جاذبه های دیدنی شانگهای چین
موزه ها و کاخ های مشهور رم
موزه ها و کاخ های مشهور رم
۱۴۰۰-۰۶-۲۵
آشنایی با فوبیاهای خاص
آشنایی با فوبیاهای خاص
۱۴۰۰-۰۶-۲۶

جاذبه های دیدنی شانگهای چین

هنگام قدم زدن در امتداد بوند در شانگهای، از آسمان خراش های مدرن و ساختمانهای قدیمی به سبک اروپایی استفاده کنید. شانگهای شهری است که به آرامی خود را نشان می دهد، بنابراین دیدن همه جذابیت های آن کمی طول می کشد. اگر تنها چند روز فرصت دارید تا شکوه شهر را تجربه کنید، این جاذبه ها مکانی عالی برای شروع است. از برج شانگهای و کیبائو تا M50 و پارک فوکسینگ، چیزی را خواهید دید که ارزش بازدید در گوشه و کنار در بزرگترین شهر چین را دارد.

باند

منطقه ساحلی بوند برای افرادی که در شهر زندگی می کنند بسیار شناخته شده است و به عنوان یک بازدید کننده، این یکی از اولین مکانهایی است که باید در شانگهای ببینید. در ساحل غربی تفرجگاه، که در امتداد رودخانه هوانگپو قرار دارد، ساختمانهای قدیمی اروپایی مربوط به دوران استعمار شانگهای و در شرق آسمان خراش هایی قرار دارند که بر روی کارت پستال ها و تمبرهای سراسر جهان نمایانگر شهر هستند. برای تجربه اوج بوند، هنگام طلوع آفتاب هنگامی که بازنشستگان تای چی را تمرین می کنند و بادبادک ها را در مقابل خط افق پرواز می کنند، دیدن کنید.

مرکز هنری پوستر تبلیغاتی شانگهای

مرکز هنری پوستر تبلیغاتی شانگهای یک موزه هنر برای افرادی است که به هنر اهمیت نمی دهند و یک موزه تاریخ برای افرادی که تاریخ را دوست ندارند. این کتاب با بیش از 6000 پوستر چاپ شده بین سالهای 1910 تا 1990 مقدمه ای چشم نواز در قرن بیستم قرن بیستم چین ارائه می دهد که دیدی در حال تغییر برای بهشت ​​کمونیستی را نشان می دهد. این موزه در سال 2002 در زیرزمین یک ساختمان آپارتمانی تأسیس شد و در سال 2019 به فضای بزرگتری منتقل شد.

کیبائو

جاذبه های دیدنی شانگهای چین

هشت شهر آبی باستانی شانگهای را احاطه کرده اند و یکی از بهترین جاذبه های گردشگری در این شهر را ایجاد کرده اند، به خصوص اگر به دنبال یک سفر جاده ای در طول زندگی خود هستید. اگر وقت ندارید از همه آنها دیدن کنید، Qibao مکانی مناسب برای توقف است. قدمت آن به قرن دهم برمی گردد و به خاطر غذاهای خوشمزه خیابانی و چشم اندازهای زیبای کانال شهرت دارد. فقط چند خیابان طول دارد، این شهر کوچک در محدوده شهر در طول هفته بهترین لذت را می برد، زیرا می تواند یک نقطه توریستی شلوغ در آخر هفته باشد. گذشته از شهر تاریخی قدیمی، موارد برجسته شامل خرید ارزان و شرابخانه Qibao است.

 

Tiánzǐfáng، جاده تایکانگ

جاذبه های دیدنی شانگهای چین

Tiánzǐfáng در مورد گردشگری اشتباه می کند، اما این بدان معنا نیست که ارزش وقت شما را ندارد. این محله باریک با خط خانه اکنون یک منطقه خرید، غذاخوری و صنایع دستی است. همیشه پر از مردم، Tiánzǐfáng به دلایلی محبوب است – جذاب، آرامش بخش و به راحتی در دسترس است. پس از خرید چند سوغات، از یکی از بارها یا رستوران های عالی منطقه دیدن کنید.

پارک فاکسینگ، هوانگپو

جاذبه های دیدنی شانگهای چین

Fuxing Park که زمانی بزرگترین پارک در شانگهای بود، مهمترین محل پاتوق ارشد چینی است. افراد مسن و شگفت انگیزی را پیدا کنید که قدم های رقص مورد علاقه خود را می رقصند، با کارت بازی می کنند یا فال ماهجونگ می نویسند یا با برس های بزرگ خوشنویسی شعر زودگذر می نویسند. این پارک در امتیاز فرانسه است، که از سال 1849 تا 1943 توسط فرانسوی ها اشغال و اداره شد. این یک فرار عالی از شهر اطراف آن است، و فضای سبز و پوشش گیاهی زیادی برای تجدید روح و جسم شما وجود دارد.

خط افق لوجیازویی

لوجیازویی منطقه مالی شانگهای است. هنگامی که از ایستگاه مترو خارج می شوید، با یک جنگل شهری احاطه شده اید که به طور شخصی بسیار جذاب تر از تصاویر است. این خانه نمادین ترین آسمان خراش های شهر است که بلندترین آنها برج شانگهای با ارتفاع 632 متر (2073 فوت) است. این یک عرشه مشاهده داخلی در 562 متر (1،843 فوت) دارد – اگر می خواهید از منظره چشم اندازی داشته باشید، اما احساس نمی کنید باد را در چنین ارتفاعی احساس می کنید، عالی است. این که آیا شما قدم زدن در اطراف آسمان مرتفع، پیوند ایستگاه با بلوک های اداری، یا تماشای یکی از میله های پشت بام، مانند شیک مدرن Bar Rouge را انتخاب کنید، Lujiazui مطمئناً تجربه ای خواهد بود که به زودی فراموش نخواهید کرد.

 

 

M50

جاذبه های دیدنی شانگهای چین

M50 مختصر Moganshan 50 است، M50 یک منطقه هنری فوق العاده زیبا در جاده Moganshan است، محل بیش از 120 گالری هنری، استودیو و موزه در شهر، از جمله گالری ShanghArt، یکی از اولین گالری های هنر معاصر که در چین تأسیس شد. به در یک منطقه صنعتی در امتداد نهر سوژو، که در دهه 2000 توسعه زیادی داشته است، M50 اغلب با منطقه هنری 798 در پکن یا SoHo در شهر نیویورک مقایسه می شود. این منطقه تندی خود را در بر می گیرد و نقاشی های دیواری بسیار فتوژنیک وجود دارد.

 

 

باغ یو، خیابان آنرن

باغ یو یا یویوان در کنار معبد شهر شهر در شهر قدیمی شانگهای قرار دارد که در دهه 1400 به ارواح یا محافظان شهر اختصاص داده شده بود. باغهای کلاسیک به سبک چینی، پر از صخره ها ، حوضچه ها، آلاچیق ها و برج ها، دارای چندین منطقه مجزا هستند که با خط الراس کاشی خاکستری به نام “دیوار اژدها” از هم جدا شده اند. محوطه اطراف باغ ها فرصت های بی پایان را برای امتحان غذاهای خیابانی و خرید سوغاتی فراهم می کند. اگر نمی توانید به سوژو در استان جیانگ سو بروید ، شهرتی که بیشتر به خاطر باغ هایش مشهور است، یویوان بهترین چیز بعدی است.

 

 

بازار پرنده و گل وان شان

اگر در فکر این هستید که در شانگهای چه کاری انجام دهید که شما را از جمعیت توریست ها دور کند، این یکی از گزینه ها است، زیرا تعداد افراد محلی در اینجا بسیار بیشتر از تعداد بازدیدکنندگان است. گلها در کنار پرندگان خانگی، ماهی، چینچیلاها و حتی جیرجیرک ها – از کوچک تا عظیم – در این بازار، که در محل اتصال جاده تبت و جاده هویجی قرار دارد، به فروش می رسند. همچنین گیاهان گلدانی مانند درختان بونسای و ساکولنت ها را در فروش خواهید یافت. عتیقه جات و یشم نیز در همان نزدیکی فروخته می شود، در صورتی که برای پستانداران کوچک مناسب هستید و آکواریوم و جعبه پنجره شما هر دو به طور کامل ذخیره شده است.

 

 

بازار پارچه جنوبی باند

آیا می خواهید یک طراح بدون برچسب قیمت داشته باشید؟ با تصویری از طرح خود به بازار پارچه South Bund بروید و از سه طبقه خیاطی که آماده لباس پوشیدن شما هستند شگفت زده شوید. اکثر غرفه ها در کت و شلوار، مانتو یا لباس های سنتی تخصص دارند، اما همیشه شخصی در دست شماست که می تواند به شما در ایجاد ظاهری منحصر به فرد کمک کند. به عنوان یک قاعده کلی، از تبلیغات تهاجمی در طبقه اول خودداری کنید. کیفیت کار آنها به خوبی خیاط های طبقه دوم و سوم نیست. بسته به تقاضا، تکمیل یک لباس باید کمتر از یک هفته طول بکشد، از تماس اولیه تا آخرین قطعه.

 

دیزنی لند شانگهای

شانزهای دیزنی لند از سال 2016 پذیرای دوستداران دیزنی از سراسر جهان است، اما این فقط یک پارک دیزنی نیست. بسیاری از سواری ها، جاذبه ها و شخصیت ها مجدداً طراحی شده اند تا مخاطبان توریست چینی را پوشش دهند. گروهی از باغ های زودیاک چینی مرکز آن را تشکیل می دهند – با 12 حیوان که توسط شخصیت های دیزنی نمایش داده می شوند – و به جای خیابان اصلی ایالات متحده، خیابان میکی وجود دارد. همچنین سرگرمی های زنده تری در اینجا وجود دارد تا سایر پارک های موضوعی دیزنی. اگر نیاز به استراحت از گشت و گذارهای سنتی در شانگهای دارید، انتخاب بسیار خوبی است.

 

موزه علم و فناوری شانگهای

موزه علم و فناوری شانگهای به دو بال تقسیم شده است: یکی به طبیعت و زمین اختصاص دارد، با موضوعاتی مانند دایناسورها و حیوانات بزرگ عصر یخبندان، و دیگری دارای نمایشگاه های تعاملی در زمینه محاسبات، رباتیک، سلول ها، سفرهای فضایی و غیره است. پیشرفت های علمی این موزه همچنین دارای چهار تئاتر است که دو تای آنها نمایشگر IMAX است. این مکان عالی برای تجربه با کل خانواده یا فقط برای بزرگسالانی است که از آخرین پیشرفت های علمی هیجان زده می شوند.

 

معبد Longhua

جاذبه های دیدنی شانگهای چین

معابد می توانند راهی عالی برای یافتن آرامش در سر و صدای گردشگری شانگهای و زندگی شهری به طور کلی باشند، چه مذهبی باشید و چه نباشید. معبد بودایی Longhua قدیمی ترین معبد شهر است و دارای تاریخ جذابی است، از بدو تأسیس در 242 قبل از میلاد تا استفاده از آن به عنوان اردوگاه بازداشت ژاپنی ها در طول جنگ جهانی دوم. به سادگی در اطراف مجموعه قدم بزنید، یا بخور بخرید و دعای خود را ارسال کنید.

جزیره چونگمینگ

جزیره چونگمینگ شمالی ترین قسمت شهرداری شانگهای را تشکیل می دهد. قسمت اعظم جزیره از تالابهای حفاظت شده تشکیل شده است، اما همچنین محل نگهداری پرندگان مهاجر، یکی از سه معبد باقی مانده کنفوسیوس در شانگهای، یک دهکده ماهیگیری باستانی و چندین مزرعه ارگانیک است که محصولات محلی و محصولات گوشتی را برای افراد سالم ارائه می دهد.

 

 

زینتیندی

جاذبه های دیدنی شانگهای چین

Xintiandi یک منطقه خرید و غذاخوری مجلل و پیاده در منطقه مرکزی Huangpu است. این محله به دلیل حفظ (و نوسازی ) مسکن قدیمی شوکامن (دروازه سنگی) که بیشتر آنها در سایر نقاط شهر تخریب شده است، قابل توجه است. این مکان همچنین اولین جلسه کنگره حزب کمونیست چین است، بنابراین در زرق و برق Xintiandi، اهمیت تاریخی نیز وجود دارد. اگر پول اضافی دارید، تعدادی رستوران عالی برای صرف غذا در اینجا وجود دارد.

خیابان عابر پیاده جاده نانجینگ

خیابان عابر پیاده نانجینگ همانطور که در شانگهای توریست است. این خیابان که قبلاً مرکز زندگی شهر بود، اکنون یک منطقه اصلی خرید و غذاخوری است که به Bund منتهی می شود. ارزش دیدن چراغ های نئون به تنهایی را دارد، اما مراقب کلاهبرداران و سارقان کوچک باشید. با هزینه ای اندک، می توانید با یک قطار کوچک در خیابان حرکت کنید تا بتوانید بدون پیاده روی عکس بگیرید.

دنیای سیرک شانگهای

اگر نتوانید در مورد بازیهای آکروباتیک تماشایی که مشاهده کرده اید به خود ببالید، داستانهای رنگارنگ شما از سفر به چین ناقص خواهد بود – و World Circus شانگهای بهترین مکان برای دیدن آنها است. از جلوه هایی که هرگز تصور نمی کردید خیره شوید، همه در یک مرکز پیشرفته که دارای یک مرحله گردان، نورپردازی با رایانه، یک قفس آینه دار و یک پرده آب دیجیتالی است، خیره می شوید.

پارک حیوانات وحشی شانگهای

در پارک حیوانات وحشی شانگهای به برخی از وحشیانه ترین موجودات جهان نزدیک شوید. بیش از 200 گونه در دو منطقه وجود دارد: یکی که بیشتر شبیه یک باغ وحش سنتی است و دیگری منطقه ای به سبک سافاری که محل زندگی یوزپلنگ ها، گورخرها و قسمتی از حیوانات آسیایی است.

1933 لاویانگ فانگ

بخشی از مجتمع صنعتی بازسازی شده، Laoyangfang 1933 فراتر از زوایای چشمگیر است. این محل از کشتارگاه هنری دکو به قطب صنعتی، خلاقانه تبدیل شده است که میزبان رستوران ها، مغازه ها، گالری های هنری، فضاهای اجرا و موارد دیگر است. خود ساختمانها ارزش سفر را دارند، اما منطقه اطراف آنها به همان اندازه زیبا است. این بخش از ناحیه هنگکو در حومه نهر سوژو نشسته است و دارای خانه های شیکمنی سالم و خیابان قدیمی به سبک شانگهای است و ساکنان آن تقریباً به اندازه ساختمانهایی که خانه می نامند قدمت دارند.

 

sh Formerkùmén امتیاز سابق امتیاز فرانسه

به سختی می توان امتیاز فرانسه را یک جاذبه نامید، زیرا این فقط یک منطقه وسیع از زمین است که در زمان استعمار شانگهای خانه دولت فرانسه بوده است. با این حال، این منطقه به دلیل معماری و سبک خیابانی منحصر به فرد است و آن را به مکانی مناسب برای پیاده روی یا دوچرخه سواری در یک روز خوب تبدیل کرده است. برخی از بهترین گزینه های غذا خوردن و نوشیدن شهر نیز در اینجا هستند، بنابراین مطمئن شوید که برای یک یا دو نوشیدنی وقت صرفه جویی می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *