بهترین جاذبه های گردشگری زوریخ

بهترین جاذبه های گردشگری زوریخ

از آنجایی که زوریخ، بزرگترین شهر سوئیس، به عنوان قطب اقتصادی و فرهنگی این کشور و یکی از اصلی ترین پایتخت های مالی و صنعتی اروپا شناخته می شود، به راحتی نمی توان فراموش کرد که این شهر همچنین مکانی دلپذیر و جذاب برای گردشگران است. جاذبه های فراوان آن شامل ده ها موزه، یک شهر قدیمی خوب حفظ شده پر از بناهای قرون وسطایی و رنسانس، و هنر کافی – چه در داخل و چه خارج از موزه – است تا هنردوستان را به مدت یک هفته خوشحال کند. در این مقاله از بخش گردشگری مجله اینترنتی وبگردون به معرفی بهترین جاذبه های گردشگری زوریخ می پردازیم.

سنت زوریخ در تفکر لیبرال و زندگی روشنفکری فعال، چهره های برجسته ای را جذب کرد که شامل گئورگ بوکنر، ولادیمیر لنین، جیمز جویس، سی جی یونگ و توماس مان بود، و این سنت تا زمان معاصر نیز ادامه دارد. اگرچه این شهر با فعالیت های تجاری سر و صدا می کند، یکی از بهترین شهرهای سوئیس است که باید از آن دیدن کرد و برای گشت و گذار پیاده روی کاملاً منظم است.

این شهر همچنین پایگاه مناسبی برای بازدید از بسیاری از مکان های جذاب دیگر در سوئیس و منطقه جنگلی سیاه در نزدیکی آلمان است. در حقیقت، تعدادی از اینها سفرهای یک روزه خوبی از زوریخ انجام می دهند. با لیست برترین کارهایی که می توانید در زوریخ انجام دهید، بهترین مکان های دیدنی را بیابید.

 

 

1. Niederdorf و شهر قدیمی

شهر قدیمی

در میان این قدرت مالی مدرن یک شهر ، محله ای مملو از جذابیت تاریخی قرار دارد، خیابان های باریک آن به طور شیب دار در سمت شرقی رودخانه بالا می روند. منطقه نیدردورف یکی از خیابان ها و میدان های قرون وسطایی است، مکانی سرزنده برای بازدید، با بوتیک ها ، رستوران ها و کافه ها.

با حرکت به سمت Münstergasse ، به Napfgasse ، با Brunnenturm ، که مقر صرافان لومبارد در قرون 14 و 15 بود، می آیید. Haus zum Napt ، شماره 6 ، دارای فضای داخلی زیبا با اتاقهایی است که به سبک رنسانس مبله شده اند.

در Spiegelgasse، در شماره 17، یک خانه که در آن لنین در سال 1917. زندگی می کردند در این خیابان، در کاباره ولتر است، هانس Arp و تریستان تزارا جنبش هنری Dada در سال 1916. راه اندازی Spiegelgasse اجرا می شود شرق به نویمارکت ، جایی که شما پیدا کردن خانه صنفی کفاشان ، که اکنون یک تئاتر است و هانس زوم ریچ، متعلق به قرون وسطی است و نشان می دهد که چگونه سبک های تزئینی در طول قرن ها تغییر کرده است.

حداقل برای دیدن حیاط آن و مدل زوریخ در سال 1800 به داخل قدم بگذارید. فضای داخلی دیوارها و سقف های رنگ آمیزی شده از قرن هفدهم و آهن آلات تزئینی زیبا را حفظ می کند. گریممنتورم قرن سیزدهم، با شماره 27 ، در ابتدا محل اقامت بود. در این خیابان ها، مغازه های عتیقه فروشی و بوتیک ها، و همچنین کافه ها و رستوران ها را خواهید یافت.

شما می توانید یک مرور کلی از وارن شهر قدیمی از خیابان های جذاب، و همچنین به عنوان یک جهت گیری طرح از شهرستان در دو ساعته دریافت کنید، زوریخ نکات برجسته تور. پس از سوار شدن در شهر قدیمی و شنیدن توضیحات تاریخی راهنمای خود، سوار راه آهن دولدرباخان می شوید و برای تماشای تپه های منطقه زوریخبرگ به منظره شهر قدیمی و دریاچه می روید.

 

 

2. با قطار به Uetliberg بروید!

یوتلیبرگ

برای داشتن بهترین چشم انداز از شهر و دریاچه ، مردم محلی را در هوای آخر هفته مورد علاقه خود ، یوتلیبرگ 871 متری ، دنبال کنید. در جنوب غربی زوریخ ، Uetliberg شمالی ترین قله در خط الراس Albis است، دسترسی آسان به Uetlibergbahn ، راه آهن کوهستانی است که در طول سال از ایستگاه سلناو به ایستگاه بالایی حرکت می کند. از اینجا تا قله 10 دقیقه پیاده روی دارید.

مسیر پیاده روی در شب به خوبی روشن می شود و به رستوران قله منتهی می شود، فضایی محصور در شیشه با چشم اندازی زیبا از چراغ های شهر در زیر. چشم اندازهای روزانه از برج دیده بانی در سراسر آلپ والس، برنز و گلوراس، با جنگل سیاه در شمال و سانتیس در شرق امتداد دارد. از اینجا ، یک پیاده روی آسان تا فلزنگگ کمی بیشتر از یک ساعت طول می کشد، جایی که یک تله کابین به سمت Adliswil فرود می آید.

می توانید با Sihltalbahn به زوریخ بازگردید. سوار شدن به یوتلیبرگ در شب برای صرف شام فوندیو و چشم اندازهای شهر با نورهای منعکس شده در برف یکی از کارهای مورد علاقه مردم محلی در زمستان در زوریخ است.

 

 

3. بازی در دریاچه زوریخ

دریاچه زوریخ و Bürkliplatz

دریاچه طولانی زوریخ ، نقطه کانونی شهر زوریخ و محل بازی مورد علاقه گردشگران و افراد محلی است. کل ساحل مملو از گردشگاه ها و پارک ها است ، جایی که ساکنان محلی آفتاب می گیرند، می دوند ، پیک نیک می کنند و در دریاچه شنا می کنند.

راه مورد علاقه گردشگران برای لذت بردن از دریاچه، یکی از سفرهای تفریحی متعددی است که چشم اندازهای زیبایی را به کوه های آلپ گلوراس نشان می دهد. به دنبال فرود بخار در Bürkliplatz باشید، در نقطه ای که Limmat از دریاچه جاری می شود. Quaibrücke از رودخانه عبور می کند تا Bürkliplatz را به Bellevueplatz متصل کند.

در حدود 1.5 کیلومتری Bellevueplatz، پارک زیبای Zürichhorn قرار دارد که برای نمایشگاه ملی در سال 1939 ساخته شده است. در اینجا ، یک رستوران خواهید یافت. باغ چینی؛ و قایقی برای Limmatschiff فرود می آید، قایقی که از موزه ملی در امتداد رودخانه تا دریاچه حرکت می کند و به Zürihorn ختم می شود.

در ساحل روبرو ، Strandbad Mythenquai یک ساحل عمومی است، بخشی از گردشگاههای Seeuferanlage که بین سالهای 1881 تا 1887 ساخته شده است. ساحل شنی 820 پا دارای تخته های غواصی، استخرهای کودکان، چمنزار برای حمام آفتاب، سایتهای کبابی و خدمات خود است. ایستگاه اجاره برای تخته پد.

هر ماه شنبه از ماه مه تا اکتبر یک بازار بزرگ فروش کک ها در Bürkliplatz با بیش از 500 فروشنده از جمله فروشندگان عتیقه جات و تجار سرگرمی برگزار می شود.

 

 

 

4. Kunsthaus Zürich (موزه هنرهای زیبا)

یکی از برترین موزه های هنری اروپا، Kunsthaus توسط انجمن هنرهای زوریخ اداره می شود و تاریخ آن را به جامعه ای از هنرمندان در سال 1787 باز می گرداند. در حالی که دارای مجموعه های بزرگی از آثار چندین هنرمند است – بیشتر از سایر آثار نقاشی های چارلز مونک موزه خارج از اسلو و مهمترین مجموعه آثار مونه در اروپا در خارج از پاریس – تأکید همواره بر نمایش بالاترین کیفیت آثار هنرمند در بیشترین مقدار بوده است.

Kunsthaus به ویژه در امپرسیونیست ها، پست امپرسیونیست ها و مدارس مدرن قوی است، که از پیشینیان و امپرسیونیست های اولیه Delacroix ، Corot ، Courbet و Manet شروع می شود. دو مورد از زیباترین بوم های بزرگ نیلوفر آبی در مرکز نمایشگاه مونه قرار دارد. هر دو سزان و ون گوگ با نقاشی هایی از پایان زندگی حرفه ای خود نشان داده شده اند – نقاشی ون گوگ در آخرین روزهای زندگی او. یک اتاق کامل پر از آثار رویایی مارک شاگال است.

آثار برجسته میرو ، ماکس ارنست ، ماگریت و سالوادور دالی نمایانگر هنرمندان سوررئالیست هستند و ماتیس هم به عنوان مجسمه ساز و هم نقاش برجسته است. همانطور که انتظار دارید ، آثار متعددی از مدرسه دادا وجود دارد که درست در اینجا در زوریخ آغاز شده است. دوره های قبلی با مجموعه های مهم نقاشی های استثنایی دوران طلایی هلند، فلاندر ( روبنس و ون دیک )، باروک ایتالیایی و دوره های ونیزی ستتسنتو به خوبی نمایش داده می شوند.

باز هم تاکید بر آثار برجسته ای است، مانند اولین نقاشی منظره بزرگ دومنیچینو در مورد تعمید مسیح، که نقطه عطفی در نقاشی منظره محسوب می شود. به دست آوردن آثار هنرمندان زنده یک ماموریت مهم است و در طبقه همکف، نمایشگاه های متغیری از مجسمه های معاصر را خواهید یافت.

آدرس: Heimplatz 1 ، Zürich

سایت رسمی: http://www.kunsthaus.ch

 

 

5. Bahnhofstrasse و Bahnhof

تزئینات کریسمس در Bahnhofstrasse

“خیابان اصلی” زوریخ ، شلوغ ترین پیاده راه Bahnhofstrasse است که از ایستگاه اصلی قطار (bahnhof) تا Bürkliplatz در بالای دریاچه امتداد دارد. خیابان 1200 متری یکی از جذاب ترین خیابان های خرید در اروپا است که توسط چشمه ها، هنرهای عمومی ، درختان و ساختمانهای برجسته احیا شده است.

اگرچه بسیاری از مغازه های اطراف آن مملو از خز، مد، جواهرات و سایر اجناس گران قیمت است، اما پنجره های تزیین شده و ساختمانهای آنها خود را به مکانی محبوب برای گردش در همه جا تبدیل کرده است. بخش میانی خیابان در سال 1867 پس از پر شدن خندق قدیمی ، Fröschengraben ساخته شد. قطعات به سمت دریاچه و ایستگاه چند سال بعد ساخته شد.

ساختمانهای وبر (شماره 75)، بازسازی شده در سالهای 1912 و 1928، و مجموعه فروشگاههای Jelmoli در Seidengasse 1 ، که در ابتدا با اسکلت آهنی طراحی شده بودند، از جمله ساختمانهای جالب هستند. به ویژه نمای ساختمان پترهوف و لوئنهاف در سال 1913 توجه کنید.

در زیرزمین Bahnhofstrasse 31 ، Uhrenmuseum Beyer Zürich مجموعه بزرگی از ساعت ها و ساعت ها را نمایش می دهد، از ساعت های خورشیدی ، روغن و آب گرفته تا ساعت های سوئیسی با چرخ های چوبی و ساعت های آونگ نورنبرگ. در قسمت پایینی Bahnhofstrasse ، Paradeplatz قرار دارد ، با دفتر مرکزی 1876 Schweizerischen Kreditanstalt و هتل Savoy Baur en Ville، ساخته شده در 1838 و بازسازی در 1978.

در قرن هجدهم، یک بازار گاو در پارادپلاتز وجود داشت و بعداً از آن به عنوان محل رژه استفاده شد. Bahnhof واقعاً جذاب است، سالن سرسبز آن مملو از مغازه ها و کافه ها، و بیشتر در مرکز خرید غول پیکر در زیر آن. بزرگترین بازار کریسمس زوریخ در داخل Bahnhof برگزار می شود.

 

 

6. فرامونستر

فرامونستر

نام Fraumünster معترض که اغلب به کلیسای بانوی ما ترجمه می شود، در واقع به معنای کلیسای زنان است، و به تأسیس صومعه ای در اینجا در 853 برای زنان اشراف اروپا توسط امپراتور لودویگ برای دخترش ، هیلدگارد اشاره می کند. تا قرون وسطی ، رئیس صومعه نیز فرماندار این شهر بود.

این کلیسا یک کلیسای سه ایوانی و ستون دار با شبستان گوتیک ساخته شده از قرن سیزدهم تا پانزدهم، بنای رومانسک، و ترانسپتیک گوتیک اولیه با طاق بلند است. در زیر سقف، می توانید بقایای سرداب کلیسای صومعه قرن 9 را مشاهده کنید.

اگرچه خود کلیسا ارزش دیدن دارد ، اما آنچه آن را به یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری زوریخ تبدیل می کند مجموعه زیبا پنج پنجره شیشه ای رنگی است که توسط مارک شاگال در سال 1970 ایجاد شده است. از چپ به راست، پنجره های رنگی روشن صعود ایلیا را نشان می دهد به آسمان، یعقوب ، صحنه های زندگی مسیح، فرشته ای که در بوق زدن پایان جهان، و موسی.

روزت در تقاطع جنوبی نیز کار مارک شاگال است. در ترانسپت شمالی پنجره رنگ آمیزی چشمگیر دیگری به نام The Paradise Paradise وجود دارد که توسط Augusto Giacometti در دهه 1940 ایجاد شده است. خود ابی در سال 1898 تخریب شد تا راه خود را برای Stadthaus باز کند ، اما صومعه رومانسک و گوتیک زنده ماند، با نقاشی های سال 1928 توسط P. Bodmer که افسانه تاسیس صومعه و مقدسین شهر، فلیکس و Regula را نشان می دهد.

آدرس: مونسترهوف ، زوریخ

 

 

7. لیندنهوف

نمایی از شهر قدیمی زوریخ از لیندنهوف

بین ناحیه Bahnhofstrasse و ساحل چپ لیممت، نیمه غربی شهر قدیمی زوریخ با شیب تندی به سمت Lindenhof سایه دار درختان آرام بالا می آید. این جایی است که رومیان شهرک مستحکم خود را در قرن چهارم برای دفاع در برابر مهاجرت از شمال ساختند. پنج قرن بعد ، نوه شارلمانی در اینجا قصری به عنوان اقامتگاه سلطنتی ساخت.

مدتها پس از ناپدید شدن بقایای این سازه ها، برخی از آنها در ساختمانهای اطراف پارک گنجانده شده بود، این مکان هنوز برای مراسم مهم استفاده می شد. در سال 1798 سوگند تأیید قانون اساسی Helvetic در اینجا انجام شد. امروزه، این پارک درختی با نیمکت ، بازیکنان شطرنج و گردشگران است که از منظره وسیع رودخانه و شهر قدیمی لذت می برند.

 

 

8. Limmatquai and the Rathaus (Town Hall)

در امتداد Limmatquai ، یک خیابان خرید محبوب در کنار رودخانه ، تعدادی خانه اصیل قدیمی زیبا با فضاهای داخلی مجلل منعکس کننده ثروت اصنافی است که تا سال 1789 بر شهر حکمرانی می کردند. بسیاری از آنها در حال حاضر دارای رستوران هستند، بنابراین می توانید از داخل آن دیدن کنید. 1719 Haus zur Saffran (شماره 54) ؛ 1660 Haus zur Rüden (42)؛ و دو طبقه Haus zur Zimmerleuten (40) از 1709 ، با پنجره ای زیبا و زیبا.

تالار شهر زوریخ ، Rathaus ، به آسانی قابل مشاهده است، زیرا بر فراز رودخانه قرار دارد و بر روی طاق های وسیع در انتهای شرقی Rathausbrücke پشتیبانی می شود. ساختمان عظیم رنسانس اواخر سالهای 1694 تا 1698 ساخته شده و دارای تزئینات مجسمه ای غنی و یک سالن تشریفاتی باروک است که ارزش دیدن دارد.

در انتهای مونستروبروک Wasserkirche اواخر گوتیک قرار دارد که زمانی کاملاً توسط رودخانه لیمت احاطه شده بود. تا سال 1839 که Limmatquai ساخته شد ، به زمین متصل نبود. در ضلع شمالی کلیسا، هلمهاوس 1794 با سالن چشمه باز قرار دارد که نمایشگاههای ویژه ای در آن برگزار می شود.

 

 

9. Schweizerisches Landesmuseum (موزه ملی سوئیس)

بهترین جاذبه های گردشگری زوریخ

موزه ملی سوئیس (Schweizerisches Landesmuseum)

یک ساختمان شبیه قلعه با نئو گوتیک شکوفا می شود و دارای یک موزه عالی است که تاریخ فرهنگی همه سوئیس را به نمایش می گذارد. این تا کنون مهمترین مجموعه آثار تاریخی و فرهنگی سوئیس است – بیش از 820،000 از آنها ، که طیف وسیعی از موضوعات را از دوران ماقبل تاریخ تا قرن بیستم پوشش می دهد.

مجموعه های باستان شناسی ، با آثار باستانی کشف شده در سوئیس که قدمت آنها از حدود 100000 سال قبل از میلاد مسیح تا حدود 800 بعد از میلاد مسیح است ، از بهترین مجموعه های اروپا هستند. کل مجموعه شامل آثار طلا و نقره سازان ، منسوجات ، لباس ، فلزکاری ، جواهرات ، ساعت و ساعت ، ابزار علمی ، زندگی روستایی، کالسکه و سورتمه ، آلات موسیقی ، صنایع دستی و آثار باستانی صنعتی است.

نقاشی های دیواری قرون وسطایی به ویژه مجموعه شیشه های قدیمی رنگ آمیزی بسیار جالب هستند. برج زرادخانه مجموعه مهم اسلحه و زره را به نمایش می گذارد.

نمایش ها از چهار موضوع پیروی می کند: مهاجرت و اسکان زودهنگام ، تاریخ مذهبی و فکری، تاریخ سیاسی و توسعه اقتصادی سوئیس. گالری مجموعه ها نمای کلی از 20 صفحه نمایش صنایع دستی و محصولات سوئیسی را ارائه می دهد.

مجموعه ای از اتاق های بازسازی دوره، که موزه بیشتر برای آنها شناخته شده است، مبلمان و هنرهای تزئینی را در محیط اتاق به دنبال تحول فضاهای زندگی در طول قرن ها با تغییر نیازها و سلیقه ها نشان می دهد. مبلمان سوئیسی متعلق به قرن بیستم نیز به نمایش گذاشته می شود و تضادها را برجسته می کند.

آدرس: Museumstrasse 2 ، Zürich

سایت رسمی: http://www.nationalmuseum.ch/e/zuerich/

 

 

10. Grossmünster (وزیر بزرگ)

گروسمونستر (وزیر بزرگ)

کلیسای اصلی زوریخ در تراس باز بالای رودخانه ایستاده است و برجهای دوقلوی آن بر افق شهر تسلط دارد. این کلیسا بین قرن های 11 و 13 ساخته شده است، یک باسیلیک گالری سه ایوانی رومی است که دارای قلاسی بر سردابی است که قدمت آن به حدود 1100 می رسد. سطوح بالای برج ها مربوط به 1487 است، اما قله های گنبدی شکل در سال 1782 اضافه شده است.

در بالای برج جنوبی در کنار رودخانه، شخصیتی نشسته از شارلمانی قرار دارد که گمان می رود نظمی را که کلیسا در ابتدا به آن تعلق داشت، بنیان نهاده باشد. شما می توانید اصل مجسمه را که در هوا سرد شده است، خراب کنید. قسمت بیرونی یک کپی است

دو درب برنزی مدرن را که در سالهای 1935 تا 36 ساخته شده اند، مشاهده کنید، سرپوش های مجسمه سازی شده رومانسک، بقایای نقاشی های دیواری گوتیک و بنای رومانسک اواخر سال 1200. سه پنجره شیشه ای رنگ آمیزی رنگ آمیزی در گروه کر توسط آگوستو جاکومتی در سال 1933

 

 

11. موزه ریتبرگ

موزه ریتبرگ

یک ویلای نئوکلاسیک با الگوی ویلا آلبانی در رم (گفته می شود یک نسخه دقیق است) مجموعه برجسته بارون ادوارد فون در حید را در خود جای داده است. این ویلا در سال 1857 برای یک صنعتگر آلمانی ساخته شد و محل ملاقات روشنفکران زوریخ بود.

این موزه تنها موزه هنرهای غیر اروپایی سوئیس است که دارای مجموعه هایی است که شامل مجسمه سازی هندی، تصاویر معبد تبتی و برنز ، تزئینات قبر چین، استیل بودایی و سرامیک و یشم آسیایی است. همچنین هنرهایی از اقیانوس آرام، شرق نزدیک و آمریکای شمالی به همراه مجموعه ای از حکاکی ها، ماسک ها و برنزهای آفریقایی وجود دارد.

این ویلا در پارک زیبای ریتر، باغ چشم انداز انگلیسی با مسیرهای پیاده روی ، قرار دارد.

آدرس: Gablerstrasse 15 ، Zürich

سایت رسمی: www.rietberg.ch

 

 

12. باغ وحش زوریخ

باغ وحش زوریخ

 

بیش از 360 گونه مختلف جانوری در دنیای عجیب و غریب باغ وحش زوریخ، یکی از بهترین گونه های اروپا زندگی می کنند. حیوانات تا حد امکان نزدیک به محیط خود زندگی می کنند: پلنگ های برفی در میان چشم انداز صخره ای هیمالیا، پنگوئن هایی که در آب سرد شنا می کنند، و شما می توانید روباه های پرنده را از یک پیاده روی در میان 13000 متر مربع جنگل بارانی گرمسیری مشاهده کنید.

در پارک فیل Kaeng Krachan ، شما می توانید خانواده فیلهای آسیایی را با بچه خود بازی کنید و در مجموعه بیرونی چند محیطی خود شنا کنید، که شبیه زیستگاه طبیعی تایلندی آنها طراحی شده است. تراموا و قطارها از ایستگاه اصلی قطار و پارادپلاتز به سمت باغ وحش حرکت می کنند.

آدرس: Zürichbergstrasse 221 ، Zürich

سایت رسمی:

https://www.zoo.ch/fa

 

 

13. کلیسای سنت پیتر

بهترین جاذبه های گردشگری زوریخ

کلیسای سنت پیتر

 

در جنوب لیندنهوف در قسمتی از شهر قدیمی که در ساحل غربی لیمت قرار دارد، کلیسای سنت پیتر بر روی تپه ای کوچک قرار دارد. قدیمی ترین کلیسای کلیسایی در زوریخ، دارای گروه کر گروه رومی در اوایل قرن سیزدهم در زیر برج و شبستان باروک با سه راهرو و گالری است.

شما می توانید زیر بنای اصلی قرن 9 را در زیر محفظه مشاهده کنید. در سال 1538، کلیسا بزرگترین صفحه ساعت را در اروپا با قطر 8.7 متر به دست آورد و هنوز این رکورد را در اختیار دارد.

آدرس:

St.-Peter-Hofstatt ، Zürich

 

 

 

14. موزه بلریو

موزه بلریو

 

مجموعه های حیرت انگیز گسترده در بلریو آن را به مهمترین موزه هنرهای کاربردی سوئیس تبدیل کرده است. نمایشگاه های متنوعی که اینها را به نمایش می گذارد، موضوعات و موضوعات مختلف را بررسی می کند و به طور یکپارچه بین هنر و طراحی و در دوره های مختلف تاریخی حرکت می کند.

Bellerive به ویژه در آثار همه رسانه های دوران هنر نو، با نمونه های ارزشمند سرامیک بسیار قوی است. سایر تخصص ها شامل منسوجات ، سرامیک های مدرن و ماریونته است که توسط هنرمندان قرن بیستم ساخته شده است. 200 مجموعه موسیقی تاریخی در این مجموعه وجود دارد.

آدرس:

Höschgasse 3 ، Zürich

 

 

15. Confiserie Sprüngli: A Coffeefe Café

Confiserie Sprüngli: A Coffeefe Café

 

خانه Sprüngli در سال 1856 افتتاح شد و امروزه کافه قنادی در Paradeplatz یک ایستگاه مورد علاقه برای مردم محلی و گردشگران است. با یک نگاه به وسوسه های موجود در پنجره، به داخل کشیده می شوید تا حداقل چشم خود را به ترافل های زیبا (که هر روز تازه تهیه می شوند)، بنبون، کیک و ماکارون های معروف آنها، به نام لوکزامبورگلی، جشن بگیرید.

مغازه خرده فروشی در کف خیابان است، در حالی که کافه سالن طبقه بالا صبحانه، ناهار و دسرهای بعد از ظهر را در محیطی ملایم سرو می کند.

آدرس: Bahnhofstrasse 21 ، Zürich

سایت رسمی: https://www.spruengli.ch/cms/de/

 

 

16. بازارهای کریسمس زوریخ

خواندن درخت کریسمس در Werdmühleplatz

 

ماه دسامبر زمانی هیجان انگیز برای بازدید از زوریخ است ، زمانی که خیابان ها و میدان ها – حتی ایستگاه قطار – پر از کیوسک هایی است که غذاهای تعطیلات ، هدایا ، تزئینات و آثار صنایع دستی محلی را می فروشند. در میان غرفه های Werdmühleplatz درخت کریسمس آواز خوانی وجود دارد ، سکویی هرمی شکل از شاخه های همیشه سبز که در آن ردیف کودکان قرمزپوش سرودهای کریسمس را می خوانند.

در Bürkliplatz ، بازدیدکنندگان می توانند شمع های کریسمس خود را بسازند، و در سراسر بازارها چرخ فلک و سرگرمی برای کودکان وجود دارد.

یکی از بزرگترین بازارهای کریسمس در اروپا، Bahnhof بزرگ را پر می کند، که سالن اصلی آن تبدیل به دنیایی درخشان از نورها می شود، برجسته شده توسط درخت کریسمس 50 فوتی که کاملاً با تزئینات کریستالی Swarovski تزئین شده است. این درخت بیش از 6000 زیورآلات از جدیدترین سال و سالهای گذشته را به نمایش می گذارد.

یک قایق سواری کوتاه در دریاچه زوریخ به Rapperswil قرون وسطایی یک بازار کریسمس با طیف گسترده ای از غذاهای محلی را اضافه می کند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *