تعبیر خواب صندوق

تعبیر خواب صندوق

صندوق همسر است یا دوست رازدار و یک رنگ. ابن سیرین می گوید که صندوق در خواب یا جاه است یا زن و هم او از امام صادق علیه السلام نقل می کند که صندوق در خواب یا جاه است یا بلندی و رفعت یا زن. اما صندوق دوست خوب و شفیق و رازدار است یا زن که انسان فقط به این دو نفر می تواند راز خویش را باز بگوید و به ایشان می تواند اعتماد داشته باشد. در شرایطی اتفاق می افتد که مردان به همسر خود اعتماد می کنند و راز خویش را می گویند ولی به پدر و مادر خود این اعتماد را نشان نمی دهند.

تعبیر خواب صندوق آهنی:

اگر در خواب ببینید صندوقی آهنین دارید یا زنی سالم دارید یا دوستی قابل اعتماد. اگر در خواب ببینید که در صندوقی را گشودید و از درون آن چیزی بدیع بیرون آوردید که گمان نداشتید در صندوق باشد و بالجمله از دیدن آن نیز خوشحال شدید صاحب فرزند می شوید.

تعبیر خواب صندوق نسوز:

اگر در خواب ببینید صندوق نسوز بزرگی دارید دوستی صاحب مقام و شخصیت و رازدار می یابید که می توانید به او مطمئن باشید. اگر دیدید صندوق چوبی و شکسته دارید به همسرتان نمی توانید اطمینان داشته باشید یا او بیمار و رنجور می شود.

تعبیر خواب صندوق شکسته:

همین حالت است اگر ببینید صندوقی داشتید که شکسته یا سوخته یا سوراخ شده است. اگر در خواب ببینید که صندوقی داشته اید و آن را دزد برده یا گم کرده اید همسرتان را از دست می دهید.

تعبیر خواب صندوق نو:

دیدن صندوق در خواب ، دلیل جاه بود و بعضی گویند زن باشد. اگر بیند که صندوقی نو داشت، دلیل است که به قدر آن جاه یابد.

تعبیر خواب صندوق جابرمغربی:

اگر بیند که صندوقی نو و پاکیزه داشت، دلیل که زنی خوبروی و پارسا بخواهد. اگر صندوق را کهنه بیند، تاویل به خلاف این باشد.

تعبیر خواب صندوق امام جعفر صادق:

دیدن صندوق به خواب بر سه وجه است. اول: عزو جاه. دوم: بلندی. سوم: زن.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *