راهنمای سفر عاشقانه به مونیخ
معرفی 15 جاذبه دیدنی در برلین,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون
معرفی 15 جاذبه دیدنی در برلین
۱۴۰۰-۰۵-۲۵
اخلاق و فشار قبروبگردون,مجله اینترنتی وبگردون
اخلاق و فشار قبر
۱۴۰۰-۰۵-۲۵
راهنمای سفر عاشقانه به مونیخ

راهنمای سفر عاشقانه به مونیخ,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

مونیخ با جذابیت مدرسه قدیمی، معماری نئوکلاسیک زیبا و پارکهای زیبا، مکانی مناسب برای استراحت عاشقانه است. از کوکتل و رقص گرفته تا آفتاب گرفتن برهنه، از مسیر گردشگری خارج شوید، آبجو را کنار بگذارید و با پیشنهادات ما کاری متفاوت انجام دهید تا اوقات خود را در مونیخ فوق العاده تر کنید. پس با ما در راهنمای سفر عاشقانه به مونیخ از  بخش گردشگری مجله اینترنتی وبگردون همراه باشید.

 

 

پیک نیک در وست پارک

راهنمای سفر عاشقانه به مونیخ,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

کوچکتر از پسر عموی معروفش، باغ انگلیسی، این پارک را در جنوب غربی شهر، در حدود 10 دقیقه در U-Bahn از Marienplatz ، خواهید یافت. این مکان اغلب برای گردشگران نادیده گرفته می شود و مکانی مناسب برای قدم زدن دست به دست در اطراف دریاچه است. در این پارک زیبا، در تابستان یک باغ ژاپنی، یک معبد تایلندی و حتی یک سینما در فضای باز پیدا خواهید کرد. به نانوایی محلی بروید، سپس مقداری استکرلفیش از غرفه کوچک نزدیک باغ آبجو بخرید تا یک پیک نیک بداهه خوشمزه ایجاد کنید.

 

 

از غذاها لذت ببرید!

آخرین اشتیاق برای غذا خوردن در تاریکی با افتتاحیه Zum Blinden Engel ، مونیخ را نیز درگیر کرده است. همه شام ​​ها برای شروع ساعت 7 بعد از ظهر وارد می شوند و توسط یکی از “فرشته ها”-پیشخدمت های نابینا یا کم بینا که به راهنمایی مهمانان در سراسر فضا کمک می کند، به اتاق ناهار خوری سیاه هدایت می شوند. منوی مشخصی با 49.60 یورو بدون نوشیدنی وجود دارد و می توانید گوشت، ماهی، گیاه خواری یا شگفت انگیز را انتخاب کنید! کل شب حدود 2.5-3 ساعت طول می کشد و Zum Blinden Engel را در Wirtshaus zum Isartal خواهید یافت.

سبک های مختلف خود را در یک موزه هنر مقایسه کنید!

راهنمای سفر عاشقانه به مونیخ

راهنمای سفر عاشقانه به مونیخ,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

فکر می کنید سلیقه یکسانی دارید؟ شما با بسیاری از موزه های مختلف مونیخ، به ویژه برای هنرهای مدرن، از انتخاب غافل شده اید. برای دیدن آثار کلاسیک معاصر توسط دامین هرست، جوزف بویس و اندی وارهول، از جمله پرتره “مرلین” او، به موزه براندورست بروید. این ساختمان متمایز درهای خود را در سال 2009 باز کرد. به جای قرار دادن گالری فوق مدرن پر از نمایشگاه، موزه دارای اتاقهای باز گسترده با دیوارهای سفید وسیع است. در روزهای یکشنبه حداکثر از 1 یورو استفاده کنید و از دوشنبه ها که Brandhorst بسته است اجتناب کنید.

 

آفتاب بگیرید!

آلمانی ها نمی ترسند برهنه شوند. در واقع، مونیخ دارای شش “منطقه برهنه شهری مشخص” است! ممکن است فکر کنید که این مکان ها در جایی قرار گرفته یا حصار کشیده شده اند، اما نه – در باغ انگلیسی بپیچید و خود را بیشتر از آلمان خواهید دید. اگر نمی توانید آنها را شکست دهید … به آنها بپیوندید! شهرهای زیادی در جهان وجود ندارد که بتوانید از آنجا به طبیعت بروید. سایر مناطق برهنه را در امتداد رودخانه ایسار خواهید یافت.

 

برو دنبال کوکتل

مانند تصور اینکه در هنگام نوشیدن کوکتل توسط یک پیانیست درجه یک سرنادیده شوید ؟ به Pusser بروید که ادعا می کند مونیخ را با فرهنگ کلاسیک بار کلاسیک آمریکایی در زمان باز شدن در 1974 آشنا کرده است. در طبقه پایین پیانیست های با استعدادی را خواهید دید که هر پنجشنبه تا شنبه از ساعت 9 شب عاج را قلقلک می دهند – شما نیاز به رزرو دارید! بهترین قسمت؟ این بچه ها آنقدر به کوکتل علاقه دارند که علامت تجاری خود را PUSSER’S PAINKILLER trad گذاشتند. هرچقدر هم که خوشمزه باشد ، ممکن است شب را به یاد نیاورید، اما اوقات خوشی را سپری خواهید کرد.

 

از رقص شبانه لذت ببرید!

ببینید چقدر با یک شب روی زمین رقص هماهنگ هستید! در محله خلاق در اطراف Ostbahnhof ، پناهگاه دوستداران موسیقی زنده، Nachtkantine را خواهید یافت. قبلا کارکنان Pfanni-تولید کننده اصلی مونیخ در زمینه انواع محصولات مربوط به سیب زمینی، اکنون میزبان چندین شب با موضوع رقص مانند سالسا و نواختن موسیقی زنده هستند. حتی اگر نمی خواهید خودتان روی زمین رقص بلند شوید ، تماشای دیگران در شب چارلستون، لیندی هاپ یا تانگو سرگرمی فوق العاده ای است.

فرار به دریاچه

راهنمای سفر عاشقانه به مونیخ,وبگردون,مجله اینترنتی وبگردون

اگر بیش از چند روز در شهر دارید ، مانند مونشنر باشید و بعدازظهر را با هم در کنار دریاچه به استراحت بپردازید. تنها 36 دقیقه در S-Bahn از Marienplatz شما را به دریاچه Starnberg می رساند-پنجمین دریاچه بزرگ آب شیرین آلمان! تنها 25 کیلومتر با مرکز فاصله دارد، احساس می کنم دنیای دیگری است. استارنبرگ حتی در شعر TS Elliot ،The Waste Land نیز اشاره می کند. اگر از نوشتن یک شعر الهام نگرفته اید، در اطراف دریاچه قدم بزنید ، آفتاب بگیرید و منظره را تحسین کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *