تمرین با تردمیل
17 مزیت چشمگیر زردآلو - میوه ای غنی از مواد مغذی
17 مزیت چشمگیر زردآلو – میوه ای غنی از مواد مغذی
۱۴۰۰-۰۱-۱۱
پاک کردن مداوم گلو ، سرفه و ناراحتی ناشی از بلغم ، همانطور که در گرفتگی قفسه سینه دیده می شود ، می تواند ناخوشایند و آزار دهنده باشد. این مسئله تنفسی که میلیون ها نفر را تحت تأثیر قرار می دهد به راحتی در خانه با برخی از مواد طبیعی قابل درمان است. برای دانستن بیشتر به خواندن ادامه دهید. علی رغم هشدارهای ناگوار آژانس های پزشکی ، اکثر مردم تمایل به احتقان قفسه سینه ندارند. دیواره های سیستم تنفسی شما را که حاوی مخاط مخاطی است تحریک می کند. این تحریک منجر به تولید بیش از حد مخاط می شود. به طور معمول ، اگر مخاط به صورت بلغم خارج شود ، نشانه خوبی است زیرا نشان می دهد بدن با دفع باکتری های مضر و مواد تحریک کننده مخلوط با مخاط ، از خود محافظت می کند. با این حال ، وقتی ترشح مخاط بیش از حد به سطح طبیعی برنگردد ، منجر به گرفتگی قفسه سینه می شود.
چرا کپسول های ویتامین E برای پوست شما مفید است؟
۱۴۰۰-۰۱-۱۱
تمرین با تردمیل

تمرین با تردمیل

تمرین تردمیل

یکی از محبوب ترین انواع تجهیزات ورزشی در خانه، تردمیل است که یک تمرین هوازی ساده و کارآمد را ارائه می دهد. برای بسیاری از افراد، تردمیل انتخاب خوبی برای شروع یک تمرین ورزشی جدید است زیرا پیاده روی بدون توجه به سطح تناسب اندام و در بیشتر شرایط کمر توسط بسیاری از افراد به خوبی تحمل می شود. با توسعه قدرت و مقاومت، از تردمیل می توان برای آهسته دویدن و یا برای تمرینات اینتروال استفاده کرد. در این مقاله از بخش ورزش مجله ایننترنتی وبگردون به بررسی تمرین با تردمیل و مزایا و معایب آن می پردازیم.



تمرین با تردمیل

تمرین با تردمیل

 

مزایای استفاده از تردمیل

  • تردمیل یک وسیله ورزشی نسبتاً آسان برای استفاده است.
  • تردمیل دارای سطح قابل پیش بینی است که مذاکره آن بسیار راحت تر از پیاده روها، محدوده ها یا مسیرهای پیاده روی است و خطر قطع شدن کاهش می یابد.
  • تمام جنبه های تمرین توسط کاربر قابل کنترل است: سرعت، شیب ، دوره گرم کردن، دوره خنک شدن و صرف انرژی
  • به طور کلی، کاربران می توانند متناسب با زمانی که برای ورزش دارند برنامه های سفارشی طراحی کنند.
  • چندین کاربر می توانند از تجهیزات یکسانی بدون تنظیم ساختار استفاده کنند.
  • برخی از تردمیل ها دارای ویژگی های خاصی مانند شمارنده های گام و دستگاه اندازه گیری ضربان قلب هستند بنابراین می توان پیشرفت تناسب اندام را ردیابی کرد.
  • دویدن روی تردمیل به طور کلی کالری را با سرعت بیشتری از سایر اشکال ورزش در خانه مانند دوچرخه سواری می سوزاند.
  • کاربران می توانند هنگام تماشای تلویزیون یا خواندن کارهای دیگری را نیز انجام دهند، از جمله تماشای تلویزیون یا مطالعه، که برای بسیاری از افراد می تواند جالب توجه باشد.

 

اگر داشتن هیکل عالی و یا کاهش وزن از نگرانی های اصلی است، تردمیل ها می توانند بهترین دستگاه برای تحقق این اهداف باشند.

در مطالعه ای که اخیراً در مقایسه ورزش انجام شده است، کاربرانی که احساس می کردند به همان اندازه با دوچرخه و تردمیل ورزش کرده اند در واقع 25٪ کالری بیشتری را روی تردمیل صرف کرده اند. (مطالعه بیمارستان Milwaukee VA).

 

معایب استفاده از تردمیل

  • با برخی از مدل های بالای 2000 دلار می توانند گران باشند.
  • سطح بالشتی تردمیل هنوز ممکن است ضربه خفیفی را به پشت وارد کند یا مفصل ران، زانو و مچ پا را تحت فشار قرار دهد. آزمایش سطح و برگشت بسیار مهم است.
  • آنها می توانند فضای زیادی را اشغال کنند. تردمیل های پیچیده تر، فضای مناسبی را اشغال می کنند (عرض 36 اینچ با طول 72 اینچ) و به طور کلی جمع نمی شوند.
  • مانند سایر تجهیزات با برنامه ها و موتورهای کامپیوتری، نگهداری از تردمیل ها معمولاً به یک متخصص حرفه ای نیاز دارد.
  • برخی از تردمیل ها دارای موتورهای بلندی هستند که در فعالیت های دیگر در نزدیکی تجهیزات تداخل ایجاد می کنند.
  • تردمیل نوع محدودی از ورزش را فراهم می کند – راه رفتن تا دویدن – بنابراین برخی افراد بعد از مدتی تردمیل را خسته کننده میدانند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *