جاذبه های گردشگری برانزویک آلمان
جاذبه های توریستی کاسل آلمان
جاذبه های توریستی کاسل آلمان
۱۴۰۰-۱۰-۰۶
جاذبه های توریستی هانوفر
جاذبه های توریستی هانوفر
۱۴۰۰-۱۰-۰۸

جاذبه های گردشگری برانزویک آلمان

شهر قدیمی برانشوایگ – که بیشتر انگلیسی زبانان آن را با نام برانزویک می شناسند – دومین شهر بزرگ در سرزمین نیدرزاکسن در رودخانه اوکر است. شهر قدیمی برانزویک (Alte Stadt) که به خوبی حفظ شده است، که به دلیل شیر برنزی معروف قرن دوازدهمی خود به عنوان «شیر شهر» نیز شناخته می‌شود، دارای تعدادی محوطه است.

این محله‌ها که گاهی توسط مردم محلی به آن «جزیره» می‌گویند، ساختمان‌های میراثی بسیاری را در خود جای داده است که گواه تاریخ غنی شهر است. جالب اینجاست که مناطقی که در جنگ جهانی دوم ویران شده‌اند تا حد ممکن نزدیک به طرح‌های اولیه خود بازسازی شده‌اند.

کارهایی که باید در این شهر تاریخی انجام دهید شامل کاوش در میدان قلعه قدیمی و کلیسای جامع و همچنین موزه های متعدد شهر است. برانزویک همچنین صحنه فستیوال های سرگرم کننده متعدد است و پایگاهی عالی برای لذت بردن از بسیاری از سفرهای روزانه آسان به حومه اطراف است.

برانزویک نیز به یک مقصد خرید محبوب تبدیل شده است. مراکز خرید شلوغی مانند پالاس آرکید (Schloss-Arkaden) با نمای قصری منحصربه‌فردش، به همان اندازه که در بین مردم محلی محبوبیت زیادی در بین گردشگران دارد.

1. ماجراجویی برانزویک خود را در میدان تاریخی Burgplatz شروع کنید!

 

جاذبه های گردشگری برانزویک آلمان

بورگپلاتز و شیر برانزویک

در قلب برانزویک، Burgplatz قرار دارد که احتمالا بهترین مکان برای شروع بازدید شما از این شهر زیبا است. در اینجا، کلیسای جامع برانزویک را خواهید دید که به عنوان کلیسای جامع سنت بلاسیوس (Dom St. Blasii) نیز شناخته می شود، و همچنین قلعه دوست داشتنی Dankwarderode ( Burg Dankwarderode ). این قلعه کوچک و در عین حال مهم در حدود سال 1175 توسط هنری شیر ساخته شد. یک بال دو طبقه در سال 1887 اضافه شد و این ساختمان اکنون به عنوان یک موزه و گالری هنری مهم عمل می کند.

در مرکز میدان نمادین ترین نماد شهر، مجسمه برنزی باشکوه شیر برانسویک (براونشوایگر لووه) قرار دارد. در سال 1166 توسط هنری شیر به عنوان نمادی از قدرت او ارائه شد. اصل این اثر هنری منحصر به فرد از سال 1989 در موزه قلعه Dankwarderode به همراه جزئیات اسطوره ها و افسانه های اطراف آن قرار دارد (حتماً در مورد داستان چگونگی کمک شیر به هنری در شکست دادن اژدها در هنگام جنگ صلیبی بیشتر بدانید. ).

یکی دیگر از نقاط برجسته این میدان تاریخی، خانه جذاب Huneborstelsches Haus است. این خانه شهری قدیمی جذاب که در سال 1536 ساخته شده است، اکنون به عنوان سالن انجمن عمل می کند.

2. یک تور با راهنما در کلیسای جامع برانزویک داشته باشید!

 

جاذبه های گردشگری برانزویک آلمان

 

کلیسای جامع برانزویک

کلیسای جامع رومی و گوتیک برانسویک – همچنین به عنوان کلیسای جامع سنت بلاسیوس (Dom St. Blasii) شناخته می شود – اولین ساختمان طاقدار بزرگی بود که در نیدرزاکسن ساخته شد. در سال 1175 در زمان سلطنت هنری شیر تکمیل شد، قطعا ارزش دیدن را دارد.

در شبستان مقبره هنری و همسرش ماتیلد متعلق به سال 1250، شاهکار مجسمه‌سازی رومی اواخر مکتب ساکسون است. در جلوی گروه کر، زیر یک برنج از سال 1707، امپراتور اتو چهارم و همسرش بئاتریکس به خاک سپرده شدند (اتو در سال 1218 درگذشت). در گروه کر با نقاشی‌های دیواری رومانسک، یک شمعدان هفت شاخه به ارتفاع چهار و نیم متر وجود دارد که توسط هنری شیر ارائه شده است.

قدیمی ترین و مهم ترین آیتم در کلیسای جامع، صلیب Imerward متعلق به سال 1150 است، یادگاری از اولین کلیسای جامع ساخته شده در این مکان. تورهای راهنما به زبان انگلیسی در دسترس هستند.

3. از قلعه Dankwarderode و موزه Herzog Anton Ulrich دیدن کنید!

 

جاذبه های گردشگری برانزویک آلمان

موزه هرتزوگ آنتون اولریش

قلعه دانکواردرود (Burg Dankwarderode) که در سال 1175 تکمیل شد، یک قلعه کوچک در Burgplatz است که توسط هنری شیر افسانه ای، یکی از قدرتمندترین شاهزادگان آلمانی، تحریک شده است. این یک ساختمان زیبا و به ویژه فاقد ساختارهای دفاعی است، زیرا مدت زیادی پس از اتمام آن، توسط ساختارهای دیگری مانند کلیسای جامع احاطه شده است.

امروزه، این قلعه خانه موزه هرتزوگ آنتون اولریش (HAUM) است. این موزه هنری عالی در سال 1754 تأسیس شد و به دلیل مجموعه دائمی شگفت‌انگیز آثار هنری و اشیاء قرون وسطایی – از جمله شیر اصلی برانزویک – و همچنین بسیاری از استادان مهم قدیمی خود محبوب است. از جمله آثار روبنس و رامبراند.

این موزه همچنین به دلیل کیفیت مجموعه چاپی خود که شامل بیش از 100000 چاپ از سراسر جهان است، شهرت زیادی به دست آورده است. یک رستوران دلپذیر به سبک بیسترو در محل واقع شده است.

سایت رسمی: https://3landesmuseen-braunschweig.de/en/herzog-anton-ulrich-museum

4. بازار قدیمی شهر و تالار شهر را کاوش کنید!

 

جاذبه های گردشگری برانزویک آلمان

تالار شهر قدیمی (Alstadtrathaus)

میدان عمومی دیگری که در برانسویک ارزش کاوش دارد، بازار شهر قدیمی یا Altstadtmarkt است. این بازار قدیمی که تنها چند دقیقه پیاده روی جنوب غربی Burgplatz قرار دارد، قلب شهر تجاری سابق هانسیایی شهر را تشکیل می دهد و از قرن یازدهم به عنوان بازار خیابانی مورد استفاده قرار می گرفته است.

دیگر نقاط برجسته اینجا عبارتند از کلیسای سنت مارتین (Martinikirche)، ساخته شده در 1195. Gewandhaus قرون وسطایی (تالار پارچه) از 1591، بهترین نمونه شهر از معماری رنسانس. و خانه زیبای قرن هفدهمی استچینلی.

جاذبه ستاره اینجا بدون شک تالار زیبای شهر قدیمی (Altstadtrathaus) است. این سازه باشکوه که بین قرن‌های 13 و 15 به سبک گوتیک ساخته شده و در اصل به عنوان سالن ضیافت استفاده می‌شده است، بر میدان مسلط است و به ویژه هنگامی که در شب روشن می‌شود خیره‌کننده است.

سایت رسمی: www.braunschweig.de/english/index.php

5. در Hagenmarkt کمی گشت و گذار کنید!

جاذبه های گردشگری برانزویک آلمان

Hagenmarkt بزرگ یکی دیگر از میدان های بازار قدیمی و زمانی مهم برانزویک است. کلیسای سنت کاترین (Katharinenkirche)، کلیسای پروتستان قرن دوازدهمی با ارگ منحصربه‌فردی که در سال 1980 با استفاده از بخش‌هایی از ارگ قدیمی‌تر باروک متعلق به سال 1623 نصب شد، از جمله موارد برجسته است.

بیرون کلیسا، هاینریش برونن (فواره هنری شیر) قرار دارد. این شهر که در سال 1874 اضافه شد، به یاد مشهورترین شاهزاده شهر است. یکی دیگر از میدان‌های بازار قدیمی مورد توجه، بازار زغال سنگ (Kohlmarkt) است که دارای خانه‌های میراث قدیمی متعدد و یک فواره باشکوه قرن نوزدهمی است.

6. کلیسای Magniviertel قرون وسطی

 

جاذبه های گردشگری برانزویک آلمان

Magniviertel

در قلب محله سنگفرش شده Magniviertel ، کلیسای سنت مگنوس (Magni-Kirche)، یک کلیسای قدیمی پروتستانی بازسازی شده قرار دارد که در سال 1031 تقدیس شده است. علاوه بر فضای داخلی زیبا، قبرستان قدیمی را نیز ببینید. در اینجا، مقبره نویسنده و فیلسوف مشهور آلمانی GE Lessing را خواهید دید که در سال 1781 در اینجا به خاک سپرده شد.

در پشت کلیسا بقایای گوشه‌ای از قدیمی‌ترین بخش براونشوایگ با خانه‌های نیمه‌چوبی زیبای آن وجود دارد. در تضاد کامل، Rizzi-Haus دکتر سوس مانند با خطوط معماری عجیب و غریب و در عین حال جذاب (یا فقدان آن) و بیرونی روشن و چند رنگ است.

پس از آن، حتماً از بسیاری از بوتیک‌ها و گالری‌های کوچک و همچنین کافه‌ها و رستوران‌های پراکنده در اطراف این خیابان‌های قدیمی دوست‌داشتنی دیدن کنید. سپتامبر زمان بسیار خوبی برای بازدید از جشنواره Magnifest است که فروشندگان هنر و صنایع دستی را از سراسر کشور جذب می کند.

7. تالار شهر “جدید”.

 

جاذبه های گردشگری برانزویک آلمان

تالار شهر

پس از کاوش در تالار قدیمی شهر، به تالار شهر “جدید” (Rathaus) بروید. این کلیسا در روبروی کلیسای جامع واقع شده و در سال 1900 افتتاح شد و به سبک جذاب نئوگوتیک طراحی شده است. این ساختمان سه طبقه شاید به دلیل برج زیبای ۶۱ متری خود محبوبیت بیشتری داشته باشد.

یکی از مهمترین کارهایی که باید در اینجا انجام دهید، شرکت در یک تور رایگان از ساختمان است. این تور که فقط در روزهای هفته در دسترس است، شامل فرصتی برای بالا رفتن از 161 پله به سمت یک سکوی تماشا در بالای برج است. از اینجا، مناظر فوق‌العاده بر شهر قدیمی و محله‌های اطراف، و همچنین مناطق دورتر از حومه اطراف، پاداش خواهید گرفت.

همچنین دستگیره های استادانه درهای اصلی ساختمان، از جمله نمونه هایی از شیرهای معروف برانزویک، قابل توجه است. همچنین یک رستوران خوب در زیرزمین ساختمان وجود دارد که انواع غذاهای سنتی را سرو می کند.

8. شلوس ریچموند

 

جاذبه های گردشگری برانزویک آلمان

Schloss Richmond

یکی از مواردی که باید در برانزویک ببینید شلوس ریچموند یا قلعه ریچموند است. این کاخ کوچک عالی که در سال 1769 در نزدیکی سواحل رودخانه اوکر ساخته شد، به نام خانه سابق پرنسس آگوستا در پارک ریچموند، انگلستان نامگذاری شد.

نمای زیبای آن که به سبک باروک طراحی شده است، به بخش‌هایی با تزئینات متفاوت تقسیم می‌شود و بازدیدکنندگان را از هر زاویه‌ای منظره دلپذیری را تضمین می‌کند. اکنون متعلق به شهر است، آن و محوطه قلعه چهار هکتاری راه فوق العاده ای برای گذراندن چند ساعت فراهم می کند، به خصوص اگر برای یک رویداد یا کنسرت باز باشد. ورود به خود کاخ فقط از طریق تورهای راهنما است.

9. باغ گیاه شناسی دانشگاه برانزویک

 

جاذبه های گردشگری برانزویک آلمان

باغ گیاه شناسی دانشگاه برانزویک

همچنین باغ گیاه شناسی دانشگاه براونشوایگ ( Botanischer Garten der Technischen Universität Braunschweig ) ارزش بازدید دارد. این باغ که در سال 1840 تأسیس شده و مشرف به رودخانه اوکر است، میزبان گونه‌های گیاهی بومی و عجیب و غریب بی‌شماری است که در سراسر سایت پراکنده شده‌اند، که یکی از ویژگی‌های برجسته آن باغ جذاب باروک با رودخانه دلپذیرش است.

اگرچه بیشتر تمرکز در اینجا بر روی تحقیق است، اما این یک فضای سبز لذت بخش برای کسانی است که زمان دارند.

10. Staatstheater براونشوایگ

 

Staatstheater براونشوایگ

یکی دیگر از ساختمان‌های دوست‌داشتنی قدیمی براونشوایگ Staatstheater یا تئاتر دولتی است. این سالن تئاتر و اپرا که از نظر معماری دلپذیر می‌تواند ریشه‌های خود را تا سال 1690 ردیابی کند، شاید بیشتر به دلیل حضور مشهورترین اثر یوهان ولفگانگ فون گوته، فاوست ، در اوایل دهه 1800 شناخته شده است.

این روزها، این تئاتر به طور منظم میزبان نمایش های تئاتری، همراه با برنامه های موسیقی کلاسیک و معاصر و رقص است. همچنین برنامه های منظمی برای کودکان وجود دارد.

11. صومعه ریداگ شاوزن

 

جاذبه های گردشگری برانزویک آلمان

صومعه ریداگ شاوزن

در حومه شرقی برانزویک، ریداگ شاوزن، فراتر از پارک پرینز-آلبرشت ، کلیسایی قابل توجه متعلق به یک صومعه سیسترسیایی سابق متعلق به قرن سیزدهم است. این صومعه که در سال 1145 توسط یکی از اعضای خانواده هنری شیر تأسیس شد، تا زمانی که در سال 1809 منحل شد، یک جامعه مذهبی مهم باقی ماند.

این بنای تاریخی به دلیل کلیسا و دروازه‌ای که موزه سیسترسین را در خود جای داده است، شایسته بازدید است. همچنین مکان خوبی برای کاوش در منطقه حفاظت شده طبیعی Riddagshausen در نزدیکی آن است ، به خصوص اگر از پیاده‌روی و پیاده‌روی در کشور لذت می‌برید.

 

 

 

12. موزه ملی تاریخ طبیعی

موزه ملی تاریخ طبیعی در برانسویک – موزه تاریخ تاریخی برانشوایگ – در نزدیکی دانشگاه فناوری شهر واقع شده است. این در سال 1754 تاسیس شد، و از ویژگی های برجسته بسیاری از نمایشگاه های جالب آن می توان به نمایش دایناسورها، پرندگان و موجودات دریایی اشاره کرد.

در مجموع، مجموعه های موزه شامل بیش از 3000 نمونه پستاندار، 50000 پرنده (و تخم) و همچنین اسکلت ها و فسیل های متعدد است. یک آکواریوم بزرگ نیز در محل وجود دارد و شامل بسیاری از گونه های عجیب و غریب از ماهی ها و سخت پوستان است.

همچنین موزه وسیع Braunschweigisches Landesmuseum ، مجموعه‌ای متنوع از مصنوعات و نمایشگاه‌های تاریخی است که در چهار ساختمان گسترده شده‌اند. تمرکز بسیار بر تاریخ غنی فرهنگی و اجتماعی شهر و همچنین نمایش های مربوط به اقتصاد و فناوری است.

سایت رسمی: https://3landesmuseen-braunschweig.de/en/staatliches-naturhistorisches-museum

13. خانه شادی ریزی

 

جاذبه های گردشگری برانزویک آلمان

خانه شاد ریزی ( Rizzihaus ) بدون شک یکی از عجیب ترین و رنگارنگ ترین سازه های برانزویک است. این سازه پنج طبقه منحصر به فرد که فرزند مغز هنرمند آمریکایی جیمز ریزی است، در اوایل دهه 2000 تکمیل شد و به عنوان فضای اداری خدمت می کرد.

این سازه جذاب علاوه بر طراحی خیره‌کننده‌اش – چیزی که باعث شده است به عنوان یکی از 100 ساختمان برتر آلمان شناخته شود – با مجموعه‌ای از نقاشی‌های دیواری درخشان پاپ آرت با مضامینی مانند چهره‌ها، پرندگان، چشم ها و ستاره ها

14. باغ وحش اسهوف

 

جاذبه های گردشگری برانزویک آلمان

 

شتر و جوجه تیغی در باغ وحش براونشوایگ

برای کسانی که با بچه های کوچکتر سفر می کنند، جاذبه خانوادگی با رتبه برتر، باغ وحش Essehof (Tierpark Essehof)، مکانی عالی برای بازدید است. این پارک باغ‌وحش خصوصی با وسعت 15 دقیقه در شمال شرقی برانزویک، با وسعت 250 هکتار در سال 1968 افتتاح شد و کارهای سرگرم‌کننده زیادی برای انجام دادن ارائه می‌کند. موارد برجسته شامل کاوش در زیستگاه های مختلف با 260 جانور ساکن آنها، از جمله خانه بزرگ میمون، پارک آهو، گورخرها، میرکات ها و کانگوروها است.

برای یک غذای خاص، مطمئن شوید که زمان بازدید خود را برای زمان تغذیه تعیین کنید، تجربه ای به خصوص لذت بخش و تعاملی در منطقه باغ وحش حیوانات خانگی. سایر نقاط برجسته عبارتند از یک مسیر طبیعت آبی لذت بخش، که به دلیل مناطق تماشای زیرزمینی و پل چوبی آن محبوب است. یک کافه در محل قرار دارد.

اگر می‌توانید در جاذبه‌های حیوانی دیگری غرق شوید، از باغ‌وحش براونشوایگ دیدن کنید ، که دارای تعدادی موجودات عجیب و غریب از جمله ببرها است.

سایت رسمی: https://tierpark-essehof.de/?lang=en

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *