جاذبه های گردشگری کارتاخنا
آشنایی با زیباترین سواحل کلمبیا
آشنایی با زیباترین سواحل کلمبیا
۱۴۰۰-۱۱-۱۷
برترین جاذبه های گردشگری کیتو
برترین جاذبه های گردشگری کیتو
۱۴۰۰-۱۱-۱۷

جاذبه های گردشگری کارتاخنا

این شهر افسانه ای در سواحل دریای کارائیب کلمبیا، مانند قدم زدن در صفحات یک کتاب تاریخی، دوران دیگری را زنده می کند. برخلاف بسیاری از شهرهای تاریخی، که تنها نگاهی اجمالی به شکوه محو شده دارند، شهر محصور شده کارتاخنا به طرز شگفت انگیزی بازسازی شده است.

Cartagena شهری پر از لذت‌های غیرمنتظره برای بازدیدکنندگانی است که برای اولین‌بار بازدید می‌کنند، جایی که می‌توانید تجربه‌های غذاخوری استثنایی همراه با جاذبه‌های منحصربه‌فرد و کارهایی که باید در روز و شب انجام دهید را بیابید. پلازا شلوغ با فعالیت. کالسکه های اسب کشیده به جو می افزایند. و مکان‌های تاریخی، مانند Castillo San Felipe de Barajas و Convento La Popa de la Galera، مناظر جالبی را برای شما به ارمغان می‌آورند.

خیابانی در شهر محصور شده

فراتر از شهر قدیمی، کارتاگنا مکان‌های استثنایی زیادی برای بازدید دارد، از جمله Barrio Getsemani ، جایی که می‌توانید از برخی از صحنه‌های توریستی شهر محصور فاصله بگیرید تا از حال و هوای محلی بیشتری لذت ببرید، غذاهای خیابانی امتحان کنید، و سرگرمی‌های عصرانه را در پلازا تماشا کنید. د لا ترینیداد

Cartagena همچنین یک مقصد محبوب برای کایت سواری است که می توانید آن را در سواحل شمال شهر پیدا کنید. و اگر بیش از یک یا دو روز فرصت دارید، یک سفر یک روزه از Cartagena برای دیدن آتشفشان معروف گل جادویی یا سواحل زیبای Islas del Rosario در نظر بگیرید.

جاذبه ها را کاوش کنید و با لیست کارهای برتر ما در کارتاخنا بیشتر بیاموزید.

1. شهر را کاوش کنید!

 

 

کلیسای جامع در کارتاخنا

شهر جذاب کارتگانا، که با دیوار حصار کشیده شده، ستاره درخشان کلمبیا است. معماری خیره کننده، که بیشتر آن با دقت بازسازی شده است، منطقه وسیعی را در مرکز تاریخی شهر پوشش می دهد. خیابان‌های باریک به میدان‌هایی با ردیف رستوران‌ها باز می‌شوند و فضاهای باز جذابی دارند. موسیقی شب ها فضا را پر می کند، زیرا گروه های موسیقی کوچکی که در رستوران ها راه اندازی می شوند و نوازندگان پرسه زن مانند صحنه ای از رمان گابریل گارسیا مارکز به میدان ها می روند.

از اوایل دهه 2010، این شهر تحت بازسازی گسترده ساختمان‌های تاریخی در شهر محصور شده است، که بسیاری از آنها قبلا خالی بودند. رستوران‌ها و هتل‌های بوتیک به شاهکارهای معماری با طراحی‌های خلاقانه و جذاب تبدیل شده‌اند، جایی که می‌توانید در حیاط‌های آرام دور از خیابان‌های شلوغ استراحت کنید یا در فضای باز زیر درختان نخل بزرگ غذا بخورید. نتیجه یک شهر تاریخی است که از طریق تلاش‌های احیای آن به مقصدی تبدیل شده است که مسافران را وادار می‌کند که درنگ کنند.

 

نمای عصر از شهر محصور شده کارتاخنا

اگر به دنبال کارهایی برای انجام شب در شهر محصور هستید، با تماشای غروب خورشید بر فراز اقیانوس از بالای دیوارها شروع کنید. پس از آن، در Barrio San Diego پرسه بزنید و در Plaza San Diego توقف کنید و به Plaza de los Coches بروید تا هنرمندان خیابانی را در مقابل Torre del Reloj تماشا کنید .

بسیاری از مسافران در مورد ایمنی کارتاخنا می پرسند. شهر محصور شده به عنوان یکی از امن ترین مناطق کلمبیا در نظر گرفته می شود، و بعید است که با سرگردانی در این اطراف در روز یا حتی اواخر شب مشکلی را تجربه کنید. خیابان‌ها احساس آرامشی دارند و پلیس در اطراف این منطقه از شهر دیده می‌شود که فعالیت‌ها را زیر نظر دارد.

شهر محصور شده نیز محبوب‌ترین مکان برای اقامت است و می‌توانید هتل‌های مجلل فوق‌العاده زیبایی را در این منطقه از Cartagena پیدا کنید.

 

 

 

2. یک کالسکه سواری عاشقانه با اسب داشته باشید!

کالسکه اسب در کارتاخنا

اگرچه ممکن است کلیشه ای به نظر برسد، اما کالسکه سواری در شهر محصور در استعمار یکی از محبوب ترین کارهایی است که در کارتاخنا انجام می شود. به نظر می‌رسد تعداد اسب‌ها از ماشین‌های شهر قدیمی بیشتر است، و تقریباً در هر خیابانی که قدم می‌زنید صدای سم اسب‌ها به گوش می‌رسد.

اگرچه کالسکه های خالی در هر نقطه ای از شهر برای شما توقف خواهند کرد، بهترین مکان برای شروع یک تور، از Plaza de los Coches در مقابل Torre del Reloj است، که دروازه اصلی با برج ساعت زرد نمادین است. کالسکه های اسب در امتداد یک طرف میدان صف می کشند و فروشندگان به سرعت به شما یک تور می فروشند.

 

 

جاذبه های گردشگری کارتاخنا

کالسکه اسب در خیابانی در کارتاخنا

شما می توانید در مورد قیمت مذاکره کنید، اما مذاکره شما به طور کلی فقط 15 تا 20 درصد از قیمت اولیه را کاهش می دهد. تورها در روز و تا اواخر شب اجرا می شوند و در زیباترین خیابان ها حرکت می کنند.

 

 

3. در خیابان‌ها و میدان‌های گتسمانی بگردید!

 

جاذبه های گردشگری کارتاخنا

درست خارج از شهر محصور، محله خوش آب و هوای گتسمانی قرار دارد. این منطقه نیز مانند شهر محصور، قدیمی است و ویژگی های مشابهی از جمله معماری چشمگیر، بالکن های چوبی و خیابان ها و کوچه های باریک دارد. اما گتسمانی ماهیت مسکونی بیشتری دارد، احساس توریستی کمتری دارد و احساس کلمبیایی اصیل تری دارد. برخی از خیابان‌ها مکان‌هایی آرام دارند، در حالی که برخی دیگر به خاطر تفریحات شبانه معروف هستند.

در Plaza de la Trinidad، محبوب‌ترین میدان در Getsemani ، می‌توانید فروشندگان خیابانی را بیابید که انواع غذاهای خوب را می‌فروشند، هنرمندان خیابانی و گردشگرانی که روی پله‌های Iglesia de la Trinidad نشسته‌اند. این منطقه بعد از حدود ساعت 6 بعد از ظهر زنده می شود. در اطراف میدان تعدادی رستوران کوچک و خودمانی با غذاخوری در فضای باز و سرپوشیده وجود دارد، اگرچه اکثر آنها در فضای باز هستند.

 

 

 

جاذبه های گردشگری کارتاخنا

چتر در کوچه ای در گتسمانی

از میدان به عقب برگردید تا خیابان‌های پوشیده از پرچم، نقاشی‌های دیواری عظیم و دیوارهای پوشیده از گرافیتی، کوچه‌ای پوشیده از چتر، و مردمی که صندلی‌های خود را به پیاده‌رو می‌کشند تا از شب‌های گرم لذت ببرند، ببینید. در نزدیکی پلزوئلا دل پوزو قرار دارد، جایی که می‌توانید عصرها در میدان میزی پیدا کنید و به یک نوازنده یا گروه کوچک گوش دهید.

در آن سوی خیابان از اسکله، در امتداد Calle del Arsenal در Getsemani جایی است که مکان‌های موسیقی و فعالیت‌های بیشتر بعد از ظهر را خواهید دید. اتوبوس‌های چیوا، اتوبوس‌های توری رنگارنگ و در فضای باز که موسیقی پخش می‌کنند، که اغلب می‌توانید آن‌ها را در خیابان‌ها ببینید، تورهای خود را در اینجا به پایان می‌رسانند.

در طرف مقابل خیابان، در امتداد اسکله، منطقه ای دوست داشتنی با میز و صندلی وجود دارد که از روی آب به سمت شهر قدیمی در ساحل روبرو می نگرد. کامیون‌های غذا در اینجا راه‌اندازی شده‌اند و مجموعه‌ای کامل از خوراکی‌ها، از پیتزا گرفته تا سوشی را می‌فروشند. این یکی دیگر از مناطق محبوب در عصرها است که مردم برای استراحت به آنجا می آیند.

 

 

 

4. کلیسای جامع کارتاخنا: کلیسای جامع سانتا کاتالینا د آلخاندریا

 

جاذبه های گردشگری کارتاخنا

کلیسای جامع در شب

کلیسای جامع سانتا کاتالینا د آلخاندریا یکی از پر عکس‌ترین ساختمان‌ها در شهر قدیمی کارتاخنا است، به ویژه در شب، زمانی که مناره چشمگیر مانند صحنه‌ای از یک افسانه روشن می‌شود. در حالی که در خیابان ها سرگردان هستید، می توانید آن را از سراسر شهر قدیمی ببینید.

قدمت این بنا مربوط به سال 1612 است و اخیراً به طور کامل بازسازی شده است. اگر بتوانید مخفیانه قله ای را در داخل آن بپیمایید، طاق های بلندی خواهید دید که توسط ستون های عظیم پشتیبانی می شوند.

کلیسای جامع روبروی خیابان سایه دار پلازا بولیوار قرار دارد. در طول روز، هنرمندانی که آثار خود را می فروشند، اغلب در مجاورت کلیسای جامع برپا می شوند.

 

 

 

 

5. غذاخوری در کارتاخنا

 

جاذبه های گردشگری کارتاخنا

ناهار خوری در فضای باز در Cartagena |

غذا خوردن در مرکز شهر تاریخی، به عنوان یک قاعده کلی، فوق العاده است و سرآشپزها، غذاهای اینجا را به یاد ماندنی می کنند. طراحی رستوران ها و فضاهای ناهارخوری خود یک جاذبه هستند، از پیچیده تا عجیب و غریب. مجموعه ای از رستوران ها نیز چشمگیر است که شامل غذاهای بین المللی از سراسر جهان و غذاهای عالی کلمبیایی نیز می شود.

برای گردشگران، یکی از محبوب‌ترین کارهایی که هنگام صرف غذا در کارتاخنا انجام می‌شود، صرف غذا در رستورانی روی دیوار تاریخی شهر است که به دریا نگاه می‌کند. دو مکان این تجربه را ارائه می دهند. در باروهای روبروی هتل مجلل چارلستون سانتا ترزا، El Baluarte قرار دارد که عمدتا تاپاس و پیش غذا سرو می کند. گردشگران از آمدن به اینجا برای غروب آفتاب لذت می برند. بعداً، یک گروه موسیقی در ساعات اولیه عصر راه اندازی می شود.

 

جاذبه های گردشگری کارتاخنا

از اینجا، اگر به راه رفتن در امتداد دیوار ادامه دهید و از روی یک پل عابر پیاده کوچک عبور کنید، که منظره ای افسانه ای از شهر را ارائه می دهد، در نهایت به کافه دل مار ، رستوران دیگری روی دیوار با صندلی های وسیع در فضای باز خواهید رسید. این مکان حال و هوای بالایی دارد و منوی وسیع تری دارد. معمولاً عصرها بسیار شلوغ است.

برای تجربه سنتی تر کلمبیایی ، به رستوران Mardeleva بروید تا با پیتزایا Mar de Leva اشتباه نگیرید. تمام غذاهای Mardeleva از کلمبیا تهیه می شود، و در حالی که می توانید طیف کاملی از غذاها را در اینجا تهیه کنید، تمرکز اصلی آنها بر روی غذاهای دریایی است. این رستوران دارای یک حیاط روباز زیبا با فضایی فوق العاده و همچنین یک فضای داخلی غذاخوری دوست داشتنی با تهویه مطبوع است. یک گروه موسیقی محلی بیشتر شب ها در حیاط می نوازد.

 

جاذبه های گردشگری کارتاخنا

رستوران ماردلوا

میستورا یکی دیگر از رستوران هایی است که می توانید انتظار غذاهای استثنایی را داشته باشید و خود رستوران نیز زیباست. این یک رستوران بزرگ است اما به مناطق مختلف تقسیم شده است، بنابراین هر بخش احساس صمیمی می کند. آنها طیف گسترده ای از غذاها را سرو می کنند.

بسیاری از رستوران ها برای وعده عصرانه تا ساعت 7 بعد از ظهر باز نمی شوند و غذا خوردن معمولا از ساعت 7:30 شروع می شود. رزرو ایده خوبی است، به خصوص بین پنجشنبه ها و یکشنبه ها. برای رزرو میز بعدازظهر حرکت کنید.

 

 

 

 

6. در تونل های Castillo San Felipe de Barajas حرکت کنید!

 

 

جاذبه های گردشگری کارتاخنا

دیوارهای Castillo San Felipe de Barajas

Castillo San Felipe de Barajas که بر فراز تپه ای در فاصله کوتاهی از دیوارهای شهر قرار دارد، به عنوان یکی از بزرگترین قلعه هایی است که اسپانیایی ها تا به حال در دنیای جدید ساخته اند. سیستم تونلی پیچیده و طراحی کلی آن، مثلثی شکل، آن را در میان قلعه های اسپانیایی منحصر به فرد کرده است.

چشمگیرترین ویژگی این قلعه سیستم تونل است. در طراحی تونل‌ها، آکوستیک در نظر گرفته شد که به اسپانیایی‌ها اجازه می‌داد حتی کوچک‌ترین سر و صدای ایجاد شده توسط هر کسی را که می‌خواست نزدیک شود، بشنوند. همچنین امکان برقراری ارتباط آسان را فراهم می کرد، زیرا صدا مسافت های زیادی را در طول تونل ها طی می کرد.

 

 

 

جاذبه های گردشگری کارتاخنا

تونل در Castillo San Felipe de Barajas

آنها برای پیمایش گیج کننده هستند، اما شما می توانید در چندین نقطه به آنها دسترسی داشته باشید، به این معنی که آنها احساس تنگناهراسی خاصی ندارند، مگر اینکه بخواهید عمیق تر بروید، به مناطقی که هیچ خروجی ندارند. آنها همچنین استراحتی خنک از گرما و تند آفتاب را ارائه می دهند.

 

 

 

7. اجراهای خیابانی را در Torre del Reloj و Plaza de los Coches تماشا کنید!

 

 

 

جاذبه های گردشگری کارتاخنا

Plaza de los Coches

 

 

 

بسیاری از مردم از طریق Torre del Reloj که به آن Puerta del Reloj یا Boca del Puente نیز می‌گویند، به شهر محصور شده می‌رسند ، دروازه بزرگ شهر قدیمی. تشخیص آن با برج ساعت بزرگ زرد رنگ ، که از بالای دروازه بالا می رود، آسان است. جلوی برج ساعت، مخصوصاً عصرها، خرده فروشان، نوازندگان، میمک‌ها و سایر نوازندگان در اینجا برپا می‌شوند.

درست در داخل دیوار، Plaza de los Coches یک میدان بزرگ و مثلثی شکل است که اغلب مملو از مردمی است که بدون هدف واقعی به جز تحسین ساختمان‌های چند صد ساله و ردیف کالسکه‌های اسب‌کشی که منتظر گردشگران هستند، می‌چرخند. گشت و گذار در شهر اگر به دنبال رفتن به جایی در داخل دروازه هستید، می توانید از اینجا تاکسی بگیرید. در امتداد پاساژ اصلی پشت اسب‌ها، دست‌فروشان برای فروش انواع شیرینی و پشت سر آنها چند رستوران قرار دارند.

 

جاذبه های گردشگری کارتاخنا

Torre del Reloj

مجسمه دون پدرو هردیا در انتهای پلازا د لس کوچز قرار دارد. در سمت مقابل، میزهای زرد رنگ هر روز عصر در امتداد دیوار نصب می شود که به سرعت مملو از گردشگران می شود. رستوران های کنار میدان به این میزها خدمات ارائه می دهند. عصرها، گروه‌های کوچکی از نوازندگان با سازهای کوبه‌ای و آکاردئون خود در میدان پرسه می‌زنند و برای گردشگرانی که می‌خواهند کمک مالی کنند، آهنگی سر می‌دهند.

 

 

 

جاذبه های گردشگری کارتاخنا

عصر در Plaza de los Coches

اگر در طول روز از آن بازدید می کنید، ممکن است بخواهید به پارک سرسبز دل سنتاریو در آن سوی خیابان از Torre del Reloj سرگردان شوید . تنبل‌ها در میان درختان زندگی می‌کنند و اغلب برای نگاه دقیق‌تر به گردشگران پایین می‌آیند، همچنین می‌توانید میمون‌ها، ایگواناها، سنجاب‌ها و انواع پرندگان را ببینید. پارک رایگان است.

 

 

 

8. در پلازا بولیوار استراحت کنید!

 

پلازا بولیوار
پلازا بولیوار

کارتاژنا مکانی گرم و مرطوب است و کمی سایه همیشه آرامش بخش است. یکی از بهترین مکان ها برای یافتن این تجمل گریزان در شهر قدیمی، پلازا بولیوار است که در مقابل کاخ تفتیش عقاید قرار دارد. نیمکت‌های پارک، مجسمه سوارکاری سیمون بولیوار را احاطه کرده‌اند و درختان بزرگ از نور خورشید تسکین می‌دهند.

مردم به اینجا می آیند تا بنشینند و از چند دقیقه سکوت لذت ببرند یا به کبوترها غذا بدهند. این پارک شلوغی نیست، اما فروشگاه‌هایی که در حاشیه پارک هستند سعی می‌کنند به گردشگرانی که از آنجا می‌گذرند، تور بفروشند. یک نوشیدنی سرد یا بستنی از یکی از فروشندگان موبایل بگیرید و نفس خود را تازه کنید.

 

 

 

9. غذای خیابانی و تجربه Plaza de la Trinidad را در شب امتحان کنید!

 

 

 

جاذبه های گردشگری کارتاخنا

پلازا د لا ترینیداد

حتی اگر زمان کافی برای کاوش کامل در گتسمانی را ندارید، ارزش آن را دارد که در شب در کنار پلازا د لا ترینیداد قدم بزنید. به دلایلی که ممکن است در ابتدا نامفهوم به نظر برسد، این میدان روبروی کلیسا یک آهنربا برای مردم محلی و گردشگران است.

پله‌های کلیسا مملو از جمعیت می‌شود و میدان در اوایل غروب شلوغ می‌شود. در هر شبی در اینجا، ممکن است بتوانید به طور خودجوش در یک درس رقص شرکت کنید، چرخان یا شعبده بازان آتش را ببینید، یا با یک عمل منحصر به فرد روبرو شوید، که در مناطق دیگر شهر نخواهید دید.

یکی از جاذبه های کلیدی میدان، غذاهای خیابانی است. فروشندگان در اطراف میدان، در حالی که شما تماشا می کنید، غذاهای خوش طعم درست می کنند. ممکن است بخواهید قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه چه چیزی بخورید، همه گزینه ها را بررسی کنید. اگر واقعاً چیزی در اینجا پیدا نکردید که مطابق با سلیقه خود باشد، نترسید. رستوران‌ها اطراف میدان را احاطه کرده‌اند و در جاده‌های منتهی به میدان قرار دارند.

پلازا د لا ترینیداد کمتر از 10 دقیقه پیاده تا دروازه اصلی شهر محصور فاصله دارد.

 

 

 

 

 

10. در پلازا سانتو دومینگو جو را غوطه ور کنید!

 

 

 

جاذبه های گردشگری کارتاخنا

پلازا سانتو دومینگو

بیرون آمدن در این فضای باز پس از پیمایش در خیابان های باریک یک عقب نشینی خوشایند است. Iglesia de Santo Domingo بر یک طرف میدان سانتا دومینگو مسلط است، اما یکی از معروف ترین ویژگی های میدان مجسمه زن دراز کشیده توسط مجسمه ساز کلمبیایی، فرناندو بوترو است. مالیدن مجسمه برای خوش شانسی یک سنت است.

روبه‌روی کلیسا میزهایی وجود دارد که همیشه می‌توانید در آن غذا بخورید و از سایه لذت ببرید. فروشندگان خیابانی به مسافرانی نزدیک می شوند که کلاه، جواهرات و تور ارائه می دهند، اما اگر نمی خواهید خرید کنید، به راحتی منصرف می شوند.

 

 

 

11. پناهگاه سنت پیتر کلاور

 

 

جاذبه های گردشگری کارتاخنا

پناهگاه سنت پیتر کلاور

پناهگاه سنت پیتر کلاور یک کلیسای فوق‌العاده حفظ شده متعلق به سال 1580 است که استخوان‌های سنت پیتر کلاور را در خود جای داده است. کلیسا مکانی خنک و آرام از گرمای روز کارتاژنا است. در شب، میدان مقابل به مکانی پر جنب و جوش تبدیل می شود.

مجسمه‌های فلزی کوچکی در اطراف میدان پخش شده‌اند و رستوران‌ها پس از غروب میزهایی را در اینجا برپا می‌کنند. این منطقه همچنین منظره خوبی از مناره کلیسای جامع دارد و یکی از متداول ترین عکس های کلیسای جامع که به صورت آنلاین و در بروشورها آن را خواهید دید، از لبه این میدان گرفته شده است.

این کلیسا دارای یک موزه کوچک و یک حیاط و باغ سایه دار است. در داخل کلیسا مجموعه ای چشمگیر از آثار هنری مذهبی به نمایش گذاشته شده است.

 

 

 

12. Convento de la Popa

 

جاذبه های گردشگری کارتاخنا

Convento La Popa de la Galera در غروب آفتاب

Convento de la Popa که تقریباً از همه جا در Cartagena قابل مشاهده است و در شب روشن می شود، بر روی تپه 150 متری معروف به Mt. Popa در بالای شهر قرار دارد. این صومعه که در اوایل دهه 1600 به عنوان صومعه ساخته شد، در طول سال ها برای چندین منظور از جمله پادگان ارتش مورد استفاده قرار گرفته است. سایمون بولیوار حتی برای مدتی اینجا راه اندازی شد. امروزه Convento de la Popa یک موزه مذهبی است.

برای دیدن مناظر خیره کننده کارتاخنا و دریای کارائیب ارزش دیدن را دارد. پاسیو فوق العاده آن پر از گیاهان رنگارنگ و چندین مجسمه منحصر به فرد است. در داخل صومعه تصویری زیبا از La Virgen de la Candelaria، قدیس حامی کارتاخنا وجود دارد. برای ورود به ساختمان هزینه کمی وجود دارد.

 

 

 

 

13. Museo del Oro Zenu

 

 

جاذبه های گردشگری کارتاخنا

جواهرات طلای پیش از کلمبیا

Museo del Oro Zenu یک جاذبه رایگان در Cartagena است و پیدا کردن آن آسان است، درست در نزدیکی میدان معروف بولیوار. این چیزی بیش از یک موزه اختصاص داده شده به این ماده معدنی درخشان است. همچنین نگاهی جذاب به تاریخ مردم بومی Zenu و اهمیت طلا در زندگی آنها ارائه می دهد.

در داخل، بیش از 500 قطعه طلا را خواهید دید که به اشکال جذاب حکاکی شده اند، از جمله جگوار طلایی و پروانه فیلیگر. سایر نکات برجسته شامل نمایش هایی در مورد نقاشی بدن و منسوجات، و نمایشگاهی با تمرکز بر تخصص مهندسی Zenu و نحوه ساخت شبکه گسترده کانال ها در بیش از 2500 سال پیش است.

 

 

 

14. آتشفشان گل جادویی (ال توتومو)

 

 

جاذبه های گردشگری کارتاخنا

آتشفشان گل جادویی

شما می توانید در یک سفر یک روزه از Cartagena از آتشفشان گلی معروف کلمبیا دیدن کنید. این تقریباً یک حق عبور برای مسافران است که در گل و لای گرم این تپه کوچک بی ادعا فرو روند.

پس از بالا رفتن از پله‌های طولانی به بالای آتشفشان، می‌توانید در حوضچه‌ای از گل بیندازید، که معمولاً دیوار به دیوار با دیگر حمام‌کنندگان پر شده است. سر تا پا شما کاملاً در گل و لای پوشیده می‌شوید، اما پس از بیرون آمدن، مردم محلی آماده هستند تا شما را با آب و حوله تمیز کنند و سعی کنند گل را از بین ببرند، که کار آسانی نیست! شما باید هزینه خدمات پاکسازی را بپردازید.

می توانید انتظار داشته باشید که تا آخر روز بوی گل و لای را بر روی خود حس کنید، و ممکن است لباس شنای شما بعد از آن یکسان نباشد، بنابراین ممکن است بخواهید یکی از لباس های مورد علاقه خود را برای این گشت و گذار انتخاب کنید. بیشتر بازدیدکنندگان یک سفر نیم روزه سازمان یافته از Cartagena به آتشفشان گلی را انجام می دهند که شامل توقفی سریع در ساحل Manzanillo است. آتشفشان گلی بسته به ترافیک، حدود یک ساعت رانندگی از کارتاخنا فاصله دارد.

 

 

 

15. سفر یک روزه به Playa Blanca و Islas del Rosario

 

جاذبه های گردشگری کارتاخنا

پلایا بلانکا

بازدید از جزایر و سواحل مجاور یکی دیگر از کارهای محبوب برای بازدید از کارتاخنا است. جزیره دل روزاریو دارای سواحل زیبا از جمله معروف ترین آنها، پلایا بلانکا است. این ساحل خارق‌العاده با شن و ماسه سفید که توسط آب‌های فیروزه‌ای درخشان دریای کارائیب پوشیده شده است، کارت پستال ساحلی عالی است. چند رستوران روستایی در کنار ساحل قرار دارند.

اکثر مردم جزایر و سواحل را به عنوان بخشی از یک سفر یک روزه که شامل توقف های متعدد است، بازدید می کنند، اما می توانید یک شاتل قایق بگیرید و روز را در Playa Blanca بگذرانید. پلایا بلانکا از طریق جاده قابل دسترسی است و اگر برای یک قایق سواری 45 دقیقه ای آماده نیستید، تور اتوبوس نیز گزینه دیگری است. یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها، سفر روزی Playa Blanca و Baru Island از Cartagena است که حدود هشت ساعت طول می‌کشد و شامل ناهار می‌شود.

 

 

 

16. بادبادک سواری در Playa Manzanillo و Playa Boquilla

 

جاذبه های گردشگری کارتاخنا

کایت سواری در Playa Manzanillo

بادهای مداوم و موقعیت کارتاژنا در امتداد دریای کارائیب، آن را به مکانی محبوب برای کایت سواری تبدیل کرده است. سواحل اصلی برای کیتینگ بوکیلا و کمی دورتر از آن، Playa Manzanillo هستند. بوکیلا زیرساخت های توسعه یافته تری دارد، با رستوران ها و محل های اقامتی برای افرادی که واقعاً می خواهند تمام وقت خود را با هم بازی کنند. Playa Manzanillo بسیار کمتر توسعه یافته است و در نتیجه، کیترهای بسیار کمتری را می بیند. برخی افراد عدم ازدحام روی آب را ترجیح می دهند و این را پایه خود می کنند.

Pure Kite مدرسه اصلی کیتینگ در Manazanillo است و آنها روزانه از مرکز Cartagena تردد می کنند و مکانی را برای کایت سواران برای ذخیره تجهیزات خود ارائه می دهند. آنها همچنین درس می دهند و تجهیزات اجاره می کنند. چندین اپراتور را می توان در Boquilla یافت.

 

 

17. کاخ تفتیش عقاید / موزه تاریخی کارتاژنا بومیان

 

 

جاذبه های گردشگری کارتاخنا

کاخ تفتیش عقاید

کارتاخنا مقر اصلی تفتیش عقاید اسپانیایی در تمام آمریکای جنوبی بود. کاخ تفتیش عقاید / Museo de Historico de Cartagena de Indias که در مجموعه ای از عمارت های بازسازی شده به زیبایی متعلق به 1770 قرار دارد، نمای کلی بسیار عمیقی از تفتیش عقاید اسپانیا ارائه می دهد. یک سیستم عددی شما را در اتاق‌ها و حیاط‌های مختلف راهنمایی می‌کند که در آن داستان کامل به زبان اسپانیایی و انگلیسی گفته می‌شود، اگرچه همه پلاک‌ها به انگلیسی ترجمه نمی‌شوند.

حتما از حیاط دیدن کنید تا برخی از سازهای مورد استفاده در این دوره از جمله گیوتین و نمایش های مختلف دیگر را ببینید.

 

 

 

18. Museo Naval del Caribe

 

Museo Naval del Caribe

Museo Naval del Caribe در مدرسه یسوعیان به زیبایی بازسازی شده است که مربوط به سال 1612 است. جزئیات 500 سال از تاریخ دریایی کارتاخنا را به همراه اطلاعاتی درباره نیروی دریایی و ارتش کلمبیا نشان می دهد. در سرتاسر دو سطح، یافته‌هایی از کشتی‌های غرق‌شده در بندر، از جمله توپ، ناقوس کشتی، تفنگ‌ها و گنجینه‌های دیگر وجود دارد. توضیحات همه به زبان اسپانیایی است، اما راهنماهای ویدیویی به زبان انگلیسی موجود است.

موزه درست در امتداد دیوارهای شهر باستانی واقع شده است و پلازا د سانتا ترزا در جلوی آن قرار دارد. پس از گشت و گذار، از شیب تا بالای دیوار بالا بروید و از منظره دریا لذت ببرید.

 

 

19. مرکادو بازورتو

 

جاذبه های گردشگری کارتاخنا

غذاهای خیابانی در Mercado Bazurto

برای یک تکه واقعی از زندگی در Cartagena، به Mercado Bazurto بروید. در اینجا، مردم محلی و فروشندگان را خواهید دید که در محیطی پر هرج و مرج به تجارت روزانه خود می پردازند. آنتونی بوردین فقید زمانی را در اینجا صرف غذا خوردن، خرید و غوطه ور شدن در دیوانگی کرد.

بازار بزرگ است و بهترین راه برای کاوش این است که به سادگی در اطراف بگردید. هر گوشه یا راهرو یک حمله تازه به حواس شما و لبخندی به چهره شما می آورد. تازه ترین ها را خواهید یافت، چه سبزیجات، میوه، غذاهای دریایی یا گوشت. رستوران‌های کوچک در سرتاسر بازار غذاهای محلی را که تازه و سریع طبخ می‌شوند درست در مقابل شما سرو می‌کنند.

با یک تاکسی کوتاه از شهر قدیمی به راحتی می توان به بازار دسترسی داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *