بهترین جاذبه های توریستی لوزان
آشنایی با دریاچه مگیور
آشنایی با دریاچه زیبای مگیور
۱۴۰۰-۰۶-۲۶
چقدر فیبر نیاز دارید؟,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون,webgardoon
چقدر فیبر نیاز دارید؟
۱۴۰۰-۰۶-۲۶

بهترین جاذبه های توریستی لوزان

لوزان در تراس های سه تپه در بالای ساحل شمالی دریاچه ژنو در منطقه فرانسوی زبان سوئیس به زیبایی ظاهر می شود. پل های بلند بر روی تنگه های دو رودخانه که از شهر عبور می کنند، می گذرد و با بالا آمدن شیب دار از ساحل دریاچه ترکیب می شود و منظره ای چشم نواز و دیدنی را به لوزان با چشم انداز کوه های ساووی در سراسر دریاچه می بخشد.

یک شهر قدیمی دانشگاهی و اکنون یک شهر تجاری شلوغ، برای کنگره ها، نمایشگاه های تجاری و کنوانسیون ها، با تعدادی از مکانهای برجسته جلسات، محبوب است. لوزان مقر جهانی المپیک است و موزه المپیک از محبوب ترین جاذبه های گردشگری آن است.

رومی ها در قرن اول قبل از میلاد مستعمره تجاری در اینجا ایجاد کردند و در قرون وسطی ، کلیسای جامع لوزان از قبل به عنوان توقف زیارتی در راه سنت جیمز مهم بود. برای درک این شهر قدیمی ، در خیابان های پرپیچ و خم زیر کلیسا گردش کنید. و برای به دست آوردن ظرافت عظمت اواخر قرن هجدهم به عنوان برجسته ای از مسیر سوئیس ، به ساحلی بروید که هتلهای Belle Epoch در کنار تفرجگاه کنار دریاچه آن را احاطه کرده اند.

متضاد به شدت با مزین 18 هفتم ساختمان قرن و دختر خوشگل عصر خطوط براق ساختمان معاصر، مانند بستر های نرم افزاری 10 هنر و مرکز فرهنگ و ساختمان ها از محله فلون هستند. با این لیست از جاذبه های برتر و کارهایی که در لوزان می توانید انجام دهید ، مطمئناً بهترین مکان های دیدنی را خواهید دید.

1. موزه المپیک

بهترین جاذبه های توریستی لوزان

موزه المپیک

موزه مشرف به دریاچه ژنو در کنار آثار و تاریخ مسابقات ، بر روح و ارزش المپیک و ویژگی هایی که باعث ماندگاری آنها شده است ، تمرکز می کند. نمایشگرهایی که به تازگی بازسازی شده اند کل تاریخ بازی ها را از خاستگاه آنها در یونان باستان گرفته تا جدیدترین آنها را شامل می شود و شامل مشعل های المپیکی ، پوسترهای تاریخی ، تجهیزات و پوشاک المپیکی ها می شود.

شما می توانید از طریق کلیپ های فیلم لحظات بسیار خوبی را از بازی های المپیک تجربه کنید و تکامل تکنولوژی ورزشی و حتی طراحی مد را دنبال کنید. علاوه بر نمایشگاه ها و تجربیات تعاملی در ساختمان ، محوطه کنار دریاچه شامل محوطه ای آراسته است که در آن می توانید مجسمه ها و سایر آثار هنری که مضامین المپیک را به تصویر می کشند و همچنین شعله المپیک را مشاهده کنید.

آدرس: Quay d’Ouchy 1 ، لوزان

سایت رسمی: www.olympic.org/museum

2. دریاچه ژنو (Lac Léman) توسط Boat را ببینید

بهترین جاذبه های توریستی لوزان

دریاچه ژنو (لاک لمان)

دریاچه ژنو در بیشتر طول هلالی خود ، فرانسه و سوئیس را از هم جدا می کند و به لوزان، در ساحل شمالی آن ، چشم اندازهای زیبایی از کوه های آلپ فرانسه با دریاچه در پیش زمینه می دهد. ساحل از Lausanne شرق تا آنجا که مونترو به عنوان شناخته شده سوئیس ریویرا ، یک چشم انداز آفتاب خیس از کشت تراسهای انداختن به یک خط ساحلی باغ، درختان نخل، و روستاهای زیبا.

بهترین راه برای لذت بردن از دریاچه – و از جمله محبوب ترین کارهایی که برای گردشگران در لوزان انجام می شود – سوار شدن در یکی از بخارهای دریاچه ای است که در اینجا متوقف می شود و یا از سفر دریایی استفاده می کند یا از آن برای رفت و آمد بین شهرها استفاده می کند. کشتی ها بین لوزان و دو شهر فرانسوی در دریاچه حرکت می کنند. مشهورترین آنها شهر آبگرم Évian-les-Bains است که 35 دقیقه با ماشین دیدنی فاصله دارد.

سوار شدن به ژنو و مونترو نیز به همان اندازه دیدنی است ، یا می توانید از سفر شام یا ناهار استفاده کنید. پرطرفدارترین کشتی های تفریحی در سوارهای بخار پارو Belle Époque Montreux (1904) و لا Suisse زیبا (1910) هستند. می توانید بلیط های روزانه برای سفرهای نامحدود با قایق CGN خریداری کنید یا از کارت راه آهن سوئیس استفاده کنید ، که در قایق های CGN معتبر است.

سایت رسمی: https://www.cgn.ch/fa

3. کلیسای جامع نوتردام

بهترین جاذبه های توریستی لوزان

کلیسای جامع نوتردام

زائران قرون وسطایی که از راه سنت جیمز به سانتیاگو د کامپوستلا در اسپانیا می رفتند، از طریق درب رسولان قرن سیزدهم وارد کلیسای جامع شدند که با مجسمه های سنگی زیبا تزئین شده بود. در داخل ، بلافاصله در سمت راست ، کلیسای سنت جیمز قرار دارد ، جایی که آنها دعا کردند و نشانه های خود را دریافت کردند.

فراتر از آن ، در ترانسپت جنوبی ، یک پنجره گل رز با شکوه با 105 صفحه از شیشه های رنگی زیبا در قرن سیزدهم قرار دارد. به زیر پنجره نگاه کنید تا مجسمه های سنگی مربوط به درهای رسولان را که در اینجا حفظ شده است ببینید. فضای داخلی کلیسای جامع دارای تناسب زیبایی است، نقطه کانونی آن اندامی از 6000 لوله است. در راهروی جنوبی غرفه های گروه کر از سال 1509 حک شده است و در گروه کر چند غرفه گوتیک اولیه وجود دارد.

در سردابه بقایای بازلیکای قرن هشتم با مقبره نهفته است. کلیسای جامع اولیه گوتیک ، که اکنون پروتستان است ، یکی از نقاط دیدنی است و پنج برج آن از بالای تپه بر فراز شهر بلند شده است. از برج مرکزی 72 متری ، یک نگهبان شب ساعت ها از ساعت 10 شب تا 2 بامداد تماس می گیرد، همانطور که یکی از آنها هر شب بیش از شش قرن این کار را انجام می داد.

آدرس: Place de la Cathédrale 4 ، لوزان

 

نقشه کلیسای جامع لوزان نوتردام (تاریخی)

4. Château d’Ouchy و گردشگاه

بهترین جاذبه های توریستی لوزان

Château d’Ouchy

در زیر مرکز شلوغ لوزان ، محله کنار دریاچه Ouchy قرار دارد که هتل های زیبا و عصر زیبا آن با یک گردشگاه گلدار که بین بنادر قدیمی و جدید امتداد دارد به هم متصل شده اند. در مرکز این برج قلعه ای متعلق به قرن دوازدهم به نام Château d’Ouchy قرار دارد که در آن قرارداد صلح بین ترکیه ، یونان و متفقین در سال 1923 امضا شد. شاتو در حال حاضر یک هتل لوکس و رستوران با غذای خوب است.

در نزدیکی هوتل د آنگلتر ، روبروی قصر ، پلاکی به یاد لرد بایرون ، که کتاب زندانی شیلون را در اینجا نوشت ، به یادگار مانده است. چندین معاهده تاریخی در هتلهای بزرگ معروف در امتداد ساحل امضا شد ، از جمله آکورد دو لوزان ، که در آن قدرتهای اروپایی موافقت کردند که پرداخت غرامت جنگ جهانی اول را متوقف کنند ، که در کاخ مجلل Beau-Rivage در سال 1932 امضا شد.

از بندر قدیمی لوزان در پورت دوشی ، تفرجگاه کنار دریاچه یک کیلومتر به سمت شرق تا برج هالدمیند 1823 و پارک جذاب دنتانو حرکت می کند. در آنجا می توانید غرفه تایلندی را ببینید ، هدیه ای از تایلند. در امتداد تفرجگاه چشم اندازهایی در سراسر دریاچه به سمت آلپ ساووی وجود دارد. قایق هایی به طور منظم از Place de la Navigation حرکت می کنند که در نقاطی در امتداد دریاچه بین ژنو و مونترو ، و از طریق دریاچه تا ساحل فرانسه متوقف می شوند .

آدرس: Place du Port 2 ، لوزان

5. Collection de l’Art Brut

یکی از برجسته ترین موزه های جهان برای هنرهای خارجی با همکاری هنرمند فرانسوی ژان دوبوفت در مجموعه خصوصی آثار او از هنرمندان آموزش دیده تأسیس شد. آثار بیش از 1000 هنرمند خارج از جامعه خلاق اصلی مجموعه ها را تشکیل می دهد که شامل نقاشی های ساده لوحانه ، مجسمه سازی ، ماسک ها و آثار در طیف گسترده ای از رسانه ها است.

نمایشگاه ها ، در پی موضوعات مختلفی که هنر را تفسیر کرده و روند خلاقیت را کشف می کنند ، تغییر می کنند. این مجموعه ها در مجتمع باشکوه Château de Beaulieu ، محل اقامت پدرسالاران قرن 18 در مرکز شهر ، نگهداری می شوند.

آدرس: 11 av des Bergières ، Lausanne

سایت رسمی: https://www.artbrut.ch/en_GB

6. بنیاد هرمیتاژ

بهترین جاذبه های توریستی لوزان

موزه هنرهای جدید ، Fondation de l’Hermitage Collection در سال 1984 شروع به کار کرد و از آن پس با اهدای چندین مجموعه خصوصی مهم دیگر رشد کرد. در حال حاضر بیش از 650 اثر نماینده هنرمندان برجسته ، به ویژه نقاشان امپرسیونیست و پس از امپرسیونیسم است.

هنرمندان نماینده شامل مانه، سزان ، دگا ، مونه، بودین ، ​​ون گوگ ، فانتین لاتور ، ویلارد و براک هستند. این موزه همچنین مجموعه بزرگی از آثار هنرمندان قرن بیستم منطقه وود را به نمایش می گذارد و نمایشگاه های ویژه دیدگاه های گذشته از سایر هنرمندان سوئیسی مانند هانس ایمنگر نقاش ساکن لوسرن را به ارمغان می آورد. این فونداسیون در خانه ای زیبا در کنار دریاچه قرار گرفته است که توسط باغ ها احاطه شده است.

آدرس: Route du Signal 2 ، لوزان

سایت رسمی: https://www.fondation-hermitage.ch/index.php؟id=54&L=1

7. Place de la Palud

بهترین جاذبه های توریستی لوزان

Place de la Palud

در زیر کلیسای جامع، خیابان های پرپیچ و خم شهر قدیمی برای عابران پیاده محفوظ است و در Place de la Palud ، جایی که قدیمی ترین چشمه لوزان را مشاهده می کنید، با عدالت در ستون مرکزی آن نمایان می شوند. در پله های اطراف چشمه، اغلب افرادی را می بینید که در انتظار ساعت بالا نشسته اند، که هر ساعت از ساعت 9 صبح تا 7 بعد از ظهر صحنه های متحرک از تاریخ محلی را نشان می دهد.

چهارشنبه و شنبه صبح، غرفه های بازار فروش محصولات مزرعه محلی میدان و خیابان های تابناک آن را پر می کنند. مشرف به میدان ، هوتل د ویل، تالار شهر است، که در قرن پانزدهم با شیشه های رنگی قرن 16 و تغییرات قرن 17 ساخته شده است. دارای طاق نما در سطح زمین است و در نما دو گارگوئیل مسی به شکل اژدها وجود دارد.

8. سکوی 10 موزه های هنر

سه موزه هنری برجسته لوزان در حال پیوستن به سایر موسسات فرهنگی در یک مجموعه جدید ساخته شده در قلب شهر ، در نزدیکی ایستگاه راه آهن هستند. PLATEFORME 10 هسته محله هنرهای آینده است و گالری های آن در حال حاضر محل تغییر نمایشگاه ها هستند. اما با حرکت سه موزه بزرگ، این مرکز تبدیل به یک مرکز یکجا برای هنر و فرهنگ می شود.

Musee des Beaux Arts (موزه هنرهای زیبا) که قبلاً در کاخ دو رومین در سال 1906 قرار داشت و قبلاً در محل جدید افتتاح شده بود ، یک مجموعه هنری دارد که اگرچه از نظر تعداد اندک در کیفیت هنرمندان فرانسوی نمایان شده چشمگیر است. در اینجا آثاری از پل سزان ، ادگار دگا، آگوست رنوار، پیر بونارد، آلبرت مارکت ، هنری ماتیس و موریس اوتریلو ، به همراه مجموعه ای خوب از آثار گرافیکی هنرمندان سوئیسی پیدا خواهید کرد.

Musée de lÉlysée که کاملاً به عکاسی اختصاص داده شده است، لحظات بی اهمیت را هنگام ثبت در فیلم جمع آوری می کند. تصاویری که توسط برخی از نام های بزرگ هنر و توسط ناشناخته های کامل ایجاد شده اند ، موضوعات محلی و جهانی را نشان می دهند ، موضوعات اولیه و معاصر، همه به نشان دادن بسیاری از شیوه هایی که عکس ها افراد ، مکان ها و رویدادها را نشان داده اند اختصاص داده شده است. موزه همچنین داستان خود رسانه را در نمونه هایی از مراحل اولیه، از جمله آمبروتیپ، کاغذ آلبومین و Photochrom ، بیان می کند.

موزه از طراحی معاصر و هنرهای کاربردی به عنوان مجموعه ای از هنرهای تزئینی آغاز شد، اما به یک فروم برای فعل و انفعال از هنرهای کاربردی و خوب به خصوص در زمینه طراحی مدرن رشد کرده است. برنامه ای از پنج نمایشگاه یا بیشتر سالانه توجه ویژه ای به طراحان جوان و نوظهور و آثار آنها می دهد.

دو موزه اخیر تا افتتاح مناطق نمایشگاهی جدید، که برای ژوئن 2022 برنامه ریزی شده است ، بسته باقی می مانند.

آدرس: Place de la Gare 16 ، لوزان ، سوئیس

سایت رسمی: https://plateforme10.ch/fa

9. برای بازدید از برج Sauvabelin صعود کنید!

بهترین جاذبه های توریستی لوزان

برج ساوابلین

برج 35 متری Sauvabelin که به مناسبت شروع هزاره ساخته شده است، در وسط جنگلی بر فراز تپه ای در بالای لوزان قرار دارد. این ساختار گرد غیر معمول که از چوب برداشت شده محلی، عمدتا صنوبر داگلاس ساخته شده است ، توسط یک راه پله مارپیچی گسترده از 302 پله پر شده است، که منجر به یک عرشه مشاهده در بالای بالای درختان می شود.

از این منظر ، نمای 360 درجه شامل شهر لوزان، دریاچه ژنو ، آلپ سوئیس و منطقه ژورا است. این برج در پارکی با دریاچه ای کوچک ساخته شده است که می توانید در آن قایق سواری کنید و زمین بازی و پارک حیوانات کوچک برای کودکان وجود دارد. پارک و برج رایگان هستند و از مارس تا اکتبر این برج تا ساعت 9 شب باز است. این مکان مورد علاقه برای تماشای غروب خورشید است.

سایت رسمی: http://www.tour-de-sauvabelin-lausanne.ch

10. Escaliers du Marche

بهترین جاذبه های توریستی لوزان

یکی از دیدنی ترین دیدنی های لوزان ، پرواز طولانی پله های سرپوشیده است که از بالای پل پالود به تراس جلوی در اصلی به کلیسای جامع منتهی می شود. این بازار که در قرن سیزدهم ساخته شد، بازار واقع در پل د لا پالود را به بازار بالا متصل کرد. نام خود را از بازار شهر گرفته است که تا قرن 14 در میدانی کنار پلکان نگه داشته می شد.

در کنار پله ها و بالا آمدن با آنها در لایه های تراس ، ردیفی از ساختمانها وجود دارد که مربوط به قرن شانزدهم است. اگر در حال صعود به بالا هستید ، می توانید با توقف در کافه ای در یکی از تراس ها برای صرف قهوه یا شکلات داغ ، صعود را بشکنید.

11. سفر یک روزه به Château de Chillon

بهترین جاذبه های توریستی لوزان

شاتو شیلون

Chateau de Chillon که مستقیماً از دریاچه خارج از مونترو بیرون آمده است، متعلق به قرن نهم است و بر اساس یک داستان واقعی ، محوطه فیلم زندانی شیلون توسط بایرون است. دژ مستحکم کنت ها و دوک های ساووی فرمان راه بورگوندی از آلپ به ایتالیا را داد و شکل فعلی آن در قرن سیزدهم به دست آمد.

قدیمی ترین قسمتها، که در مسیر منظم و با علامت خوب از طریق ساختمانهای بالای 20 قلعه مشاهده خواهید کرد ، نگهبان و برج دوک است که با یک دیوار داخلی، محوطه نشیمن و میدان به هم متصل شده اند. برج بالای ورودی

تنها سردابه ای از کلیسای کوچک سنت پانتالئون متعلق به قرن دهم باقی مانده است که شامل یکی از اولین محرابهای مسیحی منطقه است. در طاق های زیرزمینی، ستون های عظیم و طاق های آجدار گوتیک از روی سنگ تراشیده شده اند و در اینجا حلقه آهنی را می بینید که فرانسوا دو بونیوارد ، زندانی مشهور دوک ساووی را مهار کرده است.

کل مجموعه جالب است و به وسیله راهنماهایی با تابلوها و لباسهای زیبا تفسیر شده است ، اما به ویژه آشپزخانه بزرگ ، سالن ضیافت ، اتاق مجاور برنز تزئین شده با نقوش گلدار و تالار باشکوه هرالدیک قابل توجه است. در برج قدیمی آپارتمان های دوک قرار دارد، جایی که می توانید آثار تزئینات غنی قرن 13 و 14 را با پرندگان و گلها مشاهده کنید.

کلیسای کوچک طاقدار سنت جورج به طور کامل با فیگورها و خطوط تزئینی تزئین شده است. تالار بزرگ کنت دارای سقف قهوه ای متعلق به قرن پانزدهم و چهار پنجره با ورقه های چهار ضلعی در بالای دو طاق گوتیک قرن سیزدهم است.

آدرس: Avenue de Chillon 21 ، Veytaux

سایت رسمی: www.chillon.ch

بهترین جاذبه های توریستی لوزان

نقشه Château de Chillon (تاریخی)

12. گالری هاپ در محله فلون

بهترین جاذبه های توریستی لوزان

در منطقه جدید هنری و تفریحی فوق مدرن لوزان ، معماران طراح بناهایی را ایجاد کرده اند که نه تنها در قرن 21 ، بلکه در مرز آینده نگر قرار دارند. منطقه سابق انبارهای قرن 19 در حال حاضر یک چهارم پر جنب و جوش از ساختمانهای شگفت انگیز و رنگارنگ است که مملو از مغازه ها، رستوران ها، دفاتر تجاری ، گالری های طراح و فضای استودیوی هنرمندان است. خیابان مرکزی آن به میدان هایی باز می شود که در آن مردم محلی در آب و هوای خوب در کافه ها و نیمکت ها زیر یک درخت انتزاعی غول پیکر جمع می شوند.

کل منطقه دائماً زنده به نظر می رسد: در زمستان، یک فضای باز به یک زمین اسکیت تبدیل می شود و در شب ، ساختمانها به طرز چشمگیری روشن می شوند. ایستگاه مترو فلون، برای تأکید بر رویکرد پویا و رو به جلو و همچنین موقعیت لوزان به عنوان یکی از سبزترین شهرهای اروپا، دارای سقف سبز و سرسبزی است که می توانید آن را از پل پیاده روی ایستگاه به هتل قصر لوزان، در بالا، به بهترین شکل مشاهده کنید.

13. یک روز در Vevey

بهترین جاذبه های توریستی لوزان

ووی در ساحل دریاچه ژنو در زیر مونت پلرین و پلژیاد 1334 متری قرار دارد و در دهه 1800 به مقصدی مهم برای گردشگران مرفه تبدیل شد. ساختمانهای آن ترکیبی هماهنگ از قرون وسطی ، قرن نوزدهم و عصر بل است و خط ساحلی آن هنوز توسط هتل های زیبا احاطه شده است. مهمترین آنها هتل زیبای du lac است که برای رمان برنده جایزه بوکر به همین نام تنظیم شده است، که در آنجا نوشته شده است.

بزرگ محل ، یک مربع بزرگ غیر منتظره بازار، صحنه ای از یک بازار محلی تولید، گل، و صنعت دست در روز سه شنبه و شنبه صبح است. خیابان های اطراف با مغازه های کوچک، بوتیک ها و گالری های هنری و آثار هنرمندان صنایع دستی محلی احاطه شده است، مکانی مناسب برای خرید.

در نزدیکی بنای یادبود چارلی چاپلین ساکن محلی، Alimentarium برجسته ، یک موزه تعاملی جذاب از تاریخ غذا قرار دارد. نمایشگاه های پر جنب و جوش آن تاریخ آشپزی را بررسی می کند ، منابع و تولید غذا را بررسی می کند ، طعم ها و آنچه غذاها را جذاب می کند در نظر می گیرد و برخی از مجموعه های عجیب و غریب مربوط به غذا را به نمایش می گذارد. یک چنگال فلزی غول پیکر در کنار دریاچه جلوی موزه ایستاده است.

آدرس: Quai Perdonnet 25 ، Vevey

14. موزه روم لوزان-ویدی

بهترین جاذبه های توریستی لوزان

در دوران رومی ، ویدی، در غرب اوشی در امتداد ساحل دریاچه، بندر لوسونا ، مستعمره تجاری مهم در تقاطع مسیرهای مدیترانه و راین بود. این شهر دارای 1500 تا 2000 بازرگان ، ماهیگیر و صنعتگر از اواخر قرن اول تا قرن چهارم رونق داشت و داستان آنها در موزه روم روایت می شود.

در اینجا، بقایای یک اقامتگاه ثروتمند ، با اتاق های رنگ آمیزی شده ، دهلیز و لوکس هایی مانند کف گرم شده را مشاهده خواهید کرد. از طریق نمایشگاه هایی که بر اساس آثار بدست آمده در اینجا – اشیاء مفرغی ، سکه، سرامیک، شیشه و وسایل خانه – می توانید تصوری از زندگی روزمره در پاسگاه رومی دو هزاره پیش دریافت کنید. پیاده روی باستانی شما را به ویرانه های تالار گفتمان باستانی لوسونا می برد.

آدرس: Chemin Bois de Vaux 24 ، Lausanne

15. سوار راه آهن روچرز د نای شوید

بهترین جاذبه های توریستی لوزان

راه آهن روچرز دی نای

از مونترو ، می توانید از راه آهن Glion-Rochers-de-Naye ، راه آهن قفسه ای برقی که به بالای کوه Rochers de Naye حرکت می کند، بروید. این خط از طریق روستای گلیون ، در دامنه کوه بالای مونترو، کار می کند، جایی که با خطوط ارتباطی Territet-Glion ، که از نزدیک Chateau Chillon شروع می شود، متصل می شود.

در قله ، همراه با چشم اندازهای نفس گیر و اسکی در زمستان، باغهای پرتلاطم آلپی پر از گلهای کمیاب و یک خانه مارموت وجود دارد که در آن می توانید این پستانداران آلپی را تماشا کرده و بیاموزید.

در بالای ایستگاه گلیون، هتل مجلل ویکتوریا با رستورانی در تراس پوشیده از انگور، بالای دریاچه قرار دارد. شما می توانید از طریق GoldenPass به خط راه آهن روچر-د-نای پیوند دهید ، مجموعه ای از خطوط ریلی بین برن و دریاچه ژنو که ظرافت سفر با قطار را در قرن 19 باز می گرداند.

16. کلیسای سنت فرانسوا

بهترین جاذبه های توریستی لوزان

نمایی به برج کلیسای سنت فرانسوا

مرکز ترافیک لوزان ، Place St.-François است، جایی که کلیسای سابق سنت فرانسوی فرانسیسکن را در آنجا خواهید یافت. قدمت این کلیسا مربوط به قرن 13 و 14 است. برج آن در سال 1523 ساخته شده است. حتما پنجره های رنگ آمیزی زیبا را در گروه کر ببینید، که متعلق به سال 1907 است.

این کلیسا زمانی بخشی از یک صومعه بزرگ فرانسیسکن بود که در اصلاحات پروتستان منحل شد و در آن زمان تزئینات و تصاویر داخلی کلیسا محروم شد. بازار کریسمس لوزان در خیابان اینجا برگزار می شود.

مکانهای اقامت در لوزان برای گشت و گذار

جاذبه های لوزان بین بالای شهر قدیمی تپه و Ouchy کنار دریاچه تقسیم می شوند ، بنابراین هر کدام یا هر مکانی در بین آنها انتخاب خوبی است. اتاق های هتل دارای کارت های حمل و نقل رایگان هستند که شیب دارترین خط مترو اروپا را شامل می شود و این دو محله را به هم متصل می کند. کسانی که با کارت مسافرتی سوئیس سفر می کنند می توانند در Vevey مجاور بمانند و با قایق ها یا قطارهای مکرر که شهرهای کنار دریاچه را به هم متصل می کنند، رایگان رفت و آمد کنند. در اینجا برخی از هتل های دارای رتبه بالا در لوزان آورده شده است:

هتل های لوکس :

  • در محیطی بی نقص با منظره دریاچه و کوه ، کاخ Beau-Rivage دارای آبگرم ، استخر روباز، رستوران با ستاره میشلن و فضای داخلی پر زرق و برق Belle Epoch است.
  • Lausanne Palace & Spa دارای اتاقهای بزرگ با بالکن و یکی از بهترین رستورانهای اروپا است، در شهر فوقانی، با چشم انداز دریاچه و کوه و قدم زدن آسان در منطقه پر جنب و جوش هنرهای فلون یا شهر قدیمی جوی .
  • Le Chateau d’Ouchy در یک قلعه زیبا در کنار دریاچه در فرود بخارپز و در نزدیکی موزه المپیک، دارای اتاق های زیبا و رستوران برجسته است.

هتل های میان رده:

  • یکی از مجلل ترین هتلهای سوئیس، اما بدون برچسب قیمت لوزان ، Grand Hotel du Lac ، در Vevey، دارای محیط باشکوه کنار دریاچه با چشم انداز کوه، خدمات بی عیب و نقص، غذاخوری با ستاره میشلن و اتاقهای مجلل با بالکن است.
  • هتل Angleterre & Residence در Ouchy با استخر و ظرافت کم ویلای کنار دریاچه، چند قدم تا مترو و فرود بخار فاصله دارد.
  • بوتیک Hotel Elite ، درست بالای ایستگاه قطار و پیاده روی آسان تا Flon و Place de la Palud، دارای پارکینگ رایگان و صبحانه های خوب است.

هتل های ارزان قیمت:

  • درست در زیر ایستگاه قطار در خط مترو از دریاچه ، Agora Swiss Night با یک اتاق صبحانه گنبدی شکل با چشم انداز پانوراما قرار دارد.
  • در نزدیکی Musee de l’Art Brut ، در حاشیه شهر قدیمی و منطقه خرید، مرکز ibis Lausanne دارای دسترسی آسان اتوبوس به ایستگاه قطار است.
  • نزدیک و یک پیاده روی کوتاه به کلیسای جامع و هنر موزه، هتل رقیق مارکه دارای پارکینگ رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *