بهترین هتلهای ناپل ایتالیا
بهترین هتلهای فلورانس را بشناسید!
بهترین هتلهای فلورانس را بشناسید!
۱۴۰۰-۰۶-۱۹
راهنمای سفر به سوئیس
۱۴۰۰-۰۶-۲۰

بهترین هتلهای ناپل ایتالیا

گردشگران انواع متنوعی از هتل ها را در شهر ناپل پیدا خواهند کرد که متناسب با هر بودجه و سلیقه ای است و در میان بهترین آنها نه تنها هتل های لوکس، بلکه املاک میان رده و برخی گزینه های بسیار مقرون به صرفه نیز وجود دارد. بهترین مناطق برای اقامت به علایق شما بستگی دارد، زیرا جاذبه های گردشگری ناپل گسترده شده است. کسانی که تمایل دارند روی موزه ها و اماکن تاریخی تمرکز کنند، ممکن است شهر قدیمی را ترجیح دهند، که به آن محله دکومنی نیز گفته می شود، محل موزه باستان شناسی، چندین کلیسای تاریخی و دوومو است. در این مقاله از بخش گردشگری مجله اینترنتی وبگردون بهترین هتلهای ناپل ایتالیا را معرفی میکنیم.

 

بخش شمالی منطقه ساحلی در امتداد خلیج ناپل به طور کلی به عنوان منطقه بندر شناخته می شود ، در حالی که آبهای مرکزی و جنوبی محله Chiaia ، بخشی از منطقه بزرگتر سانتا لوسیا را تشکیل می دهند. در اینجا، سایت های اصلی مانند Castel dell’Ovo ، و همچنین بسیاری از مغازه ها ، بوتیک ها و رستوران ها را خواهید یافت.

 

بهترین هتل های لوکس ناپل

1. Grand Hotel Vesuvio

 

 

تنها هتل 5 ستاره ناپل ، هتل مجلل Grand Vesuvio در لبه آب در منطقه تاریخی سانتا لوسیا واقع شده است و مشرف به بندر ناپل و Castel dell’Ovo است . به لطف این مکان ایده آل ، رستوران اختصاصی پشت بام هتل دارای چشم اندازهای زیبا از دریای مدیترانه، جزیره کاپری و نمادین کوه وزوویوس است.

بسیاری از اتاقهای مجهز و سوئیتهای جادار دارای بالکن با منظره اقیانوس هستند. این هتل دوستدار حیوانات خانگی دارای آبگرم عالی داخلی است و تنها هتل ناپل با استخر است. میهمانان همچنین می توانند بعد از تمرین در مرکز تناسب اندام مجهز در سونا یا وان آب گرم استراحت کنند.

آدرس: Via Partenope 45 ، 80121 ، ناپل

 

 

2. هتل سبک زندگی La Ciliegina

 

بهترین هتلهای ناپل ایتالیا

 

از آنجا که این هتل بوتیک 4 ستاره تنها در طبقات بالای ساختمان قرار دارد، مهمانان هتل سبک زندگی La Ciliegina با سختی می توانند اتاقی را پیدا کنند که نمایی عالی از شهر اطراف نداشته باشد. این هتل تنها یک بلوک تا ایستگاه شهرداری فاصله دارد و مهمانان می توانند از تراس پشت بام، جایی که جکوزی و صندلی های فراوان وجود دارد، چشم اندازهای فوق العاده ای از کوه وزوویوس داشته باشند.

اتاقها و سوئیتها روشن و جادار هستند. با پنجره ها و درهای عایق صوتی به روز شده است. و مجهز به حمام های مجلل از سنگ مرمر ، تلویزیون بین المللی اسکای، لوازم چای و قهوه و یخچال های کوچک. صبحانه و وای فای گنجانده شده است.

آدرس: از طریق PE Imbriani 30 ، ناپل

 

 

3. هتل بوتیک سانتا کیارا

 

بهترین هتلهای ناپل ایتالیا

 

بوتیک هتل سانتا کیارا در شهر قدیمی ( محله دکومنی) واقع شده است، درست در پایین خیابان از بنای یادبود اسپاکاناپولی، و میدان و کلیساهای سن دومینیکو ماجیوره در جهت دیگر. این هتل دوست داشتنی مجموعه ای از اتاق های مهمان را انتخاب می کند که شامل اتاق های خانوادگی، سوئیت های دو طبقه و اتاق های تراس با بالکن است.

همه این است که در خیره کننده 18 قرار دارد هفتم قرن پالازو Tufarelli است که به روز شده است و با دقت بازسازی، با نقاشی های دیواری اصلی. به معنای واقعی کلمه، مرکز آن حیاط است که در کنار آن بالکن هایی با سقف های طاق نما احاطه شده است.

آدرس: Via Benedetto Croce 23 ، Naples

 

 

4. هتل پیازا بلینی

 

بهترین هتلهای ناپل ایتالیا

 

خانواده ها در هتل Piazza Bellini استقبال می کنند ، اما زوج هایی که به دنبال یک مکان تفریحی عاشقانه هستند ، از حریم خصوصی و فضای فراوانی برخوردار خواهند شد. برای یک اتاق آرامتر ، یک اتاق رزرو کنید که مشرف به حیاط آرام باشد ، که پر از مجسمه ها و مجسمه های نیم تنه کلاسیک است. برای مشاهده چشم اندازهای توقف ناپذیر ، اتاق تراس رو به کوه وزوویوس را بخواهید.

هنگامی که به خانه مجلل از یک نجیب زاده، این 16 امین ساختمان قرن ظریف در هر راه است، از در ورودی مزین به سقف بلند. لمس های مدرن نیز وجود دارد ، مانند دیوار تخته سیاه تخته در اتاق صبحانه برای بچه ها و بچه های دلنشین که بتوانند نقاشی بکشند و خط خطی کنند. این هتل همچنین در مرکز شهر قدیمی واقع شده است و رستوران ها آن را احاطه کرده اند و تنها 5 دقیقه پیاده روی تا موزه ملی باستان شناسی فاصله دارد.

آدرس: Via Santa Maria di Costantinopoli 101، CentroStorico، Naples

 

 

5. Grand Hotel Santa Lucia

 

بهترین هتلهای ناپل ایتالیا

 

Grand Hotel Santa Lucia یکی از بهترین هتل های ناپولی است که نه تنها بر ناوگان قایق های تفریحی خصوصی در مارینا ، بلکه به Castel dell’Ovo زیبا نیز چشم انداز دارد ، وقتی در شب روشن می شود ، منظره ای زیبا است. خود هتل نیز دوست داشتنی است و دارای کف و ستون های مرمر ، نرده های چوبی فرفورژه ، و سقف های بلند تزئین شده با وسایل زیبا و خوش طعم در سرتاسر آن است.

این هتل خدمات اتاق و صبحانه رایگان از رستوران خود ارائه می دهد ، که تنها یکی از گزینه های غذا خوردن در این محله لوکس سانتا لوسیا است. اتاق ها پنجره هایی از کف تا سقف را برای بهترین نمای ممکن ارائه می دهند ، بسیاری از آنها دارای بالکن هستند تا از هوای تازه دریا لذت ببرند. همچنین یک مرکز تناسب اندام مجهز و پارکینگ محلی امن وجود دارد.

آدرس: از طریق پارتنوپه 46 ، ناپولی

 

6. هتل مترو 900

بهترین هتلهای ناپل ایتالیا

 

هتل مترو 900 به راحتی در همان ساختمان تاریخی ایستگاه قطار Mergellina در انتهای جنوبی منطقه سانتا لوسیا واقع شده است، برای کسانی که می خواهند به راحتی به جاذبه های گردشگری مجاور مانند Pompeii و Herculaneum دسترسی داشته باشند، مناسب است.

این هتل بوتیک مدرن و باکلاس است و دارای اتاق ها و سوئیت های مرتب و مناسب حیوانات خانگی است و مجهز به تلویزیون ماهواره ای و حمام های بزرگ است. صبحانه شامل می شود و از جمله خدمات موجود می توان به حمل و نقل فرودگاهی ، خدمات اتاق ، نگهداری از کودکان و خدمات خشکشویی اشاره کرد.

آدرس: Corso Vittorio Emanuele 6 ، Naples

 

 

7. هتل Palazzo Alabardieri

 

بهترین هتلهای ناپل ایتالیا

 

هتل Palazzo Alabardieri که در محله مجلل Chiaia سانتا لوسیا واقع شده است، فقط چهار بلوک آب را تشکیل می دهد، در چند دهانه مغازه ، بوتیک و رستوران است. این هتل 4 ستاره دارای ظرافت پیچیده ای است که هم کلاسیک و هم مدرن است.

مهمانان از امکانات رفاهی مانند زمین تنیس، خدمات اتاق و حتی نگهداری از کودک برای والدینی که می خواهند زمان کمی برای گشت و گذار در شهر به تنهایی لذت ببرند، لذت خواهند برد. اتاقهای مهمان جادار و با سلیقه و رنگهای غنی در تضاد با سفید ملایم تزئین شده است و صبحانه ای سخاوتمندانه در آن گنجانده شده است.

آدرس: ViaAlabardieri 38 ، Naples

 

 

8. پالازو سالگار

 

Palazzo Salgar با محیط زیست، اقامتی چهار ستاره مدرن است که طیف وسیعی از امکانات لوکس، از جمله آبگرم و سونای داخلی را ارائه می دهد. این هتل همچنین دارای یک مرکز تناسب اندام مجهز، یک مرکز تجاری و یک رستوران در محل است و خدمات اتاق و حمل و نقل فرودگاهی را ارائه می دهد. اتاقهای مهمان فوق العاده تمیز هستند و سوئیت و اتاق خانوادگی در دسترس هستند. صبحانه بسیار عالی است، به خاطر شیرینی های تازه اش معروف است.

این هتل در منطقه بندری در نزدیکی Piazza Mercato واقع شده است و برای رستوران های مختلف مفید است و تا ایستگاه قطار 15 دقیقه پیاده روی دارد.

آدرس: Via Nuova Marina 120 ، Naples

 

9. هتل Palazzo Decumani

 

 

هتل Palazzo Decumani یک اقامتگاه لوکس است که در خیابانهای باریک شهر قدیمی، در فاصله چند بلوک از جاذبه های اصلی، مانند Chiesa di San Biagio Maggiore و Fontana della Sellaria ، و همچنین بسیاری از مکانهای دیدنی تاریخی دیگر ، کلیساها خرید و رستوران قرار دارد.

این هتل بوتیک 4 ستاره دارای هوای پیچیدگی ساده ای است که در سقف بلند، دیوارهای سفید ، مبلمان کلاسیک و آثار هنری خوش طعم یافت می شود. اتاقهای مهمان فوق العاده بزرگ مدرن اما شیک هستند و سوئیت ها در دسترس هستند. Wi-Fi شامل صبحانه لذیذ است.

آدرس: Piazzetta Giustino Fortunato 8، Via del GrandeArchivio، 8، Naples

 

 

10. آخر هفته یک ناپولی

 

 

اگرچه کمی در محله Vomero در شمال Chiaia حذف شده است، اما این جواهر پنهان در قلب یک مرکز توریستی مملو از هتل ها و رستوران های محلی قرار دارد. این هتل بوتیک اتاقهای مبله ای شیک و سوئیت هایی به سبک آپارتمان ارائه می دهد که همه آنها دارای امکانات رفاهی از جمله Wi-Fi رایگان و صبحانه تازه پخته شده است.

این هتل همچنین خدمات آبگرم و ماساژ در اتاق، و همچنین راهنمایی شخصی برای برنامه ریزی سفر شما به ناپولی و کلاسهای آشپزی در محل توسط سرآشپزهای متخصص ارائه می دهد. همچنین یک سرویس اتومبیل شخصی برای مهمانان در دسترس است، و همچنین یک گاراژ پارک امن.

آدرس: Via Enrico Alvino 157 ، Naples

 

 

11. Hotel II Convento

 

 

هتل II Convento که بین محله های Chiaia و Decumani قرار گرفته است، در Quartieri Spagnoli (محله اسپانیایی)، نزدیک به خرید و غذاخوری فراوان واقع شده است. همانطور که از نام نشان می دهد، 17- ساختمان قرن یک بار یک صومعه بود، و صاحبان مراقبت گرفته اند برای حفظ جنبه اصلی از ساختار. اتاق های خانوادگی دارای تخت خواب های بچه گانه هستند که بچه ها دوست خواهند داشت و کل مکان دارای هوای دل انگیز است. صبحانه و وای فای رایگان است.

آدرس: ViaSperanzella 137/a ، ناپل

 

 

12. هتل کریستینا

 

 

یک گزینه عالی برای خانواده ها، هتل کریستینا برای جاذبه های کودک پسند از جمله باغ وحش ، سوپرمارکت و رستوران های زیاد مناسب است. این هتل با پارکینگ رایگان، صبحانه و وای فای دارای ارزش عالی است. این شهر همچنین به دلیل تعهد خود به گردشگری پایدار شناخته شده است و در تلاش برای کاهش استفاده از انرژی گام برداشته و سایر ابتکارات سبز را نیز شامل می شود. مهمانان همچنین طیف وسیعی از خدمات، از سرایداری گرفته تا خشکشویی و امکانات رفاهی برای مسافران شلوغ مانند یک مرکز تجاری با رایانه را پیدا خواهند کرد.

هتل کریستینا اگرچه درست در ساحل نیست، اما با تاکسی کوتاهی از پارک زیر آبی Gaiola، در آنجا می توانید ویرانه های روم باستان را هنگام غواصی در خلیج ناپولی کاوش کنید.

آدرس: ViaDiocleziano 109 ، Naples

 

 

13. هتل Fly Boutique

 

 

هتل Fly Boutique که اقامتی مقرون به صرفه اما 3 روزه در یک محله مسکونی دارد، دارای ده اتاق مهمان است که هر کدام دارای تم رنگی متفاوت با دکوراسیون مدرن و مینیمالیستی هستند. هتل دوستدار حیوانات خانگی است و شامل اقامت یک صبحانه قاره ای رایگان با انتخاب عالی شیرینی و میوه تازه و غذاهای اصلی اروپایی مانند گوشت و پنیر است. اتاق ها مجهز به امکاناتی مانند یخچال کوچک، گاوصندوق و تهویه مطبوع هستند و مهمانان می توانند از چشم اندازهای زیبا از تراس پشت بام لذت ببرند.

آدرس: 113 Piazza Mercato ، Naples

 

 

14. گرند هتل اورینته

 

 

در مجاورت میدان مرکاتو در منطقه بندر، Grand Hotel Oriente مناسب کشتی هایی است که به مقاصد گردشگری نزدیک مانند جزیره کاپری، پمپئی و سورنتو عزیمت می کنند. این هتل مدرن انواع وسیعی از امکانات رفاهی و خدمات را ارائه می دهد، از جمله مرکز تجاری و امکانات کنفرانس، وای فای رایگان و خدمات خشکشویی. اتاق ها و سوئیت های خانوادگی در دسترس هستند و همه با دکوراسیون خوش طعم و مجهز طراحی شده اند. آب و هوا هر چه باشد، مهمانان می توانند از منظره عالی از ناهار خوری تراس روی پشت بام رستوران هتل لذت ببرند.

آدرس: Via Armando Diaz 44 ، Naples

 

 

15. هتل رکس

 

 

هتل رکس واقع در محله سانتا لوسیا تنها یک بلوک تا آب، نزدیک Castel dell’Ovo زیبا است و بیش از ده رستوران در شعاع یک بلوک دارد. اتاقهای مهمان فشرده تر هستند اما هنوز راحت و مرتب، فوق العاده تمیز و دارای دکوراسیون با سلیقه هستند. اتاقهای اختصاصی غیر سیگاری موجود است. کل هتل مدرن و روشن با محیط مدیترانه ای در یک ساختمان زیبا در هنر نو است و Wi-Fi رایگان و صبحانه رایگان ارائه می دهد.

آدرس: از طریق پالپولی 12 ، ناپل

 

 

16. هتل کوررا 241

 

بهترین هتلهای ناپل ایتالیا

 

این هتل بوتیک روشن و شیک در محل کارخانه و سپس آپارتمان ها قرار گرفته است و در نتیجه اتاقهای فوق العاده بزرگ و سقف های بلند ایجاد شده است. معماری ساختمان نیز به محیط فوق مدرن هتل کمک می کند، در حالی که بلوک های روشن از رنگ های متضاد به هر اتاق شخصیت خاص خود را می بخشد.

هتل Correra 241 در شهر قدیمی در فاصله 10 دقیقه پیاده روی از اکثر جاذبه های گردشگری تاریخی و تنها پنج دقیقه از موزه ملی باستان شناسی واقع شده است. اتاق ها مجهز به گاوصندوق و سرویس قهوه/چای هستند و اتاق های خانوادگی نیز در دسترس است. صبحانه و وای فای شامل می شود و حمل و نقل فرودگاهی در دسترس است.

آدرس: ViaFrancesco Saverio Correra 241 ، Naples

 

 

1. The Bellini House

 

بهترین هتلهای ناپل ایتالیا

 

The Bellini House is not your typical bed and breakfast, and those who shy away from them in anticipation of shared baths or a curfew need not worry. This lovely B&B greets guests with a quirky and fun vintage décor, featuring accents like old Polaroids, antique suitcases, and creative elements.

Guest rooms are very spacious, even the singles, and family rooms have loft beds, which give parents a little privacy; some rooms also have a private terrace overlooking the lush green grounds, with a seating area and table. The fantastic fresh breakfast each morning is cooked with organic and locally sourced ingredients whenever possible.

خانه بلینی به صورت مرکزی در شهر قدیمی در نزدیکی تئاترو بلینی و در فاصله کمی پیاده روی از جاذبه های اصلی گردشگری محله ، از جمله موزه باستان شناسی و Duomo di Napoli قرار دارد .

آدرس: Via Santa Maria di Costantinopoli 94 ، Naples

 

 

2. تختخواب و صبحانه ToledoStation

 

بهترین هتلهای ناپل ایتالیا

 

این اتاق خواب در Quartieri Spagnoli (محله اسپانیایی) در نزدیکی ایستگاه مترو تولدوی بسیار زیبا، برای بسیاری از مغازه ها و رستوران ها مناسب است. Bed & Breakfast ToledoStation که برای خانواده مناسب است، از حیوانات خانگی نیز پذیرایی می کند و علاوه بر صبحانه مجلل، خدمات اتاق و حمل و نقل فرودگاهی را ارائه می دهد. اتاقها بسیار بزرگ هستند، هر یک به طور منحصر به فرد با رنگهای زنده و آثار هنری تزئین شده اند که سفر را با ترکیب عناصر شهرهای سراسر جهان جشن می گیرند.

آدرس: Via Toledo 320 ، Naples

 

 

3. B&B Attico Partenopeo

 

بهترین هتلهای ناپل ایتالیا

 

B&B Attico Partenopeo یکی دیگر از اقامتگاه های دوست داشتنی است، با تراس باغی که رو به رو با گنبد کلیسای جامع در مجاورت آن قرار گرفته است و یک پس زمینه عالی را فراهم می کند. واقع در بین محله اسپانیایی و منطقه بندر، مرکز همه جاذبه های اصلی شهر است. اتاقها ساده اما راحت هستند و صبحانه شامل مرباهای خانگی خوشمزه ای است که می توانید از غذاهای تازه پخته لذت ببرید.

آدرس: از طریق سانتا بریجیدا 72 ، 80132 ، ناپل

 

 

4. اورسینی 46 B&B

 

بهترین هتلهای ناپل ایتالیا

 

این محله در محله سانتا لوسیا در نزدیکی Castel dell’Ovo واقع شده است، درست در آب نیست و توسط رستوران ها احاطه شده است. این تختخواب و صبحانه منحصر به فرد فقط سه اتاق مهمان دارد و به پرسنل اجازه می دهد تا وقت و انرژی خود را صرف اطمینان از بهترین اقامت مهمانان، با خدمات شخصی مانند تحویل صبحانه به اتاق کنند.

اتاق های مهمان بزرگ با وجود مجهز بودن به عتیقه، مجهز به مدرن ترین امکانات رفاهی هستند، از جمله Apple TV با کانال های بین المللی، یخچال، صندوق امانات، مایکروویو و کتری. هر یک همچنین دارای حمام خصوصی و تهویه مطبوع است.

آدرس: Via Generale Giordano Orsini 46 ، Naples

 

 

بهترین هتل ها در نزدیکی فرودگاه ناپل

1. هتل لوکسور

 

 

اقامتگاه مقرون به صرفه و قابل اعتماد در فرودگاه ، هتل لوکسور واقع در کازوریا است که کمتر از 15 دقیقه تا مرکز شهر ناپل فاصله دارد. امکانات عبارتند از پارکینگ رایگان، ترانسفر فرودگاهی و خدمات اتاق. مهمانان غیر سیگاری باید مطمئن شوند که اتاق بدون دخانیات درخواست می کنند. اتاقهای مهمان بسیار تمیز و مدرن هستند و اتاقهای خانوادگی و سوئیت هایی با وان آب گرم موجود است.

آدرس: Via Luigi d’Anna snc ، Casoria

محل اقامت: هتل

 

2. هتل بوونو

 

بهترین هتلهای ناپل ایتالیا

 

از جمله هتلهای ارزان قیمت ناپل، هتل Buono است که تقریباً در نیمه راه فرودگاه و مرکز توریستی شهر واقع شده است. این اقامتگاه بدون حاشیه اتاقهای تمیز و قابل اطمینان را ارائه می دهد که همه آنها دود و تهویه مطبوع دارند. Wi-Fi برای مهمانان رایگان است.

آدرس: Via Nuova Poggioreale 158/G ، ناپل

 

 

3. تختخواب و شبانه روزی

 

بهترین هتلهای ناپل ایتالیا

 

گردشگرانی که به دنبال یک هتل ارزان در منطقه ناپولی هستند، از Bed and Boarding، یک خوابگاه مجاور فرودگاه که برای افرادی که از آنجا عبور می کنند، اقامتگاه های متوسط ​​اما خصوصی راضی هستند، خوشحال خواهند شد. هر “اتاق” شبیه به کابین، اصول اولیه، از جمله تلویزیون، میز و آینه، و همچنین Wi-Fi رایگان را ارائه می دهد. سرویس بهداشتی مشترک است اما بسیار تمیز است.

آدرس: Viale Fulco Ruffo di Calabria snc ، Naples

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *