در پاساژهای زیبا و بازار ملکه ویکتوریا ، که بیش از یک قرن است به ملبورنیایی‌ها کالا می‌فروشد، احساس کنید.

 

 

7. ساحل بوندی، نیو ساوت ولز

 

 

برترین جاذبه های گردشگری استرالیا

ساحل بوندی

بدن های برنزی، شن های بلوند، کوله گردها، و موج سواری – همه آن ها را کنار هم بیندازید و یکی از معروف ترین سواحل جهان را به دست آورید. تنها 15 دقیقه با ماشین از مرکز شهر سیدنی، ساحل بوندی مکانی عالی برای چشیدن طعم فرهنگ ساحلی سیدنی است. در شن‌های طلایی غوطه‌ور شوید، در استراحت‌ها موج‌سواری کنید، یا در یک روز گرم تابستانی آب تنی کنید (اما بین پرچم‌ها بمانید).

تعداد کمی از شهرهای جهان ادعای داشتن چنین تکه ای فریبنده از شن و دریا را دارند که به این شهر نزدیک باشد. جای تعجب نیست که این یکی از بهترین سواحل سیدنی است . و تاریخچه ای را نیز در اینجا خواهید یافت: بوندی میزبان یکی از قدیمی ترین کلوپ های نجات موج سواری در جهان است .

دور از ساحل، کارهای زیادی برای انجام در Bondi پیدا خواهید کرد. در مسیر پیاده روی ساحلی Bondi تا Bronte قدم بزنید. از انتهای جنوبی ساحل شروع می شود و خط ساحلی را به مدت شش کیلومتر در امتداد صخره های ماسه سنگی دنبال می کند. و اگر اشتهایتان را افزایش دهید، کافه‌ها و رستوران‌های زیادی در این نزدیکی پیدا خواهید کرد. همچنین می‌توانید در یکشنبه‌ها بازارهای ارزان قیمت شکار کنید یا چند دور در استخر اقیانوس شنا کنید.

بوندی یک جنبه وحشی نیز دارد. انبوهی از گردشگران و مردم محلی برای جشن کریسمس در اینجا جمع می شوند و در سال نو زنگ می زنند. این مکان مورد علاقه مسافران است.

یک کلمه به خردمندان: اگر در Bondi آب می‌روید، حتماً بین پرچم‌های قرمز و زرد شنا کنید. جزر و مد شدید اغلب شناگران ناآگاه را به دریا می برد، به خصوص در انتهای جنوبی این رشته کیلومتری. دلیلی وجود دارد که استرالیایی ها یک برنامه تلویزیونی واقعی به نام Bondi Rescue ساخته اند.

 

 

8. پارک ملی Daintree، کوئینزلند

 

 

برترین جاذبه های گردشگری استرالیا

پارک ملی داینتری

یک منطقه میراث جهانی Wet Tropics ، پارک ملی Daintree در شمال کوئینزلند یکی از باستانی ترین اکوسیستم های روی زمین است. این منطقه متعلق به مردم بومی کوکو یالانجی شرقی است و بسیاری از ویژگی های طبیعی آن دارای اهمیت معنوی زیادی است.

این پارک شامل دو بخش اصلی است: دره Mossman، جایی که آب‌های شفاف بر روی تخته سنگ‌های گرانیتی می‌جوشند، و Cape Tribulation، یکی از زیباترین مکان‌ها برای بازدید در استرالیا. در اینجا، جنگل های بارانی در امتداد سواحل شنی سفید دریای مرجان به صخره می رسد. این ساحل خیره‌کننده یکی از معدود مکان‌هایی در جهان است که دو تا از غنی‌ترین اکوسیستم‌های سیاره در آن به هم نزدیک می‌شوند.

تنوع زیستی حیرت انگیز این پارک شامل بیش از 18000 گونه گیاهی و مجموعه وسیعی از گونه های جانوری از جمله کاسواری، کروکودیل، پروانه آبی غول پیکر اولیس و کانگورو درختی مخفی بنت است.

شهر تفریحی پورت داگلاس در جنوب پارک، پایگاه عالی برای ترتیب دادن سافاری در طبیعت به داخل پارک است.

 

 

9. K’Gari (جزیره فریزر)، کوئینزلند

 

 

برترین جاذبه های گردشگری استرالیا

نمای هوایی K’Gari (جزیره فریزر) | حق چاپ عکس: کارن هستینگز

K’Gari (جزیره فریزر) که در فهرست میراث جهانی ثبت شده است، یکی از منحصر به فردترین مکان هایی است که در استرالیا باید از آن بازدید کرد. این جزیره بین بوندبرگ و بریزبن در سواحل شرقی استرالیا قرار دارد و بزرگترین جزیره شنی جهان است . در اینجا، بخش های به ظاهر بی پایانی از شن و ماسه و دریا، دریاچه های فیروزه ای، جنگل های بارانی زمرد، تپه های شنی مواج، و حیات وحش جذاب را خواهید دید.

به دنبال افزایش آدرنالین هستید؟ سفر 4WD در امتداد سواحل موج‌سواری آن یکی از برترین ماجراجویی‌های استرالیا در فضای باز است . در امتداد ساحل بادگیر هفتاد و پنج مایلی ، می‌توانید بدنه‌های زنگ‌زده کشتی‌های غرق‌شده، صخره‌های ماسه‌سنگ رنگی کلیساها ، و حوضچه‌های سنگی پر از ماهی به نام استخر شامپاین را ببینید.

گشت و گذار در داخل کشور به همان اندازه هیجان انگیز است. نقاط برجسته عبارتند از نهرها و دریاچه های آب شیرین شفاف، که برخی از چشمه ها تغذیه می شوند، برخی دیگر در میان تپه های شنی مرتفع قرار گرفته اند. و جنگل های بارانی باستانی پر از تنوع شگفت انگیزی از گیاهان و حیوانات.

 

 

برترین جاذبه های گردشگری استرالیا

دریاچه مک کنزی در وسط K’Gari (جزیره فریزر) | حق چاپ عکس: کارن هستینگز

کوسه‌ها، دلفین‌ها و نهنگ‌ها در آب‌ها شنا می‌کنند و در خشکی می‌توانید دینگو، خفاش، گلایدر قندی و بیش از 300 گونه پرنده را ببینید.

دوستداران طبیعت کارهای دیگری برای انجام در جزیره K’Gari Fraser پیدا خواهند کرد. سوار سفر تماشای نهنگ شوید، سفر دریایی غروب خورشید داشته باشید، در مسیرهای جنگل های بارانی در ایستگاه مرکزی پیاده روی کنید ، در نهر الی شناور شوید، یا در یک پرواز خوش منظره بر فراز مناظر خیره کننده پرواز کنید.

دسترسی به جزیره فریزر با کشتی از ساحل رنگین کمان و خلیج هروی ، دو شهر دروازه اصلی است. وسایل نقلیه چهار چرخ متحرک ضروری هستند، زیرا این جزیره هیچ جاده مهر و موم شده ای ندارد.

 

 

10. پارک ملی کاکادو، قلمرو شمالی

 

 

برترین جاذبه های گردشگری استرالیا

پارک ملی کاکادو

وقتی صحبت از مناطق بیابانی به میان می آید، پارک ملی کاکادو بهترین های استرالیا را به نمایش می گذارد. این پارک با بیش از 19840 کیلومتر مربع در قلمرو شمالی، دومین پارک ملی بزرگ جهان است . در داخل مرزهای آن، می‌توانید جنگل‌های بارانی موسمی، باتلاق‌های حرا، رودخانه‌ها، دره‌ها، نقاشی‌های سنگی باستانی، تالاب‌ها و آبشارها را کاوش کنید.

کاکادو همچنین خانه تنوع شگفت انگیزی از حیات وحش است. علاوه بر پستانداران، خزندگان و ماهی های بسیار، بیش از 300 گونه مختلف پرنده در اینجا خانه خود را تشکیل می دهند و کروکودیل های آب شیرین و آب شور در تالاب ها کمین می کنند.

برای کاوش در اکوسیستم‌های متنوع پارک، سوار کشتی‌های دریایی در امتداد آبراه‌ها شوید یا در شبکه وسیع مسیرها پیاده‌گردی کنید. شما همچنین می توانید یک پرواز خوش منظره داشته باشید.

بازدید از پارک ملی کاکادو از داروین در فصل خشک آسان است. از پایتخت قلمرو شمالی حدود سه ساعت با ماشین فاصله دارد. در فصل مرطوب (نوامبر-آوریل)، بسیاری از جاده ها و جاذبه ها به دلیل سیل شدید بسته می شوند، اما آبشارها و تالاب ها می توانند در بهترین حالت خود باشند.

 

 

 

11. جاده اقیانوس بزرگ، ویکتوریا

 

 

برترین جاذبه های گردشگری استرالیا

جاده اقیانوس بزرگ

جاده اقیانوس بزرگ یکی از برترین مسیرهای دیدنی جهان است. این جاده که برای ایجاد اشتغال در دوران رکود ساخته شده است، به طول 300 کیلومتر در امتداد سواحل ناهموار جنوب شرقی استرالیا امتداد دارد و در امتداد صخره‌های دریا پیچ در پیچ است. از شهر موج سواری Torquay تا شهر Allansford در نزدیکی Warrnambool امتداد دارد .

یکی از جاذبه های برتر جاده اقیانوس بزرگ پارک ملی پورت کمبل است . اینجاست که می‌توانید صخره‌های مجسمه‌سازی شده با باد و موج‌ها را که به نام دوازده حواری ، پل لندن ، آرک و دره دریاچه آرد شناخته می‌شوند، ببینید. از هوا، این صخره‌ها مانند قطعات پازل غول‌پیکر در امتداد ساحل به نظر می‌رسند که توسط موج‌سواری تند اقیانوس جنوبی به هم خورده‌اند.

در امتداد جاده اقیانوس بزرگ، کارهای ارزشمند زیادی خواهید یافت. در «موزه موج‌سواری ملی استرالیا » در «تورکی» توقف کنید، در منطقه‌های معروف ساحل بلز موج‌سواری کنید، در استراحتگاه ساحلی «لورن» بمانید، یا به تماشای نهنگ‌ها در وارنامبول بروید . دوستداران طبیعت همچنین از کاوش در جنگل های اکالیپتوس، جنگل های بارانی پر از سرخس، مسیرهای پیاده روی و آبشارهای پارک ملی Otway لذت خواهند برد.

 

 

12. بروم، استرالیای غربی

 

 

برترین جاذبه های گردشگری استرالیا

بروم

بروم، در شمال استرالیای غربی، زمانی پایتخت مروارید جهان بود. امروزه، این شهر توریستی پررونق و دروازه ای به منطقه دیدنی کیمبرلی است.

جاذبه توریستی ستاره بروم، ساحل کابل است. این بخش به ظاهر بی پایان از شن های سفید و آب فیروزه ای یکی از بهترین سواحل استرالیا است و شتر سواری در غروب یکی از محبوب ترین کارهایی است که در اینجا انجام می شود.

گردشگران همچنین به ساحل شهر می آیند تا شاهد پلکانی به ماه باشند. این پدیده در شرایط خاصی بین ماه مارس و اکتبر رخ می دهد، جایی که نور ماه یک توهم نوری از مراحل منتهی به ماه ایجاد می کند.

از دیگر جاذبه‌های بروم می‌توان به صخره‌های قرمز رنگ Gantheaume Point و پارک تمساح مالکوم داگلاس اشاره کرد که می‌توانید از نزدیک به کروک‌ها، کاسوواری‌ها و کانگوروها نزدیک شوید. اگر به دنبال کارهایی برای انجام دادن در شهر هستید، می‌توانید در موزه تاریخی بروم به بررسی برخی از تاریخ‌های محلی بپردازید یا در سان پیکچرز روی صندلی عرشه‌ای زیر آسمانی پر از ستاره تماشا کنید.

گشت‌های مزرعه مروارید، سفرهای تماشای نهنگ، و ماجراجویی‌های کیمبرلی نیز در فهرست کارهایی که باید انجام دهید در بروم هستند.

 

 

 

13. جزیره کانگورو، استرالیای جنوبی

 

 

برترین جاذبه های گردشگری استرالیا

جزیره کانگورو

طبیعت در مرکز جزیره کانگورو قرار دارد. در این جزیره دست نخورده در نزدیکی شبه جزیره فلوریو در استرالیای جنوبی، کانگوروها در امتداد سواحل پودری می‌پرند، شیرهای دریایی و پنگوئن‌ها در آب‌های شفاف به شادی می‌پردازند و کوالاها به درختان معطر اکالیپتوس می‌چسبند.

غواصی نیز عالی است. می‌توانید اژدهای دریایی را در آب‌های معتدل ببینید و کشتی‌های غرق‌شده را در سواحل جزیره غواصی کنید.

جاذبه های برتر جزیره کانگورو توسط مادر طبیعت ساخته شده است. سازندهای صخره‌ای خیره‌کننده با مجسمه‌سازی بادی، معروف به صخره‌های قابل توجه و طاق دریاسالار در پارک ملی فلیندرز چیس را ببینید. سیستم های غار وسیع را کاوش کنید. در تپه های شنی بلند موج سواری کنید و در مسیرهای پیاده روی خوش منظره در امتداد صخره های سر به فلک کشیده دریا و در میان جنگل های بکر به دنبال حیات وحش بگردید.

 

 

برترین جاذبه های گردشگری استرالیا

 

صخره های قابل توجه، جزیره کانگورو

غذاها نیز در بهشت ​​خواهند بود. پنیرهای خامه‌ای، عسل لیگوریایی، و غذاهای دریایی تازه، بشقاب‌های رستوران‌های محلی را زیبا می‌کنند.

برای رسیدن به اینجا، می توانید مستقیماً از آدلاید به جزیره پرواز کنید یا از کیپ جرویس در شبه جزیره فلوریو با کشتی بگیرید.

در سال 2020، آتش‌سوزی‌های جنگلی جزیره کانگورو را ویران کرد، اما این جزیره در مسیر بهبودی قرار دارد و جاذبه‌ها بار دیگر برای تجارت باز هستند.

 

 

 

14. پارک ملی Cradle Mountain-Lake St. Clair، تاسمانی

 

 

برترین جاذبه های گردشگری استرالیا

پارک ملی Cradle Mountain-Lake St. Clair

پارک ملی Cradle Mountain-Lake St. Clair یکی از گنجینه های گردشگری تاسمانی و نیروانا برای دوستداران طبیعت است. دریاچه‌های درخشان، قله‌های دولریت دندانه‌دار، کوه‌های کوهستانی و جنگل‌های انبوه از ویژگی‌های بیابان خام و حکاکی‌شده در یخچال‌های طبیعی اینجا هستند. یکی از متمایزترین ویژگی های پارک، کوه 1616 متری اوسا است که بلندترین نقطه تاسمانی است.

همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، پیاده روی در اینجا فوق العاده است. مسیرهای مورد علاقه عبارتند از پیاده روی Weindorfer ، یک حلقه شش کیلومتری از میان جنگل های انبوه، و دریاچه Dove Walk ، با مناظر خیره کننده کوه Cradle (1545 متر). روی قله کوه کرادل بایستید و می توانید مناظر خیره کننده ارتفاعات مرکزی را تماشا کنید. کوهنوردان باتجربه همچنین می توانند مسیر معروف 80 کیلومتری Overland Track را که به سمت جنوب از دره کرادل تا دریاچه خیره کننده سنت کلر ، عمیق ترین دریاچه استرالیا امتداد دارد، بپیمایند.

در حالی که در حال کاوش در پارک هستید، مراقب شیاطین تاسمانی، وامبات ها، والابی ها، پادملون ها و پلاتیپوس در میان گونه های بسیاری از حیات وحش عجیب و شگفت انگیز باشید.

 

 

 

15. افقی فالز و منطقه کیمبرلی

 

 

برترین جاذبه های گردشگری استرالیا

آبشار میچل در منطقه کیمبرلی

ماجراجویی در کیمبرلی فراوان است. این منطقه دورافتاده و ناهموار از صخره‌های قرمز رنگ، دره‌های پراکنده، بیابان‌های سوخته، و سواحل پر از صخره که گوشه شمال غربی استرالیا را می‌پوشاند، برای کاوش و ماجراجویی آماده است.

یکی از بهترین ماجراجویی‌های کیمبرلی، آبشار افقی است. جزر و مدهای قدرتمند تا ارتفاع 11 متری از میان دو دره باریک فوران می کنند و این پدیده فک را ایجاد می کنند. سوار قایق جت شوید و از میان آبشارهای جوشان روی دریا زوم کنید.

بروم دروازه است. از اینجا، می‌توانید در امتداد صخره‌های دریایی سرخ‌رنگ پرواز کنید و به بیش از ۸۰۰ جزیره مجمع‌الجزایر Buccaneer خیره شوید. به سمت شمال به سواحل وحشی کیپ لوک پرواز کنید و از مزارع مروارید دورافتاده و جوامع بومی دیدن کنید. در امتداد جاده رودخانه گیب ، یکی از مشهورترین مسیرهای 4WD استرالیا، یک سافاری 4WD داشته باشید.

کیمبرلی همچنین خانه آبشار تماشایی میچل و پارک ملی Purnululu (Bungle Bungle) در فهرست یونسکو است . این صخره‌های دیدنی به شکل کندوی عسل تنها در سال 1983 کشف شدند. مسیرها را پیاده‌روی کنید، از مکان‌های تشریفاتی مقدس بومیان و نقاشی‌های صخره‌ای دیدن کنید، یا با پروازی خوش‌منظره بر فراز پارک پرواز کنید و از معدن آرگیل دیاموند دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *