7 تمرین عالی یوگا برای درمان سینوزیت
تمرین پارویی
تمرین پارویی
۱۴۰۰-۰۱-۱۰
8 درمان خانگی برای خشکی بینی
8 درمان خانگی برای خشکی بینی
۱۴۰۰-۰۱-۱۰
7 تمرین عالی یوگا برای درمان سینوزیت

7 تمرین عالی یوگا برای درمان سینوزیت

7 تمرین عالی یوگا برای درمان سینوزیت

آیا مشکل سینوزیت دارید؟  آیا شما از خوردن قرص بیزار هستید؟ پس به مکان درست آمده اید زیرا در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید از یوگا را برای درمان عفونت سینوس و مشکلات خود استفاده کنید.

باید به شما بگویم که تعداد زیادی از تمرین های یوگا برای سردرد سینوزیتی وجود دارد که درد را تسکین می دهد. اما بهترین تمرینها در این مقاله سلامت مجله اینترنتی وبگردون گرداوری شده است.

بیایید با 7 بهترین از آنها شروع کنیم و ببینیم چگونه کار می کنند. ما باید؟ قبل از آن بیایید در مورد سینوزیت بیاموزیم.

سینوزیت چیست؟

سینوزیت مشکلی در بدن شما است که به دلیل التهاب در حفره های پر از هوا موجود در جمجمه ایجاد می شود. پیه! به نظر ترسناک میاد ، درسته؟ تصور کنید مجبورید واقعاً از آن عبور کنید.

و چرا این اتفاق می افتد؟ دلایل مختلفی برای آن وجود دارد و برخی از دلایل رایج آن استرس زای سبک زندگی ، مصرف الکل و استعمال دخانیات است. حتی عفونت های ویروسی و حملات قارچی از دلایل اصلی سینوزیت است.

گاهی اوقات شرایط جسمی مانند مشکلات سپتوم و تورم استخوان بینی باعث سینوس می شود. مشکل سینوس می تواند در هر کسی از هر سن یا جنسیت رخ دهد.

از نظر پزشکی به عنوان رینوزینوزیت شناخته می شود. سایر مشکلات سلامتی می تواند منجر به سینوس شود و انواع مختلفی از آلرژی ، عفونت دندان (بله ، درست خوانده اید) و پولیپ بینی است.

بنابراین ، مشکل سینوزیت به خودی خود یک موجود واحد نیست و اجزای مختلف در آن نقش دارند. و ، یوگا که همه جانبه است بهترین راه حل برای آن است.

بیایید یاد بگیریم که یوگا چگونه به درمان سینوزیت کمک می کند.

یوگا برای مشکل سینوس

آلرژی مشکلات خود ایمنی است که می تواند مجاری بینی را ملتهب کرده و شرایط آسم را از قبل موجود پیچیده کند. با این حال ، آسم به دلیل بیماری ویروس ایجاد می شود. یوگا تسکین علامتی را ایجاد می کند و به بدن فرصتی برای تنفس و بازیابی می دهد.

یوگا تعادل بدن شما را بازیابی می کند و از حملات میگرن و شرایط آلرژیک بینی راحت می شود.

ذهن و بدن شما را تازه نگه می دارد. یوگا تنفس را راحت تر می کند ، زیرا سوراخ های بینی را باز می کند و جریان روان هوا را امکان پذیر می کند. حتی ناحیه گلو را پاک می کند و شما را قادر می سازد بهتر با مشکل سینوزیت کنار بیایید.

همه موارد فوق و موارد دیگر که فقط هنگام شروع به تمرین می دانید. برای کسب اطلاعات بیشتر ژست های یوگا را در زیر بررسی کنید.

1. Gomukhasana (ژست چهره گاو)

7 تمرین عالی یوگا برای درمان سینوزیت

7 تمرین عالی یوگا برای درمان سینوزیت

About The Pose- گوموخاسانا یا ژست چهره گاو آسانایی است که به دلیل شباهت به صورت آن در هنگام تمرین ، به نام گاو نامگذاری شده است. کلمه سانسکریت «Go» به معنی گاو است و همچنین به معنی نور است. آسانا یک سطح مبتدی Vinyasa yoga asana است. وقتی صبح با معده خالی تمرین می کنید بهترین عملکرد را دارد. حالت را برای 30 تا 60 ثانیه نگه دارید.

مزایای ژن برای سینوزیت- گوموخاسانا استرس و اضطراب را کاهش می دهد. عضلات سینه را با کمک انعطاف پذیری در ناحیه عبور هوا ، کشش می دهد. هنگام نگرانی یا خستگی ژست در آرامش افزایش می یابد.

 

2. Janu Sirsasana (ژست سر به زانو)

7 تمرین عالی یوگا برای درمان سینوزیت

About The Pose- Janu Sirsasana یا Head To Knee Pose آسانایی است که شما را ملزم به لمس سر و زانو در حالت نشسته می کند همانطور که از نام ژست مشخص است. این یک آساناگا یوگای آسانا در سطح مبتدی است و هنگامی که صبح یا عصر با معده خالی تمرین می کنید به خوبی کار می کند. مطمئن شوید که ژست را روی حداقل 30 تا 60 ثانیه نگه دارید.

مزایای ژست برای سینوزیت – تمرین Janu Sirsasana ذهن شما را آرام می کند و کشش خوبی به شانه های شما می دهد. از همه مهمتر ، هر حالت سر به پایین در تخلیه مایعات ، پاکسازی مجاری هوا برای تنفس مطلوب کمک می کند. ژست باعث تسکین سردرد ، خستگی و اضطراب می شود. آسانا بی خوابی و فشار خون بالا را درمان می کند که می تواند وضعیت سینوزیت شما را بدتر کند.

 

3. بوژانگاسانا (ژست کبرا)

7 تمرین عالی یوگا برای درمان سینوزیت

About The Pose- بوژانگاسانا یا Cobra Pose یک کمر عقب شدید است که شبیه کلاه برجسته مار است. بوجانگاسانا یک سطح مبتدی Ashtanga یوگا asana است. برای تمرین ژست شکم خود را خالی نگه دارید و سعی کنید صبح آن را انجام دهید. در حین انجام آن را برای 15 تا 30 ثانیه نگه دارید

مزایای ژست برای سینوزیت – ژل کبرا ریه ها را باز می کند و قلب را از بین می برد. به عنوان مکانیزم آزادسازی استرس عالی عمل می کند. این یکی از بهترین وضعیت های یوگا برای تسکین سینوس است زیرا ریه های شما را باز می کند و تنفس را راحت می کند.

 

 

4. Ustrasana (ژست شتر)

About The Pose- Ustrasana یا ژست شتر نیز یک باند عقب است که شبیه موقعیت شتر است. این یک سطح مبتدی Vinyasa yoga asana است. آسانا هنگام تمرین صبح با معده خالی بهترین عملکرد را دارد. در حالی که این حالت را انجام می دهید 30 تا 60 ثانیه حالت را حفظ کنید.

فواید ژست برای سینوزیت – اوستراسانا برای سلامتی و سلامتی شما بسیار مفید است. تنفس شما را بهبود می بخشد و گلو و قفسه سینه را کشش می دهد. ژست کشیده شده و کل ناحیه پیشانی شما را باز می کند.

 

5. Setu Bandhasana (ژست پل)

7 تمرین عالی یوگا برای درمان سینوزیت

About The Pose- Setu Bandhasana یا Bridge Pose به این شکل نامیده می شود که شبیه یک پل است. ژن Vinyasa yoga asana در سطح مبتدی است. صبح یا عصر با معده خالی و روده تمیز آن را تمرین کنید. همچنین به یاد داشته باشید که ژست را برای 30 تا 60 ثانیه نگه دارید.

فواید ژنتیکی برای سینوزیت – Setu Bandhasana به از بین بردن استرس در پشت کمک می کند و قفسه سینه و غدد هیویید را تحریک می کند. از آنجا که قلب تحریک می شود ، به طور مثبت اتاق های قلب با خون اکسیژن رسانی آسان پر می شود و به تخفیف چنین شرایطی کمک می کند.

 

6. Adho Mukha Svanasana (ژست رو به پایین)

7 تمرین عالی یوگا برای درمان سینوزیت

7 تمرین عالی یوگا برای درمان سینوزیت

About The Pose- Adho Mukha Svanasana یا سگ رو به پایین صورت آسانایی است که به نظر می رسد مانند سگی با سر خم شده به جلو خم می شود. این یک سطح مبتدی Ashtanga / Hatha یوگا asana است. حتما صبح ناشتا تمرین کنید. و آن را به مدت 1 تا 3 دقیقه نگه دارید.

مزایای ژن برای سینوزیت – ژن باعث بهبود گردش خون در بدن می شود و گره ها و استرس هایی را که در بدن مچاله می شود کاهش می دهد. گردن و ستون فقرات شما را آزاد می کند و باعث آزاد شدن فشار در آن نواحی می شود. موقعیت رو به پایین سر باعث تجزیه نواحی بینی شده و در نتیجه موجب تسکین می شود.

 

7. Salamba Sarvangasana (ژست تمام اندام ها)

7 تمرین عالی یوگا برای درمان سینوزیت

7 تمرین عالی یوگا برای درمان سینوزیت

About The Pose- Salamba Sarvangasana یا ژست تمام اندام ها آسانایی است که به عنوان ملکه همه ژست ها در نظر گرفته می شود. این آسانا یوگای سطح پیشرفته ای است که راه را برای آساناهای پیچیده تر هموار می کند. صبح آن را با معده خالی تمرین کنید و 30 تا 60 ثانیه آن را نگه دارید.

مزایای ژن برای سینوزیت – ژن افسردگی خفیف را درمان می کند و مغز شما را آرام می کند. این کشش خوبی به گردن شما می دهد و بی خوابی و خستگی را از شما دور می کند.

 

پاسخ های متخصص برای یوگا درمانی سینوزیت

آیا یوگا به طور کامل مشکل سینوزیت من را درمان می کند؟

احتمال انجام یوگا بسیار زیاد است ، اما باید با پزشک خود مشورت کنید و برای این کار از یک معلم یوگا کمک بگیرید.

چند بار برای کمک به شرایط سینوزیت یوگا تمرین می کنم؟

برای مقابله و التیام مشکل سینوزیت هر روز حداقل یک بار در روز یوگا تمرین کنید.

سینوس می تواند شما را به پایان برساند. شما نمی دانید چه زمانی می تواند به شما حمله کند و جرقه را از شما بگیرد. این یک حالت غم انگیز است. تنها راه نجات این است که به خود کمک کنید با یوگا بهتر کنار بیایید و در نهایت خلاص شوید. اونوقت منتظر چی هستی؟ به آن برسید.

 

منبع

Comments are closed.