بهترین زمان برای سفر به سوئیس
8 فایده آجیل برای سلامتی,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون,webgardoon
8 فایده آجیل برای سلامتی
۱۴۰۰-۰۷-۱۴
بهترین موزه های قاهره
۱۴۰۰-۰۷-۱۴

بهترین زمان برای سفر به سوئیس

یکی از مهمترین ملاحظات در برنامه ریزی تعطیلات شما فصل و بهترین زمان برای بازدید از فعالیتهایی است که به آنها علاقه دارید. مناظر نفس گیر سوئیس، پیست های اسکی در سطح جهانی و دریاچه های کوهستانی زیبا دلیل کافی برای سفر به این کشور به نظر می رسد. حداقل یک بار. اما این ملت کوچک در مرکز اروپا چیزهای بیشتری برای ارائه به بازدیدکنندگان از برف دارد.

برخی از بکرترین پارک های طبیعی اروپا در اینجا واقع شده اند و بازدیدکنندگان با آب و هوای گرم فرصتی خواهند داشت تا دره های متعدد و تپه های نورد پوشیده از گل را کاوش کنند. در تابستان، سوئیس یک مکان پیاده روی جادویی است، گریندلوالد، اینترلاکن و زرمات مسیرهای دیدنی بی پایان را ارائه می دهند.

باران، برف یا آفتاب، سوئیس همیشه زیبا است – همه اینها مربوط به تصمیم گیری است که کدام فصل زیبایی را که می خواهید تجربه کنید ارائه می دهد.

بهترین زمان سال برای سفر به سوئیس

قطار در حال عبور از روی پل در سوئیس با ماترهورن در فاصله

بهترین زمان برای سفر به سوئیس تا حدودی بستگی به دلیل سفر شما به آنجا دارد. اگر برای اسکی می روید، مطمئناً زمستان زمان بازدید است. برای پیاده روی کوهی، تابستان بهترین است، زیرا حتی در ارتفاعات کوهستان نیز گرم است و باران زیادی برای برهم زدن برنامه های بیرون از خانه با شما مواجه نمی شود.

اگر سفر شما به سوئیس شامل همه چیز باشد، ماههای بین آوریل و ژوئن بهترین انتخاب شما هستند . اگر در این مدت زود برسید ، هنوز مقداری برف و در صورت دیر رسیدن روزهای گرم خواهید یافت. درجه حرارت بین 15 تا 22 درجه سانتیگراد متغیر است و کمی باران می بارد ، اما روزهای طولانی را نیز با نور آفتاب فراوان خواهید دید که برای پیاده روی و گشت و گذار مناسب است . ماه مه از نظر آب و هوا غیرقابل پیش بینی ترین ماه است-ممکن است باران و عصرهای سرد یا آفتاب با دمای 20 درجه پایین مشاهده کنید.

از آنجا که جمعیت تابستانی تا ماه ژوئیه نمی رسد ، و جمعیت زمستانی مدت هاست که از بین رفته است ، شما حریم خصوصی بیشتری خواهید داشت و فرصتی برای خرید بهتر در پروازها و اقامتگاه ها خواهید داشت.

بهترین فصل برای سفر به سوئیس

قلعه اوبرهوفن در دریاچه تون در بهار

فصول سال در سوئیس به خوبی تعریف شده اند – تابستانهای گرم و آفتابی و زمستانهای بسیار سرد و برفی را با طیف وسیعی از دما و شرایط آب و هوایی در این بین ، بسته به ماه تجربه خواهید کرد.

بهار: چیزهای کمی خیره کننده تر از مرغزار سوئیسی پوشیده از گل وحشی وجود دارد – و بهار زمان دیدن آن در سوئیس است. در کوه ها ، هنوز هم می توانید در ماه مارس برف زیادی در استراحتگاه های مرتفع تر پیدا کنید و با رسیدن دمای هوا تا 11 درجه سانتیگراد و تابش آفتاب زیاد ، این ماه عالی برای رفتن به دامنه ها است. جمعیت کم است ، قیمت ها رو به کاهش است و شما در ماه مارس بیش از 11 ساعت از روز را دریافت خواهید کرد – که برای گرفتن بهترین های هر دو جهان عالی است.

تا ماه مارس ، دمای هوا در اواسط نوجوانی با بارندگی زیاد است. کوهنوردان شروع به جایگزینی اسکی بازان کرده اند ، اما برای کوهنوردی در ماه آوریل به لباس ضد آب و لایه های زیادی احتیاج دارید – آب و هوا به سرعت تغییر می کند و شب ها سرد است. ماه مه ماه بسیار بارانی است و تا 17-18 روز شاهد بارندگی هستیم.

تابستان: تله کابین های کوهستانی در ماه ژوئن همزمان با شروع فصل پیاده روی باز می شوند. اگر قصد دارید به مسیرهای پیاده روی بروید، این بهترین ماه برای بازدید است ، زیرا اکثر کوهنوردان در ماه های ژوئیه و آگوست می آیند، و ماه ژوئن را به ماه خوبی برای گشت و گذار بدون برخورد با صدها کاشف دیگر در طول مسیر تبدیل می کند. در ارتفاع زیاد، برخی از مسیرها ممکن است در ماه ژوئن برف داشته باشند ، اما مناطق پیاده روی محبوب در اطراف کانتون والاس و دریاچه لوسرن در این ماه هوای کاملی را تجربه می کنند: دمای حدود 20 درجه سانتیگراد و نور زیاد روز ، زیرا خورشید تا 9 غروب نمی کند: ساعت 30 بعد از ظهر

باران تابستانی در سوئیس غیرقابل پیش بینی است – برخی از تابستان ها بسیار مرطوب هستند ، در حالی که برخی دیگر باران بسیار کمی می بینند.

ماه های جولای و آگوست شلوغ است و قیمت پروازها و اقامتگاه ها به طور قابل توجهی افزایش می یابد. ماه آگوست ماه مناسبی برای شنا در دریاچه و پیاده روی در ارتفاعات بالا ، اما همچنین برای رویدادهای روباز، مانند جشنواره موسیقی دریاچه تون و بزرگترین کنسرت در فضای باز سوئیس، جشنواره پالئو راک در نیون است.

پاییز: سپتامبر و اکتبر در جادوی خاصی در سوئیس برگزار می شود. مه شروع به باریدن می کند، باران بسیار کمی می بارد، رنگ درختان تغییر می کند و هوای آن ترد است و این زمان را برای پیاده روی در کوه ها مناسب می کند. درختان در ارتفاعات زود به رنگ قرمز و زرد در می آیند ، و قهوه سازها قبل از پایان ماه اکتبر متوقف می شوند – بنابراین اگر قصد دارید کوهنوردی کنید، تا دیر فصل صبر نکنید.

تا ماه نوامبر ، دمای هوا در طول روز به یک رقم کاهش می یابد و در شب دقیقاً بالاتر از درجه حرارت است. در حالی که در ماه نوامبر باران زیادی نمی بارد ، می توانید کمی برف ببینید ، بنابراین چکمه های ضد آب و یک کت ضخیم تر بپوشید.

زمستان: زمستان زمانی است که گردشگران برای بازی در برف به این کشور هجوم می آورند. اگرچه پیست های اسکی در ماه نوامبر باز می شوند و معمولاً تا آوریل تعطیل نمی شوند، اما دسامبر تا فوریه بهترین ماه ها برای ورزش های برفی و همچنین شلوغ ترین ماه ها هستند. انتظار می رود قیمت اقامتگاه ها در نزدیکی کوه ها به سرعت افزایش یابد. اکثر شهرها نیز در ماه دسامبر شاهد قیمت های بالاتری هستند، زیرا مردم برای بازدید از بازارهای کریسمس و گذراندن تعطیلات در محاصره کوه های پوشیده از برف می آیند.

آب و هوا زمستان می تواند غیر قابل پیش بینی، با درجه حرارت فقط در بالا یا زیر 0 درجه سانتیگراد در دسامبر و ژانویه. بارش باران (به صورت باران ، برف یا برف) در دسامبر تا 16 روز معمول است و در ماه ژانویه حداقل کمی برف در سراسر کشور مشاهده می شود. تا ماه فوریه، می توانید ساعت های بیشتری از نور خورشید و دمای هوا را که می تواند تا 6 درجه سانتیگراد در طول روز برسد، انتظار داشته باشید.

بهترین ماه برای سفر به سوئیس

بهترین زمان برای سفر به سوئیس

روستای لاوتربرونن در پاییز

اگر اهل اسکی باز یا عاشق ورزش های برفی هستید، هیچ چیزی مانند سفر به سوئیس در زمستان، به ویژه در ماه های ژانویه و فوریه -این فصل را فصل زمستان می دانند، مناسب برای اسکی، اما همچنین برای شانس خوب نرم شدن. بارش برف در شهرها و دره ها اما زمستان همچنین به این معنی است که بسیاری از مقاصد ممنوع هستند، اکثر مسیرهای پیاده روی بسته هستند، مرطوب و تاریک است، و بسیاری از جاذبه های گردشگری با برنامه کم کار می کنند یا اصلا باز نمی شوند.

برای فعالیتهای خارج از منزل که برف شامل نمی شود، سپتامبر و اکتبر بهترین زمان برای بازدید است . در حالی که مسیرهای کوهستانی تا اواخر اکتبر می توانند برف را ببینند، دره ها و مسیرهای کم ارتفاع در ماه های سپتامبر و اکتبر بسیار عالی هستند، هنگامی که فرصتی برای تغییر رنگ درختان پیدا می کنید، جمعیت در مسیرها بسیار نازک است و هوا فوق العاده است. خنک و ترد درجه حرارت در ماه اکتبر در نوجوانان کم است، اگرچه ممکن است در شب به 7 درجه سانتیگراد برسد (لایه ها دوست شما در این ماه هستند).

نیمه اول اکتبر است که هنوز هم در نظر گرفته فصل شانه، در حالی که نیمه دوم تحت فصل کم می افتد . این بهترین زمان برای پروازها و اقامتگاههای مقرون به صرفه است، به علاوه تخفیف در بسته های مسافرتی و تورها اگر از این راه سفر می کنید.

بهترین زمان برای اسکی در سوئیس

پیست اسکی های درجه یک سوئیس

پودر اسکی تازه در سوئیس

در حالی که فصل اسکی در ماه نوامبر شروع می شود و تقریباً شش ماه طول می کشد، بهترین زمان برای اسکی در ماه های ژانویه و فوریه است. اینها همچنین شلوغ ترین ماه ها در دامنه ها است – مردم در اوایل ژانویه، به محض پایان تعطیلات، به کوه ها سرازیر می شوند. در ماه فوریه، هنگامی که کودکان اروپایی تعطیلات مدرسه دارند، پیست های اسکی دوباره شلوغ می شوند. در طول این دو دوره شلوغ، بسیاری از تفرجگاه ها نیاز به اقامت حداقل هفت روز دارند.

گذشته از ازدحام جمعیت، این ماه ها سردترین هوا و برخی از بالاترین قیمت بلیط هواپیما و هتل ها را نیز به همراه دارد. حتی اگر پول به هیچ وجه مورد توجه شما نباشد، اگر می خواهید در نزدیکی دامنه ها بمانید ، باید ماه ها قبل رزرو کنید.

اگر هرج و مرج زمستان برای شما زیاد است، یخچال طبیعی زرمات و تئودول-با شیب هایی در ارتفاع 12000 پایی-اسکی را در تمام طول سال ارائه می دهند. در تابستان، علاقه مندان به ورزش می توانند سوار تله کابین کلاین ماترهورن شوند تا به سرعت به سرعت در شیب های پیشرفته به ارتفاع برسند. مبتدیان می توانند در جایی که مدرسه اسکی وجود دارد پایین تر بمانند.

بهترین مکان های دیدنی سوئیس در زمستان

غروب در سنت موریتز در زمستان

برای تحسین زیبایی های سنت موریتز ، مقصد شماره یک آلپ سوئیس در زمستان، لازم نیست اسکی باز باشید . این شهر تفریحی کوچک اسکی در سطح جهانی را ارائه می دهد، اما همچنین مسیرهای زیادی برای پیاده روی با کفش برفی و چشمه های آب گرم معدنی غنی از آهن ارائه می دهد. دریاچه سنت موریتز در زمستان یخ می زند و زمینه را برای چوگان یخ، مسابقات کریکت و اسکیت روی یخ فراهم می کند.

برنینا اکسپرس، که یکی از دیدنی ترین سواری های قطار در جهان محسوب می شود، از سنت موریتز حرکت می کند و از طریق دره های آلپ، یخچال های طبیعی بلند و سد مارپیچی Brusio در یکی از بلندترین مسیرهای قطار اروپا حرکت می کند. چشم اندازها در زمستان بسیار خیره کننده هستند و بسته به برنامه خود می توانید یک سفر کوتاه یا طولانی انجام دهید – سفر به آخرین ایستگاه در شهر تیرانو ایتالیا تنها چهار ساعت طول می کشد.

در حالی که شیب ها در زمستان شلوغ است، شهرهای خیره کننده سوئیس در ماه های سردتر مقصدی عالی هستند. پس از بسته شدن بازارهای کریسمس و حرکت جمعیت بیشتر، زوریخ، بازل، برن و زرمات از پیاده روی لذت می برند. مکانهایی مانند دریاچه لوسرن، یک مقصد شلوغ و گران قیمت تابستانی، در ژانویه و فوریه به سرزمین عجایب زمستانی آرام تبدیل می شود.

سنت گالن، با خیابانهای بدون ماشین، و تفرجگاه درمانی داووس (مرتفع ترین شهر در کوه های آلپ) نیز مقاصد عالی زمستانی در سوئیس هستند.

بهترین زمان برای بازدید از آلپ سوئیس

کوه های آلپ سوئیس در دریاچه باچالپسی منعکس شده است
کوه های آلپ سوئیس در دریاچه باچالپسی منعکس شده است

کوه های آلپ سوئیس محل معروف ترین کوه سوئیس، ماترهورن، و یخچال بزرگ آلتش، روستاهای معتبر سوئیسی مانند گریندلوالد، و محدوده بی پایان دره ها و تپه های نوردی پوشیده از گل های وحشی است.

در حالی که ممکن است کوه های آلپ سوئیس را با کوه های پوشیده از برف مرتبط کنید، بهترین زمان برای سفر در واقع از ماه ژوئن تا اکتبر است، وقتی هوا معتدل است، باران زیادی نمی بارد و طبیعت در هر کجا که می روید شکوفا می شود. این زمان اولیه برای پیاده روی و دوچرخه سواری کوهستانی است اما به غیر از ماه های جولای و آگوست ، شما با جمعیت زیادی در کوه ها روبرو نخواهید شد.

تله کابین ها – که اغلب برای رسیدن به بلندترین مسیرها ضروری هستند – همه بین ماه های جولای و سپتامبر باز هستند. اگر قبل یا بعد از آن ماهها به محل رسیدید، از قبل بررسی کنید که آنها در حال اجرا هستند. معمولاً به تجمع برف بستگی دارد، بنابراین ممکن است سال به سال متفاوت باشد.

با دمای بالای 20 سالگی تا نوجوانان در این مواقع- و حتی کمتر در شب- تنها چیزی که می توان مطمئن بود این است که پیش بینی آب و هوا دشوار است. یک ژاکت و لباس های چند لایه به همراه داشته باشید ، مخصوصا عصرها. هر چه ارتفاع شما بالاتر باشد، با غروب آفتاب سردتر (و سریعتر) می شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *