بهترین جاذبه های گردشگری باری
بهترین زمان برای سفر به سوئیس
جاذبه های لوگانو، لوکارنو و تیچینو
۱۴۰۰-۰۷-۱۵
بهترین های گردشگری آریزو را بشناسید!
بهترین های گردشگری آریزو را بشناسید!
۱۴۰۰-۰۷-۱۷

بهترین جاذبه های گردشگری باری

اگرچه این شهر یک مرکز تجاری و صنعتی پیشرو است، اما شهر بندری شلوغ باری جذابیت زیادی برای گردشگرانی دارد که در مسیر یونان یا بنادر شرقی آدریاتیک از آنجا عبور می کنند. در زمانهای قدیم اهمیت فوق العاده کمی داشت و تا زمانی که توسط روبرت گویسکارد در سال 1071 تسخیر نشد و توسط بیزانسیها به عنوان پایگاه اصلی آنها در جنوب ایتالیا مورد استفاده قرار گرفت، از آب عقب ماند. از سال 1324، این رژیم تقریبا مستقل بود و در 1558 بخشی از پادشاهی ناپل شد.

امروزه، باری تقریباً شبیه دو شهر مجزا به نظر می رسد، با محله قدیمی زیبا و جاذبه های تاریخی که در پیچ و خم خیابان های باریک در انتهای شبه جزیره شلوغ شده است و شهر جدید وسیعی از خیابان های وسیع که در جنوب آن کشیده شده است. مشغول Corso Vittorio Emanuele II شهر جدید را از شهر قدیمی جدا می کند. در میان مکانهای دیدنی در اطراف باری، چندین ساحل دریای آدریاتیک وجود دارد که نسبت به سواحل شمالی، اطراف ریمینی، شلوغ تر و تجاری تر نیستند.

با لیست ما از جاذبه های برتر باری، چیزهای بیشتری را ببینید و انجام دهید.

1. سان نیکولا

بهترین جاذبه های گردشگری باری

سان نیکولا

تا کنون مشهورترین جاذبه گردشگری در باری، کلیسای بالیلیک است که برای نگهداری یادگارهای سنت نیکلاس ساخته شده است. در نگاه اول، ساده، عظیم و تا حدودی ممنوع است، اما با نگاه دقیق تر، جزئیات دل انگیزی را در کنده کاری های اطراف درگاه های آن آشکار می کند، جایی که به نظر می رسد حیوانات سنگی از ورودی ها محافظت می کنند.

کلیسای زیارتی بزرگ در سال 1087 آغاز شد و در 1197 تکمیل شد، یکی از بهترین دستاوردهای معماری رومانسک در آپولیا. در داخل، بالای محراب بلند، خیمه ای متعلق به قرن دوازدهم قرار دارد و در سمت راست محراب مدونا با قدیسین اثر ویوارینی است که در سال 1476 نقاشی شده است. در قسمت عریض تخت اسقف مرمر و مقبره بونا اسپورزا متعلق به قرن 16، همسر پادشاه سیگیسموند دوم لهستان و آخرین دوشس باری.

سرداب شامل محراب نقره ای مربوط به سال 1684 است که در زیر آن طاقی قرار دارد که بقایای سنت نیکلاس را شامل می شود. بقایای قدیس از حرم اصلی خود در میرا، که در حال حاضر بخشی از ترکیه است، به باری رسید، هنگامی که آن شهر به دست ساراسن افتاد. آنها به سرقت رفتند، و پس از اختلافات زیاد توسط ونیز، که آنها را نیز می خواست، با این توجیه نسبتاً ضعیف که قدیس ظاهراً باری را به عنوان محل دفن خود هنگام سفر به رم انتخاب کرده بود، به اینجا آوردند.

آدرس: Largo Abate Elia 13 ، Bari

سایت رسمی: www.basilicasannicola.it

2. باری وکیا (شهر قدیمی)

بهترین جاذبه های گردشگری باری

باری وکیا (شهر قدیمی)

خیابان های باریک شهر قدیمی، که برخی از آنها بیشتر شبیه کوچه ها هستند، در پیچ و خم و پیچ و تاب خوردن از شبه جزیره باریک در انتهای شمالی باری، تبدیل به یک هزارتوی جوی می شوند. در میان خانه های قدیمی زیبا دهها کلیسا و حتی زیارتگاههای بیشتری در دیوارها و میدانهای کوچک پنهان شده است. گم شدن آسان است، اما این منطقه آنقدر کوچک است که مطمئناً به سرعت راه خود را پیدا کرده یا به کلیسای جامع یا سان نیکولا خواهید آمد.

3. سان سابینو

بهترین جاذبه های گردشگری باری

سان سابینو

کلیسای جامع سن سابینو که بقایای مهمی از تزئینات نورمن دارد، کمتر از کلیسای سان نیکولا جلب توجه می کند، اما به همان اندازه جالب است. آغاز پس از 11 هفتم قرن کلیسای جامع بیزانس در این سایت توسط من ویلیام سیسیل در 1156 نابود شد، آن را در پایان قرن 12th به پایان رسید.

به دنبال ردپایی از کف کلیسای قبلی در قسمت عرضی باشید. قسمت اعظم فضای داخلی به شکل رومانس آپولی بازگردانده شده است و “مدرن سازی” های باروک را حذف کرده و منبر زیبا را بازسازی کرده است. در داخل کلیسا بقایای سنت کلمبا و یادگارهای دیگر مقدسین وجود دارد. در سردابه یک تابلو تزئین شده از مدونا و آثار مقدس سابینوس است که در سال 844 از کانوسا پس از غارت توسط ساراسنس به باری آورده شد.

در مجاورت سرداب و اگر به دنبال آن نباشید، می توانید آن را از دست بدهید، Succorpo della Cattedrale di Bari، کاوش های باستان شناسی زیر کلیسای جامع، لایه هایی از تاریخ روم تا قرون وسطی را آشکار می کند. علامت انگلیسی توضیح می دهد که این یافته ها شامل کف موزاییک دیرینه مسیحی و کلیسای کوچک و محراب است. بخش کوچکی از جاده اصلی رومی نیز کشف شده است.

آدرس: Piazza dell’Odegitria 1 ، Bari

4. کاستلو

بهترین جاذبه های گردشگری باری

کاستلو

در ضلع غربی شهر قدیمی، Castello (قلعه) قرار دارد که در اصل یک ساختمان روم شرقی و روم شرقی بود و توسط فردریک دوم در 1233 به سبک نورمن-سوآبی بازسازی شد. بونا اسفورزا در قرن 16 آن را به قصر تبدیل کرد و سنگرها و برج های گوشه ای را بالای خندق اضافه کرد. بعداً از آن به عنوان زندان و ایستگاه سیگنال استفاده شد. دو برج از ساختار نورمن هنوز در اینجا هستند. این ساختمان در حال حاضر یک موزه جالب با کپی مجسمه های آپولیان-نورمن و نمایشگاه های موقت هنری دارد.

آدرس: Piazza Federico Di Svezia 2 ، Bari

5. Lungomare Nazario Sauro: A Seafront گردشگاه

بهترین جاذبه های گردشگری باری

Lungomare Nazario Sauro: تفرجگاه کنار دریا

Lungomare Augusto Imperatore ساحل شرقی شهر قدیمی را تا Mole San Antonio دنبال می کند، جایی که یک قلعه کوچک قدیمی به گالری هنرهای مدرن تبدیل شده است. فراتر از این، تفرجگاه ساحلی دیگری وجود دارد، Lungomare Nazario Sauro، یک تراس باشکوه در کنار دریا که در امتداد بندر قدیمی، Porto Vecchio حرکت می کند. اگرچه قایق های بندر در هر زمان از روز رنگارنگ هستند، اما یکی از جالب ترین کارهایی که در اینجا انجام می شود این است که صبح بیایید تا ماهیگیران را تخلیه کنند و صید خود را در اسکله بفروشند.

6. بورگو موراتیانو

بهترین جاذبه های گردشگری باری

کاخ فیزارتی

بورگو موراتیانو مرکز تجاری و تجاری باری است که توسط شهر طولانی و وسیع Corso Vittorio Emanuele II، که در سال 1813 ایجاد شد، از شهر قدیمی جدا شده است. خیابان های آن، برخلاف خیابان های قدیمی ، مستقیم و در یک شبکه منظم است.، با ساختمانهای زیبا، که بسیاری از آنها به خاستگاه اولیه قرن نوزدهم برمی گردند. سایرین سبکهای بعدی را منعکس می کنند، به ویژه آرت نوو، که در ایتالیا آزادی نامیده می شود و در آغاز قرن بیستم رایج بود.

در انتهای بندر Corso Vittorio Emanuele II، تئاتر Margherita به سبک Liberty قرار دارد. تقریباً در نیمه راه پیازا دلا لیبرتی، تئاتر شهرداری و کاخ استان قرن نوزدهم به سبک روکوکو قرار دارد. در انتهای دور کاخ Fizzarotti ونیزی-گوتیک قرار دارد.

در خیابان عادی پیاده رو، خیابان خرید شیک، کاخ مینکوزی آرت نوو (معروف به سبک آزادی در ایتالیا) و کلیسای سن فردیناندو قرار دارند. درخت کورسو کاور دارای بناهای سبک آزادی بیشتری است.

7. تئاترو پتروزللی

بهترین جاذبه های گردشگری باری

تئاتر پتروشلی

تئاتر باشکوه، چهارمین تئاتر بزرگ در ایتالیا، در سال 1903 به عنوان خانه اپرا و سالن کنسرت تکمیل شد و میزبان برخی از هنرمندان بزرگ اجرایی ایتالیایی و بین المللی از جمله لوچیانو پاواروتی، رودلف نوریف، ری چارلز، لیزا مینلی و فرانک بوده است. سیناترا

در اکتبر سال 1991، تئاترو پتروزللی به طور کامل از بین رفت. این ساختمان دقیقاً همانطور که در ابتدا به نظر می رسید بازسازی شد، با پنج طبقه جعبه و تزئینات خیره کننده آنها. در سال 2009 با اجرای ارکستر استان باری با اجرای نهمین سمفونی بتهوون دوباره افتتاح شد. امروز با دیدن آن هرگز تصور نمی کنید که این تئاتر اصلی سال 1903 نیست.

8. میدان تجاری

بهترین جاذبه های گردشگری باری

میدان تجاری

در حاشیه بورگو وکیو ، Piazza Mercantile دلپذیر قرار دارد، که کافه ها و رستوران های پیاده رو فراوان آن مکانهای محبوب اجتماعات محلی هستند. سرنوشت جنایتکاران کوچک و بدهکارانی که در قرون وسطی برای تمسخر عمومی به ستون Colona della Giustizia ، ستونی در گوشه میدان بسته بودند، چندان خوشایند نبود . شیر سنگی بسیار فرسوده در کنار ستون ایستاده است.

Piazza Mercantile از یک طرف به Piazza del Ferrarese می پیوندد، جایی که در آن اپسید سه گانه کلیسای رومانسک والیسا ، یکی از قدیمی ترین شهر را خواهید یافت.

9. آلتامورا

بهترین جاذبه های گردشگری باری

آلتامورا

جنوب باری در فلات مورج، شهر دوست داشتنی آلتامورا هنوز تا حدی با دیوارهای قدیمی آن احاطه شده است. کلیسای جامع برجسته توسط فردریک دوم در سال 1231 ساخته شد، با تغییرات بعدی پس از زلزله در قرن 14 و تغییر کامل فضای داخلی در قرن 16.

سردر زیبا تراشیده شده در نمای اصلی، مربوط به قرن 14 یا 15، جاذبه ستاره کلیسای جامع است. این پیچیده ترین پورتال حکاکی شده در پوگلیا و یکی از بهترین در ایتالیا است که با جزئیات خوب پر شده است، زیرا صحنه های متعدد کتاب مقدس در یک فضای بسیار کوچک نشان داده شده است. در تیمپانوم، باکره و کودک با دو فرشته زانو زده نشان داده شده است، و در زیر شام آخر غیرمعمول با جزئیات بی نهایت آمده است.

در داخل، غرفه های سرود کر، تخت اسقف و منبر به زیبایی تراشیده متعلق به قرن شانزدهم است ، و همچنین صحنه عادی تولد سنگ چند رنگ کروم در محیط غار. اگرچه کلیسای جامع ارزش سفر به آلتامورا را دارد، اما خود شهر لذت بخش است ، با خیابان های سنگی زیبا و طاق نماها.

10. اگنازیا

بهترین جاذبه های گردشگری باری

اگنازیا

شهر باستانی Egnazia ، در جنوب شرقی باری ، به قرن 13 قبل از میلاد باز می گردد ، زمانی که مردمان عصر مفرغ در اینجا ساکن شدند. مانند دیگر روستاهای ساحل دریای آدریاتیک ، از شرق طعمه هر مهاجمی بود تا این که سرانجام در اواخر قرن سوم قبل از میلاد به شهر رومی تبدیل شد. برای مرور کلی از موزه عالی شروع کنید. اگرچه متن همه به زبان ایتالیایی است ، اما دنباله تاریخی آن مشخص است و نمایشگاه ها شامل موادی است که در حفاری ها یافت شده و محل را زنده می کند.

منطقه باستان شناسی ، که در آن علائم به زبان انگلیسی نیز وجود دارد ، در سه قسمت قرار دارد: شهر ، قبرستان و آکروپولیس. دیوارهایی که توسط شهرک نشینان اولیه ساخته شده است ، همچنان باقی مانده از تمدنهای یونان باستان و بعدها روم است. دوره روم زمانی بود که شهر به عنوان یک بندر مهم در جاده تریانا که رم را به بریندیسی متصل می کرد شکوفا شد ، اما سرانجام در قرن دهم پس از اخراج پی در پی ویسیگوت ها ، ساراسن ها و ترک ها رها شد. بخشهایی از جاده تریانا ، آمفی تئاتر ، تالار گفتمان و دو بازلیکای مسیحی از دوران روم باقی مانده است.

آدرس: Strada Provinciale Savelletri Capitolo ، Bari

11. Pinacoteca Provinciale (گالری هنرهای استانی)

در امتداد Lungomare Nazario Sauro ، Palazzo della Provincia قرار دارد که شامل Pinacoteca Provinciale ، گالری های مدرن و دارای نور کافی است و آثار مربوط به قرن 11 تا 19 را نشان می دهد. مجموعه ای خوب از نقاشی های هنرمندان جنوبی ایتالیایی و توسکانی ، عمدتاً مربوط به قرن 19 ، شامل آثار مکتب امپرسیونیست های ایتالیایی Macchiaioli وجود دارد. همچنین در این مجموعه نقاشی های ونیزی مربوط به قرن 15 و 16 و مجسمه قرون وسطایی از کلیساهای آپولیان که بسته شده اند وجود دارد. آثار پائولو ورونس را خواهید یافت. تینتورتو ؛ و جیووانی بلینی ، که شهادت سنت پیتر یکی از نکات برجسته موزه است.

آدرس: Via Spalato 19، I-70100، Bari

محل اقامت در باری برای گشت و گذار

اگرچه در طول یک روز در باری می توانید چند مورد برجسته را مشاهده کنید ، اما باید حداقل یک شب بمانید تا از شهر قدیمی پر جنب و جوش در بهترین حالت لذت ببرید. ما این هتل ها و مهمانسراهای جذاب را که در دسترسی آسان به جاذبه های اصلی گردشگری قرار دارند توصیه می کنیم:

  • هتل ها در باری: IH Hotels Bari Oriente برای اقامت لوکس چهار ستاره تنها در چند قدمی شهر قدیمی ، دارای یک سقف زیبا و حیاط داخلی است و صبحانه ای رایگان ارائه می دهد. همچنین نزدیک به شهر قدیمی ، هتل پالاس دارای نرخهای مقرون به صرفه است و اتاقهایی مشرف به کلیسای سن نیکولا و قلعه است.در خیابانی آرام و مجاور شهر قدیمی ، Palazzo Calo دوست داشتنی دارای تراس روی پشت بام است. Mercure Villa Romanazzi Carducci ، نه چندان نزدیک به جاذبه ها (حدود نیم ساعت پیاده روی تا شهر قدیمی) ، اما برای کسانی که با ماشین می آیند مناسب است زیرا دارای پارکینگ ارزان ارزان است. به این هتل دارای استخر روباز ، آبگرم و رستوران داخلی است.
  • B & B در باری : B&B La Muraglia ، در شهر قدیمی ، درست در کنار گردشگاه ساحلی و نزدیک به جاذبه های اصلی ، دارای آپارتمان های بزرگ با بالکن و تراس پشت بام دوست داشتنی برای مهمانان است. در Il Trespolo Degli Angeli ، که در میان خطوط پر پیچ و خم در قلب شهر قدیمی پنهان شده است ، می توانید صبحانه را در تراس مشرف به منظره باری صرف کنید.

نکات و تورها: چگونه از بازدید خود از باری بیشترین استفاده را ببرید

در یکی از این تورها با راهنمای محلی ، شهر را کاوش کنید و درباره زندگی محلی بیشتر بیاموزید:

  • تور های دوچرخه: دو ساعته باری دوچرخه تور شما را از طریق پیچ در پیچ خیابان از شهر قدیمی و به محله های محلی است که گردشگران به ندرت مشاهده کنید. همراه با بازدید از دیدنیهای اصلی کلیسای جامع سان سابینو و باسیلیکا دی نیکولا ، در بازار ماهی توقف می کنید و با آشنایی بیشتر با تاریخ و فرهنگ باری از بستنی های محلی نمونه می گیرید.
  • پیاده روی: تور پیاده روی در جاذبه های گردشگری برتر شهر را با فرصتی برای یادگیری نحوه تهیه تخصص ماکارونی محلی در تور پیاده روی باری با تجربه ماکارونی ترکیب کنید . پس از بازدید از مکان های دیدنی اصلی و ساحل دریا ، در منزل محلی توقف کنید تا با اسرار تهیه پونه کوهی آشنا شوید. این “گوش های کوچک” غذای سنتی ماکارونی محلی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *