بهترین کارهایی که در هنگ کنگ میتوانید انجام دهید!
11 جاذبه گردشگری زمستانی سوئیس
11 جاذبه گردشگری زمستانی سوئیس
۱۴۰۰-۰۷-۰۳
آب مروارید در نوزادان و کودکان
آب مروارید در نوزادان و کودکان
۱۴۰۰-۰۷-۰۴

بهترین کارهایی که در هنگ کنگ میتوانید انجام دهید!

هنگ کنگ در سراسر جهان به عنوان مرکزی برای غذاهای طعم دار، لذیذ و چند ملیتی مشهور است. اما جزیره هنگ کنگ فقط یک پناهگاه آشپزی نیست. همچنین مجموعه وسیعی از فعالیتها برای لذت بردن از جمله گشت و گذار در بازارهای شبانه، تماشای اپرای سنتی کانتونی و بازدید از قله برای تماشای چشم اندازها وجود دارد. سفر فرهنگی شما را از بهترین کارها و کارهای دیدنی در جزیره هنگ کنگ راهنمایی می کند.

 

 

Hike Dragon’s Back

هنگ کنگ ممکن است یکی از متراکم ترین شهرهای آسمان خراش روی زمین باشد، اما بیرون آمدن از آن به طبیعت زیاد طول نمی کشد. این پیاده روی چهار ساعته را امتحان کنید ، از ایستگاه اتوبوس To Tei Wan در قله Shek O شروع کنید و از طریق جنگل سرسبز و شیب ران سوزان دور جزیره را بچرخانید. اولین کیلومتر پله های قدیمی می تواند در رطوبت بخار هنگ کنگ چالش برانگیز باشد، اما استقامت کنید (آب بیاورید) و با چشم اندازهای وسیع از آبهای گازدار تا خط ساحلی شبه جزیره پاداش خواهید گرفت.

 

 

از پارک موضوعی Ocean Park دیدن کنید!

پارک های موضوعی در هنگ کنگ فقط مربوط به دیزنی لند نیست. Ocean Park با ماشینهای سپر خود ، چرخش “گالن دیوانه” و چرخ و فلک غول پیکر را به حرکت در می آورد. برای لگد زدن نیازی نیست در دوچرخه سواری بزرگ باشید. می توانید در Emerald Trail ، باغی پر از پرندگان قدم بزنید ، با پانداهای غول پیکر ملاقات کنید یا ماهی قرمز رنگارنگ را تحسین کنید. بخش عمده ای از تمرکز این پارک بر حفاظت و آموزش حیوانات است و آن را برای بزرگسالان با کودکان خردسال انتخابی عالی می کند.

 

 

یک تور هنری خیابانی در سنترال انجام دهید!

هنگ کنگ دارای صحنه هنری پررونقی است – و این تا خیابان های آن امتداد دارد. ما در مورد گرافیتی آماتور صحبت نمی کنیم. هنرمندان مشهور از سراسر جهان ساختمان های مرکز پر جنب و جوش را با نقاشی های دیواری رنگارنگ و قطعات بیانی پاشیده اند ، و شما می توانید نکات برجسته را در یک تور هنری خیابانی با راهنمای خود مشاهده کنید. با قطعه پنهان “امپرسیونیست شهری” هنرمند خیابانی دان کیتچنر در خیابان 45-53 گراهام شروع کنید ، سپس به نقاشی دیواری مشهور شهر الکس کرافت که در اینستاگرام مشهور است ، ادامه دهید.

 

 

برای مشاهده بهترین مناظر ، از بندر در Star Star عبور کنید

بهترین کارهایی که در هنگ کنگ میتوانید انجام دهید!

هنگامی که در هنگ کنگ هستید ، رفتن به آب عملاً اجباری است و هیچ راهی بهتر از کشتی Star Star وجود ندارد ، که بیش از یک قرن است مردم محلی و بازدیدکنندگان را از طریق بندر منتقل می کند. نه تنها قیمت مقرون به صرفه کرایه ها و یا طراحی یکپارچهسازی با سیستمعامل عاشقانه قایق ها ، آن را درخشان می کند. هنگامی که در میان آبهای بندر هستید ، مسیر به سمت Kowloon به شما یک منظره آسمان را به سمت آسمان خراش های کامل کارت پستال شهر می دهد ، که برای یک جلسه سلفی ایده آل است.

 

 

موزه هنر هنگ کنگ را ببینید!

بهترین کارهایی که در هنگ کنگ میتوانید انجام دهید!

ولع مصرف دوز مناسب فرهنگ؟ را برای موزه هنگ کنگ هنر ، که در آن شما می توانید هزاران قطعه بی بها، هر دو قدیمی و جدید، چینی و بین المللی را مرور کنید. برای غوطه ور شدن عمیق در تاریخ هنگ کنگ ، وقت خود را در مجموعه آثار باستانی بگذرانید ، آثار منبت کاری شده از یشم ، ظروف لاکی و اجسام دفن آیینی را مشاهده کنید که همگی آنچه را که پیش از کلان شهر مدرن امروزی رخ داده بود ، روشن می کند. برای اطلاع از نمایشگاه های آینده نیز چشم به وب سایت موزه داشته باشید.

 

 

پارک تامار

بهترین کارهایی که در هنگ کنگ میتوانید انجام دهید!

 

پارک تامار با مساحت 17000 متر مربع (183000 متر مربع) در مجاورت مجتمع شورای قانونگذاری و دفاتر جدید دولت مرکزی در مرکز واقع شده است. فضای سبز احاطه شده توسط ساختمان های بلند ، به مرکز شهر رنگهای زنده و در عین حال طراوت بخشیده است. این مکان با سادگی طراحی شده است و دارای علفزار وسیع و مرتب است که برای پیک نیک مناسب است ، در حالی که چشم انداز زیبا و آفتاب سوزان را در آغوش گرفته است. این پارک مجهز به یک سکوی شناور ، Tamar Corner ، آمفی تئاتر و کافه Tamar است ، جایی که می توانید برای قدم زدن در کنار آب ، یک فنجان قهوه بنوشید.

شهرداری هنگ کنگ

تالار شهر هنگ کنگ که در سال 1962 تأسیس شد ، محل اجرای شلوغی است که شامل کارهای مختلف از اپرا و نمایش تا موسیقی است. از یک کنسرت کلاسیک چینی یا یک موزیکال محلی لذت ببرید تا جوهر واقعی فرهنگ سنتی چینی را تجربه کنید. اگرچه اکثر اجراها به زبان چینی اجرا می شوند ، اما هنوز هم می توانید حرکت متمایز و تعاملات ظریف بین بازیگران را مشاهده کنید. برای مشاهده رویدادهای آینده ، وب سایت رسمی را بررسی کنید.

 

بازار شب PMQ

 

بهترین کارهایی که در هنگ کنگ میتوانید انجام دهید!

PMQ یک محله ازدواج سابق پلیس است که برای توسعه و تبلیغ کالاهای صنایع دستی خود به مجتمع استودیویی برای مسافران برجسته تبدیل شد. هر ماه ، سازمان بازارهای هنگ کنگ میزبان بازار شب PMQ است که شامل موسیقی زنده ، نوشیدن آبجو و بازار است. هدف بازارها این است که به صنایع دستی ، طراحان ، DIYers و صنعتگران غذا فرصتی برای تبلیغ نام تجاری خود و فروش محصولات خود ارائه دهند. وقتی قدم می زنید ، فروشندگانی را خواهید دید که بیشتر آنها در 20 سالگی خود هستند و لباس شیکی بر تن دارند و مشتاقانه کالاهای صنایع دستی خود را معرفی می کنند.

 

هئونگ یوئن

این غرفه غذای خیابانی که همیشه در حال غوغا است ، در سال 1957 افتتاح شد ، یک دای پی دانگ (غرفه های غذا در فضای باز) مشهور جهان است که غذاهای کلاسیک کانتونی را با قیمت مناسب ارائه می دهد . در غرفه ها ، زنانی را خواهید دید که مینی لباس های مجلسی پوشیده و کفش های پاشنه بلند روی میز می نشینند و تاجران با کت و شلوارهای فانتزی و کفش های چرمی رنگی ، همه از رشته های فوری لذت می برند. غذاهای با امضای Sing Heung Yuen تقریباً کل منو را شامل می شود ، از جمله نان تست شیر ​​بادام زمینی ، کایا ترد ترد ، هفت عدد شور با لیمو ، گوجه فرنگی و گوشت گاو با رشته فرنگی فوری ، و غیره. جایی که آنها می توانند طعم های دلپذیر دای پی دونگ از دهه 1970 را به یاد آورند .

 

چشم انداز هنگ کنگ

بهترین کارهایی که در هنگ کنگ میتوانید انجام دهید!

چشم انداز خیره کننده پانورامای هنگ کنگ را در دیدنی ترین منظره شهر ، قله ، نادیده بگیرید. چشمان شما از منظره نفس گیر ویکتوریا هاربر ، آسمان خراش هایی که به هم نزدیک شده اند و منظره دور سرزمین های جدید ، لذت خواهند برد. برای لذت بردن از چشم انداز ، می توانید از تراموای قله تاریخی استفاده کنید که زوایای سختی را برای تماشای چشم انداز جزیره در حالی که به آرامی در امتداد یک راه آهن شیب دار حرکت می کنید ، ارائه می دهد. هنگام ورود به قله ، این مکان یک سکوی دیدنی عظیم ، Sky Terrace 428 را ارائه می دهد ، جایی که می توانید چشم انداز عالی ساختمانهای بلند را مشاهده کنید.

 

 

چونگ چائو

یک سفر یک روزه به این جزیره کوچک با فرهنگ کانتونی متمایز مردم بومی در چونگ چائو انجام دهید. از جشنواره Cheung Chau Bun ، جایی که ساکنان در رژه ها ، رقص شیرها و مسابقه منحصر به فرد Bun Scrambling شرکت می کنند ، تا خیابان دریای Cheung Chau ، که مملو از غرفه های غذاهای دریایی است و صدف تازه و ماهی را در فضایی شلوغ سرو می کند ، بسیاری از رویدادهای سالانه شادی را به ارمغان می آورد. و سرگرمی در تمام طول سال در اینجا. برای بازدید از چونگ چائو ، می توانید از کشتی های مسافری از Central استفاده کنید که حدود 30 دقیقه طول می کشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *