زیباترین دهکده های آلمان

زیباترین دهکده های آلمان

ده ها نفر می توانند در سراسر آلمان در جستجوی بهترین شهرهای آن برای بازدید سفر کنند، و نتیجه 12 لیست کاملاً متفاوت خواهد بود. برخی از شهرها ممکن است فقط در یک یا دو شهر ظاهر شوند، برخی دیگر در چندین لیست اما به ترتیب متفاوت ظاهر می شوند. و هر مسافر در محدود کردن تعداد انتخاب‌ها به چند مورد مشکل داشت. این به این دلیل است که آلمان دارای انبوهی از شهرهای کوچک زیبا، تاریخی و جالب است.

با وجود جنگ‌ها و اشتیاق به مدرن‌سازی، هزاران خانه متعلق به قرون وسطی همچنان باقی مانده‌اند، مانند کلیساهای گوتیک و باروک. قلعه‌های رنسانس و قدیمی‌تر مشرف به شهرها هستند . امروزه این برج‌ها و برج‌های دیده‌بان اغلب دارای موزه هستند. به خصوص در مناطقی مانند جنگل سیاه که تا حد زیادی از بمباران جنگ جهانی دوم در امان مانده اند، کل خیابان های خانه های نیمه چوبی و ساختمان های عمومی یک منظره رایج است. انتخاب از میان آنها تقریباً غیرممکن است، بنابراین هر فهرستی بیشتر ذهنی خواهد بود تا قطعی.

همه این شهرها مکان‌های تاریخی، موزه‌ها یا جاذبه‌های گردشگری دیگری برای بازدید دارند، اما برخی این فهرست را بیشتر برای لذت بردن از سرگردانی در مسیرهای بصری جذاب و نوشیدن قهوه در کافه‌ای مشرف به یک میدان عالی با کارت پستال تهیه می‌کنند. هر چند دوست داشتنی، هر یک از اینها چیزی بیش از یک چهره زیبا هستند، و ما می توانیم قول بدهیم که با برنامه ریزی برای تعطیلات خود با کمک این لیست از بهترین شهرهای آلمان، ناامید نخواهید شد.

توجه: برخی از مشاغل ممکن است به دلیل مسائل بهداشتی و ایمنی جهانی اخیر به طور موقت تعطیل شوند.

 

 

 

1. باد ویمفن، بادن-وورتمبرگ

 

 

زیباترین دهکده های آلمان

ویمفن بد

باد ویمپفن با خیابان‌های خانه‌های نیمه‌چوبی، سقف‌های قرمز شیب‌دار، و گلدسته‌های نوک تیز، می‌تواند پوستر شهرک‌های جنگل سیاه باشد (همانطور که واقعاً هست – ممکن است آن را از بروشورهای توریستی تشخیص دهید). به نظر می رسد که بقایای دیوارهای شهر هنوز یک طرف آن را در بالای تپه در کنار رودخانه نکار نگه داشته است.

Bad Wimpfen جایگاه خود را به عنوان نقطه برجسته Burgenstraße، جاده قلعه آلمان، به عنوان مکان بزرگترین کاخ امپراتوری در شمال آلپ به دست آورده است. این قلعه که در قرن دوازدهم توسط سلسله اشتاوفر فریدریش بارباروسا ساخته شد، هنوز دو برج خود، پاساژها، کلیسای کوچک قصر و خانه سنگی را حفظ کرده است.

برای دیدن بهترین منظره از بام‌های شیب‌دار Bad Wimpfen، به بالای برج آبی بروید . برج دوم، که به عنوان برج سرخ شناخته می شود ، حاوی موزه ای از زره ها و سلاح های قرون وسطایی است.

در Stadtkirche گوتیک، به دنبال دیوارهای نقاشی شده، پیتا سنگی، و پنجره‌های شیشه‌ای رنگی مربوط به قرن سیزدهم باشید. Zunftmarkt در اواخر اوت ، صنعتگران را برای بازاری از کالاهای تولید شده توسط اصناف صنایع دستی سنتی گرد هم می‌آورد، زیرا صنعت‌گران لباس‌دار در میان جشن‌هایی که شامل رژه، رقص، اجراهای خیابانی، و نمایش دورهمی می‌شود ، تجارت‌های قرون وسطایی را به نمایش می‌گذارند. در ماه دسامبر، بازار کریسمس اینجا یکی از بهترین هاست.

 

 

2. کوئدلینبورگ، زاکسن-آنهالت

 

 

زیباترین دهکده های آلمان

تالار شهر در کوئدلینبورگ

برجسته‌ترین ویژگی ساختمان‌های نیمه‌چوبی کوئدلینبورگ – جدای از تعداد بسیار زیاد آنها که در بین شهرهای آلمان مشهور است – پیشرفت آنها در طول تاریخ این سبک است. با قدم زدن در خیابان های سنگفرش شده، می توانید تاریخچه ساخت و سازهای نیمه چوبی را دنبال کنید، که با یکی از قدیمی ترین خانه های نیمه چوبی آلمان شروع می شود. ساخت و سازهای گوتیک بعدی با طبقات بالایی که به صورت لایه‌هایی از طبقات پایین امتداد یافته بودند و با افزودن تزئینات حکاکی شده مشخص شد.

کنده کاری در دوران رنسانس، با افزودن حفره های برجسته، تزیین شده است، و نمونه هایی از تغییر سبک تا اواخر دوره باروک و روکوکو را خواهید دید. در مجموع، Quedlinburg دارای 770 ساختمان تاریخی حفاظت شده است ، و شما می توانید در مورد سبک های معماری و ساخت و ساز در Fachwerkmuseum im Ständerbau اطلاعات بیشتری کسب کنید .

اما ساختمان‌های نیمه‌چوبی هر چند زیبا هستند، تنها جاذبه اینجا برای گردشگران نیستند. یونسکو کلیسای سنت سرواتیوس را «یکی از شاهکارهای معماری رومی» نامیده و سرداب آن را که حاوی نقاشی های دیواری اولیه و سنگ کاری کنده کاری شده است، به عنوان «یکی از مهم ترین بناهای تاریخی در تاریخ هنر از قرن دهم تا دوازدهم توصیف می کند. ” این کلیسا بخشی از صومعه کوئدلینبورگ است که در قرن دهم تأسیس شد و توسط یک سری از ابی‌های قدرتمند رهبری می‌شد که برای چند صد سال بر منطقه حکومت کردند.

 

 

3. Rothenburg-ob-der-Tauber، بایرن

 

 

زیباترین دهکده های آلمان

روتنبورگ-او-در-تاوبر

چند شهر کوچک در آلمان بهتر از Rothenburg-ob-der-Tauber شناخته شده است، که همراه با همسایه Dinkelsbühl برجسته ترین مسیر گردشگری آلمان، جاده رمانتیک یا Romantische Straße است.

جذابیت روتنبورگ فقط خانه‌های نیمه‌چوبی آن نیست، که بسیاری از شهرهای دیگر می‌توانند تعداد بیشتری از آن‌ها را ادعا کنند، بلکه حلقه کاملی از دیوارهای شهر است که شهر قدیمی را در بسته‌ای به زیبایی حفظ کرده است. از دیوارها پیاده روی کنید و از چند برج بالا بروید تا مناظری از دره دوست داشتنی تاوبر و بام های شیب دار شهر را ببینید.

مناظر خوب دیگر از باغ‌های قلعه و برج راتاوس ، یکی از بهترین تالارهای شهر بایرن است. همانطور که در خیابان‌ها کاوش می‌کنید، به بالا نگاه کنید تا از تابلوهای فرفورژه روی کافه‌ها و مغازه‌هایی که از اتوبوس‌های گردشگرانی که اغلب شهر را پر می‌کنند، استقبال کنید.

محبوب‌ترین ایستگاه، دهکده کریسمس Käthe Wohlfahrt است، درست در نزدیکی میدان Marktplatz، اما برای طعم کمتر شلوغ فصل، می‌توانید از موزه کریسمس (Deutsches Weihnachtsmuseum) دیدن کنید، جایی که نمایشگاه‌هایی از تزئینات و مصنوعات بر سنت‌های محلی تمرکز دارند.

 

 

 

4. شیلتاخ، بادن-وورتمبرگ

 

زیباترین دهکده های آلمان

گل در روستای زیبای شیلتاخ

Schiltach که در امتداد جاده نیمه چوبی آلمان قرار دارد، رونق اولیه خود را مدیون رودخانه Kinzig است که از قرن سیزدهم یک مسیر حمل و نقل اصلی برای تجارت چوب جنگل سیاه بود. این رودخانه همچنین برق کارخانه های چوب بری را تامین می کرد و سواحل آن محل مناسبی برای دباغی پوست حیوانات بود. خانه‌های نیمه‌چوبی که امروزه به شکلی زیبا در کنار رودخانه قرار دارند، خانه‌های دباغ‌ها بودند. این محله خارج از دیوارهای شهر قدیمی ترین محله در شیلتاخ است.

مجموعه دیگر خانه‌های قرون وسطایی در امتداد خیابان Schenkenzeller، در اصل خیابان اصلی شهر قدیمی است، جایی که تجار و صنعتگران در آن زندگی می‌کردند.

ساختمان‌های نیمه‌چوبی بیشتری اطراف میدان شیب‌دار مثلثی مارکت‌پلاتز را احاطه کرده‌اند ، جایی که تالار شهر با قدمت چهار قرن و دو موزه رایگان شهر، موزه ام مارکت و موزه داروخانه را خواهید دید. سومین موزه، موزه شوتساژه، یک کارخانه چوب بری در سال 1491 را اشغال می کند که تا سال 1931 کار می کرد و با یک چرخ آبی با قطر بیش از هفت متر کار می کرد.

 

 

 

5. Bernkastel-Kues، راینلاند-فالتز

 

 

زیباترین دهکده های آلمان

قلعه لندشات در بالای Bernkastel-Kues

در قلب دره Mosel، شهرهای دوقلوی Bernkastel و Kues در سراسر رودخانه در زیر تپه‌های پوشیده از انگور روبروی یکدیگر قرار دارند. در مرز مارکت‌پلاتز قرون وسطایی برنکاستل ، خانه‌های شیروانی و نیمه‌چوبی به خوبی حفظ شده و رنسانس Rathaus ، تالار شهر ساخته شده در سال ۱۶۰۸ است.

در خیابان‌های اطراف قدم بزنید تا خانه‌های قرون وسطایی بیشتری را بیابید، به‌ویژه در خیابان رومر و کارلس‌اشتراسه، جایی که اسپیتژائوشن کنجکاو را با طبقه بالای برجسته‌اش پیدا خواهید کرد. به دنبال نمونه های دیگری از این روش بگردید که سازندگان قرون وسطی برای به حداکثر رساندن یک ساختمان باریک استفاده می کردند.

در ساحل رودخانه کلیسای سنت مایکل به سبک گوتیک اولیه قرار دارد که نسبت به ساخت اولیه قرن چهاردهمی خود تغییری نکرده است. از جمله گنجینه‌های داخل آن، محراب مرتفع قرن پانزدهم و محرابی است که به یاد طاعون قرن هفدهم است. برج سنگی کلیسا در ابتدا به عنوان یک برج دیده بانی ساخته شد که بعداً قبل از ساخت کلیسا در دیوارهای شهر گنجانده شد.

در سراسر موزل در کوئس، ساختمان‌های تاریخی بیشتری، از جمله بیمارستان سنت نیکلاس، که در قرن پانزدهم تأسیس شد، وجود دارد که شامل مجموعه‌ای از ابزارهای نجومی است. از تپه بالای برنکاستل برای دیدن مناظر دره و کاوش در ویرانه‌های قلعه لندشات قرن نهمی که اخیراً کشف شده است که ریشه رومی دارد، بالا بروید.

 

 

 

6. اسلینگن، بادن-وورتمبرگ

 

زیباترین دهکده های آلمان

کانال هایی در روستای اسلینگن

Esslingen که در جاده نیمه چوبی آلمان و جاده قلعه برجسته است، در قرون وسطی به مرکز تجاری اصلی تبدیل شد و به عنوان گذرگاهی در Neckar برای بازرگانان قرون وسطایی تبدیل شد.

بیش از 200 ساختمان با قاب چوبی مربوط به قرن 13 تا 16 میدان بازار را احاطه کرده اند و کانال های آن را در بر گرفته اند. اینها صحنه معتبری را برای نمایشگاه سالانه دسامبر Mittelaltermarkt تشکیل می دهند، بازار کریسمس که بازارهای خیابانی را در قرون وسطی بازسازی می کند. صنایع دستی و غذاهای آن دوران از چادرهای رنگارنگ نمایش داده می‌شوند و به فروش می‌رسند، در حالی که شعبده بازان و خنیاگران لباس در خیابان‌ها قدم می‌زنند.

در مرکز بازار، Rathausplatz، مشرف به تالار شهر قدیمی متعلق به دوره گوتیک است. نمای رنگارنگ رنسانس در دهه 1580 با ساعت نجومی معروف خود اضافه شد .

خیابان‌های قرون وسطایی را کاوش کنید و در امتداد کانال‌های سه کیلومتری قدم بزنید تا خانه‌های نیمه‌چوبی را تحسین کنید، سپس برای تماشای پنجره‌های شیشه‌ای زیبای قرن سیزدهمی در گروه کر Stadtkirche St. Dionys توقف کنید . این کلیسا که انتقال از سبک رومی به سبک گوتیک را نشان می دهد، دارای دو برج بی بدیل است که توسط یک پل غیر معمول به هم متصل شده اند و برای تثبیت آنها ساخته شده است.

دیوارهای قلعه و برج هایی که دامنه تپه بالایی را تاج می گذارند برای دفاع از شهر ساخته شده اند. برج دیده بان بالا در قرن چهاردهم ساخته شد و منظره ای از Esslingen را ارائه می دهد. باغ های بورگ مکان خوبی برای قدم زدن است.

 

 

 

7. ویسمار، مکلنبورگ-پومرانی غربی

 

 

زیباترین دهکده های آلمان

ویسمار

ویسمار که هنوز یک بندر مهم در دریای بالتیک بود، قبلاً بخشی از اتحادیه قدرتمند هانسیاتیک بود که کشتی‌ها و بنادر آن در قرون وسطی بر کل منطقه بالتیک حکومت می‌کردند. به قدری از معماری قرون وسطایی و بندر آن باقی مانده است که ویسمار به همراه بنادر همسایه روستوک و استرالسوند به عنوان میراث جهانی یونسکو نامگذاری شد .

شیروانی‌های پلکانی متمایز در بسیاری از ساختمان‌ها ویژگی مشترک معماری هانسا است، اما کلیساهای آجری ماموت در شهرهایی که در امتداد این ساحل قرار دارند، شبیه کلیساهای دیگر نیستند. ویسمار دو مورد از اینها را دارد. شبستان 36 متری سنت نیکلاس ساخته شده در سال 1381 یکی از بلندترین شبستان هاست. همچنین برای دیدن کلیسای قرون وسطایی دوست داشتنی روح القدس توقف کنید .

بندر ویسمار، Alter Hafen، آنقدر به خوبی حفظ شده است که به نظر می رسد یک صحنه صحنه باشد – همانطور که در واقع برای چندین فیلم بوده است. قایق‌های ماهیگیری در کنار اسکله قرار می‌گیرند و هنگام ناهار ساندویچ‌های تازه غذاهای دریایی به نام fischbrötchen می‌فروشند ، و چندین قایق سفرهای دریایی قایقرانی ارائه می‌دهند.

 

 

8. Annaberg-Buchholz، زاکسن

 

 

زیباترین دهکده های آلمان

کنده کاری های چوبی در اندازه واقعی در کلیسای معدنچیان، آنابرگ

Annaberg-Buchholz در اعماق منطقه Erzgebirge (کوه های سنگ معدن)، کریسمس را در تمام طول سال جشن می گیرد. در واقع، همانطور که در مورد دیگر شهرهای Erzgebirge صدق می کند، این شهر ستون اصلی اقتصاد است و جایگزین معادن وسیعی می شود که تونل های خالی آن هنوز از تپه ها حفر می کنند.

منبت کاری همیشه یک سرگرمی محلی بوده است، و زمانی که معادن بسته شد، معدنچیان شروع به فروش حکاکی های خود کردند، به ویژه طاق های شمع سنتی محلی برای نمایش در پنجره ها. این آجیل شکن ها با رنگ های درخشان، چرخ فلک های شمع چرخان و فرشته های چوبی، در بازارهای کریسمس در سراسر آلمان و فراتر از آن محبوب شدند، اما می توانید آنها را در تمام طول سال در فروشگاه های Annaberg پیدا کنید.

موزه گسترده Manufaktur der Träume (سازنده رویاها) نه تنها نمونه هایی از تمام حکاکی های محلی کریسمس و اسباب بازی های چوبی را نمایش می دهد، بلکه نحوه ساخت آنها را نیز نشان می دهد. دیورامای بزرگی که توسط چرخ‌های چرخ‌دنده و قرقره‌های آب به حرکت در می‌آید، بسیار جالب توجه است، مینیاتوری از هیدرولیک‌های مورد استفاده در معادن. بیش از 1500 تزئینات و اسباب بازی های چوبی رنگارنگ این سرزمین عجایب کریسمس را پر کرده است.

نمونه‌های بیشتری از هنر منبت‌کاران روی چوب، کلیساهای محلی را با محراب‌های حکاکی شده باشکوه، منبرها، صفحات، سقف‌ها و مجسمه‌های واقعی تزئین می‌کنند. به دنبال منبر حکاکی شده در Annankirche چشمگیر و شخصیت های واقعی واقعی شخصیت های محلی در کلیسای Miners باشید .

 

 

 

9. ماربورگ، هس

 

 

زیباترین دهکده های آلمان

آبشاری در روستای ماربورگ

همانطور که از لابلای خیابان های پر پیچ و خم باریک ماربورگ بالا می روید، به راحتی می توان باور کرد که برادران ژاکوب و ویلهلم گریم زمانی که در دانشگاه اینجا بودند از محیط اطراف خود الهام گرفته بودند. حس قدم زدن در یکی از داستان های گریمز با دیدن مکان های دیدنی در مسیر پریان شهر تشدید می شود . (نکته: می‌توانید سوار آسانسور شیشه‌ای رایگان شوید و به سمت بالا بروید.) اما ماربورگ چیزهای بیشتری برای ارائه به گردشگران دارد تا یک کتاب داستان از خیابان‌های سنگ‌فرش‌شده شیب‌دار و خانه‌های نیمه‌چوبی.

Elisabethkirche یکی از قدیمی ترین کلیساهای ناب گوتیک آلمان است و شیشه های رنگی آن که داستان زندگی سنت الیزابت را روایت می کند، دیدنی است. ضریح قدیس شاهکاری از طلای قرن سیزدهم است .

قلعه ای باشکوه متعلق به قرن سیزدهم ، Landgrafenschloss ، بر فراز شهر قرار دارد و موزه هنر و تاریخ فرهنگی را در خود جای داده است. منشا قلعه بالای تپه به سال 1000 بعد از میلاد برمی گردد و آن را به یکی از اولین قلعه های تپه آلمان تبدیل می کند.

 

 

10. گنگنباخ، بادن-وورتمبرگ

 

زیباترین دهکده های آلمان

 

ژنگنباخ

دروازه برج چشمگیر قرن سیزدهمی Kinzigturm ، که هنوز چمن‌زارهای عظیم خود را حفظ کرده است، ورودی شهر کنار رودخانه را در لبه غربی جنگل سیاه نشان می‌دهد. خیابانی از خانه‌های نیمه‌چوبی به میدان مارکت‌پلاتز منتهی می‌شود که تالار شهر به سبک رنسانس بر آن مسلط است. این ساختمان بیشتر به خاطر نقشش در بازار کریسمس، زمانی که پنجره های آن تبدیل به تقویم غول پیکر ظهور می شود، شناخته شده است.

ساختمان‌های قرن هفدهمی که به زیبایی بازسازی شده‌اند در امتداد Engelgasse (کوچه فرشته) و خیابان‌های اطراف آن، برخی از بهترین نمونه‌های خانه‌های نیمه‌چوبی در آلمان را ارائه می‌دهند . الگوهای چوب‌بندی از خانه‌ای به خانه دیگر متفاوت است، و در برخی، طبقات فوقانی برای فضای اضافی از خیابان بیرون می‌آیند. Engelgasse به دیوارهای شهر قدیمی و Swedenturm (برج سوئد)، بخشی از دفاع اصلی منتهی می شود.

Fastnacht Brunnen یک فواره باشکوه معاصر از شوخی‌های برنزی و چهره‌های خیالی است که شخصیت‌های کارناوال شهر را به نمایش می‌گذارند که به نام Fasnacht شناخته می‌شود . می‌توانید تعداد بیشتری از این‌ها، و همچنین ماسک‌ها و لباس‌های حکاکی‌شده با دست را که در جشن‌های قبل از عید استفاده می‌شود، در موزه احمقان نیگلتورم ، واقع در یک برج تاریخی، ببینید. با وجود اینکه در جاهای دیگر آلمان جشن گرفته می شود، هیجینک های فاسناخت در این منطقه به اوج خود می رسند.

برای دیدن مناظر شهر و باغ های اطراف به بالای برج 136 متری بالا بروید.

 

 

 

11. میتنوالد، بایرن

 

زیباترین دهکده های آلمان

دهکده زیبای باواریا میتنوالد

شهرهای منطقه تیرول در بایرن ظاهری آلپی به خود می گیرند که با همتایان نیمه چوب خود در شمال متفاوت است. خانه‌های شهری در Obermarkt، خیابان اصلی میتن‌والد، با شیروانی‌های حکاکی‌شده‌ای تزئین شده و نقاشی‌های رنگارنگی تزئین شده‌اند که می‌تواند به سادگی شکوفایی باروک و قاب‌های پنجره‌های ترومپ l’oeil باشد یا تا نقاشی‌های دیواری زیبا گسترش یابد. معمولاً با مضامین مذهبی، این نقاشی‌های دیواری که به نام Lüftlmalerei شناخته می‌شوند، اغلب یک نما را پوشش می‌دهند . جعبه‌های پنجره‌ای از شمعدانی‌های درخشان نت‌های روشن‌تری را اضافه می‌کنند و تابلوهای پیچیده حکاکی شده و رنگ‌شده یا فرفورژه مغازه‌ها و مکان‌های غذاخوری را اعلام می‌کنند.

اگرچه شهرهای دیگر این خانه های تزئین شده را دارند، میتنوالد اغلب زیباترین روستای آلپ باواریا نامیده می شود . پس زمینه دراماتیک قله های پوشیده از برف تنها به تصویر می افزاید.

میتنوالد در قرون وسطی به رونق رسید، زمانی که توقفگاه مهمی برای بازرگانانی بود که از کوه‌های آلپ بین شهرهای ونیزی و مونیخ عبور می‌کردند، و بعداً به‌عنوان مرکزی برای ساخت ویولن در قرن هفدهم. موزه ویولن 200 ساز ساخته شده در کارگاه های میتنوالد را نگهداری می کند.

مجسمه ای از ماتیاس کلوتز، اولین سازنده ویولن میتن والد، در خارج از کلیسای سنت پیتر و سنت پل قرن هجدهم قرار دارد که سقف آن با نقاشی های دیواری از فرشتگان در حال نواختن ویولن و دیگر سازهای زهی تزئین شده است. فضای داخلی، پرشور با نقاشی های دیواری و گچ کاری های چرخان، آن را به یکی از بهترین کلیساهای روکوکو در بایرن تبدیل کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *