تمرین قیچی با هالتر

تمرین قیچی با هالتر

 


عضلات اولیه مورد استفاده: ساق پا، گلوت، چهار پا، همسترینگ
خانواده های ورزشی: لانج
تجهیزات: هالتر

 

تمرین قیچی با هالتر
تمرین قیچی با هالتر

 

دستورالعمل گام به گام:

  1. هالتر را با خیال راحت روی شانه های خود قرار دهید. لطفاً برای راهنمایی در مورد چگونگی انجام این کار نشانه های ایمنی هالتر را بخوانید. هر دو پا را روی زمین به اندازه عرض شانه بکارید. این موقعیت شروع شماست.
  2. استنشاق کنید با دقت با پای چپ خود یک گام بزرگ به جلو بردارید. همانطور که پای چپ خود را روی زمین می کارید، هر دو زانو را تقریباً تا 90 درجه خم کنید، اطمینان حاصل کنید که وزن شما بین هر دو پا تقسیم می شود. وقتی درست انجام شد، زانوی جلوی شما با مچ پا همسو می شود و زانوی پشت شما فقط از زمین معلق می شود.
  3. بازدم را انجام دهید. هر دو زانو را دراز کرده و وزن خود را کاملاً روی پای راست خود منتقل کنید. پای چپ خود را به عقب بردارید تا به حالت اولیه برگردید.
  4. استنشاق کنید با دقت با پای راست خود یک گام بزرگ به جلو بردارید. همانطور که پای راست خود را روی زمین می کارید، هر دو زانو را تقریباً تا 90 درجه خم کنید، اطمینان حاصل کنید که وزن شما بین هر دو پا تقسیم می شود. وقتی درست انجام شد، زانوی جلوی شما با مچ پا همسو می شود و زانوی پشت شما فقط از زمین معلق می شود.
  5. بازدم را انجام دهید. هر دو زانو را دراز کرده و وزن خود را کاملاً روی پای چپ خود منتقل کنید. پای راست خود را به عقب بردارید تا به موقعیت اولیه برگردید. برای تعداد تکرار مشخص شده، به تناوب بین چپ و راست ادامه دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *