بهترین بازارهای تهران را بشناسید!
بهترین مراکز خرید تهران برای گردش و خرید,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون
بهترین مراکز خرید تهران برای گردش و خرید
۱۴۰۰-۰۵-۱۱
بهترین جاذبه های دست نخورده تهران
بهترین جاذبه های دست نخورده تهران
۱۴۰۰-۰۵-۱۱

بهترین بازارهای تهران را بشناسید!

برای افراد مغازه دار که به دنبال بهترین محصولات و بهترین معاملات هستند، حرکت در پایتخت آشفته ایران چالش های بزرگی را به همراه دارد. از بازارهای غذایی، گرفته تا کالاهای توریستی، از عتیقه جات معامله گر، تا وسایل روزمره خانه، تهران برای همه موارد و تمایلات بازار دارد، به شرطی که بدانید کجا بروید. در این مقاله از بخش گردشگری مجله اینترنتی وبگردون ما برخی از بهترین بازارهای شهر را معرفی می کنیم.

 

بازار بزرگ

بازار بزرگ تهران,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

بازار بزرگ تاریخی، وسیع و سرگیجه آور باید در راس برنامه های هر شکارچی قرار گیرد. این بازار شامل بیش از 10 کیلومتر کوچه های پوشیده از دخمه پرپیچ و خم است و به بخشهایی تقسیم می شود که انواع مختلفی از محصولات را می فروشند. همه چیز قابل تصور در اینجا برای فروش است. بخش جواهرات و فرش از نکات قابل توجه است. فضای دیوانه وار ممکن است فنجان چای هر خریداری نباشد، اما بازار بزرگ، گشت و گذار در بازار بازار ایران را ارائه می دهد و تعداد زیادی چایخانه و رستوران در اطراف برای یک لحظه استراحت وجود دارد.

آدرس: تهران، خیابان پانزده خرداد

 

بازار تجریش

بازار تجریش,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

بازار تجریش در شمال تهران، بیشتر از بازار بزرگ مرکزی، از نظر زیبایی و جذابیت دارد، مکانی عالی برای خریدهای بعد از ظهر است. کوچه های دیگر بازار در کنار صنایع دستی سنتی و کالاهای توریستی، دارای بخش مرکزی پر جنب و جوش که میوه و سبزیجات تازه و شیرینی های سنتی ایرانی می فروشد. بازار به زیارتگاه زیبای امامزاده صالح، محل زیارت محبوب محلی، پشت می کند و همچنین یک رستوران و چایخانه کباب با ارزش عالی دارد.

آدرس: تهران، میدان تجریش

 

بازار جمعه

بهترین مراکز خرید تهران برای گردش و خرید,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

جمعه، جمعه بازار، بازار معروف خرید و فروش است که هر جمعه صبح در یک پارکینگ چند طبقه خالی در خیابان جمهوری، نه چندان دور از ایستگاه متروی سعدی برگزار می شود. این بازار مملو از عتیقه جات، یادگاری های قبل از انقلاب، صنایع دستی و پوشاک از مناطق مختلف ایران و همچنین محصولات صنایع دستی معاصر، گنجینه ای واقعی است که مملو از سنگهای پنهان و کشفیات غیرمنتظره است. جمعیت بعد از ظهر به طور فزاینده ای افزایش می یابد، بنابراین بهتر است هرچه زودتر به آنجا برسید.

آدرس: خیابان جمهوری (سمت غرب از ایستگاه متروی سعدی)، تهران

 

بازار ری

بازار ری,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

شهر تاریخی شهر ری، واقع در جنوب تهران، به لطف زیارتگاه باشکوه شاه عبدالعظیم، همچنان یک مکان زیارتی مهم است. این شهر با مترو قابل دسترسی است، همچنین دارای یک بازار کوچک اما دلپذیر است که در درجه اول کالاهای مذهبی را می فروشد، اما چیزهای عجیب و غریب دیگر مانند لوله های شیشا زیبا ارائه می دهد.

آدرس: شهر ری، جنوب تهران

 

میدان امام حسین

در شرق شهر در انتهای خیابان معروف انقلاب میدان امام حسین قرار دارد که در اطراف آن بهترین بازار مبلمان دست دوم شهر یافت می شود. اگر به دنبال تهیه یک آپارتمان خالی یا تهیه یک ماشین لباسشویی دست دوم هستید، این مکان مناسب است. اما جذاب ترین آنها فرش های دست دوم هستند که برای فروش در اینجا پیدا می کنید، اغلب با قیمت های بسیار خوب.

آدرس: تهران، میدان امام حسین، انتهای شرقی خیابان انقلاب، تهران

منبع

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *