دیدنی های ژنو
درمان های جدید برای واریس
درمان های جدید برای واریس
۱۴۰۰-۰۷-۰۱
مکانهای جادویی مادرید که باید ببینید!
مکانهای جادویی مادرید که باید ببینید!
۱۴۰۰-۰۷-۰۱

دیدنی های ژنو

تعداد کمی از شهرها دارای محیطی زیبا مانند ژنو، در ساحل دریاچه ژنو و احاطه شده توسط قله های آلپ هستند. امکان سفرهای یک روزه شامل شهرها و شهرهای کنار دریاچه است که در آن موزه های برجسته و مسیرهای قدیمی عاشقانه برای قدم زدن و حتی یکی از مشهورترین قلعه های اروپا که درست از دریاچه بالا می رود را خواهید یافت. برای تماشای چشم اندازها می توانید از راه آهن کوهستانی و تله کابین سوار شوید، از باغ های آلپ دیدن کنید، در آبگرم استراحت کنید، یا اسکی کنید و برای شام در ژنو برگردید.

بسیاری از این مقصدهای سفرهای یکروزه را می توان با قایق هایی که بر روی دریاچه ژنو در یک برنامه منظم حرکت می کنند، دریافت کرد. شما می توانید در اطراف دریاچه قایقرانی کنید و از مناظر لذت ببرید، درست در قلب شهرها و شهرهای کنار دریاچه از قایق خارج شوید. حتی یک ایستگاه بخارپز جداگانه در Chateau Chillon وجود دارد.

از آنجا که ژنو تقریباً در مرز بین المللی با فرانسه قرار دارد، بازدید از کوه های آلپ فرانسه و روستاهای سنتی فرانسه نیز آسان است. با لیست ما از بهترین سفرهای یک روزه از ژنو، درباره جاذبه ها و کارهایی که باید در نزدیکی این شهر جهانی انجام دهید، همه چیز را بیاموزید.

 

 

1. یک تور دیدنی از دریاچه ژنو بگیرید!

 

دیدنی های ژنو

تور دریاچه دیدنی

از هر یک از چهار اسکله در امتداد دریاچه حرکت کنید و با قایق به دریاچه ژنو بروید که چشم اندازهای باشکوه کوه را نمایان می کند، تپه های سرسبز و سرسبز با روستاهای سنگی زیبا، استراحتگاه های کنار دریاچه با هتل های Belle Epoch ، و Château de Chillon معروف که از آن خارج می شوند. اب. شما می توانید قایق را در هر یک از اینها ترک کنید تا به کاوش بپردازید، مجدداً به یک سفر دریایی بعدی ملحق شوید یا با قطار برای مجموعه ای متفاوت از مناظر رودخانه سوئیس بازگردید.

در مونترو، می توانید سوار راه آهن قفسه بندی Rochers-de-Naye باریک شوید که از مناظر 360 درجه آلپ بالا می رود. هشت قایق از 20 قایق شرکت ناوبری دریاچه ژنو، قایق سواری های تاریخی هستند و در هر کجا می توانید صندلی را روی عرشه یا سالن های دیواری شیشه ای انتخاب کنید.

 

 

2. Château de Chillon

 

دیدنی های ژنو

شاتو شیلون

دیوارهای وحشتناک Château de Chillon قرن 9 مستقیماً از آبهای دریاچه ژنو در یکی از چشمگیرترین مکانهای اروپا برای یک قلعه برمی خیزند. شهرت ادبی آن به عنوان پایه ای برای فیلم بایرون، زندانی شیلون ، از یک داستان واقعی نشأت می گیرد و شما هنوز می توانید حلقه را در دیواری که فرانسوا دو بونیوارد در آن نگه داشته بود مشاهده کنید.

کنت ها و دوک های ساووی شکل فعلی قلعه را در قرن سیزدهم به ارمغان آوردند، اما هنوز می توانید پی های اصلی و طاق های زیرزمینی غارنشین با ستون های عظیم تراشیده شده از زیر سنگ را کاوش کنید. برای مشاهده کل مجموعه قلعه ، که شامل بیش از 20 ساختمان است، مسیر تورهای مشخص را دنبال کنید.

راهنماهای مجلسی به تجربه برخی از اتاق ها با داستان هایی که قلعه را زنده می کند، اضافه می کنند. آشپزخانه، سالن ضیافت، اتاق برنز، تالار هرالدیک، آپارتمان های دوک، کلیسای سنت جورج، و تالار بزرگ کنت با سقف قابی با شکوه و طاق های گوتیک برجسته است.

آدرس: Avenue de Chillon 21 ، Veytaux

سایت رسمی: http://www.chillon.ch/fa/

 

دیدنی های ژنو

 

 

نقشه Château de Chillon (تاریخی)

 

 

3. پیاده روی کنید یا از Mont Saleve سوار شوید

 

دیدنی های ژنو

مونت سلیو

در مرز فرانسه در جنوب ژنو، Mont Saleve یک خط الراس سنگ آهک است که چشم اندازهای برجسته ای از دریاچه و کوه های آلپ را ارائه می دهد. در کنار چشم اندازها، می توانید از پیاده روی و صخره نوردی در اینجا لذت ببرید، یا به سادگی با تله کابین شش دقیقه ای از ویریر، در مرز فرانسه، به ارتفاع 1143 متر بروید.

در فاصله کمی فراتر از ویریر، اقامتگاه تابستانی مورنکس، در دامنه های جنوبی Petit Salève قرار دارد. از محل اقامتگاه Monnetier، در شکاف بین Petit و Grand Salève، نیم ساعت صعود به قله Petit-Salève است.

در 1.5 کیلومتری Monnetier ، یک جاده در سمت راست به مناظر باشکوه زنجیره ای مون بلان، دریاچه ژنو و ژورا و همچنین مسیری (صعود حدود 30 دقیقه ای) به سمت Crét de Grange- منتهی می شود. تورنیر. این ارتفاع با 1308 متر، بلندترین نقطه در گرند سالو است.

 

 

4. شامونی و مون بلان

 

دیدنی های ژنو

ایستگاه قطار Chamonix Mont Blanc

روستای کوهستانی کوچک Chamonix، در مرز فرانسه، 90 دقیقه رانندگی از دره دیدنی Arve با کوه های برفی پوشیده از کوه های آلپ فرانسوی در پیش رو دارد. شامونی در پای مون بلان، بلندترین قله اروپای غربی با ارتفاع 4800 متر قرار دارد.

برای دید بهتر و بهتر از کوه های آلپ، با تله کابین به قله ایگل دو میدی بروید تا پانورامایی شامل مون بلان و کوه های آلپ فرانسه، سوئیس و ایتالیا را مشاهده کنید. قله صخره ای آن در تمام طول سال برف دارد و در یک روز روشن، می توانید ماترهورن را ببینید.

 

 

دیدنی های ژنو

تله کابین Aiguille du Midi ، Chamonix

راه آهن دندانه دار صعود دیدنی به مونتنورس و مر د گلس، “دریای یخ” که در آن می توانید از غارهای یخی دیدن کنید، و موزه ای، که در آن می توانید در مورد یخچال طبیعی و ساختمان راه آهن مونتنورز اطلاعات کسب کنید. اگرچه جذابیت اصلی شامونیک دسترسی به کوه های آلپ است، اما خود شهر جذاب است، خیابان های آن مملو از کلبه ها، مغازه ها و کافه ها است، جایی که می توانید شکلات داغ میل کنید و مناظر را تحسین کنید.

شما می توانید همه اینها را در یک سفر 9.5 ساعته شامونی و مون بلان از ژنو ، سفر به کوه های آلپ با مربی راحت و صعود به Aiguille de Midi با تله کابین مدرن قرار دهید. سپس تور را با راه آهن دندانه دار به مونتنورس (Montenvers) ادامه می دهید تا یخچال طبیعی معروف Mer de Glace را ببینید.

 

 

5. آنسی

 

دیدنی های ژنو

آنسی

برای جذابیت کامل، بدون ذکر محیط بسیار عالی آن در کنار دریاچه ای با پشت کوه ، شکستن شهر آنسی فرانسه ، حدود یک ساعت رانندگی از ژنو، دشوار است. کنت های ژنو آنسی را در اوایل دهه 1200 خانه و مقر اصلی خود کردند، و می توانید درباره تاریخ شهر در موزه داخل Château d’Annecy، قلعه ای بازسازی شده که بر Vieille Ville (شهر قدیمی) تسلط دارد، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

اما بهترین راه برای لذت بردن از آنسی این است که به سادگی در خیابان های باریک آن قدم بزنید و از مناظر خانه های قرون وسطایی که در امتداد کانال های آن قرار گرفته اند غرق شوید. Palais de l’Isle، قلعه ای متعلق به قرن دوازدهم که زمانی زندان بوده است، توسط کانال ها احاطه شده است. امروز، با پل دوست داشتنی Lovers ‘Bridge به عنوان عکس مورد علاقه آنسی رقابت می کند.

یک راه آسان برای رسیدن به اینجا یک تور نیم ساعته نیم ساعته آنسی از ژنو است، با عبور از مرز با مربی و پیاده روی در نقاط دیدنی آنسی با راهنمای حرفه ای قبل از لذت بردن از زمان برای کاوش به تنهایی. می توانید تور صبحگاهی یا عصرگاهی را انتخاب کنید.

 

 

6. لوزان

دیدنی های ژنو

لوزان

در حالی که این شهر در ساحل شمالی دریاچه ژنو معمولاً به عنوان مرکز تجارت و تجارت در نظر گرفته می شود، که مطمئناً چنین است، لوزان همچنین یک شهر زیبا و یک مکان جالب برای بازدید است. خیابان ها و خط چرخ دستی آن از فرود بخار و تفرجگاه ساحلی به کلی به سمت کلیسای جامع بالا می روند. این نقطه عطف مهم قرون وسطایی دارای درهای رسولان قرن سیزدهم با مجسمه های سنگی نقاشی شده و پنجره گل رز شیشه ای رنگ آمیزی با شکوه قرن سیزدهم است.

از طریق Escaliers du Marche زیبا، یک پرواز طولانی و پله ای، به Place de la Palud بروید، جایی که قدیمی ترین چشمه لوزان و یک ساعت متحرک را خواهید دید که هر ساعت صحنه هایی از تاریخ محلی را بازنمایی می کند. چهارشنبه و شنبه صبح، میدان و خیابان های مجاور آن به یک بازار پر جنب و جوش کشاورزان تبدیل می شود.

در امتداد ساحل دریا، تفرجگاه حاشیه ای باغی که توسط هتل های بزرگ Bel Epoch احاطه شده است، فرود قایقرانی و قلعه قرن دوازدهم شاتو دوشی را با موزه المپیک متصل می کند. لوزان مقر جهانی المپیک است. موزه های برجسته دیگر هنرهای زیبا، هنرهای زیبا، طراحی معاصر و عکاسی و همچنین گذشته رومی لوزان را به نمایش می گذارند.

 

 

7. ووی

دیدنی های ژنو

ووی

یکی از زیباترین شهرهای دریاچه، Vevey ساختمانهای قرون وسطایی را با سبک Belle Epoch ترکیب کرده و باعث می شود آنها در خانه خود با یکدیگر به نظر برسند. در مرکز آن یکی از بزرگترین میدان های بازار اروپا قرار دارد که سه شنبه و شنبه صبح مملو از کشاورزان محلی، تولید کنندگان مواد غذایی، گل فروشی ها و صنعتگران است.

ووی خانه چارلی چاپلین بود که مجسمه اش مشرف به دریاچه است. در نزدیکی، حضور آن توسط یک چنگال غول پیکر که در دریاچه ایستاده است، Alimentarium عالی است، موزه ای تعاملی از تاریخ غذا، منابع، سنت ها، افسانه ها و علم.

در فاصله دورتر از تفرجگاه کنار دریاچه، هتل های زیبایی از اواخر دهه 1800 وجود دارد که ستاره آنها هتل دو لاک است که با رمان برنده جایزه بوکر که در اینجا تنظیم و نوشته شده است ، مشهور شده است. یک قلعه در حاشیه دریاچه دارای یک موزه کوچک است. Vevey هم برای غذاخوری و هم برای خرید مشهور است.

 

 

8. مونترو و راه آهن روچرز د نای

 

دیدنی های ژنو

راه آهن روچرز د نای

شهر کنار دریاچه مونترو با شکوه Belle Epoch، با هتل های باشکوه، تراس های گلدار و گردشگاه های کنار آب احاطه شده است. هر تابستان در ماه های ژوئن و جولای مونترو میزبان جشنواره جاز معروف مونترو در جهان است. برای احساس شکوه و عظمت سفرهای اواخر قرن 19، قدم به داخل بزرگترین هتل های بزرگ سوئیس سویور، قصر مونترو بگذارید، که هنوز هم محل سکونت افراد مشهور است.

برای تماشای چشم انداز دریاچه از بالا و همچنین چشم اندازهای پانورامای آلپ، با قطار به Glion، در تپه های بالای شهر بروید، و سوار راه آهن Glion-Rochers-de-Naye شوید تا بتوانید به بالای کوه بروید. روچرز د نای. در قله، اگر می توانید چشم خود را از چشم اندازها به هر طرف بردارید، از خانه مارموت، موزه کوچک طبیعت و باغ های سرسبز لا رمبرتیا آلپ دیدن کنید. در زمستان، این مرکز برای اسکی آلپاین می شود.

 

 

9. گرویرس

 

دیدنی های ژنو

گرویرس

نام این روستای بالای تپه برای همیشه با نام پنیر محلی پیوند خورده است و در یک سفر یک روزه در اینجا، می توانید ساخت این پنیر معروف را تماشا کرده و از نمونه واقعی آن نمونه برداری کنید. این دهکده کاملاً کارت پستال است و در بالای آن یک قلعه بزرگ قرون وسطایی، Château de Gruyères قرار دارد. نمایشگاه های داخلی نشان دهنده تاریخ هشت قرن آن است و در زیر آن یک باغ رسمی وجود دارد.

شکلات تولید شده در اینجا به اندازه پنیر معروف است و می توانید از Maison Cailler، کارخانه شکلات سازی در Broc، در راه Gruyeres دیدن کنید. یک راه آسان برای دیدن هر دو، سفر یک روزه به دهکده قرون وسطایی Gruyères و کارخانه شکلات سازی از ژنو است. این گشت و گذار یک روزه شامل تورهای راهنما و مزه در هر دو است.

 

 

10. Evian-les-Bains

 

دیدنی های ژنو

کاخ لومیر در اویان

شهر فرانسوی اویان، در ساحل جنوبی دریاچه ژنو، در اواسط دهه 1800 به عنوان شهر آبگرم شناخته شد، شهرت آن با آب معدنی که از چشمه های آن بطری شده بود افزایش یافت. ویژگیهای درمانی آن در اواخر دهه 1700 توسط اشرافی که از انقلاب فرانسه فرار کرده بودند، مشخص شده بود.

برای تأکید بر موقعیت آن به عنوان شهر آبگرم، نام در سال 1865 به Evian-les-Bains تغییر یافت. در پایان قرن بیش از 20 هتل وجود داشت و ساحل آن و تپه های پشت آن مملو از ویلا بود.

مانند خانه پمپ پیچیده ای که در سال 1902 ساخته شد، بسیاری از آنها به سبک شیک آرت نوو بودند. هتل ها از معماری باشکوه Belle Epoch، مانند کاخ لومیه، که به عنوان یک آبگرم شیک ساخته شده است، استقبال کردند. در حال حاضر محلی برای نمایشگاه های هنری، فضای داخلی کاخ لومیر یک زیاده روی از دکوراسیون هنر نو است.

اویان هنوز هم یکی از شیک ترین آبگرم های اروپا است، دنیایی زیبا از پارک ها و تفرجگاه های کنار دریاچه، ویلا ها و هتل های بزرگ که میزبان تعداد زیادی از مهمانان مشهور بوده است: پادشاهان انگلیسی و مصری، ماهاراجاها و آقا کان، و همچنین افراد اجتماعی و ادبیات، از جمله مارسل پروست.

 

 

11. ایوار

 

دیدنی های ژنو

ایوار

از اولین نمای مسیرهای سنگ فرش قرون وسطایی، ساختمانهای خوب محافظت شده و بالکنهای گلدار، به راحتی می توان فهمید که چرا Les Plus Beaux Villages de France ایوویر را یکی از زیباترین روستاهای فرانسه نامیده است.

محیطی که در انتهای شبه جزیره ای کوچک با کوه های آلوده ساووی پوشیده از برف به عنوان پس زمینه وجود دارد، فقط صحنه را بیشتر می کند. این شهر برای سرگردانی، توقف در کافه ها و مغازه ها برای تحسین کارهای صنعتگران محلی است.

برای بازدیدکنندگان دیدنی مصمم، موزه ای از تاریخ محلی در داخل قلعه قرن 14، Château d’Yvoire و Le Jardin des Cinq Sens وجود دارد، باغی که برای جذابیت هر پنج حس طراحی شده است. اگر می توانید، برنامه ریزی کنید که حداقل یک راه را با بخار دریاچه سفر کنید، تا بهترین چشم اندازهای ایووار را در کنار دریاچه نشسته و کوه های آلپ را پشت سر بگذارید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *