بهترین پیست اسکی های اروپا
افسردگی نوجوانان
افسردگی نوجوانان
۱۴۰۰-۰۶-۲۸
جاذبه های برتر اینترلیکن
جاذبه های برتر اینترلیکن
۱۴۰۰-۰۶-۲۸

بهترین پیست اسکی های اروپا

استراحتگاههای زمستانی آلپ و دولومیتهای اروپا افسانه ای هستند ، نه تنها برای اسکی فوق العاده ، بلکه برای روستاهای کارت پستال آلپ و شهرهای تفریحی مشهور در پایگاههای آنها.

به نظر می رسد دیدنی توصیف ناکافی از مناظر است و سیستم های بالابر در بسیاری از آنها دسترسی بین چندین کوه را در یک سفر – اغلب در یک روز – ممکن می سازد. یک پیست اسکی می تواند چندین ساعت طول بکشد، از کوه بالا شروع می شود و درست در قلب روستا واقع می شود.

در بسیاری از پیست های اسکی در اروپا، هیچ بهانه ای برای تکرار دو بار دویدن در طول تعطیلات وجود ندارد. ارتفاعات زیاد – بیش از دوازده قله در دولومیت های ایتالیا به تنهایی از 3000 متر فراتر می روند، و کوه های آلپ حتی بالاتر می روند – به معنی شرایط قابل اطمینان برف است، بنابراین یک فصل طولانی وجود دارد که می توانید به سر خوردن از طریق پودر وابسته باشید.

 

بهترین پیست اسکی های اروپا

اسکی خارج از پیست در Chamonix

به یاد داشته باشید که این کوهها فقط برای اسکی بازان متخصص نیستند، اگرچه بیشتر آنها بهترین چالش ها را شامل می شوند: زمینهای خارج از پیست، کولورها (راهروهای باریک) ، تپه های پر درخت، و بزرگان مغول. اکثر استراحتگاهها دارای زمینهای آسان و متوسط ​​هستند و بسیاری از آنها دارای شیب و آسانسور اختصاصی فقط برای زبان آموزان و مبتدیان هستند.

هر تفرجگاه شخصیت و سبک خاص خود را دارد، بدون ذکر مناظر بی نظیر قله های پوشیده از برف. بنابراین با توجه به سلیقه شخصی خود در تعطیلات اسکی انتخاب کنید – در اسکی در هیچ یک از این استراحتگاه های برجسته در فرانسه، سوئیس، اتریش، ایتالیا و آلمان ناامید نخواهید شد.

تغییرات فصل اسکی 2020/2021 در اروپا: در سراسر اروپای آلپ، تغییرات مهمی در پاسخ به نگرانی های بهداشت عمومی در حال انجام است. هر کشوری رویکرد خاص خود را دارد: اتریش قوانین ملی برای همه اقامتگاه ها وضع کرده است. ایتالیا دارای قوانین ملی است که در صورت نیاز برای مناطق خاص اعمال می شود. سوئیس تنها ابتدایی ترین قوانین ملی را دارد و بقیه را به مناطق جداگانه خود واگذار می کند. در فرانسه، سازمان نماینده پیست ها و مناطق اسکی قوانین استانداردی را وضع کرده است.

بسیاری از اقدامات یکسان است: ماسک های مورد نیاز در تمام مناطق سرپوشیده و آسانسورهای بسته، فعالیتهای محدود اسکی، مسابقات و جشنواره های لغو یا محدود شده، کاهش ظرفیت در اقامتگاهها و آسانسورها.

شاید بزرگترین چالش برای اسکی بازان در اروپا تغییر وضعیت سفر در مرزهای ملی باشد. با تغییر شرایط، دستورالعمل ها نیز تغییر خواهند کرد، بنابراین بهترین توصیه این است که قبل از برنامه ریزی، وب سایت اقامتگاه را مکرراً بررسی کنید.

اگرچه اولین نکته در لیست های زیر اسکی است، رتبه بندی ها همچنین کیفیت کل تجربه را برای اسکی بازان در تمام محدوده های مهارت در نظر می گیرند. سفر خود را با لیستی از بهترین پیست های اسکی در اروپا برنامه ریزی کنید.

توجه: ممکن است برخی از مشاغل به دلیل مسائل بهداشتی و ایمنی جهانی به طور موقت بسته شوند.

 

 

1. کورشول ، فرانسه

کورشول ، فرانسه

Courchevel بزرگترین و مشهورترین پیست اسکی به هم پیوسته معروف به Les Trois Vallées (سه دره) است که بزرگترین حوزه اسکی در اروپا را تشکیل می دهند. علاوه بر 150 کیلومتر پیاده روی آلپ که می توانید از 60 آسانسور خود Courchevel به آن برسید، اینها به مجموع 600 کیلومتر پیست های اسکی به هم پیوسته، به علاوه چهار یخچال طبیعی دسترسی دارند. کل منطقه در 10 قله با ارتفاع بیش از 2500 متر گسترده شده است.

به این آمار فوق العاده اضافه کنید که سالانه اقامتگاه ها چهار متر برف می بارد و از نظافتی پیشرفته برخوردارند تا دوندگی خود را در بهترین حالت نگه دارند.

اگرچه Courchevel به دلیل زمین فوق العاده خارج از پیست، اسکی روی درختان، کولورها، تپه های ممتاز مورد علاقه متخصصان است، هر یک از پنج روستای جداگانه Courchevel دارای مناطق خوبی برای مبتدیان و متوسط ​​است. حدود یک چهارم پیست های Courchevel برای مبتدیان و یک سوم برای وسایل متوسط ​​است.

Courchevel مخصوصاً برای خانواده مناسب است: بالابرهای رایگان به مناطق مبتدی خدمت می کنند و جلیقه های ایمنی مغناطیسی برای کودکان در آسانسورها ارائه می شود. Courchevel علاوه بر اسکی فوق العاده، به دلیل اقامتگاههای لوکس و غذاخوری عالی در چندین رستوران با ستاره میشلن شهرت دارد.

سایت رسمی: www.courchevel.com

 

 

2. زرمات ، سوئیس

زرمات ، سوئیس

با بزرگترین سقوط عمودی سوئیس و زمین های قابل اسکی در ارتفاعات به ارتفاع 3900 متر ، بلندترین منطقه ورزش های زمستانی در رشته کوه های آلپ بسیار بیشتر از یک چهره زیبا است. اما داشتن نقطه عطفی نمادین ماترهورن به عنوان پس زمینه، زرمات و کوهستان های پشت آن را در صدر لیست خواسته های بیشتر اسکی بازان قرار می دهد. ماترهورن نه تنها منظره ای زیبا از هر منطقه دیگری در اروپا به این شهر می دهد، بلکه مشخصات متمایز آن از قسمت اعظم 350 کیلومتری مسیر پیاده روی متصل به زرمات قابل مشاهده است.

زرمات به دلیل دویدن های طولانی خود شناخته می شود که برخی از آنها درست در روستا به پایان می رسد – شما به معنای واقعی کلمه می توانید در خانه اسکی کنید. یخچال طبیعی ماترهورن که برای فصل 2019 افتتاح شد، بلندترین تله کابین 3S جهان است و 2000 اسکی باز را در ساعت به یخچال طبیعی منتقل می کند. این یخچال در ارتفاع 3883 متری امکان اسکی در طول سال را فراهم می کند. تله کابین 10 نفره کومه به منطقه Unterrothorn در دسامبر 2020 شروع به کار می کند، اولین تله کابین در سوئیس که می تواند بدون کارمند کار کند.

برای ایمن تر و در دسترس تر شدن این شبکه عظیم پیاده روی، اسکی بازان می توانند یک برنامه رایگان را بارگیری کنند که از GPS استفاده می کند و شرایط، شرایط آب و هوایی و برف را تنظیم می کند، و همچنین عملیات آسانسور را برای راهنمایی ایمن اسکی بازان بین مکان ها انجام می دهد.

برای اسکی بازان کم تجربه، Wolli’s Park ، در بالای فونیکولر Sunnegga ، زمین ملایم تری با همان چشم اندازهای فوق العاده ارائه می دهد. نمای جنوبی ماترهورن در ایتالیا است و اسکی بازان باتجربه می توانند با اسکی روی گذرگاه تئودول و پایین آمدن در سیستم پیاده روی ایتالیا ، هر دو کشور را در یک روز اسکی کنند.

سایت رسمی: www.zermatt.ch

 

3. Val d’Isere ، فرانسه

وال ایزر ، فرانسه

با اشتراک گذاری دره ای مرتفع که قله های 3000 متری آن را احاطه کرده است، Val d’Isère و Tignes مجاور آن 300 کیلومتر زمین قابل اسکیت را ارائه می دهند که توسط بیش از 150 بالابر اسکی ارائه می شود. این شامل Espace Killy وسیع است که به خاطر دارنده مدال طلای سه گانه المپیک ژان کلود کیلی، اهل وال ایزر نامگذاری شده است. پایین ترین ارتفاع در ارتفاع 1550 متر، و بلندترین آن به 3450 متر می رسد، که به باز ماندن فصل تا ماه می کمک می کند. معمولاً می توانید از اسکی روی یخچال دو پیسایلاس تا ژوئن یا جولای مطمئن باشید.

زمین برای همه سطوح مهارت، از جمله شیب برای کودکان و مبتدیان وجود دارد. جوانان می توانند از آسانسورهای سرپوشیده فرش جادویی تا دامنه های ملایم سرازیری سوار شوند و آموزش اسکی در اینجا یکی از بهترین هاست. Travelator جدید، یک فرش جادویی محصور از بالای یک تله کابین، به یک شیب ملایم در ارتفاع زیاد دسترسی دارد، بنابراین حتی اسکی بازان تازه کار می توانند از هیجان-و منظره-اسکی در ارتفاع بالا لذت ببرند. چیدمان آسانسورها بسیار مناسب اسکی بازان است و اسکی بازان را به مناطق مختلف و بدون مسیرهای طولانی و هم سطح برای پیاده روی متصل می کند.

خود شهر جذاب، بدون ماشین است و به خاطر رستوران های خوبش معروف است.

سایت رسمی: www.valdisere.com/fa

 

 

4. کورتینا آمپتزو ، ایتالیا

کورتینا آمپتزو ، ایتالیا

پنج قله مخروطی Cinque Torri که در ارتفاع دولومیت های ایتالیایی قرار دارند ، محیط زیبایی را برای شهر شیک Cortina D’Ampezzo و همچنین زمین اسکی فوق العاده فراهم می کنند. پس از برگزاری بازی های المپیک زمستانی در سال 1956، مردم زیبا به دنبال آن رفتند و کورتینا را برای سالها به عنوان اقامتگاه زمستانی ترجیحی جت-سترها تبدیل کرد. اگرچه در حال حاضر مشتریان بسیار گسترده تری دارد، اما هنوز مغازه های شیک و مکانهای تفریحی شیک دارد که از یک پیست اسکی هوشمند اروپایی انتظار دارید.

اما اسکی هنوز بزرگترین قرعه کشی است. با وجود همه سطح شیب دار المپیک و زمین های برفی با ارتفاع زیاد، تقریبا نیمی از زمین قابل تردد متوسط ​​است و برف زیادی برای مبتدیان نیز وجود دارد. در کنار اسکی در سراشیبی، کورتینا کیلومترها مسیرهای دیدنی اسکی دو رشته ای، پیست دوچرخه سواری که شب ها پر نور است و پیست پیست المپیک برای اسکیت بازان ارائه می دهد.

کورتینا در دولومیت ها تنها نیست، جایی که دوازده استراحتگاه از یک گذرگاه دولومیتی سوپرسکی استفاده می کنند که به آسانسورها و مسیرهای همه آنها دسترسی دارد. این شامل استراحتگاه های کوچکتر و صمیمی تری مانند وال گردنا، یکی از چندین شهر اسکی در دره های مجاور بین قله هایی است که به نام Gruppo del Sella شناخته می شود. مسیرها و بالابرها نزدیک به 400 کیلومتر اسکی متصل به یکدیگر، از جمله یخچال Marmolada ، را پیوند می دهند. کل منطقه به عنوان میراث جهانی یونسکو ثبت شده است.

اگرچه بسیاری از مسابقات بین المللی اسکی که معمولاً در اروپا برگزار می شود در این فصل لغو شده است، مسابقات جهانی FIS در کورتینا آمپتزو از 7 تا 21 فوریه 2021 برنامه ریزی شده است.

سایت رسمی: https://www.dolomiti.org/fa/cortina/

 

 

 

5. شامونی ، فرانسه

شامونی ، فرانسه

قرار گرفتن بر روی مون بلان پوشیده از برف، بلندترین قله اروپا با 4807 متر، باعث می شود که شامونیکس به یک نماد اسکی تبدیل شود، حتی بدون وجود دهکده اصلی آلپ فرانسوی که در پایه آن قرار دارد. ارتفاع کوه و یخچال های طبیعی اطراف شامونی دارای اثر خنک کننده ای است که برف را حفظ می کند و از بهترین و طولانی ترین شرایط برفی در کوه های آلپ اطمینان حاصل می کند.

شامونی به عنوان محل اولین المپیک زمستانی شهرت بین المللی پیدا کرد، شهرتی که همچنان ادامه یافت زیرا دارای چالش برانگیزترین زمین جهان است. شما می توانید در Grands Montets ، یکی از شش منطقه مختلف اسکی Chamonix ، پیست هایی با بزرگترین اختلاف ارتفاع جهان اسکی کنید. پیست ورته، 3.5 کیلومتر شیب دار و پرش ، برای مسابقات جام جهانی استفاده می شود.

اسکی بازان با تجربه کمتر مناطق Brévent – Flégre را دوست خواهند داشت، جایی که در آنها پیست هایی برای همه سطوح اسکی وجود دارد، همراه با چشم اندازهای دیدنی پانوراما از برخی از مسیرها.

مبتدیان از دویدنهای ملایم منطقه اسکی Balme – Vallorcine لذت خواهند برد و خانواده ها امکانات یادگیری خوبی را در مناطق Domaine Skiable des Planards یا La Vormaine پیدا خواهند کرد.

سایت رسمی: www.chamonix.com

 

6. سنت آنتون آم آرلبرگ ، اتریش

بهترین پیست اسکی های اروپا

اسکی بازان و اسنوبرد سواران در سنت آنتون

اسکی بازان جدی برای اسکی بدون چالش و چالش برانگیز به منطقه آرلبرگ اتریش می روند که آنها را در بیش از دوازده مسابقه فوق تخصصی در سنت آنتون پیدا می کنند. طولانی ترین آنها 10 کیلومتری خیابان Valluga-St است. آنتون ، با اختلاف ارتفاع 1347 متر.

اما حتی پیست های با علامت قرمز در اینجا بسیار بالاتر از سختی سایر استراحتگاه های آلپ است. سنت آنتون به ویژه برای حدود 200 گزینه خارج از پیست برای اسکی بازان پیشرفته – بسیاری از آنها مکان هایی هستند که باید با راهنما همراه شوند – و بزرگان آن، به ویژه در شیندلر کار.

آسانسورهای اخیر اضافه شده سنت آنتون را به پیست های اسکی در طرف دیگر Flexen Pass متصل می کند و آن را به استراحتگاه های اصلی آرلبرگ متصل می کند: Lech ، St. Christoph ، Zürs ، Stuben ، و سایرین در مجموع 340 کیلومتر پیست به همه اینها در کارت آسانسور منطقه ای آرلبرگ گنجانده شده است.

شما می توانید سوار آسانسورهایی شوید که از روستا خارج شده اند ، مجموعه ای بدون تردد از اقامتگاه ها و مسافرخانه های سنتی تیرول، که معمولاً به خاطر صحنه پر جنب و جوش اسکی خود معروف هستند.

سایت رسمی: www.Stantonamarlberg.com

 

7. کیتزبوهل ، اتریش

بهترین پیست اسکی های اروپا

کیتزبوهل ، اتریش

شهرهای اسکی از روستای دیوار کیتزبوئل، در آلپ اتریش، نه چندان دور از اینسبروک و سالزبورگ، زیباتر یا رمانتیک تر نمی شوند. اگرچه ساختمانهای رنگارنگ و نقاشی دیواری آن دارای هتلهای لوکس و مغازه های گران قیمت مانند فروشگاههای Cortina یا St. Moritz است، اما Kitzbühel همچنین با مسافرخانه های کوچک خانوادگی پذیرای خانواده ها و مسافران مقرون به صرفه است.

همچنین در 170 پیست اسکیت کیتزبوئل و در SkiWelt مجاور، جایی که 280 کیلومتر دیگر با 90 بالابر انجام می شود، چیزی برای همه اسکی بازان وجود دارد.

چالش برانگیزترین مسابقه سراشیبی هر ساله در اینجا برگزار می شود، بدنام هاننکم، در زمین هایی با شیب تند 85 درصد عمودی در مکان ها. منطقه کوچک Bichlalm مخصوص سواران و آزادکاران طراحی شده است. Kitzbühel و SkiWelt با اتوبوس به هم متصل می شوند و هر دو بخشی از AllStarCard Kitpsbhel Alps هستند که شامل 9 منطقه مختلف اسکی در اتریش است.

سایت رسمی: www.kitzbuehel.com

8. سنت موریتز ، سوئیس

بهترین پیست اسکی های اروپا

تله کابین در Diavolezza ، St. Moritz ، سوئیس

تعدادی از مسابقات اسکی جهان که در سنت موریتز برگزار شده است باید چیزی در مورد این تفریحگاه معروف به شما بگوید: این اسکی در سطح جهانی است. المپیک زمستانی در سال 1928 و 1948 برگزار شد، و سنت موریتس میزبان دوسالانه قهرمانی آلپاین جهانی اسکی. اغلب می توانید مسابقات را در پرش اسکی المپیک مشاهده کنید.

زمینهای اسکی فراوانی برای غیر المپیکی ها نیز وجود دارد. سنت موریتز به دلیل دویدنهای میانی طولانی خود و سایر زمینهای میانی برجسته مشهور است و با بیش از 20 آسانسور برای انتخاب، شیبها و پیستها را برای هر سطح مهارت خواهید یافت. در بالای سنت موریتز و توسط شهرک کورویگلیا از شهر به آنجا می رسید ، مسیرهای پیاده روی از شهر 2،486 متری کورویلیا دارای چشم اندازهای باشکوه آلپ هستند.

برخی ادعا – سنت موریتس یکی از اولین در اروپا است اول – استراحتگاه زمستان و هنوز هم تا به مشتریان هوشمند و هوا متمایز از لوکس. کارهای زیادی بجز اسکی وجود دارد: اسکیت روی یخ، سورتمه سواری، اسکی نوردیک ، قایق سواری، و اسکی بادبادک. سنت موریتس یخ کریکت رویداد برگزار خواهد شد به عنوان برنامه ریزی فوریه 18-20، 2021.

سایت رسمی: https://www.stmoritz.ch

 

 

9. وال گردنا ، ایتالیا

بهترین پیست اسکی های اروپا

وال گردنا ، ایتالیا

با اسکی در سطح جهانی همانند تفرجگاه دولومیتی همسایه آن کورتینا امپتزو ، اما بدون درخشندگی و قیمت، روستاهای وال گردنا تجربه ای ساده تر و ساده تر را ارائه می دهند.

160 کیلومتر مسیرها و آسانسورهای وال گردنا با مسیرهای موجود در چندین دره مجاور بین قله های Gruppo del Sella متصل می شوند و نزدیک به 400 کیلومتر اسکی به هم پیوسته ایجاد می کنند که شامل یخچال Marmolada است. تقریباً دو سوم زمینی که از وال گردنا به آن می رسیم مخصوص اسکی بازان پیشرفته و متخصص است که یکی از بالاترین درصد در دولومیت ها است. اما اسکی بازان اولیه و میانی هنوز بیش از 130 کیلومتر فرصت دارند که از آن لذت ببرند.

انتظار زندگی شبانه پر جنب و جوش در روستاهای اورتیسی، سانتا کریستینا و سلوا وال گردنا را نداشته باشید. برای این کار به کورتینا بروید. در عوض، فضایی آرامش بخش و دوستانه از مهمان نوازی اصیل آلپ، و اقامتگاه های کوچک و مسافرخانه های سنتی که غذاهای محلی را سرو می کنند، خواهید یافت.

مردم برای تجارب اسکی به اینجا می آیند، مانند اسکی چهار پیست مورد استفاده برای مسابقات قهرمانی جهان در سرازیری و اسلوموم مردان و زنان، با شیب متوسط ​​بیش از 25 درصد.

همراه با برف طبیعی فراوان و نظافت مدرن. زیرساخت های وال گردنا از بالاترین سطح است. 81 آسانسور آن شامل اولین بالابر هشت نفره ایتالیا با صندلی های گرم شونده در Piz Sella است که ارتباط مستقیم با مسیر سلاروندا را ارائه می دهد.

Val Gardena در گذرگاه Dolomiti SuperSki گنجانده شده است و دسترسی به 11 استراحتگاه دیگر در منطقه را امکان پذیر می کند.

سایت رسمی: https://www.valgardena.it

 

 

10. زوگسپیتزه ، آلمان

بهترین پیست اسکی های اروپا

زوگسپیتزه، آلمان

با ارتفاع 2962 متر، زوگسپیتزه بلندترین کوه آلمان است و شهرت زیبای باماریایی گرمیش -پارتنکیرچن در پای آن محبوبیت آن را در بین اسکی بازان افزایش می دهد. از قله آن، که اکنون با یک تله کابین جدید قابل دسترسی است، یک چشم انداز 360 درجه گسترش می یابد که به 250 کیلومتر می رسد و شامل قله های کوه در چهار کشور است.

از بالای بالابرها، می توانید یخچال طبیعی را در ارتفاع 2700 متری از سطح دریا اسکی کنید – آنقدر بلند که اغلب بالای ابرهایی است که آسمان دره را پوشانده است.

همه سطوح اسکی بازان در 40 کیلومتری مسیرهای پیاده روی در منطقه اسکی Garmisch-Classic، که در سه کوه به هم پیوسته اند، انتخابهای زیادی خواهند داشت: هاوسبرگ، کروزک و آلپسپیتزه. برای چالش های شدید، قله معروف قله سرازیری و دوره های دیگری وجود دارد که در المپیک زمستانی 1936 و پس از آن برای مسابقات بین المللی اسکی آلپاین مورد استفاده قرار گرفت.

میراث محبوب المپیک استادیوم یخی است که برای بازی های زمستانی 1936 استفاده می شد و اکنون برای اسکیت عمومی باز است. در اینجا می توانید در همه سطوح، از جمله اسکیت سریع و رقص روی یخ، درس بگیرید. منطقه اطراف Garmisch-Partenkirchen با پیاده روی های اسکی و کفش برفی متصل شده و با چشم اندازهای دیدنی آلپ احاطه شده است.

سایت رسمی: http://zugspitze.de/fa/winter/skiarea

 

 

11. کورمایور ، ایتالیا

دره آستا، کورمایور، ایتالیا

Courmayeur با ترکیب چالش های زمینی که برای متخصصان و افراد میانی مناسب است، با زرق و برق بلندترین پیست های اسکی سوئیس و فرانسه، مکانی است که می توان برای اسکی مجلل میلان و تورین از آن دیدن کرد. این صحنه امسال آرام تر خواهد بود و اکثر یا همه مکان های اسکی après بسته می شوند.

محیط – و اسکی – در جناح مون بلان، بلندترین کوه آلپ، مساوی غیرقابل انکاری است. با یا بدون اسکی، تله کابین Funivie Monte Bianco را تا خط منتخب سوار شوید تا از بالای اروپا مشاهده کنید . پیست های مخصوص Arp از Arp علامت گذاری نشده اند و وقتی آنها به طور کلی باز هستند، فقط می توانید آنها را با راهنما اسکی کنید. همین امر در مورد زمین اسکی فراوان خارج از پیست Courmayeur نیز صدق می کند.

در نزدیکی Dolonne دامنه هایی برای مبتدیان مناسب است، اما این منطقه برای اسکی بازان باتجربه بهتر است. با این حال، اسکی بازان نوردیک عاشق شبکه 20 کیلومتری مسیرهای دوچرخه سواری می شوند که از Val Ferret ، در خارج از Courmayeur شروع می شود. مناظر اطراف خیلی بهتر نمی شوند. همانطور که از مشتریان تصور می کنید، اقامت و صرف غذا در Courmayeur گران است.

12. گریندلوالد-ونگن و یونگفراو ، سوئیس

پیست اسکی کلاین شایدگ

قله های متعدد به ارتفاع 400 متر از توده یونگفراو می تواند به برف بسیار عمیق بستگی داشته باشد، و پیست های اسکی در اینجا به دلیل دویدن طولانی شهرت دارند. دامنه های شیب دار و دره های مرتفع مجموعاً 206 کیلومتر پیست اسکی را به اسکی بازان و مسافران ارائه می دهد، با دهکده های کوچک و آلمانی آلپاین از کلبه ها و اقامتگاه ها که بعد از یک روز در برف به خانه می آیند.

از Lauterbrunnen یا گریندل، شما می توانید به KLEINE Scheidegg سوار را به Jungfraubahn راه آهن به بالاترین ایستگاه راه آهن در اروپا در 3454 متر، و یا سوار بندی و باریک سنج از Lauterbrunnen به روستای کوچک بدون اتومبیل از Murren در برای حتی چالش برانگیزترین منطقه Schilthorn ، که بیشتر به دلیل الماس سیاه و سفید Inferno شناخته می شود.

این محل مسابقه سالانه Inferno Race، بزرگترین مسابقه اسکی آماتور جهان است. ده ها تله کابین و آسانسور شما را به دویدن تا 12 کیلومتر می رساند. همه اینها شیب های انگشتان سفید نیست. دامنه های نزدیک به شهر آلپ ونگن برای اسکی بازان و ورزشکاران میانی خوب است، در حالی که آزادکاران در مناطق فوق پیست Grindelwald-First و خارج از پیست هیجانات زیادی را خواهند دید.

سایت رسمی: https://jungfrauregion.ch/fa/

رتبه بندی مسیرها در اروپا

اسکی بازان آمریکای شمالی تفاوت هایی در رتبه بندی مسیرها پیدا خواهند کرد. در اروپا، پیست ها بر اساس یک سیستم کد رنگی که با علائم دنباله دار آبی (آسان) ، قرمز (متوسط) و سیاه (متخصص) طبقه بندی می شوند. توجه داشته باشید که اینها همیشه با اشکال کدگذاری نمی شوند. در فرانسه ، اکثر مسیرهای سیاه تمیز نیستند و در سایر نقاط مسیرهای بدون مراقبت ممکن است با خطوط نقطه چین یا خط کشی نشان داده شوند.

 

پیست های اسکی بیشتری در اروپا باید در نظر بگیرید!

پودر اسکی تازه در مریبل

تعداد کل پیست های اسکی در اروپا حیرت انگیز است و حتی تعداد اقامتگاههای با خدمات کامل و کلاس بین المللی چشمگیر است، بنابراین لیست بالا نشان نمی دهد که اینها تنها مکانهایی برای یافتن اسکی فوق العاده و تجربه تعطیلات زمستانی عالی هستند. به این استراحتگاه های محبوب نیز ارزش افزودن به گزینه های شما را دارد.

مریبل ، فرانسه: از بین چند استراحتگاه که دارای بزرگترین حوزه اسکی آلپاین در اروپا هستند ، Les Trois Vallées عظیم، مریبل مورد علاقه خانواده هایی است که امکانات استثنایی خود را برای مبتدیان و کودکان اهدا می کنند. بارش برف طبیعی فوق العاده و زمین های متنوع آن را برای جذب حتی اسکی بازان متخصص، که از ارتفاع 1000 متری دشوار از مون والون ، از طریق مناظر بی نظیر آلپ ، هیجان خود را به همراه می آورند. بیش از 20 مسیر برای اسکی بازان میانی مشخص شده است که برخی از آنها رزمناوهای پهن در ارتفاعات بالاتر است.

سایت رسمی: https://ski-resort.meribel.net/

Les Arcs و La Plagne، فرانسه: La Plagne و همسایه Les Arcs بخشی از منطقه Paradiski هستند، یک دامنه اسکی مرتبط با 425 کیلومتر دویدن در ارتفاع بالا. دامنه های ملایم La Plagne برای اسکی بازان و خانواده های متوسط ​​و ابتدایی بهترین است، در حالی که Les Arcs اسکی بازان میانی مجرب را جذب می کند. کارشناسان به دویدن های طولانی سیاه و سفید، زمین های خارج از پیست و کوله پشتی های تند در یخچال طبیعی بلکت می پردازند. دو پارک زمینی برای سطوح مختلف مهارت طراحی شده است.

سایت رسمی: https://www.la-plagne.com/fa

مورزین، فرانسه: برای تفریح ​​اسکی مرزی، چند حوزه با 12 استراحتگاه Portes du Soleil مطابقت دارد، از جمله هفت در فرانسه و پنج در سوئیس، که چندین مورد از آنها با آسانسورها و پیست ها و با بلیط در سراسر منطقه که شامل 660 است به هم متصل می شوند. کیلومتر پیست و 197 تله اسکی. Morzine در سمت فرانسوی است، با 52 دوومیدانی متوسط ​​و هر کدام 9 اجرا برای مبتدیان و متخصصان.

سایت رسمی: http://fa.morzine-avoriaz.com

مدونا دی کامپیلیو، ایتالیا : استراحتگاههای دولومیتهای برنتا، در شمال ورونا، کمتر از اقامتگاههای دولومیت شرقی شناخته شده اند، اما مدونا دی کامپیلیو برخی از بهترین مسیرهای مرتب شده ایتالیا را با فضای شیک Cortina d’Ampezzo ارائه می دهد. بیش از 150 کیلومتر مسیرها و پیست ها، که توسط آسانسورهای اسکی درست از مرکز شهر قابل دسترسی است، شامل دویدن های چالش برانگیز متخصصان است که به شیب 70 درصد می رسد. افراد سرسخت می توانند شب را در مسیرهای روشن روشن اسکی کنند و پارک برفی اورسوس یکی از بهترین های اروپا برای آزادکاران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *