برترین جاذبه های گردشگری کیتو

برترین جاذبه های گردشگری کیتو

کیتو، پایتخت اکوادور، اغلب با صندلی عقب به جزایر شناخته شده گالاپاگوس می رود. گردشگران همیشه نمی دانند که این شهر مجموعه ای از جاذبه های منحصر به فرد خود را ارائه می دهد. از این گذشته، کل شهر کیتو به عنوان اولین مکان میراث جهانی یونسکو در جهان تاج گذاری شد .

با بیش از دوجین کلیسای تاریخی، تنوع گسترده ای از موزه ها و جاذبه ها، و فرهنگ غذایی در حال توسعه که به مواد سنتی ادای احترام می کند، این شهر دروازه ای است که بازدیدکنندگان نباید نادیده بگیرند. مجموعه وسیعی از هتل‌ها با هر قیمتی و آب و هوای استوایی را اضافه کنید که دمای هوا را در تمام طول سال راحت و یکنواخت نگه می‌دارد، و این افسونگر آمریکای جنوبی ممکن است به شهر جدید مورد علاقه شما تبدیل شود.

بازدید خود را با لیست ما از کارهای برتر در کیتو برنامه ریزی کنید.

 

 

 

1. ال پانسیلو

 

 

برترین جاذبه های گردشگری کیتو

نمایی از ال پانسیلو در مرکز کیتو با کوتوپاکسی در پس‌زمینه

 

در ضلع جنوبی شهر قدیمی، بر روی تپه مشرف به کیتو، El Panecillo، یکی از برترین جاذبه های شهر قرار دارد. این مکان دیدنی بزرگ در کیتو، خانه لا ویرجن د کیتو، مجسمه مدونای درخشان است که در سال 1976 توسط هنرمند اسپانیایی، آگوستین د لا هران ماتوراس، تماماً از آلومینیوم ساخته شد. مناظر کیتو و آتشفشان‌ها حماسی است اگر بتوانید در یک روز روشن نگاهی اجمالی داشته باشید و به گشت و گذار بپردازید.

حتما از پله ها تا پایه مجسمه بالا بروید تا بهترین دید را داشته باشید. یک نکته داخلی این است که سعی کنید اول صبح قبل از غلتیدن ابرها از آن بازدید کنید.

 

 

 

2. سیوداد میتاد دل موندو

 

برترین جاذبه های گردشگری کیتو

بنای یادبود وسط جهان در کیتو، اکوادور

 

برای نگاهی کوتاه به تاریخ اکوادور و مردم بومی آن، به Cuidad Mitad del Mundo بروید. این نشانه ملی (استوا) چندین مجسمه دارد. یک روستای کوچک؛ و یک موزه جذاب و قدیمی. گول بزرگی آن را نخورید، این موزه دارای نمایشگاه هایی از قبایل هایلند و آمازون است که شامل تاریخچه آنها می شود و مجموعه ای خانگی از آلات موسیقی، لباس، منسوجات و موارد دیگر. در ترکیب با میانه زمین مجاور، این یکی از بهترین چیزهایی است که در کیتو می توانید ببینید.

مطمئن شوید که برخی از آزمایش‌های پیشنهادی را امتحان کنید که در آن یک حالت طبیعی جدید برای گرانش وجود دارد، و حتی می‌توانید یک تخم مرغ را در بالای میخ متعادل کنید. کجای دیگر می توانید در دو طرف استوا حرکت کنید؟

حتما کمی وقت بگذارید و در مغازه کادویی که کالاهای دست ساز صنعتگران محلی را می فروشد، توقف کنید. باز هم، مانند بسیاری از کارهایی که باید در کیتو انجام دهید، زودتر بهتر است.

 

 

 

3. La Campaña

 

 

برترین جاذبه های گردشگری کیتو

نمای کلیسا، انجمن عیسی، به نمایندگی از سبک باروک آمریکای لاتین

 

بسیاری از کلیساهای کیتو در فاصله چند قدمی یکی از کلیساها قرار دارند، اما اگر در طول اقامت خود در کیتو فقط می توانید از یک کلیسا دیدن کنید، Compañia de Jesús باید یکی باشد. نمای بیرونی خارق‌العاده ساختمان تنها با نمای داخلی جذاب پیشی گرفته است. هفت تن ورق طلا را تصور کنید. تمام سطوح بیش از حدی را که فقط می تواند متعلق به یک خانه عبادت باشد، می پوشاند.

فضای داخلی خیره کننده که اغلب کلیسای سیستن کیتو نامیده می شود، ناامید نخواهد شد. این سازه که در مرکز قرار دارد، در سال 1605 آغاز شد و 160 سال بعد تکمیل شد. کلیسای یسوعی که به خاطر شبستان مرکزی تزیینی و وسیع معروف است، بهترین نمونه از معماری باروک اسپانیایی در آمریکای جنوبی محسوب می شود.

 

 

 

4. Teleferico

 

برترین جاذبه های گردشگری کیتو

تله کابین Teleferico به دیده بان کروز لوما

 

کسانی که آکروفوبیا دارند توجه داشته باشند. برای مناظر خیره کننده و یک سواری میخکوب کننده که شما را روی لبه صندلی خود رها می کند، در Quito Teleferico توقف کنید. این اسکای تراموا یکی از بلندترین بالابرهای هوایی در جهان است . این سواری تنها 10 دقیقه طول می کشد، اما وقتی از کنار آتشفشان پیچینچا بالا می رود و در بالای کروز لوما استراحت می کند، از مناظر کیتو شگفت زده خواهید شد.

این دروازه ای برای ماجراجویی های بیشتر است. بازدیدکنندگان می‌توانند پیاده‌روی کنند، دوچرخه‌سواری کنند یا از سواری در پارک تفریحی، پارک ولکانو ، در ایستگاه پایه روکو پیچینچا لذت ببرند. همچنین یک تاب در بالا برای تصویر نهایی اینستاگرام وجود دارد.

 

 

 

5. قصر کریستال

 

برترین جاذبه های گردشگری کیتو

قصر کریستال

 

Itchimbia که توسط رودخانه Guayas احاطه شده است، که از طریق Quito می گذرد، در بالای شهر قدیمی قرار دارد. به این پارک سرسبز و آرام در محله گوایاکیل بروید تا قدم بزنید یا فقط از یک روز شلوغ گشت و گذار استراحت کنید، همه اینها در حالی که مناظر پانوراما را تماشا کنید.

در Itchimbia، یکی از مکان های دیدنی از گذشته، قصر کریستال را خواهید دید . این سازه که توسط مهندسان فرانسیسکو مانریک و کارلوس ون ایشوت طراحی شده بود و توسط گوستاو ایفل شهرت برج ایفل نظارت می شد، قطعه قطعه از بلژیک آورده شد و بازسازی شد.

در امتداد ساحل رودخانه، این سازه چشمگیر رها شده است، اما هنوز هم برای گردشگران تنها به دلیل یکپارچگی معماری آن باید دید. زمانی یک بازار شلوغ بود، اکنون خالی است اما عکاسان و سایر افرادی که می خواهند در راهروی مرکزی آن قدم بزنند بسیار دوستش دارند. میدان اطراف اغلب یک مرکز فعالیت است.

 

 

 

 

6. امپاناداس بخورید!

 

 

برترین جاذبه های گردشگری کیتو

Empanadas، غذاهای خیابانی معمولی اکوادوری

 

آیا هنگام سفر از خوردن غذاهای محلی لذت می برید؟ اگر تا به حال امپانادا نداشته اید، پس از بازدید از کیتو به دام خواهید افتاد. این غذای اصلی لذیذ در آمریکای جنوبی یکی از غذاهای خیابانی مورد علاقه اکوادور است. مکان‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید امپاناداها را در سراسر شهر پیدا کنید، از رستوران‌ها گرفته تا غرفه‌های پیاده‌رو.

در بالای لیست ما empanadas de viento قرار دارد که مرکز آن پر از پنیر است و با شکر پودر شده است. انتخاب دیگر empanadas de verde است که از درختان چنار سبز ساخته شده است، که در آمریکای جنوبی یک غذای اصلی فراوان است. پس از پر شدن، زمان سرگرمی فعال فرا خواهد رسید. تور هنری خیابان لا فارست راهی عالی برای سوزاندن این کالری های خوشمزه است.

 

 

 

7. تور هنری خیابان لا فارست

 

 

برترین جاذبه های گردشگری کیتو

هنر خیابانی در همه جا در کیتو وجود دارد

 

اگر می خواهید با پای پیاده از یکی از مردم محلی منظره ای از شهر داشته باشید، تور رایگان خیابان لا فارست را امتحان کنید. شما سه ساعت را در خانه های تاریخی سپری خواهید کرد و در مورد تاریخ رنگارنگ اکوادور و حتی بیشتر در مورد نقاشی های دیواری رنگارنگ و صحنه هنری پرکار گرافیتی آن اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد. در این تور همچنین به Ocho Y Medio معروف خواهید رفت، یک سینمای مستقل با فیلم‌های بی‌نظیر.

هیچ تور کیتو بدون برخی از قهوه های خوشمزه و غذاهای محلی کامل نخواهد بود. این فعالیت با خوشحالی با توقف در یکی از کافی شاپ های محلی مجبور به شارژ مجدد می شود. پس از این تور، درک بهتری از فرهنگ پر جنب و جوش و مردم خونگرمی که جمعیت کیتو را تشکیل می دهند خواهید داشت.

 

 

 

8. لاروندا

 

 

برترین جاذبه های گردشگری کیتو

لاروندا، یکی از قدیمی ترین خیابان های استعماری در کیتو

 

لاروندا یکی از بهترین خیابان های حفظ شده در شهر قدیمی استعماری است. رنگارنگ و پر از فعالیت، خیابان سنگفرش شده مملو از کافه‌ها، گالری‌ها و بهترین صنعتگران سنتی است که از سوی دولت دعوت شده‌اند تا هنر خود را با عموم به اشتراک بگذارند. اگر در اوایل روز بیایید، منطقه همچنان خواب آلود است و مکانی عالی برای یک فنجان قهوه آرام است. بعداً، خیابان با حرکت هم از سوی مغازه‌داران و هم از سوی گردشگران غوغا می‌کند.

برخی از فروشندگان را که در پشت مغازه ها یا کوچه پس کوچه های کوچک قرار گرفته اند را از دست ندهید. آنها بهترین های محلی کیتو را نشان می دهند و مکان های عالی برای یافتن سوغاتی و زنده نگه داشتن صنایع دستی سنتی هستند.

 

 

 

9. پلازا گرانده

 

 

برترین جاذبه های گردشگری کیتو

پلازا گرانده

 

گذراندن مدتی در یکی از میدان های محبوب جمع آوری جمعیت کیتو برای بازدیدکنندگان ضروری است. فرهنگ عامه را بشناسید و ببینید که مردم محلی چگونه با هم ملاقات و احوالپرسی می کنند. فروشندگان غذای خیابانی و اتوبوسرانی همگی بخشی از فعالیت پیشنهادی هستند.

پلازا گرانده معروف به میدان استقلال است که با کاخ ریاست جمهوری ، تالار شهر ، کلیسای جامع و قصر اسقف اعظم هم مرز است . یک نیمکت انتخاب کنید و از تماشای مردم لذت ببرید. چندین نسل جمع می شوند و مجسمه مرکزی مکان مورد علاقه برای عکس است.

فروشندگان انواع و اقسام راه خود را از طریق مسیرهای سنگفرش هایی که از مرکز تابش می کنند، طی می کنند. اگر به آن نیاز داشته باشید، شانس زیادی برای درخشش کفش های خود خواهید داشت.

 

 

 

 

10. Basilica del Voto Nacional

 

 

برترین جاذبه های گردشگری کیتو

Basilica del Voto Nacional و مرکز شهر Quito

 

اگر از دیدن یک نمای کلی از یک شهر جدید لذت می برید، از کلیسای باسیلیکا دیدن کنید تا از برج های ناقوس دوقلو، منظره ای 360 درجه و چشم پرنده داشته باشید. صعود به برج نئوگوتیک برای افراد ضعیف نیست، اما نگران نباشید، آسانسور نیز در دسترس است. در صورت امکان، تور خود را در اوایل صبح یا اواخر بعد از ظهر برای بهترین نور عکاسی ترتیب دهید.

چشمان خود را برای گارگویل های بیرونی نگه دارید. مجسمه سازان با بازیگوشی حیوانات بومی اکوادور را در نمای بیرونی حک کرده اند. آرمادیل ها، لاک پشت ها، پرندگان و دلفین ها جایگزین اجنه سنتی و شخصیت های مذهبی می شوند.

 

 

 

 

11. موزه کاسا دل آلابادو

 

 

اتاق نمایشگاه، موزه کاسا دل آلابادو، کیتو

 

این مجموعه در فاصله کوتاهی از میدان اصلی پلازا سان فرانسیسکو واقع شده است و نمایانگر دنیای ماقبل کلمبیایی مردم بومی آمریکا است. بازدیدکنندگان اتاق ها را به قطعات کوچک و قابل کنترل از اشیاء مرتبط تقسیم می کنند. استفاده از این تور بینندگان را از طریق ارتباط ارتباطات، آیین ها و طبیعت به ارمغان می آورد. با نشان دادن اینکه چگونه همه آنها در هم تنیده شده اند، اشیاء مرتبط با تصاویری از آسمان، عالم اموات و زمین میانی تزئین شده اند.

حیاط مرکزی فرصتی برای لقمه ای سبک، کمی استراحت و مکانی سایه دار برای سازماندهی دور بعدی مناظر شما فراهم می کند.

 

 

 

12. نمازخانه انسان

 

 

برترین جاذبه های گردشگری کیتو

فضای داخلی نمازخانه انسان

 

به راحتی می توان داستان جمعیت بومی را در طول سفر نادیده گرفت. هیچ مکانی بهتر از موزه قدرتمندی که آثار اسوالسو گوایاسامین را به نمایش می گذارد برای یادگیری بیشتر وجود ندارد . او نقاش و مجسمه ساز چیره دست اکوادوری از میراث کچوا و مستیزو بود که از داستان محرومان دفاع می کرد.

این موزه که در بالای بلوف مشرف به شهر قرار دارد، در سال 2002، اندکی پس از مرگ هنرمند، تکمیل شد. نمازخانه انسان به مبارزات مردم بومی قبل و بعد از ورود کاشفان اسپانیایی اختصاص دارد. نقاشی های عظیم این هنرمند فضای منحصر به فرد را پر می کند و عظمت موضوع برای مسافران مهم است که تجربه کنند.

محیط کاملاً غم انگیز و دراماتیک است، با فضاهای صمیمی فراوان برای مکث و تفکر در مورد ایده هایی که هنرمند ارائه می دهد. مطمئن شوید که به دنبال تمام هنرهای خیابانی در مسیر تا سازه هستید.

 

 

 

13. صومعه و صومعه سانفرانسیسکو

 

برترین جاذبه های گردشگری کیتو

باغ های حیاط، فواره، و گنبد کلیسا و صومعه سانفرانسیسکو

 

Iglesia San Francisco اولین کلیسای کیتو و همچنین بزرگترین مجموعه مذهبی در آمریکای جنوبی است. کل مجموعه ساختمان ها بازدیدکنندگان را به قرن شانزدهم منتقل می کند. چشمان خود را ببندید، و حتی ممکن است صدای ضعیف راهبان را بشنوید که در سکوتی خفه می خوانند.

در داخل، همراه با رایحه ای مناسب، کنده کاری های چوبی دیدنی است. تاج محراب، مجسمه نفیس باکره بالدار یا رقصنده اثر برناردو د لگاردا است. طراحی لباس و دست های جمع شده او احساس حرکت می دهد. این ویرجین خاص را می توان در سراسر آند شمالی به عنوان یک شخصیت فرقه ای محبوب دید.

موزه مجاور مجموعه ای چشمگیر از آثار هنری و دکوراسیون دارد. علاوه بر این، یک حیاط مطبوع با حلقه‌ای از نخل‌های در حال چرخش یک استراحت خوش‌آمد از خیابان‌های شلوغ بیرون است. حتماً از راهنمای تور خود در مورد ارتباط شیطان با ساختمان سؤال کنید – یک داستان عامیانه ابتکاری عالی که مطمئناً موهای گردن شما را بلند می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *