زیباترین جزایر جهان
درمان مدفوع خونی در کودکان
۱۴۰۰-۰۷-۰۸
بهترین هتل های هنگ کنگ
بهترین هتل های هنگ کنگ
۱۴۰۰-۰۷-۰۸

زیباترین جزایر جهان

جزایر رویاهای بهشت ​​را پیش بینی می کنند: فرار از نژاد موش صحرایی و یک تکه ماسه کامل که در آن می توانید زیر نخل های خش خش استراحت کرده و به دریای آبی آرام نگاه کنید.

اما همه جزایر یکسان ایجاد نشده اند. زیبایی برخی بیشتر توسط دریایی که آنها را احاطه کرده است، مشخص می شود، که می تواند با وضوح بلورین و پادشاهی های مرجانی پر رونق، علاقمندان را مجذوب خود کند.

جزایر دیگر دارای جنگل های مجلل و قله های مخملی هستند و برخی مسافران را با جواهرات فرهنگی خود مسحور می کنند. این سواحل اعظم، توپوگرافی خیره کننده، یا فرهنگهای عجیب و غریب که شما به دنبال آن هستید، این جزایر دور از هیاهوی روزهای کاری اما نزدیک به راحتی موجودات است.

از سیشل تا سانتورینی و کارائیب تا کاپری، شانگری لا خود را در این لیست از زیباترین جزایر جهان بیابید.

 

1. مالدیو

زیباترین جزایر جهان

مالدیو

مالدیو خانه برخی از جزیره های شگفت انگیز جهان است، اما این دریا است که واقعاً باعث درخشش این جزایر می شود. آبهای درخشان آکوامارین با وضوح شفاف در این سواحل خیره کننده سفید، که به سختی به بالای اقیانوس هند می روند.

مجمع الجزایر مالدیو که از 26 جزیره دریای طبیعی تشکیل شده است، پایین ترین کشور دراز کشیده این سیاره است که در ارتفاع بالاترین حد خود بیش از سه متر از دریا بلند نشده است، اندازه گیری که هر سال کاهش می یابد.

در زیر آبهای مسحورکننده ، صخره های مرجانی شکوفا می شوند و غواصان و غواصان از سراسر جهان را جذب می کنند. موج سواران نیز برای سوار شدن در تعطیلات بدون جمعیت به اینجا می آیند.

در خشکی، استراحتگاه های لوکس نقطه شروع مناسبی برای ماجراجویی هایی هستند که روی دریا متمرکز شده اند، بزرگترین دارایی مجمع الجزایر، اما همچنین با تغییر آب و هوای کره زمین، بزرگترین تهدید آن.

 

 

2. بورا بورا ، پلینزی فرانسه

 

زیباترین جزایر جهان

بورا بورا ، پلینزی فرانسه

بورا بورا ، پلینزی فرانسه

این جزیره آتشفشانی سرسبز که شبیه به یک سومبرو غول پیکر است، در خیالات بی شماری در اقیانوس آرام جنوبی نقش بسته است. نقطه کانونی و بهترین ویژگی این زیبایی گرمسیری ، تالاب شگفت انگیز آن در رنگ فیروزه ای تکنیکال است. ماهی ها، لاک پشت ها، کوسه ها و اشعه ها در آب های زلال شنا می کنند و جزایر کوچک یا موتوس تالاب را نشان می دهند.

البته این جزیره کاملاً فرانسوی است و غذاهای دلچسب برای آن مناسب است. غواصی و غواصی در صخره های اطراف بسیار عالی است و مسیرهای پیاده روی در جنگل های نخل دار می بافند.

اگر شما استطاعت آن را، پنهان در اینجا در یک بیش از حد آب ویلا لوکس و حمام افتاب گرفتن، فرصت خوبی است خود را به عنوان شما به خواب رفتن به لجن ملایم از دریا.

 

 

3. پالاوان، فیلیپین

 

زیباترین جزایر جهان

پالاوان ، فیلیپین

Palawan پاسخ فیلیپین به بهشت ​​است. این استان جزیره ای در جنوب غربی تا بورنئو امتداد دارد، با قله های سنگ آهک سرسبز که از دریایی شبیه به جواهرات به قدری شفاف بلند شده اند که تقریباً می توانید عبارات روی ماهی را از بالای سطح مشاهده کنید.

slivers از درخشان سواحل سفید، شن و ماسه حاشیه با خش خش کف دست لبه بسیاری از این جزایر جنگل-چادری، در حالی که در زیر آب، صخره های مرجانی سرشار از تنوع قابل توجه از ماهی های استوایی، ارائه برخی از بهترین غواصی در جهان است.

دیگر جاذبه ها شامل حیات وحش منحصر به فرد جزایر، دریاچه های زمرد، و دهکده های ماهیگیری عجیب و غریب است. کرون محل اقامتگاههای تفریحی است و ال نیدو با زیبایی طبیعی چکه می کند و یکی از جذاب ترین جزایر این زنجیره است. از اینجا می توانید در اطراف مجمع الجزایر دیدنی Bacuit به جزیره پرش کنید.

یکی از جاذبه های برتر پالوان پارک ملی رودخانه زیرزمینی Puerto Princesa در فهرست میراث جهانی است، یک سیستم غار آهکی چشمگیر با یک رودخانه زیرزمینی طولانی.

 

 

4. سیشل

 

زیباترین جزایر جهان

سیشل

بکر و بی نقص ، سیشل ارزش سفر را دارد. در شرق کنیا ، این مجمع الجزایر نسبتاً دست نخورده از 115 جزیره مرجانی و گرانیت مملو از جاذبه هایی است ، از جنگل های فهرست شده در یونسکو و صخره های مرجانی پررونق گرفته تا سواحل پوشیده از نخل و پودر شده که توسط تخته سنگ های غول پیکر احاطه شده است.

تقریباً نیمی از مساحت کل این جزایر استوایی تحت حفاظت است و بسیاری از جزایر در پناهگاه های دریایی غنی از ماهی با غواصی و غواصی عالی قرار دارند.

سیشل همچنین دارای برخی از غنی ترین زمین های ماهیگیری در این سیاره است، و این مکان را به مقصدی برتر برای ماهیگیران تبدیل کرده است. برخی از غذاهای تند Créole را به مخلوط اضافه کنید، و همچنین استراحتگاه های مخملی Mahé ، Praslin و La Digue، و درک جذابیت سیشل آسان است.

 

 

5. سانتورینی ، یونان

 

زیباترین جزایر جهان

سانتورینی، یونان

سانتورینی با محاصره یک آبشار پر از دریا، زیبایی فوق العاده ای را کسب کرده است. ویلاهای سفید رنگ سفید در صخره های آتشفشانی فرو می روند. کلیساهای گنبدی آبی در مقابل دریای درخشان بلند می شوند و اسپری های روشن بوگین ویلا به پالت رنگ چشم نواز می افزایند.

شهرکهای Firá و Oia که بر بالای صخره های گدازه سیاه قرار گرفته اند، زیباترین جزیره – و مقاصد گرانقیمت – هستند و Oia در بین عکاسی ترین مکانهای جهان قرار می گیرد.

دیگر نکات برجسته سانتورینی شامل آکروتیری سایت باستان شناسی، بخصوص در فصل تابستان باستان، ساحل شن و ماسه سیاه و سفید از Perissa، و البته، غروب متعالی است. قایقرانی به این تپه خیره کننده که توسط صخره های سر به فلک کشیده احاطه شده است ، اولین تاثیر فراموش نشدنی را ایجاد می کند.

 

 

6. جزایر کوک

 

زیباترین جزایر جهان

جزایر کوک

اگر تا به حال در خواب بوده اید که در جنوب اقیانوس آرام قفس شده باشید، جزایر کوک برای شما مناسب است. 15 جزیره مجمع الجزایر که بین پلینزی فرانسه و ساموآ واقع شده اند، اما دارای روابط قوی با نیوزلند هستند، از زیباترین جزایر جنوب اقیانوس آرام هستند.

از جمله جاذبه های برتر جزایر می توان به تالاب های جذاب آکوامارین، سواحل حاشیه نخل و قله های آتشفشانی اشاره کرد. از همه بهتر این است که مردم محلی از دوستانه ترین افراد در اقیانوس آرام جنوبی هستند.

Rarotonga مرکز اصلی گردشگری است، با استراحتگاه های فراوان، قله های سرسبز و سواحل فراوان. ایتوتاکی یکی از زیباترین جزایر جنوب اقیانوس آرام است . روستاهای پر از هیبیسکوس در دامنه تپه ها قرار گرفته اند و 21 جزیره کوچک یا کوچک در امتداد تالاب بهشتی آن واقع شده است ، بسیاری از آنها در فاصله کایاک با اقامتگاههای تفریحی قرار دارند.

 

 

7. بالی ، اندونزی

 

زیباترین جزایر جهان

بالی ، اندونزی

فرهنگ مست کننده بالی یک جشن برای حواس است. بخور از معابد هندو بیرون می آید، شالیزارهای برنج در سبزیجات برقی می درخشند و غذا جوانه های چشایی را تکان می دهد. موج سواری، شنا و آفتاب گرفتن از فعالیت های محبوب در سواحل زیبای جزیره است و گردشگران کارهای بسیار دیگری برای انجام در این جزیره عجیب و غریب پیدا خواهند کرد، از پرش معبد و گشت و گذار در حومه سرسبز گرفته تا درمان آبگرم، خرید و پیاده روی.

از جنبه معنوی بالی در اوبود لذت ببرید، سمینیاک و سانور دوستدار خانواده را ببینید، نبض پرفشار گردشگری کوتا را احساس کنید، یا جاذبه های جزیره آتشفشانی همسایه لومبوک را کاوش کنید.

به دنبال مکانی شیک برای ماندن هستید؟ یکی از استراحتگاه های ساحلی زیبا را انتخاب کنید، و اگر بچه ها را همراه خود بیاورید، مکانهای زیادی برای اقامت در کنار خانواده پیدا خواهید کرد.

یک چیز قطعی است: روح مسحور کننده بالی مانند یک موج گرمسیری گرمسیری شما را فرا می گیرد.

 

 

8. جزایر دالمات ، کرواسی

 

زیباترین جزایر جهان

موش زلاتنی

در دریای آدریاتیک در سواحل کرواسی، جزایر دالماتین ترکیبی دل انگیز از جذابیت آرام و تاریخ غنی است. دهکده های زیبا و بوتیک هتل ها و رستوران ها در این جزایر زرق و برق دار قرار گرفته اند که توسط دریاهای درخشان و برخی از بهترین سواحل کرواسی احاطه شده اند.

برک در بالای لیست براک با نوار ساحلی معروف زلاتنی رت (شاخ طلایی) قرار دارد. هوار همچنین با کلیساهای گوتیک، شهر قدیمی بدون ماشین و بندر ماهیگیری زیبا زیبا است. از اینجا می توانید به سمت جزایر زیبای پاکلنی بروید که به خاطر آب شفاف و خلیج های خلوت شهرت دارند.

از دیگر جزایر دالمتیا که باید دید، می توان به Korcula، با ساختمانهای مسقف قرمز و سفید شسته اشاره کرد. Mljet با دو دریاچه آب شور داخلی آن. و Vis نسبتاً شلوغ .

 

 

9. فیجی

 

فیجی

یکی از فرارهای گرمسیری استرالیا، فیجی تمام جعبه های جزیره فانتزی را تیک می زند. سواحل ماسه سفید، آبهای فیروزه ای شفاف و صخره های مرجانی پرجمعیت همه در اینجا به وفور یافت می شوند. و مردم فیجی با لبخندهای گرم و دوستانه از بازدیدکنندگان استقبال می کنند.

غواصی، ماهیگیری و، در برخی مناطق، موج سواری همه چیز رایج در فیجی است، اما کشیدن زیر درخت نخل و سر خوردن به دریاهای گرم ابریشمی می تواند به همان اندازه مفید باشد. با داشتن بیش از 300 جزیره، به راحتی می توانید بهترین جزیره را برای تعطیلات خود پیدا کنید، از مخفیگاه های مجلل افراد مشهور و اقامتگاههای دوستدار خانواده تا گروه متعالی یاساوا و مامانوکا.

فیجی ها عاشق بچه های خردسال هستند، بنابراین این مقصد فوق العاده برای خانواده هایی است که به دنبال استراحت هستند.

 

 

10. Kaua’i

 

زیباترین جزایر جهان

نمای هوایی کائوایی

Kaua’i به دلایلی “جزیره باغ” نامیده می شود: جنگل های بارانی قسمت اعظم فضای داخلی را پوشانده، آبشارها از صخره های گدازه بیرون می ریزند، و عطر مست کننده شکوفه های گرمسیری به شدت بر هوای مشروب آویزان است.

اما زیبایی جزیره نه تنها در گیاهان مجلل آن نهفته است. خط ساحلی دیدنی آن نفس شما را می گیرد. گدازه این جزیره خیره کننده را مجسمه سازی کرده و از کف اقیانوس بیرون آمده و برآمدگی های مخملی و صخره های سرسبز را احاطه کرده است که در سواحل زیبا قرار گرفته اند.

زیر دریاهای آبی کبالت، لاک پشت ها و ماهی های گرمسیری در امتداد صخره های مرجانی شنا می کنند و غواصان و اسنورکلرهای سراسر جهان را خوشحال می کند. در مقایسه با جزایر خواهر محبوب خود، Maui و Oahu ، Kaua’i از یک روحیه کم صدا برخوردار است و تمایل دارد با سرعت بیشتری حرکت کند.

جاذبه های برتر Kauai را از دست ندهید : ساحل نفس گیر Na Pali ، دره Waimea به طول 10 مایل ، و چشم اندازهای پوشیده از ابر از صخره های بالای خلیج Hanalei .

 

 

11. سنت لوسیا

 

نمایی از پیتون ها در سنت لوسیا

سنت لوسیا زیبایی تیره و تامل برانگیزی دارد. برخلاف دیگر جزایر کارائیب ، بهترین دارایی های آن لزوما سواحل آن نیستند، اگرچه با شن های طلایی و نخل های زیبا، بین کسانی که از آن دیدن می کنند محبوبیت زیادی دارد. بلکه خود جزیره غرق درام توپوگرافی است. پیتونهای سر به فلک کشیده، دو قله آتشفشانی، بر چشم اندازهای مجلل تسلط دارند و بیش از 700 متر از دریا بلند شده و زمینه ای خیره کننده برای مناظر خیره کننده فراهم می کنند.

جنگل های پیچیده نخل های نارگیلی، آبشارها، دهکده های ماهیگیری عجیب ، صخره های مرجانی ، مسیرهای طبیعت گردی و چشمه های آب گرم درمانی تنها برخی از مکان های دیدنی برای کاوش در سنت لوسیا هستند. Pretty Marigot Bay و Anse Chastanet Marine Park از نکات برجسته هستند. تأثیرات فرانسوی جزیره نیز بر جذابیت عجیب و غریب آن می افزاید.

 

 

12. کاپری، ایتالیا

 

کاپری، ایتالیا

کاپری پر زرق و برق، در حدود 20 کیلومتری ساحل آمالفی، همه هیاهوها را برآورده می کند. پشته های دریایی و صخره های سر به فلک کشیده از دریای تیرنی با رنگ طلایی بلند می شوند، که توسط اسپری های گل های رنگارنگ قاب بندی شده است.

یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری آن، غار آبی، غار دریایی درخشان است، جایی که مردم محلی برای نشان دادن آکوستیک، گردشگران را با قایق های کوچک سوار می کنند و اپرا می خوانند.

هنگامی که به بندر مارینا گرانده رسیدید، تا شهر اصلی کاپری ، که شبیه یک فیلم سینمایی است، از بندر عبور کنید. پیازا در اینجا با مردم محلی بی عیب و نقص و گردشگران همراه کیسه های خرید پر از لباس های طراح و عطرهای جزیره سر و صدا می کند.

در حالی که اینجا هستید، حتماً از بلندترین شهر آناکاپری نیز دیدن کرده و با بلند شدن صندلی به سمت مونته سولارو بروید تا مناظر دیدنی در سراسر جزیره و دریا را مشاهده کنید.

 

 

13. کو فی فی ، تایلند

 

کو فی فی، تایلند

در کو فی فی، مجمع الجزایر کوچک در استان کرابی تایلند ، قله های سنگ آهک سرسبز از دریای گرمسیری برآمده و آب های گرم در سواحل قندی با نخل پوشیده می شوند.

Ko Phi Phi که در سال 2004 توسط سونامی مورد حمله قرار گرفت، اکنون بهبود یافته است. زیبایی طبیعی آن هنوز یادآور جزیره گرمسیری است که در فیلم معروف لئوناردو دی کاپریو، ساحل، برانگیخته شد، که در ساحل مایا در جزیره کوچکتر همسایه کو فی فی له فیلمبرداری شده است.

Ko Phi Phi Don تنها جزیره مسکونی است و سفرهای یک روزه به جزایر اطراف ارائه می دهد. سایر فعالیتهای محبوب شامل شنا، غواصی و غواصی عالی است. ساحل میمون را از دست ندهید، شهرت آن به خاطر همنوعان و همنوعانش است.

 

 

14. جزایر ویتساندای، استرالیا

 

ساحل وایتهاون در جزایر ویتسوندای

جزایر Whitsunday که در امتداد صخره بزرگ مرجع ثبت شده در فهرست میراث جهانی قرار گرفته اند، نسخه استرالیا از فانتزی کلاسیک جزیره گرمسیری است. این 74 جزیره سرسبز قله تپه های غرق شده هستند که بر فراز دریای مرجانی آبی چشمگیر بالا می روند.

قایقرانی یکی از کارهای محبوب در Whitsundays است و غواصی در کنار صخره های مرجانی غنی از ماهی بسیار عالی است. این یک اکوسیستم بسیار شکننده است که توسط شش پارک ملی محافظت می شود و می توانید برخی از جزایر را در مسیرهای پیاده روی کاوش کنید.

اقامتگاه ها از اردوگاه های ساحلی، اقامتگاه های بوم گردی و اقامتگاه های خانوادگی گرفته تا فرارهای لوکس مانند جزیره هایمن و کوالیا در جزیره همیلتون را شامل می شود .

ماسه های سیلیس درخشان ساحل وایتهاون، یکی از بهترین سواحل استرالیا ، در جزیره ویتسوندی را از دست ندهید.

ساحل ایرلی نقطه شروع اصلی ماجراهای Whitsunday است.

 

 

15. ساردینیا ، ایتالیا

 

کاستلساردو

سواحل شاد از ماسه سفید، قله های ناهموار ساحلی، غذاهای دلچسب، ترکیبی منحصر به فرد از فرهنگ ها و گنجینه های باستانی باستانی: این جزیره شاداب ایتالیایی چه چیزی را دوست ندارد؟

اکثر مسافران در مورد زرق و برق دار Costa Smeralda یا ساحل زمرد، با خلیج های تند و دریاهای سبز شفاف آن شنیده اند، اما این جزیره بزرگ و متنوع مدیترانه ای ادعای جاذبه های دیگر زیادی را نیز دارد. ساردینیا خانه بزرگترین دره اروپا، Gola su Gorropu است. سایتهای باستان شناسی ماقبل تاریخ؛ شهر فریبنده Alghero با رنگ کاتالان ؛ و خیابان های قرون وسطایی کالیاری، پایتخت.

مدتی در یکی از هتل ها و استراحتگاه های بسیار دلپذیر بمانید، و تا زمانی که اینجا هستید، حتماً در برخی از سواحل دیدنی قایقرانی کنید و چشم اندازهای دیدنی را به خود جذب کنید.

 

 

16. سنت بارتز

 

سنت بارتز

سنت بارت فوق العاده زیبا، در عین حال کم ارزش، ستاره های سینما و مغولان را از سراسر جهان و به دلایلی دلپذیر جذب می کند. این جزیره زیبا طعم دلپذیر فرانسه در مناطق گرمسیری را ارائه می دهد، با جذابیتی آرام که مسافران فهیم آن را دوست دارند.

یکی از برترین جاذبه های سنت بارت سواحل بور و زرق و برق دار آن است که در اطراف خط ساحلی آن قرار گرفته و تپه های سبز رنگی پشت سر گذاشته اند. حریم خصوصی و خلوت دیگر نقاط اصلی فروش جزیره است، اما البته همه اینها بهایی دارد. این جزیره جذاب یکی از گرانترین جزایر دریای کارائیب است، اما اگر پول برای شما مهم نباشد، می توانید در یک ویلا یا هتل بوتیک خصوصی خود را جمع و جور کنید، تا غذای لذیذ فرانسوی تا دلتان بخورد و سبک زندگی افراد ثروتمند و مشهور را تجربه کنید.

 

 

17. باهاما

 

زیباترین جزایر جهان

جزیره گرمسیری در اگزوماس ، باهاما

با داشتن 700 جزیره و بیش از 2000 آبشار کوچک، یافتن مخفیگاه رویایی خود در کارائیب در باهاما بسیار آسان است. جاذبه های بالا از این جزایر فوقالعاده زیبا از سواحل شاعرانه و پر رونق صخره های مرجانی به خرید فوق العاده و ناهار خوری.

آیا به دنبال مغازه های بدون عوارض، اقامتگاه های بزرگ و سرگرمی هستید؟ به پایتخت ناسائو بروید، یک بندر محبوب کشتی های تفریحی در جزیره نیو پرویدنس، یا اقامت خود را در گرند باهاما رزرو کنید. آیا ماهیگیری بزرگ بازی کار مورد علاقه شماست؟ بیمینی بهترین انتخاب است. شاید شما می خواهید دنیای زیر آب را کاوش کنید: لانگ آیلند و آندروس غواصی فوق العاده و ماهیگیری استخوانی در سطح جهانی دارند.

و اگر فقط می خواهید از سواحل شنی سفید شگفت انگیز که با آب آبی چشم نواز شسته شده اند لذت ببرید، به جزایر Out بروید، مانند Exumas ، Abacos و Eleuthera. آیا سواحل ماسه صورتی بیشتر مورد علاقه شماست؟ جزیره هاربر باید در بالای لیست شما باشد.

صرفنظر از جایی که تصمیم به بازدید دارید، مکانهای متعددی برای اقامت پیدا خواهید کرد، از اقامتگاههای لوکس گرفته تا استراحتگاههای خانوادگی و حتی استراحتگاههای ارزان قیمت همه جانبه.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *