راهنمای سفر به سوئیس
بهترین هتلهای ناپل ایتالیا
بهترین هتلهای ناپل ایتالیا
۱۴۰۰-۰۶-۱۹
راهنمای سندرم توره
راهنمای سندرم توره
۱۴۰۰-۰۶-۲۰

راهنمای سفر به سوئیس

سوئیس سرزمینی با زیبایی طبیعی شدید است که تحت سلطه قله های کوه، مراتع غلتیده و دریاچه های چشمگیر است. اکثر مسافران برای تجربه مناظر به اینجا می آیند و همچنین از گنجینه های فرهنگی موجود در شهرها و مراکز توریستی شگفت زده می شوند. مکانهایی مانند زوریخ، ژنو ، بازل و لوزان دارای موزه های سطح جهانی، صحنه های هنری پر جنب و جوش، معماری قدیمی دوست داشتنی، غذاخوری زیبا و تمام تجملاتی است که با شهرهای بزرگ همراه است. همچنین بسیاری از شهرها و تفرجگاه های کوچکتر وجود دارد که می تواند به عنوان پایگاهی برای کسانی باشد که به دنبال لذت بردن از چشم انداز هستند.

جاذبه اصلی اکثر بازدیدکنندگان کوه های آلپ سوئیس است. بدون غوطه ور شدن در چشم انداز، درک کامل تأثیر کوه ها دشوار است، اما خوشبختانه راه های زیادی برای دستیابی به این هدف وجود دارد. تورهای دیدنی متعدد رانندگی از میان کوه ها و کنار دریاچه ها می گذرد، یا برای افراد ماجراجویانه انواع مسیرهای پیاده روی وجود دارد. در زمستان اسکی سرگرمی مورد علاقه مردم محلی و بازدیدکنندگان است.

بسیاری از مسافران سفر خود را در زوریخ، بزرگترین شهر سوئیس و قطب مهم حمل و نقل آغاز می کنند. برای دیدن شهر در شهر قدیم قدم بزنید، جایی که تعدادی ساختمان جالب قدیمی وجود دارد، از جمله باروک Zunfthaus zur Meisen که مجموعه سرامیک موزه ملی سوئیس، Bürkliplatz Town Hall و کلیسای بانوی ما را در خود جای داده است. به زوریخ همچنین بخاطر خریدهایش شهرت زیادی دارد، زیرا بسیاری از مغازه های بالایی در امتداد Bahnhofstrasse یافت می شوند.

شهر زیبای ژنو در ساحل دریاچه ژنو واقع شده است و کوهها را احاطه کرده است. شهر قدیمی بر فراز شهر در ساحل چپ، تحت الشعاع کلیسای جامع قرار دارد. در نزدیکی آن موزه ژنو قدیم، بنای اصلاحات و میدان دو بورگ-چهار قرار دارد. بازل و لوزان، دو مقصد محبوب دیگر، شهرهای قدیمی دوست داشتنی را حفظ کرده اند و بازدید از آنها ضروری است.

لوسرن نیز دارای مرکز شهر قرون وسطایی است که به خوبی حفظ شده است و می تواند پایگاه مناسبی برای کاوش در برخی از مناطق کوهستانی مجاور از جمله کوه پیلاتوس باشد. بازدیدکنندگان می توانند از کوه در مسیر تله کابین صعود کرده و در راه آهن دندانه دار بازگردند. برای تماشای چشم اندازهای کوهستانی نیز به ریگی بروید، یکی از مشهورترین نقاط دیدنی در اطراف. از بالای تله کابین تعدادی مسیر پیاده روی وجود دارد.

سوئیس یک مقصد اسکی زمستانی محبوب با پیست های اسکی متعدد از جمله گریندلوالد، گستاد، مورن، زرمات و سنت موریتز معروف است. کوهنوردان نیز در این کوهها رفت و آمد می کنند و در تابستان بیشتر پیست های اسکی از کوهنوردان یا پیاده روی ها استفاده می کنند. در نزدیکی زرمات، ماترهورن معروف قرار دارد که مرتبا کوهنوردان با تجربه را به چالش می کشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *