خواب بهتر برای نوزاد
چیز کیک پسته با شکلات سفید
چیز کیک پسته با شکلات سفید
۱۴۰۰-۰۷-۰۷
نکاتی درباره بند ناف,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون,webgardoon
نکاتی درباره بند ناف
۱۴۰۰-۰۷-۰۷

خواب بهتر برای نوزاد

کارا کانترل می دانست که در شب دوم پس از تولد پسرش دچار مشکل شده است. این بازیگر 41 ساله از آتلانتا به یاد می آورد: “او در طول شب فریاد زد. 4 روز زایمان و سزارین داشتم و فقط یک زن آشفته بودم. و نوزادم جیغ می زد و من نمی دانستم باید چه کار کنم.”

چند ماه بعد، اوضاع خیلی بهتر نبود. درست زمانی که به نظر می رسید پسرش در حال خوابیدن است، اوضاع را تغییر می دهد. کانترل می گوید: “ناگهان او شش بار در شب بیدار می شد، یا 10 ساعت به طور معجزه آسایی می خوابید .”

درباره تنها چیزی که والدین می توانند در مورد خود را پیش بینی نوزاد را خواب چرخه است که آنها غیر قابل پیش بینی باشد. جودی میندل، دکترا ، مدیر مرکز خواب در بیمارستان کودکان فیلادلفیا و نویسنده کتاب ” خواب در طول شب: چگونه نوزادان ، کودکان نوپا و والدین آنها چگونه می توانند” می گوید: “هنگامی که نوزادان تازه متولد می شوند، همه جا همه جا هستند.” شب بخوابید. گرسنگی – یا کمبود آن – معمولاً زمان خواب و بیداری نوزاد را تعیین می کند. در حدود 3 ماهگی، نوزادان هورمون ملاتونین را شروع می کنند، که چرخه خواب آنها را در ریتم منظم تری قرار می دهد.

 

کمک به خواب مستقل نوزاد

نیازهای خواب هر نوزاد متفاوت است. نوزادان تازه متولد شده می توانند 10 تا 18 ساعت در روز بخوابند. از 4 ماهگی تا حدود 1 سالگی، آنها 9 تا 12 ساعت در شب می خوابند، در حالی که یک زن و شوهر در طول روز چرت می زنند. اما به یاد داشته باشید ، اکثر نوزادان برای شروع فقط 5 تا 6 ساعت می خوابند. با این وجود، حتی یک فاصله 5 ساعته به شما استراحت می دهد.

بعد از 4 ماهگی نوزاد ، دویدن در مهد کودک می تواند الگویی را ایجاد کند که شکستن آن دشوار است.

میندل توصیه می کند: “شما واقعاً می خواهید کودک خود را مستقل بخوابانید تا به تکان خوردن، پرستاری، رفتن به کالسکه وابسته نباشد. سپس هنگامی که آنها در نیمه شب بیدار می شوند، می توانند به تنهایی بخوابند.”

 

 

اسرار خواب نوزاد

قرار دادن نوزاد در یک پتو می تواند به او کمک کند تا از امنیت کافی برخوردار باشد و به خواب برود. هنگام قنداق کردن، مطمئن شوید که پاهای کودک شما می تواند از ناحیه لگن خم شود تا بعداً از مشکلات مفصل ران جلوگیری شود. همچنین، اطمینان حاصل کنید که فقط زمانی که بیدار هستید قنداق می زنید و آنها را زیر نظر دارید. اگر کودک شما در گهواره تنها است، هیچ پتو نباید روی آن یا اطراف آن باشد (شما می خواهید خطر SIDS را کاهش دهید). مشکلی نیست که کودک خود را در یک اتاق با شما داشته باشید، اما با او در یک تخت نخوابید. اگر در حال تغذیه با شیر مادر هستید و خود را خسته کرده اید، سعی کنید هنگام خوابیدن روی صندلی یا نیمکت به آنها غذا ندهید.

با خیال راحت از پستانک استفاده کنید. ممکن است به تسکین آنها کمک کند و یکی دیگر از مواردی است که برای جلوگیری از SIDS شناخته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *