بهترین هتلها و اقامتگاه های لوسرن

بهترین هتلها و اقامتگاه های لوسرن

هتل های عالی در همه رده ها برای خانواده ها، گروه ها، زوج ها یا مجردها در هر دو طرف رودخانه Reuss و با ریختن آن به دریاچه لوسرن پراکنده شده اند. بهترین مکان برای اقامت مسافران در یا در نزدیکی شهر قدیمی و سنگفرش شهر قدیمی (Altstadt) است . این یک بخش کوچک از ضلع شمالی این شهر کوچک است که توسط مجموعه ای از پل ها به منطقه جنوبی ( مرکز شهر ) متصل می شود، از جمله پل نمادین چاپل، پل عابر پیاده چوبی قرن 14 و قدیمی ترین پل سرپوشیده در اروپا از آنجا که شهر بسیار جمع و جور است، حتی اتاق های مرکز شهر نیز به راحتی می توانید به مکان های دیدنی شهر قدیمی، خرید و فضاهای دیدنی پیاده روی کنید.

کجا برای اقامت در لوسرن لوکس باشید!

بهترین هتلها و اقامتگاه های لوسرن

پل چپل

هتل Schweizerhof Luzern جایی است که مارک تواین ، لئو تولستوی و ریچارد واگنر در آن اقامت داشته اند و همین خانواده پنج نسل بعد این آدرس لوکس برجسته را اداره می کنند.

این هتل باشکوه که دارای بهترین منظره شهر دریاچه لوسرن، کوه های آلپ و شهر قدیمی است، اخلاق خدمات پنج ستاره خود را جدی می گیرد و باعث می شود مهمانان با آسایش، تغذیه و مهمان نوازی از بین بروند.

هتل رنسانس لوسرن مسافران برجسته ای را با موقعیت مکانی در مرکز شهر و تنها سه دقیقه پیاده روی تا ایستگاه راهنمایی می کند. این مقاوم سازی مدرن در شهر کاخ سابق واقع شده است و خطوط تیز، رنگ های زیبا و استانداردهای خدمات قهرمانی را به خود جلب می کند. سالن بدنسازی و اتاق تمرین در دسترس بودن مراقبت از کودک، خدمات اتاق و یک سرایدار با استعداد است.

Radisson Blu Hotel، Lucerne نزدیکی مهمانان مجلل را به باشگاه قایق بادبانی در حاشیه مرکز شهر ارائه می دهد . معماری شیک ، رنگین کمانی از رنگ ها را تابش می کند و اتاقهای بزرگ ، با نور منعکس شده از دریاچه لوسرن ، چشم اندازهایی را بر فراز کوه های آلپ دور از خود نشان می دهند یا در تزئینات مبلمان طراح، جزئیات هنری و فنگ شویی آرامش می بخشند.

The Grand Hotel National با نئون رنسانس و معماری جدید باروک در سراسر جهان، یکی دیگر از بهترین انتخاب های لوکس است. اتاق ها و سوئیت های این هتل تاریخی که قدمت آن به اواخر دهه 1800 برمی گردد، دارای حال و هوای قدیمی و شیک بوده و برای زوج ها و خانواده ها مناسب است. امکانات رفاهی این هتل 5 ستاره شامل رستوران، استخر سرپوشیده (نادر برای لوسرن)، آبگرم و اتاق تناسب اندام است. این هتل همچنین سگ دوستانه است.

 

 

محل اقامت در لوسرن: میان رده

بهترین هتلها و اقامتگاه های لوسرن

نمای رو به لوسرن

هتل د آلپ دارای چشم اندازهای قابل توجهی از کوه های پوشیده از برف است و بر روی رودخانه روس مشرف به دریاچه لوسرن و پل چاپل در شهر قدیمی قرار گرفته است. صبحانه شامل نرخ اتاق است، کارکنان حرفه ای جذاب و پاسخگو هستند ، و غذاخوری تازه خوشمزه نیز در محل موجود است.

هتل کرون لوزرن با آرامش و ارزش در گوشه ای زیبا از قدیمی شهر قدیمی ازدواج می کند. صبحانه رایگان دارای گزینه های متعددی است، اتاق ها بی عیب و نقص و راحت هستند و اعضای کارکنان طوری رفتار می کنند که گویی هر یک دربان هستند و اطلاعات، پیشنهادات و دستورالعمل ها را به صورت دوستانه ارائه می دهند.

هتل آمرون فلورا لوزرن دارای واحدهای تازه بازسازی شده و تهویه مطبوع (در اروپا یک معامله بزرگ) است، با موقعیتی عجیب در مرکز شهر در نزدیکی پل چاپل ، ایستگاه قطار، و بارانداز قایق تور و پارکینگ زیرزمینی. اتاق ها Wi-Fi رایگان، اسنک رایگان ، نوشابه و حتی دستگاه اسپرسو ارائه می دهند.

 

با بودجه کجا در لوسرن اقامت کنید!

 

بهترین هتلها و اقامتگاه های لوسرن

مرکز شهر تاریخی لوسرن

هتل آلفا به راحتی در مرکز شهر واقع شده است و با گزینه های تفریحی مانند حلقه های بسکتبال، زمین فوتبال و حتی زمین های تنیس احاطه شده است ، در حالی که در پیاده روی آسان تا مناظر شهر قدیمی ، گزینه های غذاخوری و مکانهای سرگرمی قرار دارد. این هتل اتاق های تمیز در شرایط خوب، صبحانه بوفه رایگان و Wi-Fi رایگان ارائه می دهد، و حتی یک اشرام یوگا در خیابان وجود دارد.

ibis budget Luzern City اتاقهای کوچک و تمیزی را در مرکز شهر در نزدیکی ایستگاه قطار ارائه می دهد. دستگاه های فروش، مایکروویو و ناهار خوری در طبقه اصلی قرار دارند و در نزدیکی آنها گزینه های ناهار خوری فوق العاده چینی و ایتالیایی وجود دارد. صبحانه بوفه شامل می شود ، Wi-Fi رایگان است، و پرسنل مفید و چند زبانه هستند.

هتل رستوران اسپاتز با اتوبوس سریع به مناظر، جاذبه ها و رویدادهای شهر قدیمی می پردازد، در حالی که مهمان نوازی گرم سوئیس را ارائه می دهد. این هتل کوچک از پنجره های درب دار و بالکن های مشرف به یک چهارم جذاب مرکز شهر و کوه های آلپ، گرفته تا صبحانه رایگان، پارکینگ رایگان و Wi-Fi، یک گوهر است. اتاق های خانوادگی وجود دارد و کارکنان به خاطر مراقبت و توجه آنها به یاد ماندنی هستند.

 

 

محل اقامت در لوسرن برای خانواده ها

 

بهترین هتلها و اقامتگاه های لوسرن

شهر قدیمی لوسرن

بوتیک هتل CASCADA با ارائه اتاق های خانوادگی بزرگ و دارای تهویه مطبوع، که به طور جداگانه با نقاشی های دیواری آبشار تزئین شده است، خود را متمایز می کند. سربازان گرسنه با تخم مرغ های صبحانه رایگان که متناسب با هر نوع کام پخته می شوند، سیر می شوند، به علاوه مهمانان می توانند از انبار کامل موزلی، میوه، ماست و محصولات نانوایی انتخاب کنند.

هتل بلافاصله در مجاورت ایستگاه اصلی قطار و پیاده روی آسان تا همه جاذبه های دیدنی شهر قدیمی و مرکز شهر قرار دارد. کارکنان چند زبانه تمام تلاش خود را می کنند تا با ارائه برنامه های سفر پیشنهادی برای خانواده های مسافر ، دیداری مفرح را برای شما و فرزندان شما ایجاد کنند.

Seehotel Hermitage Luzern با ارائه یک مکان لوکس و سرگرم کننده در کنار آب، درست در خارج از مرکز شلوغ شهر لوسرن ، به علاوه بسیاری از غذاها و گزینه های موجود در محل که برای کودکان و بزرگسالان جذاب است، به همه اعضای خانواده خدمت می کند. استراحت خود را بر روی یک بانوک مشرف به دریاچه لوسرن انجام دهید، در یک تور قایق بعد از ظهر به چشم انداز کوه های آلپ بروید، از مرکز سلامتی دیدن کنید یا صبح در شنا در امتداد ساحل خصوصی بروید. این هتل حتی دوچرخه هایی را برای آزمایش المپیک داخلی شما ارائه می دهد.

خانواده هایی که می خواهند از تختخواب و صبحانه مقرون به صرفه استفاده کنند ، می خواهند B&B Bettstatt را بررسی کنند . حدود 10 دقیقه پیاده روی تا ایستگاه اصلی قطار ، مزایایی مانند اقامت کودکان زیر پنج سال رایگان و صبحانه بوفه خوشمزه صبحانه که در نرخ شما گنجانده شده است ، ارائه می دهد.

اتاق ها مرتب و ساده با کف چوبی هستند. همه اتاق ها حمام خصوصی ندارند ، بنابراین مطمئن شوید که رزرو می کنید. B&B همچنین چند آپارتمان با اتاق نشیمن جداگانه و حمام اختصاصی ارائه می دهد.

هتل Pilatus-Kulm یکی دیگر از ملک های دوستدار خانواده است که در بالای کوه Pilatus واقع در خارج از لوسرن واقع شده است. این هتل تاریخی سه ستاره از نظر میراث حفاظت می شود و قدمت آن به سال 1890 برمی گردد ، اگرچه در سال 2010 به طور کامل بازسازی شد. امروزه دارای فضای کوهستانی جذاب و مدرن و تنها 27 اتاق و سه سوئیت است. چشم اندازهای خیره کننده از هر جهت کودکان را مجذوب خود می کند و این هتل راه های متعددی را برای خانواده ها ارائه می دهد تا بتوانند در فضای باز اطراف خود لذت ببرند.

 

 

محل اقامت در لوسرن برای عاشقانه

 

بهترین هتلها و اقامتگاه های لوسرن

سپیده دم در لوسرن

Hotel des Balances بر جادو ، رمز و راز و شکوه تختخواب در هتلی مجلل در کنار شهر قدیمی شهر که منتظر خراب شدن شماست ، تأکید می کند. عاشقانه با ورود به در ورودی هوا به راه می افتد و زوج ها را در سراسر سوئیت های بی نقص تزئین شده ، مناطق مشترک دارای جذابیت و فهرستی جامع از خدمات و امکانات رفاهی دنبال می کند.

تراس غذاخوری مشرف به پل چپل معروف  است که از رودخانه روس عبور می کند و چک کردن در اینجا به معنای دسترسی به جاذبه های دیدنی، خرید ، قدم زدن در خیابان های سنگفرش باستانی و تورهای قایق در دریاچه لوسرن است.

Art Deco Hotel Montana Luzern یک گزینه لوکس آرام با منظره ای پانوراما از دریاچه لوسرن است . با فاصله یک متر از همه مغازه های شیک ، موزه های غیر معمول ، آثار تاریخی و اماکن تفریحی ، این هتل واقعاً به یاد ماندنی است. زوج ها می توانند خود را به اتاق های راحت برسانند ، از خدمات آبگرم و غذای عالی لذت ببرند ، یا در این شهر عجیب و غریب قدم بزنند و از همه چیز و انواع غذاهای خوشمزه لذت ببرند.

Hotel Wilden Man یکی دیگر از گزینه های عاشقانه است که بین زوج ها محبوب است. این بوتیک ، هتل چهار ستاره و تاریخی در شهر قدیمی ، یک اتاق زیبا و دورهمی با اتاقهای جذاب و تزئین شده منحصر به فرد است.

فقط 48 اتاق وجود دارد و هر کدام با رنگ ها و استعدادهای خاص خود مبله شده اند. اتاقها همچنین دارای انواع مختلفی هستند ، از جمله دو سوئیت کوچک رمانتیک – یکی را در طبقه چهارم برای تراس خصوصی رزرو کنید. صبحانه در نرخ گنجانده شده است ، و دو گزینه ناهار خوری برای شام وجود دارد: یک رستوران فرانسوی و یک رستوران آرام. این هتل همچنین با پرداخت هزینه ، دوستدار حیوانات خانگی است.

Hotel Beau Sejour Lucerne ساخته شده در سال 1875 ، یک ملک رمانتیک Bel Epoque است. این هتل متمرکز بر طراحی دارای تاسیسات هنری شگفت انگیز و کاغذ دیواری سرگرم کننده در سرتاسر آن است. در مقابل دریاچه ، بسیاری از اتاق ها و سوئیت ها از بالکن های مبله چشم اندازی به آب دارند. اتاق ها همچنین دارای تخت های راحت و رنگ های روشن هستند.

امکانات عبارتند از صبحانه رایگان با انتخاب سرد و گرم. می توان آن را در اتاق ناهار خوری یا در ایوان آفتابی با چشم انداز دریاچه سرو کرد. پارکینگ پولی در محل وجود دارد و مهمانان می توانند دوچرخه نیز قرض کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *