بهترین هتلها و اقامتگاههای ژنو
پیشگیری از واریس
پیشگیری از واریس
۱۴۰۰-۰۷-۰۲
بهترین تجربه های گردشگری در مادرید
بهترین تجربه های گردشگری در مادرید
۱۴۰۰-۰۷-۰۲

بهترین هتلها و اقامتگاههای ژنو

ژنو در امتداد دو طرف رودخانه های رون و آره در حال تخلیه به دریاچه ژنو (Lac Leman)، با چشم اندازهای زیبا از آلپ و مون بلان اطراف، گسترش می یابد. بازدیدکنندگان که می پرسند کجا باید اقامت کنند باید به مرکز شهر نگاه کنند، در فاصله کمی پیاده روی تا مکانهای دیدنی سرگرم کننده، مانند Vieille Ville (شهر قدیمی)، Les Pâquis ،Rive Gauche/Carouge و Les Eaux-Vives.

هتل ها در مرکز شهر امکان دسترسی به نرخ های بهتر را برای خانواده ها، گروه ها، زوج ها یا عشایر مجرد و همچنین مجاورت با Gare Cornavin، ایستگاه اصلی قطار و اتوبوس شهر، و تنها یک توقف قطار از فرودگاه فراهم می کند.

مکانهای لوکس در ژنو کجاست؟

 

بهترین هتلها و اقامتگاههای ژنو

نمای ژنو

هتل d’Angleterre دارای یک تصویر عالی در مرکز شهر است، زیرا به مهمانان اجازه می دهد چشم اندازهای خیره کننده ای را در سراسر دریاچه ژنو و چشمه چشمگیر آب Jet d’Eau داشته باشند. دسترسی فوری به پای کوائی مون بلان، پل عابر پیاده به شهر قدیمی، و حتی نزدیک Bains des Paquis، مکانی محبوب در تابستان یا زمستان برای شنا، ماساژ و فوندوهای عمومی است.

اقامتگاههای این نگین کوچک هتل (فقط 45 اتاق/سوئیت) به صورت جداگانه با ظرافتی زیبا و آثار هنری زرق و برق دار تزئین شده است. استانداردهای خدمات پنج ستاره حاکم است و غذاخوری خوب و سالن سیگار برگ بی عیب و نقص لوکس است.

Four Seasons Hotel des Bergues Geneva با رستوران پشت بام بر فراز دریاچه ژنو مهمانان خود را خوشحال می کند، یا از طریق حیاط داخلی آرام خود از جمعیت خیابانی فرار می کند، به علاوه لذت خیره کننده از یک عملیات آبگرم پر شور.

این قدیمی ترین سایت هتل در ژنو (1834) است و مسافران سطح بالا را در حال قدم زدن در امتداد Quai des Bergues ارائه می دهد. دسترسی فوری به مکان های دیدنی شهر قدیمی در دو پل؛ و سطح عالی خدمات، امکانات رفاهی و غذاخوری متناسب با میراث غنی آنها.

هتل بریستول پناهگاه نهایی مسافران است که از میدان افسانه ای مون بلان در مرکز شهر پشتیبانی می کنند. این نماد جذاب و مجذوب، از سال 1851 پذیرای مهمانان بوده و همچنان نسل جدیدی از مشتریان را به خاطر مرکز سلامتی، آبگرم با خدمات کامل، غذاهای عالی و درک عمیق از مهمان نوازی به خود جذب می کند. از تورهای ماهیگیری خصوصی آنها در دریاچه ژنو بپرسید.

هتل قدیمی و زیبا Beau-Rivage از سال 1865 شروع به کار کرده است و یکی از بهترین انتخاب های لوکس است. 72 اتاق و 23 سوئیت در این ملک تاریخی 5 ستاره با دکوراسیون دوران ویکتوریایی تزئین شده اند، با رنگهای طلایی و سرمه ای و پارچه های پرده ای و روکش دار. موقعیت مکانی در مرکز شهر برتر است و اتاقها دارای چشم انداز دریاچه یا کوه هستند. امکانات عبارتند از رستوران، مرکز تناسب اندام و خدمات آبگرم. اگر با سگ سفر می کنید، این هتل نیز مناسب حیوانات خانگی است.

 

 

محل اقامت در ژنو: محدوده متوسط

بهترین هتلها و اقامتگاههای ژنو

مرکز شهر ژنو

هتل N’vY نماهایی عجیب از دریاچه ژنو و موقعیتی مناسب در حاشیه مرکز شهر ارائه می دهد که برای گشت و گذار، خرید یا تور آماده است. در فاصله کمی پیاده تا پارک و گردشگاه های کنار آب، هتل شما را در نزدیکی Bains des Pâquis افسانه ای قرار می دهد، جایی که کاوشگران شهری حمام، ماساژ و فوندوهای عمومی را پیدا می کنند، بعلاوه نقاط عزیمت برای تور Segway سازمان ملل متحد و دیگران. اتاقهای فوق العاده زیبا با تصاویر نمادین فرهنگی، رنگها و پارچه های طراح و اسباب بازیهای فن آوری به وفور تزئین شده اند.

Ibis Styles Geneve Gare با یک بوفه صبحانه رایگان کامل، ارزش را تأکید می کند و مهمانان را برای روز گشت و گذار آماده می کند. در نزدیکی جاذبه های مرکز شهر، وسوسه های بوتیک و گزینه های تور قایق دریاچه ژنو وجود دارد. همانطور که از نامش پیداست، این ملک زنجیره ای به راحتی در نزدیکی ایستگاه اصلی قطار واقع شده است و خدمات دقیق، فهرست کامل امکانات رفاهی و قیمت جذاب را ارائه می دهد.

هتل کیپلینگ – مانوتل ژنو، صحنه زیبایی را برای مهمانان رقم می زند و ساختمان را با هنر، سوغات و اثاثیه از مقاصد عجیب و غریب می پوشاند. با ایستگاه اصلی قطار در نزدیکی، مسافران هنگام بازدید از این آدرس رنگارنگ به تعداد زیادی از موزه ها، بناهای تاریخی، کلیساها و مغازه های مرکز شهر دسترسی پیدا می کنند و هتل مجوزهای مسافرتی محلی رایگان نیز ارائه می دهد.

 

 

با بودجه کجا در ژنو اقامت کنید؟

بهترین هتلها و اقامتگاههای ژنو

مرکز تاریخی ژنو

هتل لو پرنس در نزدیکی دانشگاه ژنو در شهر قدیمی، با واحدهای تمیز و سرویس Wi-Fi رایگان قرار دارد. یک صبحانه سالم از این عمل خانوادگی در دسترس است. اتصال از طریق خدمات تراموا در شهر در اینجا آسان است و این مکان شما را به قدم زدن در خیابان های تاریخی اطراف دعوت می کند.

هتل کارمن با قرار گرفتن در نزدیکی بازار کشاورزان در منطقه Plainpalais، محوطه پارک باز، و همچنین یک مکان ملاقات محبوب در نزدیکی رودخانه Arve، فضایی مفرح را با قیمت عالی ایجاد می کند. اتاقهای فوق العاده تمیز و وای فای رایگان عنوان این ساختمان قابل دسترسی با ویلچر در مرکز جنوبی ژنو، نزدیک تالار ویکتوریا و تئاتر بزرگ.

هتل سنترال یکی از بهترین معاملات در حاشیه شهر قدیمی است که با صبحانه رایگان تحویل داده شده، آشپزخانه کامل، ماشین لباسشویی خشک کن، مجوز سفر رایگان برای همه وسایل حمل و نقل عمومی و نرخ اتاق پایین مشخص می شود. همچنین در نزدیکی موزه ها، دو سوپر مارکت و در مرکز بهترین منطقه خرید قرار دارد.

 

 

محل اقامت در ژنو برای خانواده ها

بهترین هتلها و اقامتگاههای ژنو

نمایی از ژنو در تابستان

هتل دوستدار حیوانات خانگی Astoria میز استقبال را برای خانواده هایی که به ژنو می آیند، با اتاق های به هم پیوسته، صبحانه با نرخ شب و موقعیت ایده آل در نزدیکی ایستگاه قطار و تراموا، که سوپر مارکت اواخر روزهای شنبه و یکشنبه ها افتخار می کند، آغاز می کند.

Wi-Fi رایگان یک امتیاز اضافی است، تهویه مطبوع باعث تسکین افرادی می شود که به گرما حساس هستند و سرویس اتاق همیشه در صورت نیاز گزینه درمانی است، به علاوه کارت های حمل و نقل عمومی رایگان، لمس خوبی است.

Novotel Geneve Center یک پناهگاه غیر سیگاری برای خانواده ها است. تماس های اضافی هنگام سفر به صورت خانوادگی تفاوت ایجاد می کند، بنابراین داشتن یک دربان که از پیچیدگی های سفر به سربازان آگاه است، آسمانی است و برنامه بچه ها در محل کودکان را سرگرم می کند.

مرکز آبگرم و تناسب اندام می تواند سطح استرس را به میزان قابل توجهی کاهش دهد، و خدمات اتاق. Wi-Fi رایگان؛ و موقعیت مرکز شهر ایده آل برای گشت و گذار، خرید و غذا خوردن ، این یک انتخاب عالی است.

 

 

محل اقامت در ژنو برای عاشقانه

بهترین هتلها و اقامتگاههای ژنو

عصر در ژنو

Mandarin Oriental ، ژنو، نمایی بکر از دریاچه ژنو، رودخانه رود و Quai des Moulins را ارائه می دهد، که همه پنج دقیقه از مناظر و فعالیتهای اصلی شهر قدیمی فاصله دارند. غذاخوری با ستاره میشلن بدون خروج از محوطه، تجربه ای پنج ستاره را ارائه می دهد و مهمانان می توانند با پیاده روی در ساعت مچی، موزه ها، گالری های هنری و موارد دیگر به پیاده روی بپردازند.

Hotel Rotary Geneva – MGallery بازدیدکنندگان را در یک پیاده روی عاشقانه به دو مکان دیدنی شهر قدیمی در سراسر Pont de Mont Blanc دو بلوک دورتر، و انرژی و هیجان مغازه های مرکز شهر، موزه ها (موزه سواچ را از دست ندهید)، صنعتگران شکلات، قرار می دهد. و یک فهرست کامل از کنجکاوی های تاریخی.

اتاق ها و سوئیت ها سطحی از راحتی را برای پادشاهان و ملکه های معاصر جهان به ارمغان می آورند و متخصصان خدمات پنج ستاره مهمان نوازی را آسان جلوه می دهند. از موسیقی زنده در سطح جهانی و صرف غذاهای لذیذ در داخل یا خارج هتل لذت ببرید، و حتی از طعم شما نیز در اینجا استقبال می شود.

هتل ساحلی Ritz-Carlton de la Paix درست در ساحل دریاچه ژنو و با پشتیبانی مون بلان، یک ملک رمانتیک با شهرت تاریخی است که به سال 1865 باز می گردد. این هتل 5 ستاره اتاق ها و سوئیت هایی با چشم انداز دریاچه یا باغ را ارائه می دهد. دکوراسیون مدرن و شیک است و برخی از اتاقها دارای شومینه هستند. خدمات ساقی در دسترس است.

هتل دوستدار حیوانات خانگی است. امکانات عبارتند از رستوران، اتاق تمرین، بولینگ خارج از محل، و پارکینگ نوکر. موقعیت مکانی، پیاده روی از جاذبه های متعدد برتر نیز بسیار عالی است.

 

 

محل اقامت در ژنو در نزدیکی فرودگاه

بهترین هتلها و اقامتگاههای ژنو

نمای هوایی فرودگاه ژنو و کوه های آلپ

در آن سوی بزرگراه فرودگاه ژنو، Ibis Style Geneve Palexpo Aeroport هتلی شیک و مقرون به صرفه است که در مجاورت مرکز همایش Palexpo نیز قرار دارد. در حالی که پیاده روی تا فرودگاه از هتل حدود 10 دقیقه طول می کشد، سرویس رایگان شاتل شما و چمدان شما را در کمترین زمان به شما می رساند.

از نمای بیرونی هنری آن گرفته تا اتاقهای روشن با گرافیک دیواری زیبا، این هتل دارای خلاقیتی در سرتاسر آن است. و چه با بچه ها سفر کنید یا سگ خانوادگی، هتل سه ستاره از همه استقبال می کند. امکانات رفاهی هتل شامل رستوران می باشد. صبحانه با پرداخت هزینه اضافی در دسترس است.

فرودگاه NH Geneva نیز در نزدیکی فرودگاه قرار دارد و هر 20 دقیقه یک سرویس رایگان شاتل بین هتل و ترمینال انجام می دهد. ورود به ژنو از اینجا به همان اندازه آسان است، زیرا فرودگاه فقط 20 دقیقه با تراموا تا دریاچه و مرکز شهر فاصله دارد. هتل چهار ستاره NH دارای 190 اتاق و سوئیت است که امور مدرن هستند، با کف چوبی و تخت های راحت.

خانواده ها از سوئیت های کوچک با فضای بیشتر برای بچه ها و مبل های متحرک خوششان می آید-برخی از آنها حتی دارای آشپزخانه هستند. امکانات رفاهی شامل رستوران با سقف شیشه ای است. این هتل همچنین دوستدار حیوانات خانگی است.

یکی از هتل نزدیکترین به فرودگاه است هالیدی این اکسپرس ژنو فرودگاه. این هتل خدمات ترانسفر رایگان به ترمینال و از آنجا ارائه می دهد و صبحانه نیز در این نرخ گنجانده شده است. این هتل سه ستاره دارای اتاق هایی با ارزش خوب و رنگ های روشن است که نسبت به هتل معمولی Holiday Inn نسبتاً ملایم به نظر نمی رسند. برای خانواده هایی که بچه دارند، تعدادی اتاق با مبل های کشویی وجود دارد که می تواند دو کودک را در خود جای دهد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *