جاذبه های توریستی مشهور سنت موریتز
جاذبه توریستی برتر و بینظیر بازل
جاذبه توریستی برتر و بینظیر بازل
۱۴۰۰-۰۶-۲۸
بهترین مناطق پیاده روی اروپا
بهترین مناطق پیاده روی اروپا
۱۴۰۰-۰۶-۲۹

جاذبه های توریستی مشهور سنت موریتز

یکی از مشهورترین – و از اولین اقامتگاههای ورزشی زمستانی جهان، سنت موریتز میزبان المپیک زمستانی در سالهای 1928 و 1948 بود. روستای سنت موریتز دورف، با هتلهای بزرگ و مجلل خود، در تراس آفتابی قرار گرفته است. باد شمالی بالای سنت موریتزرسی (دریاچه سنت موریتز). سنت موریتز باد، در کف دره در انتهای جنوب غربی دریاچه، دارای چشمه های آهن دار است که قبلاً در عصر برنز مورد استفاده قرار می گرفت.

مناظر زیبای آلپی با 25 دریاچه کوهستانی شفاف و جنگل ها و یخچال های طبیعی، بزرگترین جاذبه این منطقه است که گردشگران و علاقه مندان به ورزش در فضای باز را در تمام طول سال جلب می کند. بازدیدکنندگان تابستانی از پیاده روی، کوهنوردی، قایقرانی، موج سواری، تنیس، اسب سواری، گلف و حتی اسکی روی یخچال های طبیعی لذت می برند.

چشم انداز باشکوه از سنت موریتز کوه ها را از پیز لانگارد در شرق تا پیز ژولیر در غرب در بر می گیرد. برجسته ترین قله ها Piz Rosatsch با یخچال طبیعی آن است. در سمت راست آن Piz Surlej و Piz Corvatsch؛ و در دور، Piz della Margna زیبا. با این لیست از جاذبه های برتر و کارهایی که می توانید در سنت موریتز انجام دهید، بهترین مکان های دیدنی را بیابید.

 

1. اسکی و ورزشهای زمستانی

جاذبه های توریستی مشهور سنت موریتز

ورزش های زمستانی

ریشه های گردشگری زمستانی در سنت موریتز به اواخر دهه 1800 باز می گردد و از اولین پیست های اسکی، این شهر تبدیل به یک کلان شهر اسکی مدرن با شهرت جهانی شده است که دارای بیش از 20 بالابر است که اسکی بازان را برای همه سطوح مهارت به زمین می برد.

مرتفع ترین تفرجگاه در سوئیس، برخی از بهترین زمین های اسکی متوسط ​​را با تعدادی دوندگی فوق العاده طولانی ارائه می دهد. سواران در 30 موانع موجود در پارک برفی Corviglia، یکی از بهترین برف های اروپایی، هیجان خود را نشان می دهند و سواران تازه کار، زمین ملایم تری را در Paradiso خواهند یافت.

اسکی و اسنوبورد تنها ورزشهای زمستانی در اینجا نیستند. سنت موریتز پیست اسکی روی یخ مصنوعی و طبیعی، کرلینگ، کشش، اسکی اسکاندیناوی، بوبسدلینگ و اسکی بادبادک، به همراه انواع ورزشهای تماشاچی را ارائه می دهد. پیست اسکی و پیست های المپیک میزبان رویدادهای مکرر اسکی جهان است و هر ساله مسابقات بین المللی اسب در دریاچه یخ زده و همچنین چوگان زمستانی برگزار می شود.

 

 

2. شعار Corviglia

جاذبه های توریستی مشهور سنت موریتز

فونیکولور Corviglia | taver / عکس اصلاح شد

از سنت موریتز دورف، یک تله کابین 2.1 کیلومتر به سمت کورویلیا از طریق ایستگاه میانی در ارتفاع 20005 متری در چانترلا بالا می رود. Corviglia، در ارتفاع 2،486 متری، دارای چشم اندازهای وسیع آلپ و اسکی عالی، و همچنین یک رستوران است. این آسانسور در تابستان جاذبه های دیدنی و کوهنوردان را حمل می کند. از اینجا، یک تله کابین کابین صعود 10 دقیقه ای به Piz Nair را انجام می دهد، با چشم اندازی حتی گسترده تر از ارتفاع 3057 متری آن.

از خیابان سنت موریتز بد، Signalbahn به منطقه اسکی Signalkuppe، در 2150 متر خدمت می کند.

 

 

3. Glacier Express

جاذبه های توریستی مشهور سنت موریتز

یخچال سریع السیر

نمادین ترین سفر راه آهن سوئیس از سنت موریتز به زرمات، در یکی از مشهورترین خطوط راه آهن جهان ، منتهی می شود. Glacier Express به مدت هفت ساعت در طول روز از طریق مناظر کوهستانی باشکوه و بکر، دره های عمیق و دره های سبز دورافتاده عبور می کند و از 291 پل عبور می کند – برخی در ارتفاعات شگفت انگیز. این گذرگاه از ارتفاع 2033 متری از گذرگاه اوبرالپ عبور کرده و در مجموع 91 تونل از کوه های دیگر عبور می کند.

همانطور که انتظار دارید، مناظر دیدنی است و پنجره های بزرگ قطار برای گشت و گذار و عکاسی طراحی شده اند. یک روز در یخچال سریع السیر یکی از تجربه های فهرست اروپا است.

سایت رسمی: http://www.glacierexpress.ch

 

4. دریاچه سنت موریتز

جاذبه های توریستی مشهور سنت موریتز

دریاچه سنت موریتز

همانطور که کوه های بالای سنت موریتز در زمستان اسکی بازان را به خود جلب می کنند، دریاچه زیر نیز مورد توجه بسیاری از بازدیدکنندگان تابستانی است. در حدود دو کیلومتری سنت موریتز دورف در ضلع شرقی دریاچه هتل هایی با رستوران ها و کافه ها قرار دارند، ایستگاه های مورد علاقه واکرها در مسیری که کل ساحل دریاچه را دنبال می کند.

از هتل Meierei، یک کیلومتر دیگر تا هتل و رستوران Staz در ساحل شرقی دریاچه Staz فاصله است. از اینجا، یک ساعت پیاده روی در مسیرهای جنگلی تا سلرینا یا روستای آرام کوهستانی پونترسینا است.

 

5. هاننسی

جاذبه های توریستی مشهور سنت موریتز

هاننسی

از سنت موریتز باد، یک ساعت و نیم پیاده روی آسان در مسیرهای زیبای جنگلی از طریق کوئلنبرگ 1،920 متری یا یوهانیسبرگ 2،002 متری تا هاننسی، که در آن می توانید در یک رستوران با تراس برای لذت بردن از دیدگاه ها

دو ساعت دیگر در امتداد دامنه های Piz Surlej شما را به Fuorcla Surlej، در 2755 متری می رساند، از آنجا منظره ای خیره کننده از قله های برنینا و دریاچه های Engadine وجود دارد. از Fuorcla Surlej ، صعود 2.5 ساعته شما را به قله 3451 متری Piz Corvatsch می رساند.

 

6. موزه انگادین

این موزه که در اوایل دهه 1700 در خانه ای شبیه Engadine قرار دارد، بیش از 4000 مورد را در بر می گیرد که زندگی محلی از قرن 13 تا قرن 19 را نشان می دهد. بیشتر به خاطر فضای داخلی خانه های اولیه اش مشهور است، اما همراه با اتاق های مبله، شامل گلدوزی، لباس، وسایل خانه و وسایل مزرعه مربوط به زندگی کوهستانی است.

نمونه های منبت کاری آلپ بسیار استثنایی هستند و یک راهنمای الکترونیکی به شما این امکان را می دهد که زبان محلی رومانیایی را بشنوید. همچنین آثار باستانی در اینگادین از دوران نوسنگی و برنز و یافته های رومی از این منطقه کاوش شده است.

آدرس: Via dal Bagn 39 ، St. Moritz

سایت رسمی: www.engadiner-museum.ch

 

7. St. Moritz-Celerina Bobsled Run

تجربه ای که فقط می توانید در سنت موریتز تجربه کنید، سوار شدن با هیجان در دوچرخه سواری تنها دوچرخه طبیعی دوچرخه سواری جهان است که قدیمی ترین دوچرخه سواری در جهان نیز محسوب می شود. با سوار شدن با خلبانان مجرب، تقریباً همان تجربه ای را تجربه خواهید کرد که بولدوزرهای المپیک و قهرمانی جهان در هنگام سقوط در مسافت 1722 متر تجربه می کنند. گاهی اوقات به سرعت 135 کیلومتر در ساعت (تقریبا 84 مایل در ساعت) می رسید. این 75 ثانیه افزایش شدید آدرنالین است.

سایت رسمی: http://www.olympia-bobrun.ch

 

8. سیلواپلانا

جاذبه های توریستی مشهور سنت موریتز

سیلواپلانا

به دنبال رودخانه مسافرخانه در جنوب غربی سنت موریتز باد، قبل از آمدن به Silvaplanersee وسیع و تفریحگاه ورزشی و ورزشی زمستانی Silvaplana، در حدود پنج کیلومتری، از Champferersee عبور خواهید کرد. این شهر، که در امتداد زمین مسطحی قرار دارد که توسط هزاران سال رسوبات آبرفتی از Ova dal Vallun هنگام پایین آمدن از کوهها ایجاد شده است، دارای یک کلیسای کلیسای گوتیک اواخر سال 1491 و یک عمارت بارونی قرن 19 در کنار دریاچه است.

از روی پل عبور کنید و جریان باریک بین دو دریاچه را به مدت 15 دقیقه تا ایستگاه پایینی تله کابین Corvatsch طی کنید.

 

9. سفر یک روزه به Sils و Val Fex

جاذبه های توریستی مشهور سنت موریتز

سیلز و وال فکس

بین Silvaplanersee و Silsersee تفریحگاه محبوب تابستانی و زمستانی Sils قرار دارد. این شهر در دو بخش قرار دارد: Sils Maria بزرگتر، در دهانه Val Fex و Sils Baselgia، در خروجی رودخانه Inn از دریاچه. در هر دو قسمت، خانه های زیبایی به سبک Engadine پیدا خواهید کرد.

سیلس ماریا دارای یک کلیسای باروک از سال 1764 و یک موزه کوچک اختصاص داده شده به نیچه است که تابستان ها را در اینجا گذراند. کلیسایی در Sils Baselgia متعلق به 1448 است. مسیرها به شبه جزیره جنگلی Chasté منتهی می شوند، جایی که یک منطقه طبیعی و بقایای یک قلعه قدیمی را پیدا خواهید کرد. پیاده روی 45 دقیقه ای تا ساحل جنوب شرقی سیلرسسی به روستای ایزولا منتهی می شود. در پشت آن در تنگه فدوزباخ یک آبشار زیبا قرار دارد.

از سیلس ماریا، یک باریک باریک به سمت جنوب در کنار رودخانه، از Val Fex تا Crasta – حدود سه کیلومتر – و Curtins ، با چشم اندازهای زیبا از کوه ها که یخچال طبیعی Fex را در بر گرفته است، می گذرد. هیچ خودرویی در این خط مجاز نیست و هتل تاریخی Fex میهمانان را از سیلس ماریا با واگن یا سورتمه سوار بر اسب می آورد یا چمدان کسانی را که ترجیح می دهند در امتداد دره دیدنی قدم بزنند، حمل می کند. پس از ورود به اینجا، مهمانان می توانند مسیرهای قاچاقچیان باستانی را در کوه ها و ایتالیا نزدیک دنبال کنند.

 

 

10. موزه سگانتینی

جاذبه های توریستی مشهور سنت موریتز

موزه سگانتینی

در اواخر 19 هفتم قرن، هنرمند جیووانی Segantini (1858-1899) این سنت از آلپ نقاشی با تفسیر خود را از مناظر اطراف خبری را زنده کرد و یک هنرمند مهم در جنبش نمادگرایی واقعی تبدیل شد. این موزه در سال 1908 در دامنه کوهی مشرف به شافبرگ ساخته شد، جایی که سگانتینی هنگام تکمیل مشهورترین مجموعه خود، تریپتیک آلپ، زندگی – طبیعت – مرگ درگذشت.

این سه نقاشی در یک گالری گنبددار به نمایش گذاشته شده است. بقیه ساختمان بر اساس نقشه هایی طراحی شده است که هنرمند برای نمایشگاه Engadin Panorama خود در نمایشگاه جهانی پاریس در سال 1900 طراحی کرده بود. محیط این موزه یادبود، که پس از سالها تصاحب شامل جامع ترین مجموعه هنری جهان است، مناسب در میان مناظر او در نقاشی هایش.

سایت رسمی: https://www.segantini-museum.ch/fa

 

11. هایدی هوت و بلومن وگ (دنباله گلهای وحشی)

جاذبه های توریستی مشهور سنت موریتز

نمای نزدیک از گلهای Edelweiss

کتاب کلاسیک یوهانا اسپیری ، هایدی ، مورد علاقه نسل کودکان بوده است و اغلب اولین نگاه آنها به سوئیس است. فیلمی که باعث محبوبیت بیشتر این کتاب شد در اینجا فیلمبرداری شد و کودکان مطمئناً می خواهند از کابین پدربزرگ آلپی آلمانی هایدی دیدن کنند، جایی که بیشتر آن فیلمبرداری شده است. برای رسیدن به اینجا، از طریق خیابان سالاسترین از سنت موریتز دورف دنبال کنید.

بلومن وگ به طول یک کیلومتر یک مسیر پیاده روی آسان و وسیع است که با 200 گونه مختلف گل وحشی آلپ هم مرز است. اینها با فصول تغییر می کنند و مسیر به ویژه در ماه ژوئن که اکثر آنها در شکوفه کامل هستند زیبا است.

در ماه اوت، ادلویس نمادین سوئیس را در گل خواهید یافت. شما می توانید بروشور رایگان در مورد گل های وحشی را در دفتر اطلاعات گردشگری در سنت موریتز دورف پیدا کنید.

کودکان همچنین از دنبال کردن مسیر Schellen Ursili لذت می برند، مسیری که داستان Schellenursli (زنگی برای اورسی) را به چهار زبان مختلف بیان می کند. این داستان مورد علاقه کودکان سوئیسی در حالی که از مسیر پایین می روید (حتماً از بالا شروع کنید تا مرتب باشد) و با منبت کاری شخصیت ها نشان داده می شود.

 

 

12. گالری طراحی سنت موریتز

جاذبه های توریستی مشهور سنت موریتز

پوستر سنت موریتز سنت

گذرگاه بین پارکینگ و هتل ممکن است مکانی عجیب برای یک گالری هنری به نظر برسد، اما این همان چیزی است که شما بین گاراژ Serletta و هتل Palace Badrutt’s می روید. در امتداد پاساژ 31 ویترین شیشه ای بزرگ و روشن وجود دارد که مجموعه ای از پوسترهای کمیاب را نشان می دهد. نمایشگاه سالانه با موضوع جدیدی هر سال تغییر می کند. در نمایشگاه های قبلی پوسترهای تبلیغاتی اسکی، سفرهای قطارهای Eglantine ، هتل ها و بازیهای المپیک زمستانی در سنت موریتز نشان داده شده است.

 

 

مکانهای اقامت در سنت موریتز برای گشت و گذار

سنت موریتز به عنوان پر زرق و برق ترین و شیک ترین پیست اسکی سوئیس ، به دلیل قیمت های بالای آن نیز مشهور است. این را به ویژه در نرخ هتل ها متوجه خواهید شد ، و شکی نیست که لوکس در اینجا مهم است. بنابراین انتظار داشته باشید که طیف وسیعی از رده های قیمتی در سمت بالا اجرا شوند. به دلیل حمل و نقل محلی عالی ، همه این هتل ها در سنت موریتز به راحتی به روستای جذاب آلپ دسترسی دارند:

  • هتلهای مجلل: اتاقهای مهمان با طراحی زیبا دارای چشم انداز دریاچه هستند و خدمات در هتل کولم سنت موریتز بی عیب و نقص است. خدمات و امکانات رفاهی در این هتل بزرگ دارای یک جلای قدیمی مدرسه است، با جزئیاتی مانند کمد های داخل اتاق، راهروهای بزرگ، هنرهای زیبا و اثاثیه آنتیک. این هتل دارای یک آبگرم مدرن به مساحت 2000 متر مربع، یک استخر سرپوشیده شیک، حتی یک باشگاه مخصوص کودکان است. Grand Hotel des Bains Kempinski همچنین نمادی تاریخی است، موقعیتی حساس در پای تله کابین با دسترسی مستقیم به پیست های اسکی و مسیرهای پیاده روی اضافه می کند. چشمه کوهی آبگرم وسیع را برای درمان و زیبایی خود در اختیار آب قرار می دهد و هتل دارای باشگاه کودکان و مدرسه اسکی داخلی است.
  • اواسط محدوده هتل ها: در یک محل مناسب در مقابل Signalbahn، سان جیان هتل است تجملات مانند دربان و اتاق خدمات، و شامل صبحانه، از Wi-Fi، و پارکینگ در نرخ. ورود به آبگرم و استخر مجاور نیز رایگان است. در مرکز شهر، هتل هاوسر سنت موریتز که توسط خانواده اداره می شود دارای اتاقهای معاصر هوشمند و مینیمالیستی با چشم انداز کوه است. رستوران و شیرینی فروشی در هتل وجود دارد. ساخته شده در معماری کوهستانی سنتی با چوب دوست داشتنی، Hotel Laudinella دارای محوطه کنار دریاچه در سنت موریتز-باد با پارکینگ رایگان و سرویس اتوبوس شاتل. بوفه صبحانه و پذیرش در استخر نزدیک شامل می شود. Conrad’s Mountain Lodge در Silvaplana با استفاده از اسکی آلپاین یا کراس کانتری، اسنوبورد یا دوچرخه در قیمت اتاق برای خانواده ها ارزش خوبی دارد.
  • هتل های مقرون به صرفه: هاستل های معاصر گزینه ای برای صرفه جویی در هزینه در نزدیکی بیشتر مناطق اسکی هستند که اتاقهای معمولی را ارائه می دهند، اغلب بدون حمام اختصاصی و در مکانهای دورتر از مرکز. Hostel by Randolins وانت رایگان را از ایستگاه قطار سنت موریتز ارائه می دهد و در تابستان، استفاده از تمام اتوبوس ها و تله کابین های منطقه ای در قیمت دو شب اقامت گنجانده شده است. بسته های زمستانی می تواند شامل بلیط های اسکی باشد. نرخ اتاق هاستل پیتچ، حدود 15 دقیقه از مرکز، شامل دسترسی رایگان به تله کابین و وسایل نقلیه عمومی است. مهمان نوازی گرم و صبحانه خوب، اما آسانسور وجود ندارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *